Přejít na obsah

Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?


Milh@us

  

233 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

to ajkpark: Zdravím, pane kolego zírám na vámi uváděnou spotřebu po městě.. jestli dovolíte, mám na vás jako na zkušenějšího uživatele pár dotazů... :-))

-ohledně spotřeby: to fakt jezdíš po Praze za 6,3 max ?? to čumím... jakým stylem jezdíš? asi hodně předvídavě a jsi zřejmě klidný řidič že? Já udělám po městě tak 7 a víc, s bídou pod 7... Snažím se jezdit klidněji ale leckdy prostě nedám na ukazatele co mám zařadit (jak se podle něj řídíš?), jedu spíš podle svého citu a spotřeba mi raketově stoupne. Máš krátkou fábku či kombíka? co tankuješ, natural 95? má smysl tankovat lepší,třeba carreru 95, projeví se to na spotřebě? jak jsi zajížděl vozidlo, podle návodu? Klesla ti po záběhu (cca 1500 km) spotřeba nějak? já doufám že mi klesne. Co si myslíš o pal.počítači, myslíš že ukazuje spotřebu dobře?

Sorry za tolik otázek ale rád si s někým vyměním zkušenosti. Ještě by mně zajímalo proč mi v motoru krátce po rozjezdu vždycky nějak krátce ale slyšitelně jakoby cosi klapne, cvakne (?) (FII combi, 1,2 TSI 63 kW, najeto 1200 km).

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to pavel: s tou spotřebou po Praze se mi to zdá u pana kolegy taky nějak přehnaný. Já mám teď nalítáno cca 1.500km. Ono ale není Praha jako Praha. Po Vršovicích a Starým Městě jezdím za 7.5litru. Po Spořilově a Hostivaři za 5.9litrů. Včera jsem dal z Kunratic Mladou Boleslav za 5.3 litrů. Z Boleslavi na Ještěd ( až nahoru) za 6.1 litrů, včetně ale poměrně brutálních erzet v serpentinách nahoru. Zpátky domů jsem to jel za 5.5 litru, ale zase jsem dál pár stošedesátek při předjíždění. Každopádně na téměř rovině ( Strakonická mezi Lahovicema, Chuchlí a kopcem na Zbraslav) si to bere při rozjeté devadesátce rovných a neměnných 3,8 litrů. Benzin: Nat.95, BČ Globus. Huštění cejchovaným Michelinem : 2,25 předek a 2.20 zadek ( zimní pneu). Taky se mi osvědčilo, netankovat úplně plnou nádrž, kvůli větší váze. Kupodivu je 25 litrů navíc mírně znát.

Jinak jsem byl opět ve Škodovce v motorárně, podrobně si prohlídnout brzdu, na které se zkouší teplý výkon motorů TSI. Motor je vybrán náhodně, jeden z denní výroby. Zkouší se několik hodin a najede cca 500 kilometrů. Poté je odmontován z praktikáblu a nasazen do vozidla. Vozidlo si poté koupí někdo z nás. Údajně je o takto zajeté motory zájem. Taky je zajímavý vidět jízdní zkoušku nového vozidla na malém polygonu - vidět auto svištět přes 100 vysokých retardérů těsně za sebou je fakt hrozný. Když si představím, že takhle se před vyexpedováním zkouší každý auto, tedy i to moje....

Boleslavští doporučují motor od začátku nijak nešetřit a rozcvičovat jej od začátku. Vyhnout se ale červeným číslům na otáčkoměru, tankovat kvalitní benzin a nechat po jízdě turbo chvilku vyklapat. Pak by spotřeba měla klesat a živost motoru narůstat. Údajně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to majbo: děkuji za Tvé postřehy, Prahu neznám.. ale s těmi 3,8L na rovince při 90 km/h to myslíš vážně ?? jaký máš přitom otáčky? :-O tohle se mi ještě nepodařilo.. já jsem motor úplně zezačátku spíš šetřil a nevytáčel, teď s každou další jízdou ho už cvičím.. já tnakuju u OMV Carreru 95, myslel jsem že to bude jezdit úsporněji ale moc to nejde. Brát to budu dál, ta koruna navíc mně nezabije. Jaké máš zkušenosti u PP s ukazatelem spotřeby? A pocítil jsi nižší spotřebu po záběhu..?

Jinak o tom klapání jsem před nějakým časem tady na fóru letmo četl, taky to někdo psal (možná nějaký Slovák) a byly na to odpovědi ale nemužu to teď tady zaboha najít... ale já myslím že to snad nebude nějaká závada. K postřehům z automobilky: To máš přístup do motorárny?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2 TSI 77kw - 3500 km, 70% mesto na studené štarty, zvyšok do 120 km, priemer 6,8 l, viem ísť aj na 5,3 l, ale v meste okolo 7l a to som kľudný jazdec, ale mne sa ten motor páči a zatiaľ som spokojný. Je to ozaj motor dvoch tvárí, treba si určiť priority, čo človek potrebuje a ako jazdí.. Nezabudnúť na to, že pri 77kw sú všetky 4 brzdy kotúčové a to je plus.

Editováno: , autor: galeo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou spotřebou je to sporný na každým úseku si to veme jinak. U mě je to tak, čím delší trasa tím menší průměrka, hodně pomáhá vyřazovat a dojíždět ke křižovatce a td. pak spotřeba padá, fabka má velice dlouhou setrvačnost. Mám najeto 6500km a dlouhodobý průměr mám 6,2L, do práce jezdím na spotřebu do 90km/hod, ostatní jízdy jezdím svižně a občas tomu naložím a to mrtě až byla teplota oleje na 121°C :feve: zatim rekord 4min jsem to chladil na 90°C.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já při počítání spotřeby zatím musím vycházet POUZE z maxidotu, protože jsem dosud tankoval jen 4x a ne u stejné pumpy a u stejného stojanu. Čili s ohledem na to, že každá pumpa i pistole může mít jinou účinnost brzdy výparů, tak toleranční odchylka při počítání spotřeby na kalkulačce může být stejně neobjektivní jako palubní počítač. Jinými slovy: Každá pistole ti plnou nádrž natankuje mírně jinak - zastaví proud paliva do nádrže buď dřív nebo pozdějc. A to dělá někdy i litr. A tankovat přes cvakačku se mi nechce - kdo opravoval palivový čidlo tak asi ví proč. Takže na počítání podle kalkulačky potřebuješ mít hodně tankování, pokud se chceš dozvědět pokud možno pravdu.

Pokles spotřeby po zajetí zatím nemůžu posoudit. Spotřeba sice klesá, ale může to být tím, že zima končí a stoupá teplota. Hlavně pojem zajetí znamená víc, než 1.500 km. Minimálně 5.000 - 10.000 km. Pak už by mělo v motoru být míň tření, ložiska a kruhy ohoblovaný.

Nyní jezdím na zimácích 185x55 x 15. Takže obvod přibližně stejný jako 205x 45 x 16, ale zase větší valivost.

Co se týče motorárny, tak každý kdo chce, se může objednat na exkurzi. Týden předem a za 90,-Kč na osobu. Vstup s průvodcem do karosárny, motorárny, montovny na FAB i na OCT a do depozita kuriozit. Bohužel vždycky až poté si uvědomím, na co jsem se chtěl ptát. Takže doporučuju si napsat otázky např. k motoru na papír a pak se ptát. Odpovídají narovinku. Není nad to, si na průřez 1,2 TSI šáhnout, protočit kliku a turbo rukou, zkusit jak je napnutej řetěz atd.

16.4.2011 od 09.00 je v celé fabrice den otevřených dveří zdarma. Ale bez průvodců - tedy jen koukání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2 TSI 77kw - 3500 km, 70% mesto na studené štarty, zvyšok do 120 km, priemer 6,8 l, viem ísť aj na 5,3 l, ale v meste okolo 7l a to som kľudný jazdec, ale mne sa ten motor páči a zatiaľ som spokojný. Je to ozaj motor dvoch tvárí, treba si určiť priority, čo človek potrebuje a ako jazdí.. Nezabudnúť na to, že pri 77kw sú všetky 4 brzdy bubnové a to je plus.

Všechny brzdy bubnové byly naposledy u škoda Octavia, ale z r. 1966

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som si vybral 1,2TSI/63kW, len naň čakám už druhý mesiac (od 2.2.2011) do výroby by mal ísť 31.03.2011, niekto tvrdí, že 1.4MPI 16V je "rokmi odskúšaný" motor, ale ako som zháňal informácie pri riešení dilemy TSI versus MPI tak MPI problémy vôbec neobchádzajú. Je to mechanicky zložitejší motor s dosť obmedzeným maximom momentu (cca 4000n/min), a pokiaľ nič nezmenili tak má stále rozvodový remeň ktorý treba meniť a tiež niečo stojí. TSI má "doživotnú" rozvodovú reťaz (niečo na spôsob kovového ozubeného remeňa) a jednoduchšiu konštrukciu (8V), ale podstatne zložitejší elektronický management motora. Turbo by malo byť chladené vodou a elektrickým čerpadlom, ktorým je zabezpečené aj "dochladzovanie" turba, tak by snáď nemali byť problémy ani pri rýchlom odstavení po extrémnej záťaži, no to skúšať určite nebudem (iba ak moja drahá polovička). Keď som TSI objednával, tak bol rozdiel oproti MPI u Fabie +350€, neviem či je teraz ešte aj zľava. Tieto motory sa údajne budúci rok už nebudú predávať pre nemožnosť splnenia prísnejších emisných noriem. TSI je skrátka"jiné kafe" po všetkých stránkach, tak som neváhal a objednal, aj keď som pôvodne mal čakať takmer 3 mesiace. Vychádzal som z toho, že Fabču nekupujem na rok, a tiež nestojí jednu výplatu, neskôr by som si pravdepodobne :wallbash: a to som stále nespomenul spotrebu. U nás v práci majú 1.4MPI16V dvaja kolegovia, pritom sa obidvom zdalo, že to oproti 1.2/40kW čo sme mali kedysi služobnú akosi nejde, tak som im len odporučil: točte, točte , potom to ide, ide, ale aj spotreba. Ak som sa v niečom zmýlil, prosím, láskavo ma opravte a nenavážajte sa do mňa.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som si vybral 1,2TSI/63kW, len naň čakám už druhý mesiac (od 2.2.2011) do výroby by mal ísť 31.03.2011, niekto tvrdí, že 1.4MPI 16V je "rokmi odskúšaný" motor, ale ako som zháňal informácie pri riešení dilemy TSI versus MPI tak MPI problémy vôbec neobchádzajú. Je to mechanicky zložitejší motor s dosť obmedzeným maximom momentu (cca 4000n/min), a pokiaľ nič nezmenili tak má stále rozvodový remeň ktorý treba meniť a tiež niečo stojí. TSI má "doživotnú" rozvodovú reťaz (niečo na spôsob kovového ozubeného remeňa) a jednoduchšiu konštrukciu (8V), ale podstatne zložitejší elektronický management motora. Turbo by malo byť chladené vodou a elektrickým čerpadlom, ktorým je zabezpečené aj "dochladzovanie" turba, tak by snáď nemali byť problémy ani pri rýchlom odstavení po extrémnej záťaži, no to skúšať určite nebudem (iba ak moja drahá polovička). Keď som TSI objednával, tak bol rozdiel oproti MPI u Fabie +350€, neviem či je teraz ešte aj zľava. Tieto motory sa údajne budúci rok už nebudú predávať pre nemožnosť splnenia prísnejších emisných noriem. TSI je skrátka"jiné kafe" po všetkých stránkach, tak som neváhal a objednal, aj keď som pôvodne mal čakať takmer 3 mesiace. Vychádzal som z toho, že Fabču nekupujem na rok, a tiež nestojí jednu výplatu, neskôr by som si pravdepodobne :wallbash: a to som stále nespomenul spotrebu. U nás v práci majú 1.4MPI dvaja kolegovia, pritom sa obidvom zdalo, že to oproti 1.2/40kW čo sme mali kedysi služobnú akosi nejde, tak som im len odporučil: točte, točte , potom to ide, ide, ale aj spotreba. Ak som sa v niečom zmýlil, prosím, láskavo ma opravte a nenavážajte sa do mňa.

V práci jsem odjezdil dvě referentský fábie combi, motor 1,4 16V 63kW. Nemůžu proti tomu motoru říct jedno křivý slovo. Zajetý přesně podle pořekadla: víte jaký je nejlepší terénní auto na světě? služební! Nalítaly obě cca 250.000 km, střídalo se na nich cca 20 šoferů. Nikdo je nešetřil. Od začátku do červenejch. Neskutečný, co si nechaly líbit. Naprostý držáky. Spotřeba ale trošku jinde, bohužel. Navíc doslova nádhernej zvuk při vytočení. Něco jako jet ve FAB WRC se sluchátkama na uších :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se připojím,TSI 63 kW,najeto přes 17 000 km. S tou spotřebou 3,8l můžu potvrdit,dokonce na stejné trase ze Smíchova na Zbraslav po Starakonické,ovšem já tam jezdím povolených 80 km/h (je to ovšem rovina).Otáčky jsou při této rychlosti,myslím,cca 2000. Ale je to jenom okamžitá spotřeba,stačí ťuknout do plynu a je to fuč. Se spotřebou po Praze,no nevím,těch 17 000 km je najetých jenom po Praze (ovšem v dost specifickém provozu,kdy se za den startuje i víc než 20x,dost často se popojíždí jenom několik km,nebo dokonce několik stovek metrů,s přestávkami,kdy se v zimě motor pořádně nazahřeje),takže než začalo mrznout byl průměr za měsíc cca 7l,s mrazy cca 8l (+- nějaká desetina litru).Tankuje se jenom N95 u Shellu. Přijde mi,že PP (Maxi DOT) trochu kecá,ukazuje nižší spotřebu asi o půl litru.Majbo,u mě je tankování vždy do cvaknutí pistole a nikdy jsem s tím neměl problém,ani u soukormé FI a ani u služebního TSI (tam to stejně musím dotankovat na cvaknutí).Do cca 3-4000 km byla spotřeba kolem 8l,pak to kleslo na těch 7l,v zimě zase návrat na 8l.

Ještě by mně zajímalo proč mi v motoru krátce po rozjezdu vždycky nějak krátce ale slyšitelně jakoby cosi klapne, cvakne

Jestli ti to dělá jenom po nastartování a prvním rozjezdu,přibližně při dosažení rychlosti 20 km/h,tak to cvakne ABS - dělá to nějakou kontrolu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viac menej som mal na mysli záťah z nízkych otáčok, MPI skrátka do 2000n/min ako by "nešla" nie je ten pocit zrýchlenia, ale potom sa karta obracia, 40kW je úplne inak sprevodovaná, to je obvykle pocit človeka, čo nie je zvyknutý vytáčať motory, ja napr na 1.2 HTP alebo 1.4TDI bežne jazdím na 1500n/min. Pre vodiča ktorý je zvyknutý na Mazdu, Nisan alebo podobné oné a točí to ako sa na 16V motor patrí, je 1.4MPI 16V určite výbornou voľbou.

EDIT: palubný počítač vždy strašne kecá, je to dané tým, že pri 100km/h na tacho ide auto obvykle cca 93km/h a po prejdení 93km tachometrickou 100-kou PP nameria 100km, čiže PP spotreba je podľa PP ok, ale na 93km, tak tú spotrebu by bolo treba prenásobiť cca 1.075 a malo by to sedieť.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k tankování do plné: myslel jsem to tak, že nikdy netankuju přes cvaknutí. Prostě když mi pistole cvakne, končím a jdu platit. Jenom JEDNOU jsem chtěl do bandy dostat maximum a cpal tam benzin přes cvakání. Paráda,ono se tam vešlo víc. To jo. ALE: po hrdlem je taková malinká dírka, která vede zvláštní trubkou k čidlu. Když hrdlo přeteče a benz. se dostane do té dírky, tak je problém. Namočí se uhlíky v čidle a pak jedeš, jedeš, jedeš a máš ručičku paliva pořád na plný. A po 300 km najednou ručička spadne na polovinu bandy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viac menej som mal na mysli záťah z nízkych otáčok, MPI skrátka do 2000n/min ako by "nešla" nie je ten pocit zrýchlenia, ale potom sa karta obracia, 40kW je úplne inak sprevodovaná, to je obvykle pocit človeka, čo nie je zvyknutý vytáčať motory, ja napr na 1.2 HTP alebo 1.4TDI bežne jazdím na 1500n/min. Pre vodiča ktorý je zvyknutý na Mazdu, Nisan alebo podobné oné a točí to ako sa na 16V motor patrí, je 1.4MPI 16V určite výbornou voľbou.

Jo to znám a ani nemusím mít japonce :smich: ,TSI pořádně tahá cca od 1800 ot.,moje stokoňová FI 1,4 tak od 4000. lol

TSI má "doživotnú" rozvodovú reťaz (niečo na spôsob kovového ozubeného remeňa) a jednoduchšiu konštrukciu (8V)

No jestli je doživotní...

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

preto som to dal do úvodzoviek, reťaz my mala údajne vydržať cca 300tkm, tak tá "vyťahaná " bude snáď výrobná vada (napr. porucha pece pri tepelnej úprave, no taký nepodarok by sa nemal dostať inde ako do šrotu), inak by to bol vtip, rozvodový remeň sa mení skrátka častejšie, ale inak je určite doživotná, roztrhne sa a máš po motore.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se připojím,TSI 63 kW,najeto přes 17 000 km. S tou spotřebou 3,8l můžu potvrdit,dokonce na stejné trase ze Smíchova na Zbraslav po Starakonické,ovšem já tam jezdím povolených 80 km/h (je to ovšem rovina).Otáčky jsou při této rychlosti,myslím,cca 2000. Ale je to jenom okamžitá spotřeba,stačí ťuknout do plynu a je to fuč. Se spotřebou po Praze,no nevím,těch 17 000 km je najetých jenom po Praze (ovšem v dost specifickém provozu,kdy se za den startuje i víc než 20x,dost často se popojíždí jenom několik km,nebo dokonce několik stovek metrů,s přestávkami,kdy se v zimě motor pořádně nazahřeje),takže než začalo mrznout byl průměr za měsíc cca 7l,s mrazy cca 8l (+- nějaká desetina litru).Tankuje se jenom N95 u Shellu. Přijde mi,že PP (Maxi DOT) trochu kecá,ukazuje nižší spotřebu asi o půl litru.Majbo,u mě je tankování vždy do cvaknutí pistole a nikdy jsem s tím neměl problém,ani u soukormé FI a ani u služebního TSI (tam to stejně musím dotankovat na cvaknutí).Do cca 3-4000 km byla spotřeba kolem 8l,pak to kleslo na těch 7l,v zimě zase návrat na 8l.

Jestli ti to dělá jenom po nastartování a prvním rozjezdu,přibližně při dosažení rychlosti 20 km/h,tak to cvakne ABS - dělá to nějakou kontrolu.

to pawouk: jo, dělá mi to jak píšeš, krátce po rozjezdu, při velmi nízké rychlosti. prvně jsem si toho moc nevšímal ale teď to vnímám, je to hlasité klapnutí. Když je slyšet jen motor je to rozpoznatelné. Víš to jistě že je to od Abs? mně připadne jakoby to šlo od motoru. Mám dojem že tady na fóru už o tom někdo psal, ale nemůžu to dohledat. Nvzpomínám si jaký to bylo téma a psali tam i o příčině, ale mám dojem že to nebylo Abs ale v něčem v motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim

Planujem kupit novu Fabiu Combi ale neviem sa rozhodnut aky motor si vybrat..........

Nedávno tady na fóru byla diskuze, jestli jít do nového TSI, anebo vzít starší 1,4 16V a připadá mi, že to celé vyšlo tak nějak nerozhodně. Myslím si, že všeobecně pro TSI hraje proti jeho syrovost. Nejsou zatím (možná se mýlím) odezvy typu "ano najel jsem s TSI 200 000 a pohoda" a to zřejmě bude ten kámen úrazu, protože každej, kdo se rozhodne pro koupi TSI, je v podstatě dalším testujícím, co ten motor v praxi vydrží. Každý máme různý styl jízdy, jezdíme s různě naloženým autem a v různých jízdních podmínkách. Pravdou je, jak tady píši kolegové výše, že s tím motorem se jinak jede a to je pravda. Na firmě máme TSI a když jsem v něm poprvé jel, myslel jsem, že vrátím řidičák. Když si člověk na to zvykne, tak potom to jede docela slušně, ale řeknu to naplno (je to pouze můj postřeh), že více si jízdu užiju v 1,4 16V (mé soukromé). Co se spotřeby týče já se pravidelně po Ostravě pohybuju okolo 6,5-7,0 l podle dopravy. Na delších cestách jezdím běžně za cca 5,8 l a že bych to hladil nebo podtáčel to vůbec - vše pro 1,4 16V. Pravdou je, že na rozdíl od TSI musím, např. při předjiždění motor vyhnat do ot. pak má výkon a umí razantně zatáhnout. Když jsem předjížděl z TSI (taky máme 63kW), tak mě dostalo, že auto nad hranicí cca 3 500 ot. už nechtělo zrychlovat. Dále si myslím, že pokud motor bude muset tahat větší zátěž, tak samozřejmě poroste rychleji spotřeba, ale to je normální jev maloobjemových turbomotorů. Na druhé straně, pokrok člověk nezastaví a trend ekologických motorů zabrzdit nejde. Cena benzínu jde nahoru, roční sazba za povinné ručení taky není zanedbatelná, takže vše nahrává koupě např. TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PS: Viete mi niekto poradit kde by som nasiel hodnotenie predajcov na SK?

Zkusil bych pohledat na netu, jestli nenajdeš názory na ten či onen autorizovaný servis. Prodej není až zase tak důležitý, tam se k tobě budou chovat slušně a možná ti snesou i modré z nebe. Nějakou tu slevu taky vyhádáš, byť neznám situaci na Slovensku, tak konkurence je velká a každý chce utrhnout zákazníka pro sebe. Spíše bych se ale pídil, jaké jsou v daném autosalůnu servisní služby, resp. přístup servisu k zákazníkovi. Já mám bohužel velice negativní zkušenosti právě s přístupem autorizovaného servisu. Při prodeji bylo u mě vše v pořádku a začal jsem snít, jak jsem dobře vybral, pak jsem potřeboval na auto něco dodatečně domontovat a v tu ránu pohádka skončila a začalo peklo .... do toho servisu už moje auto nikdo nedostane. Hledal jsem servis jiný a našel. Servis je autorizovaný, ale je to na vesnici - majitel příjemný, servis kvalitní a rychlý a přístup, jako by každé auto, které tam přijede bylo jejich vlastní. Viděl jsem jak klučina pečlivě omotává sedadlo řidiče, volant a ŘADÍCÍ PÁKU, aby náhodou nic neumazal. Olej nechal vykapat snad do poslední kapky a cena lidová z ní to jako pohádka, ale je to tak. Určitě si je majitel vědom, že je na odlehlém místě a proto si musí zákazniky hýčkat a todle přesně jsem hledal. Takže raději bych se hlavně zajímal o servis. Jinak hodně zdaru :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja resil podobny problem. Nakonec jsem vzal 77kW v kombajnu kvuli zadnim kotoucum, bubny se mi na aute proste nelibi a neresim jestli to brzdi stejne dobre nebo ne. Je pravda ze cena stoupne vyrazne oproti 63kW diky TSI start akci, ale neni to zas tolik aby clovek vykrvacel. Pokud clovek jezdi vetsinou sam 63kW staci bohate, pokud sem tam veze plne auto tak se rezerva vykonu hodi.

Zatim mam najeto cca 1400 z toho 70% po Praze a maximalni spokojenost. Spotreba zatim na prumeru 6.2l, ale neni to jeste zajete. K projevu turba souhlasim s vyse uvedenym prispevkem, ze je treba jezdit trochu jinak, ale na druhou stranu kdyz za to turbo veme tak prijemne tahne a zvuk motoru taky celkem lahodi uchu. Priznam ze kdyz jsem poprve slysel motor na salonu tak sem si nebyl jisty jestli to nebude rusit, ale v interieru se projevuje pouze pri razantnejsim zrychlovani.

Obavy z vydrze motoru bych zas tolik neresil, proste je to spotrebni zbozi jako cokoliv jineho a je treba to tak chapat. Kdyby mel dnes clovek resit co jak dlouho vydrzi tak by kolem sebe mlatil klackem a spal by v jeskyni. Je prijemne pokud se jezdi bez starosti, ale mechanicke poruchy, nebo zavady se proste stavaji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...