MichalOII Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 ...to podpětí je až důsledek toho že točí startér několik vteřin:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 no a startér možná točí několik vteřin, protože je tam podpětí a tomu auto se startovat nechce..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 6. Duben 2013 Sdílet Vloženo 6. Duben 2013 ...a druhý den tam už podpětí není a pak po dvou týdnech zase jo a takhle skoro 3 roky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza65 Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 Měl bych dotaz, špatně mi startuje octavka za zahřátýho motoru 1.9 TDI PD. Nevěděl by někdo, co by s tím mohlo být? Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 je to starý a dosť preberaný problém..napr: http://forum.skodahome.cz/topic/51832-oprava-tepleho-startu-tdi/?hl=+tepl%C3%A9%20+starty http://forum.skodahome.cz/topic/102493-octavia-ii-19-tdi-spatne-teple-starty-schema/?hl=%2Btepl%C3%A9+%2Bstarty http://forum.skodahome.cz/topic/25541-zase-spatny-starty/?hl=%20tepl%C3%A9%20%20starty http://forum.skodahome.cz/topic/89614-otres-pri-startovani/?hl=%2Btepl%C3%A9+%2B%C5%A1tarty#entry1439528 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 tak mohlo by to lítat kolem nějaké hraniční hodnoty, ale spíš asi ne, to je fakt..... Ale ty uhnilý kabely, přechodový odpor, špatná zem, by to vysvětlovat mohl....... Já bych začal kontroloou tohodle a když nic tak pak sasi diagnostika, čtení hodnot atd atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 pokud to máš nahrané na videu, tak to sem určitě vlož - škodit to nemůže. těch věcí co to mohou ovlivňovat je trošku více, než jen kabel u baterky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 Já neříkám že jich není více, já jsem psal, že tam bych začal. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelO Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 No já mám stejný problém, občas auto točí a točí ale nechytá, někdy tak na pátý pokus chytne. Byl jsem s tím servisu a diagnostice závada, že 4 válec vynechal. No a taky zjistily, že vstřik na 4 válci vykazuje o dost jine hodnoty než zbylé tři. Je víc otevřený. Motor se občas třepe a přenáší se to na cele auto. Scháním teď vstřík ( 038130073AG nebo 038130079GX - kdyby někdo měl), tak ho zkusím vyměnit a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rarach89 Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Pokud to vypadá jako na videu, tak je to baterka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 (editace) natoc nam to jak ti to nechyta.starter toci normalne jako vzdycky?kdyz zapnes klice slysis jak sepne palivovy cerpadlo?ma to aspon snahu nebo je to uplne hluchy? hzaveni se rozsviti, kdyz to nechce startovat? Editováno: 23. Duben 2013, autor: jakub benes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladinekhe Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 Pánové sorry za topic navíc ale mám dotaz,, Včera jsem zničehonic nenastartoval,startér točil ale ani ťuk jakoby nafta nešla do vstřiků,pro jistotu byla povolaná diagnistika mistra Chipa ale motorově nenalezen žádný problém. Dnes jsem pro jistotu nevím ani proč vytahal všechny pojistky z palubky...a super natočil jsem napoprvé.. Mám dotaz jaká pojistka toto mohla způsobit...nebo kde mohl nastat problém..? Děkuji moc za rady pro totální lamu..díky ahoj,mam octavia 2,a me spatne startovala za studena nekdy chytla na poprve a nekdy na podruhe,potreti a to jsem musel takovejch 7 vterin drzet aby chytla,na diag.nic nezjistili tak jsem nechal na vsech vstrikach vymenit krouzky,sada na jeden vsrik ve skodovce stoji 650kc takze krat 4 plus prace,do tri hod je vymena hotova a od te doby start vzdy na poprve,spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxIW Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 No, pánové, mám teď podobný problém se svou OII 1,9TDi PD 77kW... STUDENÉ starty... Motor vždy zablafal a chcíp, pak jsem musel dlouze točit (i přes hlášku o tlaku oleje) než to naskočilo... Právě mi stojí chudinka u mechanika, no a zjištění je takové: Žhavičky (origo Bosch z Auto Kelly), co jsem před zimou kupoval asi nikdy nezažhavily... Přitom kontrolní proud v nich jde, hlášku to vyhodilo až po jejich odpojení... Nemůžeme ale přijít na to, proč nežhavjej... Nějaké nápady? Rady? (při výměně žhaviček jsem zjistil, že tam předchozí majitel nacpal žhavičky určené do OI 1,9TDi 66kW - nevim, jestli to má souvislost) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxIW Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Čau, jsou to žhavičky, měl jsem ten samý problém. No, mám stejný problém, ale nevim, jestli je problém přímo u žhaviček... Auto nežhaví, to je na nich vidět, ale mám je nový a dělá to právě i přes jejich výměnu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxIW Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Mám podobný problém, když auto dýl stojí (přes noc - chladnější), zablafe, chcípne a musim točit než nastartuju... Zjistili jsme to, že mi nežhavjej žhavičky, proč, to se nám zjistit nepodařilo... Jsou nový, baterka nová s vyšším startovacím proudem, ale žhavičky jsou okoučený páč evidentně celou zimu nežhavili (koupeny před zimou)... Nevíte někdo, kde může být problém a jeho řešení? Všímavým se omlouvám, že to píšu už do třetího (shodného) tématu, ale auto mi stojí u mechanika, problém potřebuju akutně vyřešit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 nezahzavy ani pri odpojeni cidla teploty?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxIW Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 To že je to čidlo, to nás napadlo hned, ale vypadá to, že je chyba jinde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 nerikam, ze to je cidlo, jen se ptam jestli to po odpojeni cidla funguje. Muze byt problem v ovladacim rele hzaveni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 ...tady je jeden z lepších startů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 (editace) ...tady jeden horší Editováno: 28. Duben 2013, autor: MichalOII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 ...nakonec jsme se dočkali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek.88 Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Zdravím ve spolek mám ten samý problém, u OII 1.9 TDI PD (2006) Už mám vyměněno - čerpadlo v nádži, tandemové čerpadlo, čidlo teploty, žhav. svíčky, palivové hadice, přez zimou baterka a startér. a už nevím co s tím. motor je hodně neklidný a škube sebou když je ohřátej, když je studenej tak jde pěkně. závada (startování) se projeví hlavně když to dlouho stojí (2 a více dní.) ještě se chci zeptat jestli tě ti to hodně zakouří po tom co to chytí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek.88 Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Mám podobný problém, když auto dýl stojí (přes noc - chladnější), zablafe, chcípne a musim točit než nastartuju... Zjistili jsme to, že mi nežhavjej žhavičky, proč, to se nám zjistit nepodařilo... Jsou nový, baterka nová s vyšším startovacím proudem, ale žhavičky jsou okoučený páč evidentně celou zimu nežhavili (koupeny před zimou)... Nevíte někdo, kde může být problém a jeho řešení? Všímavým se omlouvám, že to píšu už do třetího (shodného) tématu, ale auto mi stojí u mechanika, problém potřebuju akutně vyřešit... Čus, a kabely ste zkoušely? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 ...jo v zimě po nastartování chvilku bílej kouř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxIW Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 (editace) ...nakonec jsme se dočkali Tak přesně takhle mi to startovalo, jen já byl prase a vydržel jsem točit i přes pípání a po chvíli to se zmáčklým plynovým pedálem naskočilo jako ve videu... Jinak muj problém už asi vyřešen, mám OII která má první registraci 12/2004, tak mechanik šel do schémat mr2004, ale je to mr2005, který má dve čidla teploty, kdy to druhý bylo vadný... "Test se zmrzlinou" to prokázal... Nový čidlo dávalo 7300 OHMů, to vadný cca 5000 OHMů, auto si myslelo, že žhavit není potřeba (jinak prvotně prohlídli 1. čidlo, to bylo v pohodě, vycinkal dráty - v pohodě, zkontrolovali jednotku žhavení - v pohodě... Pak zjistili, že je tam ještě jedno čidlo, když je napadlo, že by to mohl být vyšší modelový rok a ejhle...) Editováno: 30. Duben 2013, autor: MaxIW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.