Leden 14, 201510 r schválně jsem zkusil napsat do jinýho servisu... práce 350Kč filtr 280Kč olej 2900Kč ( MOBIL / norma 507.00 ) celkem 3530Kč to je +/- stejná cena jako v servisu kde bych měl mít cca 20% slevu
Leden 14, 201510 r kdyby u nás před lety nebylo tolik idiotů co vozí vlastní oleje, tak by teď nemusel stát v servisu tolik, ale stál by víc o pár kaček. já mít servis, resp. být automobilka, tak bych nerad dával záruku na motor, pokud nemůžu zaručit na 100%, že tam byl olej jak se patří.
Leden 14, 201510 r Vormene kdyby ještě před tím nestával olej v servisech i přes tis kč, když to začínalo (tzv. LL oleje), pak by si nikdo vlastní oleje nekupoval. Pokud by LL prodávali za 350 / litr, neřeknu ani popel. Proč u Forda stojí LL olej Mobil 250kč/litr a u Škody to nejde? Nedávno jsem byl se šéfem s jeho fordem v servisu tak to vím. Nota bene, oni ten olej kupují v sudech ve velkém množství. Když můj servisák v noname servisu ho dokáže v sudu koupit za 200/litr, tak AS ho musí kupovat za 150 ne-li 100 a tobě ho prodávají za 800. Není to zlodějina? Pro mě je. Naopak, využívají toho že kvůli záruce k nim lidi musejí a 90% lidí o možnosti vlastního oleje ani neví, prostě to nějak strpí po dobu záruky, pak se na ně stejně každej vysere. Pokud by měli normální ceny, lidi by k nim dále jezdili třeba i po záruce.
Leden 14, 201510 r Minulý rok na konci Února jsem absolvoval pravidelný servisní interval při 30 000/2 letech. Cena práce včetně výměny oleje, olejového filtru, šroubu a pylového filtru 2816,- s DPH. Využita sleva za "věrnost" 17% na materiál a 10% na práci. Servis KARIREAL a.s. Třinec, za necelé dvě hodiny bylo hotovo, kafíčko, příjemné posezení, prohlídka auta se servisním poradcem.
Leden 14, 201510 r Nevite nekdo jak je to, pokud mam jen PP [ ne Maxi dot ], ktery ukazuje jen jeden interval [ km a dny ], tak po prvni prohlidce me sam posle do servisu presne po roce ? jak poznam ze mam menit olej nebo jet jen na prohlidku ?
Leden 14, 201510 r To co ti ukazuje se tyka pouze vymeny oleje. Servisni prohlidku si budes muset pamatovat, napsane v servisce, popr. na nalepce. Mam to stejne.
Leden 14, 201510 r kdyby u nás před lety nebylo tolik idiotů co vozí vlastní oleje, tak by teď nemusel stát v servisu tolik, ale stál by víc o pár kaček. já mít servis, resp. být automobilka, tak bych nerad dával záruku na motor, pokud nemůžu zaručit na 100%, že tam byl olej jak se patří. co to je za blbost ? Takže tím, že si lidi nosí vlastní olej, je důvod k tomu aby olej stál 4x tolik co v krámě ? Nehledě na to, že ještě předtím než si lidé začali nosit olej, tak stál hodně, vždycky stál a stojí... A jak už tu bylo napsáno, u ostatních automobilek stojí olej normální cenu. Mě to prostě přijde jako zlodějna, aby někdo měl na nějakém díle víc jak 400% Mile rád si zaplatím 2x dražší servisní práci, pokud vím, že technik je školený, má profi nářadí a ví co dělá - s tím problém nemám, ale rozhodně nehodlám podporovat zlodějnu... Je nesmírně zajímavý, že v autorizovaném servisu je jediná položka příšerně předražená a tou je olej, protože to je věc, která se vždy musí min 1x v rámci záruky při servisce vyměnit...
Leden 15, 201510 r já už jezdím s funglovkama do origo servisu 10 let a nikdy dřív nestál olej tolik co teď. každopádně tou ceovou politikou jsou škoda servisy proti sobě. třeba já v seatu dám za to stejný jak ve škodovce o dost míň a nikdy jsem tam neviděl nikoho s vlastním olejem, ale před škodovkou ráno stojí fronta lidí s flaškama v rukách :-D
Leden 15, 201510 r To víš, možná to bude tím, že u Seata (páč jich jezdí jak šafránu) jsou za každého zákazníka rádi. Škoda vyjebává se zákazníky od hlavy až k patě jak co se týče cenové politiky nových aut, tak pak servisů. V Německu třeba člověk dá stejně nebo o málo více za práci, ale díly jsou levnější (zvláštní když kupní síla v SE je úplně někde jinde že?), auta nová v některých případech také, když přijdeš něco reklamovat do Německa, úplně jinej přístup a to i když jsi Čech - tady furt něco nejde, neví, vymýšlí historky a koukají jen jak tě oškubat - to ovšem neplatí jen pro z, ŠKODA, ale všeobecně.
Leden 15, 201510 r Taky mam MR13 a uvazuju, proc servis neaktualizuje software, abychom tam meli taky tu "dvojcicku", napr. pri servisni prohlidce. Nebo to udelaji?
Leden 21, 201510 r tak si olej nechám vyměnit u kamaráda, kašlu na servis, když jim napíšu jestli si můžu přínést svůj olej, nereagují... vemu tento: ( je tam nyní ) http://www.cc-autodily.cz/olej-motorovy-castrol pak ještě jaký je rozdíl mezi těmito filtry ? asi pouze výrobce... Který je lepší vzít aby podezření na domácí výměnu bylo co nejmenší ? http://www.cc-autodily.cz/filtr-oleje-1-2-tsi-3 http://www.cc-autodily.cz/filtr-oleje-1-2-tsi a pak chci ještě vzít pro jistotu těsnící kroužek na výpustný šroub vany a našel jsem pouze toto ( i na škoda dílech to je podle čísla tento ), je to on ? http://www.cc-autodily.cz/krouzek-vany-felicia díky
Leden 21, 201510 r S těma filtrama by mě to samotného zajímalo, vím jen, že nyní dávají béžovej, ne černej, ten byl před tím origo s fabriky. Mrknu ti když tak na číslo nebo to vyfotím. Zase pokud ho měníš poprvé, bude asi lepší ten černej, i když oni vědí hovno, co kdy kde jak bylo. S tím těsněním, u Rapida je šroub s maticovou hlavou s již nataženým těsněním (nejde sundat) kupuje se šroub s těsněním, ale na to se vyprdni, ty budeš mít šroub černej lakovanej společně s vanou z výroby a když ho vyměníš bude poznat že si ho měnil, nic se nestane pokud tam zašroubuješ zpátky ten původní černej. Pro zajímavost jak vypadá zde, pokud ovšem není rozdíl mezi MR13 a MR14, to už by se ti někdo musel podívat do Etky. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n90813203-sroub-olejove-vany-m14-eu-3787.html Upraveno Leden 21, 201510 r od Petrrr
Leden 21, 201510 r Důležitý je dát tam s písmenem H na konci, to je ten nejnověší typ. Barva nehraje roli, ale dal bych tam určitě ten, co si říká originál (je dokonce levnější než dle mého soudu kvalitnější MANN). Šroub dát 100pro novej, neřešil bych to, že bude novej, nenabarvenej. To si myslíte, že to mechanik půjde práskat technikovi, že už někdo olej měnil? Možná jedině, pokud by ti motor mezi tvojí výměnou oleje a výměnou oleje třeba v rámci garančky, kleknul. Pak by to mohli zkoumat, ale spíš budou zkoumat kvalitu oleje než nějaký šroub..... Můj šedivý filtr zde:
Leden 21, 201510 r Tak s tím šroubem se hovno stane, je to věc názoru. U Okty jsem tam měl 10 let ten samej a nic se nedělo. Sám ani nevím, zda-li ho měnili u mě, na faktuře psanej není a poznám to až te´d si ho budu měnit taky sám jestli je černej a tím pádem neměněnej nebo ne. Páč jsem tam ten černej nechal když jsem si ho měnil poprvé sám při 15tis, pak autorizák a te´d si ho budu o5 měnit sám. Šroub náhradní tím pádem doma mám (původně jsem ho měnit chtěl a můj servisák známej mi to rozmluvil, že je to v podstatě jedno), proto vím jak vypadá.
Leden 21, 201510 r Hele kluci dělal jsem jsem kámošce teď o weekendu olej,má nastavený LL a když jsme mazali servis tak tam bylo že na olej najela 37tkm to znamená že když byla na minulé prohlídce v origo servisu tak jí ho nevyměnili??? Tvrdí že na faktuře má výměnu napsanou???
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.