Leden 2, 201411 r Ta chladící až tak po pěti letech by se měla měnit výměna není nikde předepsaná, ale je lepší to udělat, stejně jako ten palivový filtr
Leden 14, 201411 r Škoda Fabia /r.v.2007/ 6 let v provozu Jezdil jsem po dobu záruky do origo Škoda servisu ale kvůli cenám jsem přešel jinam.Příklad: při serv. prohlídce bylo zjištěno že je nutno seřídit geometrii – dotaz na cenu byl asi 1200,-. V Barum servisu mi digitálně provedli seřízení za 680,-Kč. a.t.d…../ K věci: Pravidelná roční serv. prohlídka dle předpisu výrobce u ATU Autoservisu - mi přidali doklad „Garance mobility v Evropě“ – výhodná pomoc v případě poruchy - a jsou vyjmenované služby: - Pomoc na místě v případě poruchy do 2500,- Kč - Nebo odtažení do 4000,- Kč - Vyproštění bez omezení nákladů - Nocleh 3 noci….. - Nebo jízda vlakem 2.třídy Od České pojišťovny kde mám pojištění je v podmínkách i pomoc v případě poruchy kde se ale volá na Klientský servis ČP: - Úhrada práce mechanika až 2 hodiny- Odtažení do 50 km Vypadá to že je v případě poruchy lepší volat na ATU servisní číslo. Když jsem kdysi volal na pomoc při poruše na Klientský servis ČP tak přijeli ze servisu Škoda se kterým má ČP smlouvu. Se servisem ATU nemám zkušenost jak to dopadne. Jak celou záležitost vidíte nebo jaké máte někdo zkušenosti na koho je lepší se v případě poruchy obrátit /často jezdím i do zahraničí/?
Leden 14, 201411 r Noo zkušenosti nemám, já akorát jednou v zahraničí využil záruku mobility (odtah a náhradní přenocování), ale přijde mi ta částka do 4000 Kč za odtah v zahraničí celkem málo, mám dojem, že jsem tam tehdy zahlédl tu částku za odtah a bylo to mnohem víc...
Leden 15, 201411 r ahojTak mam za sebou garancni prohlídku po 60tis.Nabil jsem nove zkusenosti ohledne této prohlídkyPokud clovek chce uplatnit záruku do 60tis. nesmí ani o kilometr přesáhnout 60tis.Tedy pokud clovek chce něco opravit a trva na tom a servis třeba nesouhlasi a doslo by ke sporu,tak nesmí byt presahla tato hranice.Ja presahl 60tis. ,ale mel jsem jen mensi opravy,tak me je servis s usmevem opravil,mam u nich i auto zakoupene,ale kdyby bylo něco většího do ceho by se jim nemuselo chtit,tak po presahnuti byt i o jeden km tak nemusi,zapis o stavu tachometru poslou online do skody a jejich systém to nepovoli.To jen kratce k me nove zkusenosti.A tady je seznam co bylo provedeno Servis.pdf
Leden 15, 201411 r Omlouvam se ze jsem to nehral trikrat,delal jsem to poprveEDIT by Pawouk - nic se nestalo, ty dva nadbytečné jsem odstranil. Ale to můžeš udělat i ty sám. Upraveno Leden 15, 201411 r od Pawouk
Leden 15, 201411 r ještě při prohlídce,byla provedena oprava nebo vymena tepelných rostu u vyhrivanych sedacek,nevim presne,ale je na to akce,dale me na poly baterky nastrikali nejakou mast,vypada to jako stribrenka a znovu utesnili viko rozvodového retezu,to cerne,prosakoval tam olej
Leden 15, 201411 r hmm ceny prepaleny jako prase.. pochopim olej.. ok.. ALE- pylovy fitlr, vzduchovy filtr lze koupit za skutecne sranda ceny, to same zapalovaci svicky.. na tohle jsou skodovka darebaci.. ja byl na servisu vcera, 60 000km -mam auto na LPG, menil jsem vzduchovy filtr a svicky u plynare pri 47000km. Vzduchovy filtr 250 korun, svicky 4ks 750 korun. je v tom i prace. vzduchovy filtr zn. meyle,svicky NGK Vse ve skodovce akceptovali, udelali prohlidku.zapalovaci svicky, vzduchovy a pylovy filtr na moji zadost nemenili -olej 5w40 valvoline z oleje.cz 750 korun 4 litry -akceptovali Cena za prohlidku -1650 korun. inspekcni servis+prodlouzeni zaruky mobility stalo 900kc, material-doliti chladici kapaliny 30kc, doliti kapaliny do ostrikovacu 2.5l 150kc, olej wd 40 60korun, pomocny materila 100kc, krouzek tesnici 3koruny, filtr olejovy 160kc zbytek dph.. mobilita do 90000km nebo do 14.1.2016 filtr pylovy meile stoji 180 korun, vymenu zvladnu za par minut sam. servis auto bayer modrice u brna. POZOR byla tam i servisni akce-upevneni drzaku elektroniky.. Upraveno Leden 15, 201411 r od JirkaBrno
Leden 15, 201411 r ještě při prohlídce,byla provedena oprava nebo vymena tepelných rostu u vyhrivanych sedacek,nevim presne,ale je na to akce,dale me na poly baterky nastrikali nejakou mast,vypada to jako stribrenka a znovu utesnili viko rozvodového retezu,to cerne,prosakoval tam olej to ti delali v ramci prohlidky na 60 000km a po kazdych 30 000km, je v tom kontrola celeho auta, promazani dveri, zamku atd.. proste prohlidka celeho auta. Jinak olejovy filtr za 267 kc a pylovy -kabinovy- filtr za 637 kc bez dph.. tomu rikam zlodejna.. http://www.nejlevnejsidilyskoda.cz/fabia-c34/filtr-kabinovy-fabia-6q0820367b-meyle-i4283/ Upraveno Leden 15, 201411 r od JirkaBrno
Leden 15, 201411 r hmm ceny prepaleny jako prase.. pochopim olej.. ok.. ALE- pylovy fitlr, vzduchovy filtr lze koupit za skutecne sranda ceny, to same zapalovaci svicky.. na tohle jsou skodovka darebaci.. ja byl na servisu vcera, 60 000km -mam auto na LPG, menil jsem vzduchovy filtr a svicky u plynare pri 47000km. Vzduchovy filtr 250 korun, svicky 4ks 750 korun. je v tom i prace. vzduchovy filtr zn. meyle,svicky NGK Vse ve skodovce akceptovali, udelali prohlidku.zapalovaci svicky, vzduchovy a pylovy filtr na moji zadost nemenili -olej 5w40 valvoline z oleje.cz 750 korun 4 litry -akceptovali Cena za prohlidku -1650 korun. inspekcni servis+prodlouzeni zaruky mobility stalo 900kc, material-doliti chladici kapaliny 30kc, doliti kapaliny do ostrikovacu 2.5l 150kc, olej wd 40 60korun, pomocny materila 100kc, krouzek tesnici 3koruny, filtr olejovy 160kc zbytek dph.. filtr pylovy meile stoji 130 korun, vymenu zvladnu za par minut sam. servis auto bayer modrice u brna. Vzdy necham do poznamky uvest nedoplnovat provozni kapaliny a nevymenovat sterace. Udelam si zadarmo sam
Leden 15, 201411 r hmm jako mas recht, ta voda do ostrikacu je taky trosku drazsi,ale tak at tam nevypadam uplne ,,blbe,, ale ty ceny za filtry jsou uplne mimo... jako to je zlodejna.. Ja sice chapu, ze z neceho ten servis zit musi, ale abych jim platil 800za pylovy filtr... to teda
Leden 15, 201411 r Ten pylový filtr je s aktivním uhlím proto ta cena obečejný stojí tak 3 kila, a to muselo být určitě na žádost, protože v mém servise, i když jsem ho chtěl, tak mi ho ani nebyli schopní dát, protože ho ve městě ani v jiném servise neměli a že prý to nikdo nechce kvůli ceně, že všem dávají obyčejný... Jiná věc je samozřejmě to, že i tento original se dá sehnat na internetu s mnohem příznivější cenovkou
Leden 15, 201411 r obycejnej stoji 570 korun bez dph, menili mi ho loni v porsche brno.. presnou cenu do koruny muzu vecer zjistit.. Upraveno Leden 15, 201411 r od JirkaBrno
Leden 15, 201411 r Noo, tak to je ovšem trošku pecka já, když jsem ještě nechával dávat obyčejný, jsem za něj platil něco do 350 Kč. Jinak není to jen Škodovka, třeba v Nissanu chtějí za obyčejný také 600 Kč (Bosch), který se dá sehnat za úplně jinou cenovku, a za filtr s aktivním uhlím, který ještě ani nemají k dispozici 1300 Kč (Corteco, na netu jej seženu za 400 Kč) , takže tak asi
Leden 15, 201411 r Já jsem kupoval originální filtr http://www.cc-autodily.cz/filtr-pachovy-fabia-2_2 a byl nachlup stejný co jsem měl z výroby. A měl bych dotaz, k té faktuře. Je tam servis vym.brzd.kapaliny a potom v materiálu - kapalina pouze 0,5 litru. To na výměnu stačilo jen tak málo, nebo to bylo jen dolití? Upraveno Leden 15, 201411 r od jipol57
Leden 15, 201411 r jipol -ty mas jeste starsi tio filtru,s mrizkou, predpokladam, my uz to mame v ramci cost saving bez mrizky, jen kus papiru.. a kupovat origo je naprd, staci i cinsky Viko.. tak ono tam te brzdovky moc neni, trubicky sou tenky.. nejvic je v nadrzce, 3 decy?? Upraveno Leden 15, 201411 r od JirkaBrno
Leden 15, 201411 r tak zas Čínu bych teda nekupoval, a ten originál s aktivním filtrem se dá kolem 4 set sehnat
Leden 15, 201411 r Jirkabrno - nene mám bez mřížky, podle mě ten nejnovější. MR2011. Na tom obrázku je to vidět. http://www.cc-autodi...chovy-fabia-2_2 Ten starší jestli se nepletu má skosenou jednu hranu. Upraveno Leden 15, 201411 r od jipol57
Leden 15, 201411 r To by mělo stačit na celou výměnu těch půl litru. Podle DP by se měla vysát z nádobky, nechce se mě hledat obsah, ale jen tam je minimálně toho 0,5 litru, ale řekl bych že víc. Ale potom by se z předních brzd mělo vypustit po 0,2l, ze zadních po 0,3l a ze spojkového 0,15l. To měcelkem vychází téměř na 2 litry brzdovky.
Leden 15, 201411 r Jirkabrno - nene mám bez mřížky, podle mě ten nejnovější. MR2011. Na tom obrázku je to vidět. http://www.cc-autodi...chovy-fabia-2_2 Ten starší jestli se nepletu má skosenou jednu hranu. Nene, to je ten starší, ten mám taky, v MR2008. A 2 litry, to mi přijde nějak hodně. Podle nějaké příručky co jsem viděl šlo do Roomstera podle typu brzd tak max. 0,6 litru, takže u Fábky by to mělo být zrovna tak.
Leden 15, 201411 r A 2 litry, to mi přijde nějak hodně. Podle nějaké příručky co jsem viděl šlo do Roomstera podle typu brzd tak max. 0,6 litru, takže u Fábky by to mělo být zrovna tak. Pokud to dobře chápu, jestli ne, tak mě někdo opravte
Leden 15, 201411 r S těmi 2 litry jsem to asi přehnal, každopádně spodem by se mělo vypustit 1,15 litrů a + z vrchu odsát počítám minimálně 0,5 litru suri - já myslím že mám taky takový s tvrdými bočnicemi. 6ádný rámeček to nemá. Ale s tím typem si jistý úplně nejsem. Ale byl jsem rád, že jsem poštou od CC dostal ten správný. FAbia II rok 2011 po FL
Leden 15, 201411 r Jirkabrno - nene mám bez mřížky, podle mě ten nejnovější. MR2011. Na tom obrázku je to vidět. http://www.cc-autodi...chovy-fabia-2_2 Ten starší jestli se nepletu má skosenou jednu hranu. ja ti nevim, tohle tam je napsany FILTR PACHOVY S AKTIVNIM UHLIM FABIA FABIA 2 / ROOMSTER DO 4.7.2010
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.