Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ty vole kluci, tady se z toho stava nejaky konstrukcni krouzek, jdu si doplnit vzdelani, nejakou stroj. SPS, moje SPS - TZB uz mi na to nestaci. Sice jsou nektere teoretizovani zde zajimave, clovek se neco dozvi, ovsem v praxi se obavam mi to moc jako uzivateli nepomuze. Kdyz je neco blbe, tak je neco blbe a tezko s tim ja neco udelam a az to skoci tak mi to ani pri jednani s SA taky nepomuze. :D

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo (editace)

Toto je správné řešení našeho problému.

Děkuji za vaše příspěvky a přeji pěkné Vánoce

Jirka Lhoták

Editováno: , autor: lhotak
Vloženo

Tak dnes ráno ihned po startu na mě v Golfu VI 1.2 TSI 77kW (rv 2010) vyskočila hláška "závada ESP", nevím jestli to nějak přímo s rozvody souvisí, ale nejspíš jo, protože si to dost zarachotilo - auto parkovala mamka a bohužel tím způsobem, že stálo z kopce a zabrzděné jen zpátečkou  :doh . Stálo tak cca týden :kol-32: . Nicméně hláška po asi 1s zmizla a vše jako kdyby nic - jelo úplně normálně, při té hlášce neblikla ani žádná kontrolka.

Chtěl jsem se s tím stavit v servise, ale nikdo tam dnes nebyl.. A zbytek dne auto jezdilo a startovalo už bez té hlášky, takže to asi zatím řešit nebudeme, stejně není v záruce, tak bych si ani v servise moc nepomohl.

 

Mám se bát, nebo ta hláška je úplně k něčemu jinému a jen to motám dohromady?

Vloženo

To může být cokoliv, pokud nemáš vyčtenou závadu z paměti, tak tady asi nic nevyřešíš. Mně to třeba taky hlásilo, motor cukal, ovšem současně s kontrolkou a bylo to vadnou svíčkou. A bylo po problému. Teď to mám znovu, a zatím nevyřešené.

Vloženo

Tá spojitosť je divná, ale keď som mal problém so zapalovacím káblom, tak tiež mi to písalo na maxidote nejakú chybu ESP. Spojitosť som do dnes nepochopil. Z diagnostiky bol vtedy vyčítaný nejaký problém s tretím valcom, neviem presne. Takže ako to už tu odznelo, treba začať s diagnostikou.

Vloženo

Zdravím cukani motoru muže byt třeba jen mala blbost, taky se meto přihodilo 1x od kuny a po druhé mě špatně držel kabel na svíčce.Ale hlavně sem chtěl poreferovat jak auto jezdi z novým motorem zatím vše v pohodě ale stále je cítit že jeto nezajety motor ale po 4tisíc km mě začalo pískat turbo při vetším zatíženi na 2 a 3 stupeň ve škodovce mě řekli že je to u turba norma-lni že piska..??? Hlavně mě par lidi postrašilo že novy motor odpali turbo. Jinak pozoruji u toho motoru jiný zvuk při startovaní něco co tam dříve nebylo hlavně u studenych startu.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zobudím dinosaurov :) 
V rodine sa jedna Fabka II 1.2TSI 77kw objavila je to už facelift ale kryt je stále B. Chodí na pravidelné garančky do Autorizovaného servisu. nábeh má 94400 km a sem tam vrkne pri štarte asi raz za mesiac aj to len vtedy keď idem na studený motor pár metrov zdochnem a potom znova naštartujem :) To je tam navyše chip na 100 kw od firmy autochip a stále to ide. Ja nechápem a neverím tomu že to ešte drzí pokope :D 

Vloženo

Doma máme 77kw verziu a má už 101tkm a bez nejakého problému, všetko okrem oleja a filtra je tam od výroby, sporadicky zahrkoce reťaz ale len na pár sekúnd.

 

PS: neverím že tam máš 100kw dôležitejšie sú NM a priebeh a podľa mňa to na brzde ani nebolo. Už original 77kw verzia môže mať 85kw a aj 90kw.

PS2: iba mne sa to zdá, že 77kw verzie sa menej kazia ?? alebo to mám len taký pocit, pretože na fore je viac 63kw verzii.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ja si myslim, ze sa kazia rovnako, akurat viac sa predava 63kW verzia, tak ich je viac pokazenych. Ak by mala 77kW Fabka 6 kvalt, to by som si ju kupil aj ja, ale davat 700€ za par kW a kotuce vzadu sa neoplati.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj lidičky..

 

tak před 3 roky jsem koupil jako roční vůz Roomster 1,2 tsi 63 kW, najeto při koupi 6000 km. Dělal chlapec radost, až do středy...

 

auto měla půjčené sestra a při jízdě jí to zaškubalo a zhaslo. Odtaženo do 3H servisu a konstatováno vytahaný řetez. Kulance neuznána, cena opravy 6500 kterou jsem v pátek servisu potvrdil . Odpoledne volali, že mají velmi špatnou zprávu.´Po výměně zjistili, že se potkal píst s ventilem.. (myslím, že to říkal...) - motor na odpis... Záruka na auto končí 5/2015 (4 letá). V r. 2013 proveden servis s výměnou oleje(při 16000km), loni vyměněný olej a filtr olejový, vzduchový (při 30000) svépomocí a nyní mě měl čekat servisní prohlídka po dvou letech. Myslíte, že tím, že jsem si provedl výměnu oleje a filtrů loni provedl sám budu mít nárok na výměnu? Je to velmi častý problém o kterém vědí.. Nedovedu si představit že nový auto (4 roky staré,  a pouhých 40000 km najeto) se má takto podělat.. bez nějakého nároku na výměnu jen z důvodu výměny oleje svépomocí..

 

Děkuji Vám za komentáře.. případně myslíte že to půjde případně opravit? Vyměnit hlava motoru a podobně? Nebo je to v řiti.. :kol-27:

Vloženo

zacne ti tvrdy boj.. prvne bych to chtel videt jak to vypada v tom servisu, tj bez se na auto podivat, jestli ti nekecaji, nafot si vsechno... Pak bych si nechal zavolat technika a zkusil se s nim pobavit co s tim a z jakeho duvodu nechteji uznat zaruku... potom bych to poslal do MB, nebo jim zavolal na jejich infolinku, vylicil jim problem a trval na zarucni oprave... uvidis co ti reknou.. hlavne si nenech kakat na hlavu, budou to zkouset neuznat atd.. ceka te tvrdy boj,... v nejshorsim jim pohroz televizi, proste medializaci celeho problemu, treba jim rekni, ze svagr dela v televizi a ze uz jste s ebavili, ze o tom natoite reportaz.. proste cokoliv, hlavne jim nepristup na to, ze to budes platit sam, nenech se ojebat!!!

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...