Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Porucha motoru pri startu 1.2 TSI - preskocene rozvody

Doporučené odpovědi

A na vačce, která se točí 2x pomalejc, to musí teda bejt 50 zubů na kole. Tudíž HUPS o 1 zub na klice odpovídá úhlu otočení kliky o 14°24´ , na vačce to bude poloviční = 7°12´ úhlovejch...

Ty vole kluci, tady se z toho stava nejaky konstrukcni krouzek, jdu si doplnit vzdelani, nejakou stroj. SPS, moje SPS - TZB uz mi na to nestaci. Sice jsou nektere teoretizovani zde zajimave, clovek se neco dozvi, ovsem v praxi se obavam mi to moc jako uzivateli nepomuze. Kdyz je neco blbe, tak je neco blbe a tezko s tim ja neco udelam a az to skoci tak mi to ani pri jednani s SA taky nepomuze. :D

Upraveno od Petrrr

Z toho plyne ponaučení, že když se podaří motor nastartovat, už nikdy ho nesmíš vypnout.

Toto je správné řešení našeho problému.

Děkuji za vaše příspěvky a přeji pěkné Vánoce

Jirka Lhoták

Upraveno od lhotak

Tak dnes ráno ihned po startu na mě v Golfu VI 1.2 TSI 77kW (rv 2010) vyskočila hláška "závada ESP", nevím jestli to nějak přímo s rozvody souvisí, ale nejspíš jo, protože si to dost zarachotilo - auto parkovala mamka a bohužel tím způsobem, že stálo z kopce a zabrzděné jen zpátečkou  :doh . Stálo tak cca týden :kol-32: . Nicméně hláška po asi 1s zmizla a vše jako kdyby nic - jelo úplně normálně, při té hlášce neblikla ani žádná kontrolka.

Chtěl jsem se s tím stavit v servise, ale nikdo tam dnes nebyl.. A zbytek dne auto jezdilo a startovalo už bez té hlášky, takže to asi zatím řešit nebudeme, stejně není v záruce, tak bych si ani v servise moc nepomohl.

 

Mám se bát, nebo ta hláška je úplně k něčemu jinému a jen to motám dohromady?

To může být cokoliv, pokud nemáš vyčtenou závadu z paměti, tak tady asi nic nevyřešíš. Mně to třeba taky hlásilo, motor cukal, ovšem současně s kontrolkou a bylo to vadnou svíčkou. A bylo po problému. Teď to mám znovu, a zatím nevyřešené.

Díky  :kol-47: . Já věděl, že jsem to tady někde viděl, ale podívat se do tvého vlákna mě nenapadlo a vyhledávač mě tam neposlal. Zkusím to dát na diagnostiku.

Ke mně vede jen jeden odkaz, dokud to nevyřeším, nechci to zatím postovat jinde. Ty hlášky jsou dost zavádějící, spojitost ESP s problémem motoru je divná. :kol-32:

Tá spojitosť je divná, ale keď som mal problém so zapalovacím káblom, tak tiež mi to písalo na maxidote nejakú chybu ESP. Spojitosť som do dnes nepochopil. Z diagnostiky bol vtedy vyčítaný nejaký problém s tretím valcom, neviem presne. Takže ako to už tu odznelo, treba začať s diagnostikou.

Kedže sú jednotky bezpečnostných systémov previazané s motorom a majú najvyššiu prioritu, tak pri  závade motora svietia aj ich kontrolky---

Aha, to zní logicky, ale stejně je to čudné, to pak tam může bít jedna kontrolka na vše a vyjde to nastejno. 

Chtěl jsem se s tím stavit v servise, ale nikdo tam dnes nebyl.. 

sa ani nedivím ... :kol-28:

Zdravím cukani motoru muže byt třeba jen mala blbost, taky se meto přihodilo 1x od kuny a po druhé mě špatně držel kabel na svíčce.Ale hlavně sem chtěl poreferovat jak auto jezdi z novým motorem zatím vše v pohodě ale stále je cítit že jeto nezajety motor ale po 4tisíc km mě začalo pískat turbo při vetším zatíženi na 2 a 3 stupeň ve škodovce mě řekli že je to u turba norma-lni že piska..??? Hlavně mě par lidi postrašilo že novy motor odpali turbo. Jinak pozoruji u toho motoru jiný zvuk při startovaní něco co tam dříve nebylo hlavně u studenych startu.

Dnes som robil repas hlavy 1,2TSI skočene rozvody. To ma voditka a gufa ventilov ako HTP a aj zdvihatka ventilov. 52t. km sacie pokrivene ako das.

No a jak je auto staré, MR? Ale děsný, co Tě to vyšlo? Dělal sis sám? Nebo sis to nechal udělat?

Upraveno od Petrrr

To mi doniesol na jeden mechoš na repas tak ročnik neviem.

  • 1 měsíc později...

Zobudím dinosaurov :) 
V rodine sa jedna Fabka II 1.2TSI 77kw objavila je to už facelift ale kryt je stále B. Chodí na pravidelné garančky do Autorizovaného servisu. nábeh má 94400 km a sem tam vrkne pri štarte asi raz za mesiac aj to len vtedy keď idem na studený motor pár metrov zdochnem a potom znova naštartujem :) To je tam navyše chip na 100 kw od firmy autochip a stále to ide. Ja nechápem a neverím tomu že to ešte drzí pokope :D 

Doma máme 77kw verziu a má už 101tkm a bez nejakého problému, všetko okrem oleja a filtra je tam od výroby, sporadicky zahrkoce reťaz ale len na pár sekúnd.

 

PS: neverím že tam máš 100kw dôležitejšie sú NM a priebeh a podľa mňa to na brzde ani nebolo. Už original 77kw verzia môže mať 85kw a aj 90kw.

PS2: iba mne sa to zdá, že 77kw verzie sa menej kazia ?? alebo to mám len taký pocit, pretože na fore je viac 63kw verzii.

  • 3 týdny později...

Ja si myslim, ze sa kazia rovnako, akurat viac sa predava 63kW verzia, tak ich je viac pokazenych. Ak by mala 77kW Fabka 6 kvalt, to by som si ju kupil aj ja, ale davat 700€ za par kW a kotuce vzadu sa neoplati.

Môžeš si ju kúpiť aj s DSG a budeš mať rovno 7-kvalt. :-P
Inak Polo sa predávalo so 6-kvaltom. 

Šestikvalt by byl podobný jako v Rapidu, kde šestka není o mnoho delší než pětka v pětikvaltu. Při dálniční rychlosti je tam tak 200 otáček rozdíl.

Mozno mas pravdu ale tu na fore zatial 77kw verzie nemaju tolko problemov ako 63ky.

  • 2 týdny později...

Ahoj lidičky..

 

tak před 3 roky jsem koupil jako roční vůz Roomster 1,2 tsi 63 kW, najeto při koupi 6000 km. Dělal chlapec radost, až do středy...

 

auto měla půjčené sestra a při jízdě jí to zaškubalo a zhaslo. Odtaženo do 3H servisu a konstatováno vytahaný řetez. Kulance neuznána, cena opravy 6500 kterou jsem v pátek servisu potvrdil . Odpoledne volali, že mají velmi špatnou zprávu.´Po výměně zjistili, že se potkal píst s ventilem.. (myslím, že to říkal...) - motor na odpis... Záruka na auto končí 5/2015 (4 letá). V r. 2013 proveden servis s výměnou oleje(při 16000km), loni vyměněný olej a filtr olejový, vzduchový (při 30000) svépomocí a nyní mě měl čekat servisní prohlídka po dvou letech. Myslíte, že tím, že jsem si provedl výměnu oleje a filtrů loni provedl sám budu mít nárok na výměnu? Je to velmi častý problém o kterém vědí.. Nedovedu si představit že nový auto (4 roky staré,  a pouhých 40000 km najeto) se má takto podělat.. bez nějakého nároku na výměnu jen z důvodu výměny oleje svépomocí..

 

Děkuji Vám za komentáře.. případně myslíte že to půjde případně opravit? Vyměnit hlava motoru a podobně? Nebo je to v řiti.. :kol-27:

zacne ti tvrdy boj.. prvne bych to chtel videt jak to vypada v tom servisu, tj bez se na auto podivat, jestli ti nekecaji, nafot si vsechno... Pak bych si nechal zavolat technika a zkusil se s nim pobavit co s tim a z jakeho duvodu nechteji uznat zaruku... potom bych to poslal do MB, nebo jim zavolal na jejich infolinku, vylicil jim problem a trval na zarucni oprave... uvidis co ti reknou.. hlavne si nenech kakat na hlavu, budou to zkouset neuznat atd.. ceka te tvrdy boj,... v nejshorsim jim pohroz televizi, proste medializaci celeho problemu, treba jim rekni, ze svagr dela v televizi a ze uz jste s ebavili, ze o tom natoite reportaz.. proste cokoliv, hlavne jim nepristup na to, ze to budes platit sam, nenech se ojebat!!!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.