jirkaK Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 člověk žasne, na co lidi nepřijdou a přitom je to většinou taková blbost, žejo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 tak ty jednotky to podporují, takže blbosti to nejsou... CH a LH přes mlhovky, dokáže ušetřit výbojky apod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 (editace) no Jiřík to určitě spíš myslel - ta blbost jakože prkotina, čili pochopitelnost, nikoli nesmysl, či nepotřebnost... ach ta čeština Editováno: 4. Prosinec 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 no, člověče, v mým případě spíš ta nepotřebnost 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 tos` mě tedy zklamal, nemyslím lidsky, ale pragmaticky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xstorm Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 Hurikáne co RSo??? Ještě není doma??? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 v pondělí se snad vyrobilo, čekám že ho dneska přivezou, já jim tam hodím gumy a snad v pátek převezmu...ale kdo ví kde se třeba zdrželo jako u tebe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 už nemůžeš spát co 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 přijdou bezesné noci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 v souvislosti s výše popisovanými změnami v infotainmentu vozidla mne dnes napadlo, že by O III klidně mohla mít hlídání mrtvého úhlu, jako to má VW... stačilo by změnit rychlost, při které dochází k aktivaci parkovacích čidel na maximum a pak by boční čidla (podmínkou je mít i boční parkovací čidla, tedy Parkovací asistent 2.0) signalizovala přesně jak to má VW auta v mrtvém úhlu i při jízdě, nikoliv však kontrolkou na zpětném vnějším zrcátku, ale na displeji rádia a současně akusticky z daného reproduktoru, napadlo mě to dnes, když jsem stál na křižovatce a v levém pruhu mě dojela Tatra a čidla začala vřískat, a když jsem se podíval, Tatra stále více jak metr vedle mě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 Nevim teda jak u VW, ale u Audi na Side assist rozhodne bocni cidla nepotrebujes. Navic to signalizuje auta v mnohem vetsi vzdalenosti nez je dosah standardniho parkovaciho cidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 no v podstatě je to pravda, VW taky nemá boční čidla když má Side assist, ale je tam jiná logika, vycházel jsem tedy z logiky jaká je u O III, kde když nejsou boční čidla, standardně se neaktivují automaticky ale buď zařazením zpátečky nebo zapnutím u řadící páky... a s tím dosahem, jedna věc je dosah (tedy citlivost) a druhá na jakou to signalizuje (nastavení zobrazování)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 nejde to jen kódovat, musí tam být navíc jednotka ve dveřích. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2013 http://auto.bazos.cz/inzerat/29633426/Skoda-Octavia-III-RS-5E-75xR19-ET51-5x112--22535R19.php jinak něco k tématu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 6. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2013 Vracím to zde zpět k tématu: Test naftové RS: 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 6. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2013 A ještě jeden test RSky . TDI a TSI : 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Pročištěno do OT žvástů pánů Hravce, jirkaK, kokty 7 a některých dalších. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Aha tak to jsem nevěděl, že moje a Jirkova připomínka k nečitelnosti prvního testu je ŽVÁST - to už to tu začíná opravdu být IN.... co bude následovat? Naštěstí tu mám pro jistotu ještě jednu registraci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Hravče, těch příspěvků bylo daleko víc, připomínka ke čtení byla jedna z více OT (navíc mu to můžeš napsat přes PM, já za to nemůžu, že blbě vidíš/te). Už jsem vás v tomto vlákně jednou upozornil, co bude následovat, když nehodláte dodržovat pravidla. A dost OT! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 (editace) Po přečtení článku o žluté TDI OIII RS mě zaujalo v hodnocení jako mínus - cukání DSG při rozjezdu a systému start-stop. Což se mě nezdá, to by tento problém museli mít všechny OIII s TDI a DSG Máte na to nějaký názor? Myslím, ti co máte TDI. Pokud se nepletu tak RS s motorem TSI system start stop nemá vůbec... možná taky záleží jakým způsobem se človek rozjíždí... Editováno: 8. Prosinec 2013, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Start stop mají všechny OIII RS bez rozdílu, tak to stojí v ceníku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 (editace) Napalm:Se 135 KW diesel jsem nejel,ale 110 KW DSG při rozjezdu nic necukalo.Bylo to plynulé. Editováno: 8. Prosinec 2013, autor: Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 jasně, start - stop je povinný zlo všude. A to cukání nejspíš způsobuje zapnutý systém autohold, kterej se do toho neustále snaží kecat. Když se tlačítkem vypne, nic necuká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 (editace) Dix1: Hmm.... pak by to tedy mohlo souviset s velkým kroutícím momentem, RS TDI ho má ze všech OIII nejvyšší krouťák - i když jen o 30Nm více než TSI, což není velký rozdíl... Já si totiž vzpomínám, jaké byli problémy právě s cukáním u prvních DSG tak před 6 lety u motorů TDI 125kW a u 103kW bylo vše ok.... takže na mě trošku dýchla minulost ... předpokládál jsem, že to už má ŠA (respektive koncern) dávno dořešené.... samozřejmě tenkrát to nesouviselo se start-stop, protože ten ještě nebyl... Editováno: 8. Prosinec 2013, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 JirkaK: Možná nemám takový přehled. Ale není systém autohold náhodou jen u VW a nesouvisí to s elektronickou parkovací brzdou..? RS má přece klasickou páku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.