-honza_ Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 ono je chyba v tom například, že asi nevíš co je to teplotní roztažnost... dolej tam par deci kapaliny a sleduj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 17. Březen 2013 Sdílet Vloženo 17. Březen 2013 Musíš tam ještě trochu dolejt na tu míru co ti chybí, to je jasný, že po ujetí ti trochu bude chybet, jelikoz se to odvzdusnilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 (editace) Tak před týdnem na F1 50 kw výměna těsnění po hlavou+výměna nádobky. Na těsnění bylo vidět místo kde to stopově prolínalo do vody. Před tím jsem nádobku 2 roky vyplachoval každý půlrok nitroředidlem, ale už mě to přestalo bavit :-) Chladící systém nebyl vypláchnut, což mě mrzí, takže jestli se ty kontakty v nádobce budou zase zasírat zbytkovou mastnotou, tak to budu muset v létě na chalupě vypláchnout, což mě mrzí-další prachy do fridexu a práce. Další fakta : Najeto 230 tisíc a už je to druhé těsnění, dále bylo zjištěno, že hlava nebyla úplně suprově dotažená, kdyby se před nějakým rokem přetáhla, možná ke druhé výměně nemuselo dojít. Při té příležitosti zjištěno naprosté zasrání vahadel a celého vršku, které už se nechtěla ani hýbat-divím se, žo to ještě jelo, mytí a čištění několik hodin na mycím stole. Cena: těsnění pod hlavu+další dvě-už nevím k čemu, čištič, čištění a mytí, 3litry fridexu, 2 litry proplachovácího oleje-kvůli tomu zasrání a čištění(možnost zapadání toho sajrajtu při demotáži a čištění), nová nádobka, práce, při té příležitosti výměna oleje 4l+filtr, reset intervalu , cena 4200 kč Editováno: 29. Březen 2013, autor: dick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-honza_ Vloženo 31. Březen 2013 Sdílet Vloženo 31. Březen 2013 ono hlavně by tu hlavu chtělo srovnat a dotahnout tak jak ma byt jinak zase bude problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 Ahoj prosim poradte. Nikde jsem tu nenasel prislusne tema. Kdyz je motor studeny, tak me zacala opet blikat chladici kapalina. Je ji tam dost, neunika. Drive jsem vymenil kvuli toho nadobku cinskou za oreginal a prestalo to. Ted z niceho nic opet. Nadobka vypada cista. Ta predchozi byla zasrana nejakym hnusem. Olej neunika. Vse vporadku. Poradte prosim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 zkus na primo propojit konektor co vytahnes z nadobky a vyzkousej, jestli ti to bude blikat znova ...... muze byt nadobka o5 zasrana resp. drzet se dole bordel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 To same delalo znamemu, dal novou nadobku, na chvili klid, pak opet svitila kontrolka, vymenil tesneni pod hlavou, dal novou nadbku a uz u to nedela, takze to tipuju na odchazejici tesneni pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 Nádobka je čistá. Ta stará měla dost bordelu v sobě. Ale omlouvám se všem, děkuji za rady, ale stačilo dolít chladící směs Já se na to koukal akorád ráno když jsem spěchal do práce a blbě jsem se díval. Byla tam na minimu a hned to hlásilo. U té staré to hlásilo až když byla fakt skoro na dně. Takže zatím je klid no. To těsnění taky v brzké době vidím. Uvidíme zatím tomu nasvědčuje jen bordel v té staré nádobce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 ach jo ....... si rano jeste spal a zapomel si si umejt poradne oci vid ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommmmy Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Četl jsem příspěvky od shora a nejdřív jsem myslel, že se jedná o stejný problém, který jsem měl kdysi já. Nakonec se tedy ukázalo (v případě Petrkillera), že šlo jen o menší množství kapaliny v nádobce. Nicméně kdyby někdo četl toto vlákno - mě se toto dělo dříve (a nešlo o malé množství chladící kapaliny) - tzn. že blikala kontrolka stavu chladící kapaliny (i když jí tam bylo dost). Nejdřív blikala při studeném motoru (když ho člověk zahřál, vypnul a zase zapnul, kontrolka se už neozvala), potom už pořád. Poprvé jsem nechal vyměnit nádržku a přestalo to. Znovu se problém objevil (blikající kontrolka) o pár měsíců později. V jednom servisu (kde jsem nechával vyměnit brzdové destičky a kotouče) na to mrkli a nezdála se jim kapalina. I když se říká (nebo to tvrdí Škodovka), že má jít o doživotní náplň, často jsem se pak na netu dočetl, že to je tak trochu nesmysl (stejně jako u několika dalších provozních kapalin) a že by se měla chladící kapalina vyměnit po 5ti letech. V tu dobu už měla za sebou (v mojí Fábce) asi 10 let (pochybuju, že jí předchozí majitel měnil), tak jsem se rozhodl, že jí vyměním. Vyčistil jsem okruh (za použití speciálního čističe na radiátory od Valvoline a potom několikarého prohnání destilky okruhem), vyměnil nádobku, dal novou kapalinu a už je to rok a zatím vše OK (ťuk ťuk). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 ze by byla moznost ta ze kapalina je uz malo vodiva a cidlo to dokazalo takto vyhodnotit ? ze uz nevodi ? ......... zda se mi to divny, ale asi realny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommmmy Vloženo 31. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2013 Možná. Resp. já na netu četl, že u Fábky se to občas stává (že začne blikat čidlo stavu chl. kapaliny) a že je to tím, že se na ty "elektrody" (či co to je) nalepí různý hnusy, co v tý kapalině kolujou (obzvlášť, když je starší) a pak je to vyhodnocený jako nedostatek kapaliny. Někomu stačí to vzít kartáčkem (např. na zuby) a zas má na nějakou dobu pokoj (stejně jako když člověk vymění nádržku samotnou). Mě to pomohlo jen na pár desítek km - asi už těch hnusů bylo v chl. kapalině moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterToretto Vloženo 2. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 no ja mam teraz tiež ten problem. Ked som kupil auto bola zasrana ta nadoba tak som ju vymenil za novu. Všetko v pohode aj som dal novu napln. Po nejakom čase mi začala tiež blikať ta kontrolka ale len pri studenom motore .. ked sa zohrial tak v pohode. Včera som vypustil vodu a asi 5x som tam nalial čistu vodu nechal chvilu motor bežať čo to prešlo cez system a vypustil. Nalial novu a tak dookola. Potom som tam vlial zase G12 ale problem ten isty. Neviem čo s tym. :/ prikladam video: http://www.youtube.com/watch?v=Pv-UF9w02Gw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommmmy Vloženo 2. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 A když si předtím měnil nádobku za novou, tak si ten systém taky čistil jako teď? Nejlepší je to udělat oboje naráz... Pokud ani toto nepomůže, tak buď by mohl být problém s kabelem, který vede k čidlu v nádobce, nebo je problém s těsněním pod hlavou válců a bordel z toho Ti jde do chladící kapaliny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 2. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 No tak já sice dolil kapalinu a bylo to vpohodě, ale jen na pár dní. Jak jsou teď ty extrémní vedra tak me za 4 dny, kdy jsem najel asi 600km ubylo 1-2dcl kapaliny a opět pískot. Nevím zda to je normální ale zdá se mí, že ten motor je přetlakovaný a víčko upouští tlak i s tou kapalinou. Nádobka ikdyž je nová, je už zase trochu zasraná bordelem. Co myslíte, začínající těsnění pod hlavou? Jinak voda nikde není. Jediný viditelný únik je z toho víčka. Je možné že to auto prostě není stavěné na takové podmínky a tak musím občas dolít? Větrák na chladiči spíná jak má. Stačí minutu stát a rozběhne se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 2. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 Já bych to vyděl na těsnění. Je fakt,že jsou vedra a ta tepelná námaha motoru velká,ale máme doma dvě fabky 1.4-16V a 1.2- 12V, obě jezdí denně a chladící kapalinu nebylo potřeba asi rok doplnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 2. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2013 Normalni to neni,... ja jezdim furt a nic nedolejvam zere ti to vodu otazka kde a nebo mas patny vicko nadobky ...... pri plne ohratym potoru to pozor ..... jestli je hadice co vede od termostatu do chladice extremne tvrda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterToretto Vloženo 3. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2013 A když si předtím měnil nádobku za novou, tak si ten systém taky čistil jako teď? Nejlepší je to udělat oboje naráz... Pokud ani toto nepomůže, tak buď by mohl být problém s kabelem, který vede k čidlu v nádobce, nebo je problém s těsněním pod hlavou válců a bordel z toho Ti jde do chladící kapaliny... nie .. bolo to cez zimu ešte .. len som vymenil nadobu .. Vtedy ani žiaden problem stym nebol len som chcel novu pretože som ani nevidel kolko tam je vody .. si hovorim šak ju vymenim .. a začalo mi to robiť asi 2 mesiace dozadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommmmy Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 Takovej blbej dotaz - tu G12ku jsi tam pak nalil novou nebo tu původní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda12 Vloženo 25. Září 2013 Sdílet Vloženo 25. Září 2013 Zdravím,měl jsem stejný problém - kontrolka hladiny chladiva se mi rozsvítila nejdříve jednou po několika letech (chyběla kapalina), poté jsem doléval každý týden cca půl litru. Pod autem ale nikdy nic, motor byl v pořádku. Už jsem byl bezradný, ale pomohl mi následující článek: http://www.tipcars.com/magazin-skoda-fabia-14-mpi-jak-bojovat-se-ztratou-chladici-kapaliny-5251.html . Prolezl jsem různé spoje a vše, až se nakonec přišlo na vlasovou trhlinu v bloku u držáku těsně u spoje hlavy a bloku v místě, kde je horní uchycení motoru. Mechanik tvrdí, že je to u těchto Fábií častá závada. Mám se toho opět obávat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 (editace) Ahoj tak mě opět i po výměně nádobky bliká chladící kapalina .. Je už jasné, že to je těsnění pod hlavou. Zajímalo by mě, jestli to vydrží ještě asi 14 dní .. nebo to prdne? :/ Problém trvá dlouho a dlouho .. neuniká mě chladicí kapalina ani do oleje, ani do spalovacího prostoru. Uniká přes víčko vlivem přetlaku. Ale v kapalině už jsou je sem tam jasná bílá tečka a nádobka je špinavá .. Mám strach aby mě to neprdlo z ničeho nic někde :/ Navíc mám novej chladič protože taky prdl z ničeho nic! Nemá to vliv i na ty usazeniny? Že jej třeba ucpaly a on v nejvíce namáhaném místě praskl? :/ Aby mě ještě novej nepraskl A přečetl jsem si článek .. nevidím v něm ovšem nic co by běžný řidič nevěděl. Takový člověk který nechá měnit díly jen tak, navíc takové které nemají absolutně vliv s chladící kapalinou by neměl snad ani vlastnit auto .. Editováno: 26. Září 2013, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 Bral si v potaz ze muzes mit treba spatne vic ? a proto ti to tak tlakoje ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 A co by mohlo být ještě špatné kromě těsnění? Je novej chladič, nová trubka vedoucí do chladiče zhora .. no prostě nevím co by mohlo být ještě špatného .. pumpa? Ale ta by snad nedělala přetlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 jeeeeeeee sry neumim psat ......... mel sem na mysli VICKO EXPANZKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 27. Září 2013 Sdílet Vloženo 27. Září 2013 (editace) Aha no to jsem vyměnil za druhé z fabky rodičů tak uvidíme. Ale tím maximálně vyřeším únik a už ne špinění kapaliny a expanzky .. Navíc v té kapalině už je sem tam náznak oleje. A když už jsme u toho .. co zbytek soustavy .. zanáší se stejně jako ta expanzka? :/ Editováno: 27. Září 2013, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.