Květen 6, 201411 r TSI to je, DSG to má taky , tak to je skoro to samé, věř, že by se ti to nelíbilo, tvrdé to je, žere to jak kráva, každý si myslí, že sním chceš závodit...
Květen 6, 201411 r Keď sa nad tým tak zamyslím, asi máš pravdu. Jazdiť v O3 RS musí byť fakt na hovno, ešte že mám obyčajnú Fabiu.
Květen 6, 201411 r jak píše Rogerer: my co nemáme maxidot, nemáme trapný ručičky, ale digi čárečky. Od 1/4 do 1 jsou v každé čvrtině 2 čárečky. Já mu k RS krom Rapida a plné nádrže přidám i střešní nosič Thule i s kolem. Upraveno Květen 6, 201411 r od Petrrr
Květen 6, 201411 r Tak nabídku ruším, DSG a to Néééé, to jsem si nevšiml. To je jako sex s ochranou, to raději Rapid.
Květen 6, 201411 r No, jestli přijedeš v Sobotu do Krušovic, tak Ti to s Clintem vysvětlíme Poslední odpoveď a pak to už tady nebudeme zasírat :-) Bych se i stavil, ale z Ostravy to mám vcelku daleko. Možná někdy jindy.
Květen 8, 201411 r Nevím no...mě připadá, že se motor usadil jen co se dynamiky týče (ale možná jsem si jenom zvykl a už mi to přijde víc normální než po přesednutí z Feldy) a spotřeba pořád stejná. Spíš než usazení motoru ty krásné výsledky připisuju sám sobě Naučil jsem se s tím jezdit tak, aby to nežralo, nepouštím klimu ve městě buď vůbec nebo aspoň ne na plné kule zbytečně, abych pak dostal facku od vedra až vystoupím, dál už si s tím tolik nehraju a neužívám si 105 km/h na dvojku tolikrát týdně jako ze začátku atd. Loni v létě jsem měl nejnižší dlouhodobou 6,1 l/100km, ale to bylo jeden měsíc, ve kterém jsem nejezdil moc město a dálky, ale největší částí okresky cca 30km. Standard v létě je těch 6,3 no. Zjistil jsem, že má celkem vliv i tlak v pneumatikách. Chce to vychytat a udržovat. Jinak už jsem se vrátil z výletu a Praha - Brno ve čtyřech lidech s bagáží zas 5,8 l/100km. Styl jízdy stejný jako cestou tam. Připomínám, že do Prahy bylo naložení poloviční, takže staré pořekadlo 100 kg nálože = 1 litr navíc se jaksi vůbec nekoná
Květen 8, 201411 r K tomu jen jednu poznámečku:dej si trasy do nějakého mapového vyhledávače a porovnej výškové profily. Ono to zpátky na Moravu muze být víc najetych km z kopce..... Já když jedu do Brna, tak tim směrem víc nastoupám (musím se vyšplhat na Vysočinu) z5 je to naopak. A u takhle slabého motůrku záleží i počasí a např.na větru jak ti fouká. To vse nemění nic na tom,že 5,8 je krásná spotřeba na dané podmínky.
Květen 8, 201411 r To je pravda, já pravidelně jezdím z Prahy na Vysočinu, cestou tam mám spotřebu dle PP 6.6 - 6.9l, zpět 6.1 - 6.3l. Samozřejmě to může být i provozem atd., ale snad nikdy jsem cestou zpět neměl vyšší spotřebu a to zpět jezdím většinou spíš rychleji. Navíc ten průměr této cesty (tam a zpět = 6.5l/100km) mi sedí na jiné "rovnější" dálniční trasy
Květen 11, 201411 r Máš pravdu. Rozdíl tam je asi 25 výškových metrů mezi Prahou (místem odkud jsem vyjížděl) a Brnem, kde jsem končil. Ale myslím, že i tak to naložení auta nehraje až tak velkou roli jako to pořekadlo říká. Loni jsem jel v pěti lidech a napráskaným kufrem Ostrava - Brno a zpět a bylo to za 6.0 l/100 km. Takže rozdíl spíš tak 2 deci na 100 kg. Jinak Adame z Prahy jenom na Vysočinu je velký rozdíl oproti tomu, když to protáhneš až do Brna. Na Vysočinu jedeš totiž na kopec a do Brna přes kopec, tedy nahoru i dolů a to ti zas ubere. Ale jinak hodně závisí na rychlosti. Tu cestu zpět bys mohl jet za dost méně, než píšeš, ale je to právě o rychlosti. Taky bych měl jiný výsledek kdybych jel třeba 140 nebo 160. To není kritika, každý jezdí rychle jak mu to vyhovuje (taky občas jedu rychleji a pak je ta spotřeba klidně 8 i víc )
Květen 11, 201411 r Z mapy.cz: počet výškových metrů nastoupaných a sklesaných je kolem 100ky. Rozdíl je v tom, že ta trasa delší dobu stoupá směrem od Prahy až někam k Větrnému Jeníkovu (přes 100km), což se zákonitě musí projevit na spotřebě v obou směrech.
Květen 11, 201411 r Abych jen neteoretizoval. Dnešní spotřeba cestou z Jižních Čech. Teplota na odjezdu 9,5°C , na příjezdu 17°C. Západní vítr, tzn. celou cestu boční, po dálnici (cca 40km) pak protivítr. V autě osoby 85+65+45kg+nějaká ta bagáž na prodloužený víkend (nakonec jen pěší výlety místo původně plánovaných kol ). 2x čekačka na semaforech na opravované silnici před Pelhřimovem, 10km dálnice 80km/h ve zúžení za Humpolcem. Většinu času na tempomat.
Květen 12, 201411 r Testování spotřeby mě teprve čeká, pokud by to takhle po zajetí zůstalo jako u mikliska, byl bych nad míru spokojen! Doposud jsem jezdil Xsarou Picasso a momentálně se nemůžu dostat pod 8,6 l/100 km. Dříve jsem jezdíval kolem 7,2, ale nějak mi teď hodně žere, což byl i jeden z důvodů výměny za Rapida. Když budu jezdit pod 6 l, budu spokojený. Upraveno Květen 12, 201411 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek.
Květen 13, 201411 r slušné na DSG, nebo ho nemáš? Musíš ho mít s 1,4. Nebo to je jemně vyleštěnou kapotou srnčím chlupem a to pak dělá aerodynamiku lepší.
Květen 15, 201411 r Minulý týden jsem jel na otočku do Prahy, celá trasa tedy byla Opava -> Praha (letiště) -> Opava. Průměrná rychlost 97km/h a spotřeba 5,9 l/100km. Myslím, že to je naprosto skvělý údaj. Jen doplním, že tam jsme jeli v autě 3 dospělí, zpátky 4 dospělí, jedno dítě a plný kufr zavazadel. Upraveno Květen 15, 201411 r od gelny
Květen 17, 201411 r I já jsem překvapen spotřebou. Ráno jsem vynuloval a z České Metuje na Náchodsku okresky do Hradce Králové a odtud 86 km po D11 do Prahy a po okruhu do FN Motol. Potom z FN Motol do Centrum Černý Most a zpět Motol. No a navečer domů Praha - Česká Metuje. Celkem najeto 430 KM a průměr 6 litru. A nijak jsem auto nešetřil. Na dálnici většinou kolem 140-150Km/h a čtyři lidi. Veliká spokojenost. 1.2 tsi 63KW Upraveno Květen 17, 201411 r od Sitta Miroslav
Květen 21, 201411 r ja mam najeto cca 10500km, a prumerku neberu na trasy ale spise na 99h interval provozu dle maxidotu. Po prvnich 99hodinach jsem mel perumerne 6.7l. Nasledujici cyklus prumer 6.3l. a ted jsem asi po 20hodinach na prumernych 6.2l/100km. Jinak ted posledni nadrz jsem plnou natankoval ten ShellPower Nitro+ Racing (100oktanu) a jede to o neco lip. mirne nizsi spotreba a vyssi dojezd. vetsinou se pri cerpani klasicke N95 nedostanu s dojezdem pres 750km. Ted s timNtirem, ikdyz uz mam nadrz skoro vyjetou, tak kdyz spoctu co jsem projel a kolik zbyva, tak to vychazi na celkovy najezd kolem 800km, coz je o cca 50km vic. Tzn. reci penez najedu o 50km vic, tzn. cca 3litry N95 usetrim, coz je pri cene 36,50Kc asi 110Kc uspora. Na druhou stranu vydam za Nitro +, o cca 3,50Kc/l vic ne z za N95, takze na nadrzi 50litru to je navic 175Kc. Rozdil 175 -110 = 65Kc, ktery jsem realne na 1 nadrz zaplatil navic za plnou nadrz toho paliva Nitro+ Racing. Samozrejme, kdyz clovek prislapne, tak ten motor je zivejsi a ma to pocitove trochu lepsi tah, takze mne to neprijde jako uplna blbost tankovat lepsi palivo jak N95, nehlede na mensi opotrebeni motoru, atd.. Upraveno Květen 27, 201411 r od pusher...
Květen 25, 201411 r Tento víkend jsem absolvoval první "dálkovou" jízdu nad 100 km. Dnes na zpáteční cestě po trase Náchod - Trutnov - Ml.Boleslav jsem dopadl následovně - tak na co diesel?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.