Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI CR 103 kW


KRYSIMLADE

Doporučené příspěvky

Ahoj,

Xci se zeptat na Supa kratkyho s naftou 103kw a DSG. Pri rozjideni ci pridani plynu tam obcas jakoby zleva se ozve huceni. Staci i malinko couvnout a nekdy to zahuci, tedy turbo bych vyradil. Obcas se dle meho i stava ze zustane kvalt na DSG a motor jde na 4.000 a pak az si rekne a jeeejeee a preradi. Kazdopadne huceni neni s razenim spojeno. Diky tomu ze to dela i na R.

Takze tu mame dve zahady. Ma nekdo zkusenost. ? Servis je nulovej protoze DIAG nepise niiiiic...

Dale me zajima spotreba. Ma nekdo stejnou karu v Eleganci + picovinky jako kuze atd atd a kolik mu zere na dalnici pri prumerce cca 140 ? Mne se zda 7.2 jako docela dost asi sem zvyklej na PD co chodilo za 6.0

Prosim o reakce majitelu podobnych krasavcu...

Dikyyy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahaaa, No tak pak je tam asi neco fakt v <|>

Rozdil 3 litry je faaakt dost. To jezdim s benzinem 9.0 a vic Prahu. V prdeli je, ze diagnostika nic nerika. o( Takze ma nekdo radu jak se da toto proverit a popripade reklamovat ? Nikdy sem toto neresil. Vzdy spotreba byla +- v pohode u vsech aut.

Dekuju

P.S. Jen pro upresneni. Je to CR motor ne PD.

Editováno: , autor: KRYSIMLADE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 11 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

to Lancelot: mám hodně podobnou spotřebu (se stejným motorem Superb II 2.0TDI 103kW r.v 2009 )

- po dálnici 5.2 podle PP a podle tankování 6.0

- po městě 5.8 podle PP a podle tankování 6.6

nevíte někdo, jestli se dá palubní počítač někde zkalibrovat podle skutečné spotřeby? Přijde mi to na hlavu :kol-136:

Editováno: , autor: Honza Hudec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

to Lancelot: mám hodně podobnou spotřebu (se stejným motorem Superb II 2.0TDI 103kW r.v 2009 )

- po dálnici 5.2 podle PP a podle tankování 6.0

- po městě 5.8 podle PP a podle tankování 6.6

nevíte někdo, jestli se dá palubní počítač někde zkalibrovat podle skutečné spotřeby? Přijde mi to na hlavu :kol-136:

Zatím mi to u všech aut kecalo, vždy kladně, tedy ukazovalo to menší spotřebu než reálnou, asi aby lidi měli pocit, že to jezdí za málo.

Kalibraci mám v plánu, na již blížící se výměně oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

ahoj všem

nevíte čím by to mohlo být?

když je venku víc jak -5,tak mi auto hůř chytá,když otočím klíčkem zapalování,tak počkám než zhasne kontrolka žhavení,pak začnu startovat, motor chytí po chvíli a pak začne asi tak na 20 až 30 vteřin ještě svítit kontrolka žhavení.myslel jsem že to budou žhavící svíčky,ale to by se to prý ukázalo na diagnostice a na té se žádná závada neukazuje a prý kdyby ty svíčky byly špatné,tak by to u tohotu motoru mělo ukázat,jelikož tam prý jsou 5V svíčky.kód motoru je CFFB.

předem dík všem za odpověď.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...