motosman Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 (editace) Ano. Při nastartovaném motoru a Dčku se hydro ve většině případů nehne. Ale když dáš P, tak v převodovce není nic zařazeno, zapadne západka a auto se o ní opře. Jakékoliv auto bez zatažené ručky posuneš. Samozřejmě jen pár cm. Navíc u manuálu auto klidně odtlačíš ( po překonání komprese). U automatu jedině smykem. Editováno: 8. leden 2015, autor: motosman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 barborik.mvolal som tomu pánovi ktorý robí len DSG-čka a tak ako písali aj chalani predomnou, je to normálny jav kedy pri polohe P auto drží na jednom zo štyroch ozubených koliesok /takže tých 10 - 15 cm je možných/. ručná brzda by sa mala zaťahovať aby si niečomu neuškodil ale ak sa ti aj tak zdá, že to nie je normálne, tak vraj môže čerpadlo dávať menší tlak oleja /je to v mechatronike - a nové čerpadlo stojí cca 300 eur/. ak sa chceš doma vyhnúť dávať ručnú brzdu z obavy, že ti sa ti vplyvom nižších teplôt zasekne lanko ručnej brzdy, daj si nejaký klin alebo nejakú nízku prekážku doma na dlažbu, prejdi ju predným kolesom a pri polohe N auto potom spusti aby auto držalo na prekážke. Potom keď už stojí daj polohu P - už bez ručnej brzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barborik.m Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 Chlapci velice děkuji za vyčerpávající odpovědi. Jen sem si to chtěl ověřit. DSG to asi takhle má, ale spíš mi přijde, že je u mě ta vůle veliká, ale s tím nejspíš nic neudělám! max až se mi vysype převodovka tak to asi vyřeší oprava. Myslel sem si, že ta ,,západka" je někde jinde, že by se dala popř vyměnit. Jestli je to ale v převodovce tak není co řešit. Spíš mě mrzí, že tchán má Volvo xc90, tchýně Kia Sportage - obojí v automatu a na chajdě si couvnou ke garážím (prudký kopec dolů) zařadí P auto se pomalu ani nepohne a jdou do háje. Já abych tu řešil ručku klínky a podobný pytloviny. To je na tom to smutné :-( Ale i tak díky za snahu pomoci :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 (editace) tak dáš ruční brzdu v kopci a nemusíš nic řešit... ono bys neměl ani s manuálem stát v kopci bez ruční brzdy, proto tam je ruční brzda a proto se tak jmenuje! Editováno: 8. leden 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alchemix Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 (editace) V kopci zastavit, zatáhnout ruční brzdu, zařadit "P" a chcipnout motor. V žádném případě nenechavat viset na te zapadce.. Jestli jsi to dělal tak jak píšeš, ze to dela tchan, tak proto to už mas tak vycochtany. Rucku nedavam akorát na rovince. Editováno: 9. leden 2015, autor: Alchemix 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barborik.m Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 Nedělal, ale nejspíš majitel přede mnou asi ano :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 7°DSG: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 To je parada. A nemel bys jeste ten stejny nakres pro klasicky automat? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 Převodovka s hydrodynamickým měničem: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 Nechci zbytečně zakládat nové vlákno a tak se zeptám tady. Co soudíte o vlivu DSG na celkovou spotřebu auta, dle papírových údajů výrobce by měla být snad spotřeba menší. Ale otázka je, jak je tomu v reálu. Osobně si myslím, že tam bude mírně negativní vliv DSG na spotřebu oproti manuálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaja01 Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 (editace) zalezi na tom, zde je to starsi 6DSG (tam je spotreba rozhodne vyssi), nebo novejsi 7DSG, tam by opravdu spotreba mela byt i malicko lepsi, nez u manualu Editováno: 22. Únor 2015, autor: jaja01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrs2 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Mám 6st. DSG, spotreby mam vicemene papirovy +- 2 deci. Zalezi jak s tim jezdis... Da se s tim jet za 5 i za 15. 7st. DSG mozna na tom se spotrebou budou lip, ale kdyz sem slysel od mechanika co je s nima problemu, tak zlaty 6st. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Ono to bude dáno i stylem cest, které jezdím. Ráno studené auto - 15 km do práce, zpátky 15 km do práce + nějaké popojížďky, tak 40 km za den. Každopádně když se oteplí tak je zlepšení o pár desetinek na spotřebě razantně znát. Aktuálně jezdím dle PP za 5,1 l dlouhodobě. Když se jede dlouhá trasa tak se samozřejmě dostanu i o dost níž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 (editace) Imho rozdil mezi DSG a manualem je ve spotrebe temer nemeritelny. Pokud nekdo ma potrebu resit ty 2 deci, tak asi stejne neda o 50 litru vice za automat. Editováno: 23. Únor 2015, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaja01 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 (editace) u DSG7 a TSI je to 6dc ve prospech automatu, coz uz mi docela meritelne pripada ... a DSG jsem rozhodne neporizoval kvuli uspore paliva, ale z pohodlnosti, kvedlat saltpakou v prazskych zacpach uz me opravdu nebavi edit: kecam, rozdil neni 6dc ale pouze 4dc (slo o mereni u Golfu 122PS, DSG - 5,9, manual 6.3) Editováno: 23. Únor 2015, autor: jaja01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrs2 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Resit 2 deci na spotrebe je cesky narodni sport :-D Ono co jsem tak vypozoroval, tak to stejne neni realny dosahnout udavane spotreby v nasich podminkach. Vemte si nase dalnice. Provoz jak hovado a porad samy klesani a stoupani = nerovnomerny zatizeni motoru a tim i stoupajici spotreba. Kdyz sem jel pred lety z Rakouska, mel sem na 400km ceste spotrebu 4,7l, sotva sem prelej čáru, tak mi spotreba sla rapidne nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba Turek Vloženo 17. Březen 2015 Sdílet Vloženo 17. Březen 2015 zdravim, potřebuji radu, sice mám VW Golf 5 1.9TDI 77kw je to automat DSG, ale škoda je koncern,tak někdy když se jede konstatní rychlostí třeba 50km/h (4 rychlostní stupeň) a drží se takto otáčky, tak to má snahu jakoby přidat - prostě když se podíváte na otáčky tak trochu kolísaj a s autem to trochu jakoby pohne a je to cejtit.. dělá to když je rovina nebo mírný kopec. Všiml jsem si, že to je hlavně při kvaltu 4 / 50km/h a také se mi to stává při kvaltu 6 při 90-100km/h zhruba když je mírný kopec dolu či rovina. Samozřejmě, když je motor v celém záběru do kopce tak je vše bez problému. Při kvaltu 5 to nědělá, toho jsem si všímal. Nevíte někdo co to je? Nebo je to u automatu normální? Pozn. olej v převodovce je vyměněn. Díky za vaše poznatky zde je video na FB, kde to je vidět - zaměřte se na otáčky jak jdou nahoru a hned dolu. Děkuji https://www.facebook.com/video.php?v=1004300192931513&set=o.424382917624024&type=2&theater Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Březen 2015 Sdílet Vloženo 17. Březen 2015 dosť vecí sa rieši prehrávaním SW,takže by som skúsil to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 Nechci zbytečně zakládat nové vlákno a tak se zeptám tady. Co soudíte o vlivu DSG na celkovou spotřebu auta, dle papírových údajů výrobce by měla být snad spotřeba menší. Ale otázka je, jak je tomu v reálu. Osobně si myslím, že tam bude mírně negativní vliv DSG na spotřebu oproti manuálu. Ja mám O2, 1,9 tdi, DSG, combi, r.v. 2007, DPF. v zime na zimných pneu nahustených tiež na 2,2 mám spotrebu cca okolo 6,0 - 6,5 l. je pravda, že nejazdím len mesto ale zasa tiež nie stále iba dlhé cesty a diaľnice. do práce to mám cca 2 km, takže chodím aj takéto krátke vzdialenosti. Peter DCA kocur.peto@azet.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanux Vloženo 9. Duben 2015 Sdílet Vloženo 9. Duben 2015 Koukám, že se tu řeší i to, jak dlouho DSG vydrží a po kolika km se co mění. Zajímalo by mě, jestli je vhodné a rozumné koupit ojetou O2 2.0 tdi z roku 2005 a najetýma 250 000 km nebo jestli se na to mám rovnou vysadit a vzít radši manuál s 1.6 mpi, pokud se bavíme stále o roku 2005 a nájezdem třeba 150 000 - 200 000 km (počítám, že automat a ještě v naftě bude mít vždy více najeto). Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 10. Duben 2015 Sdílet Vloženo 10. Duben 2015 (editace) čaute viete mi niekto poradiť? dnes som bol na diagnostike s mojou O2 DSG, 1,9 Tdi, r.v. 2007 a dal som diagnostikovať prevodovku. po kliknutí na "pamäť závad" - vyhodilo správu: "can-bus P1870 chybná správa z RJ motora" - /to číslo som si presne nezapamätal/ mechanik mi povedal, že pravdepodobne RJ motora nedáva dobrú komunikáciu riadiacej jednotke prevodovky. počuli ste niekto o podobnej chybe - resp. vedel by mi niekto poradiť čo je to za chyba a ako ju odstrániť? môj problém - auto mi trhá a šklbe za studena pri zábere /pri jazde do kopca/ a nechce preradiť - až pri stlačení plynu "na podlahu" sa auto zobere. a tiež občas za tepla mi väčšinou medzi dvojkou a trojkou nepreradí hladko alebo drží dlhšie dvojku a až potom preradí a to aj vtedy keď idem po rovnej ceste /teda nie do prudšieho záberu/. díky za spätnú väzbu PS - problém z príspevku číslo #996 Editováno: 10. Duben 2015, autor: kocur.peto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Duben 2015 Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 opýtať sa v ŠA či neexistuje dáky nový SW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 (editace) ahojte problém vyriešený :-) /resp. skutočné vyriešenie popisujem o pár príspevkov neskôr :-)/ kamoš mi poradil jedného pána z TN, ktorý mi elektronicky odstavil EGR ventil, a po odstavení EGR ventilu už auto pekne preradí aj za studena aj pri ráznejšom zošliapnutí plynu po dlhšom státí /predtým mi nevedelo preradiť a trhalo mi mi z autom, dusilo ho/ príspevok #1047 podľa diagnostiky váha vzduchu dávala extrémne nízke alebo naopak príliš vysoké hodnoty. nevymenila sa váha vzduchu ale poradil mi, že keď odstaví EGR ventil že sa to zmení a podarilo sa. trochu zbytočne som vyhodil stovky eur za novú mechatroniku a kabeláž ku vstrekovačom. pretože aj po ich výmene sa problém neodstránil. Editováno: 19. Červen 2015, autor: kocur.peto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alchemix Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 No tak to gratuluju. Po odstavení EGR bys mel mít i lepší spotřebu a o něco malo by to melo za studena jet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocur.peto Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 (editace) hej - vraj by sa mala upraviť spotreba smerom dole, a na EK by to nemalo mať vplyv, ani by sa nemala skrátiť životnosť DPF filtra. Editováno: 19. Červen 2015, autor: kocur.peto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.