Srpen 9, 201312 r ide o to ze mi svieti chyba motora a mechanik povedal ze je vadny snimac vyfukovych splodin - cidlo odchylky tlaku. a nasiel som toto: nechyba na tej hadicke ktora je v kruzku nieco??? kukal som aj v etke na jednom obrazku mi ukazalo ze tam ma byt nejaka trubka ktora ide k DPF ale na duhom obrazku tam uz zakreslena nebola. tak teraz neviem co stym. preto potrebujem niekoho kto ma kod motora CFFB aby to kukol na svojom aute ci to ma tak ako ja alebo mne tam nieco chyba. dakuejm za vase odpovede a rady. Upraveno Srpen 9, 201312 r od kapo1222
Srpen 14, 201312 r ked tam nic nechyba preco je tam iba hadicka ktora nevedie nikam a je dlha asi max 10 cm. Idem to cidlo objednat vymenim ho doma chybu dam vymazat a budem musiet spustit cez vag aj cistenie DPF alebo netreba dakujem
Srpen 22, 201312 r napiste niekto este ci to mate tak isto ako ja nech mam 1000% tnu istotu :-) dakujem.
Srpen 23, 201312 r ok dakujem. dnes idem po tu suciastku. tak dufam ze to uz nebude svietit na pristrojovke :-)
Srpen 23, 201312 r jo já to mám taky stejné,je to prý kvůli porovnávání tlaku nebo něco takového asi tak nejako..tá na voľno hadička si berie atmosferický tlak...
Srpen 24, 201312 r Nevím kam to hodit, vláken je tady několik využiji tedy toto. Všiml jsem si dnes, že při přidání nebo ubrání plynu, se ručička otáčkoměru jako by zhoupne, jakoby tam byl prokluz. Dělá vám to taky? Nikdy předtím jsem si toho nevšiml, ani u předchozího Supu. Jinak to jede normálně, nic necuká, řazení je bez problému. Najeto necelých 26 tis. km.
Září 4, 201311 r Ahoj najeto cca 40tis. A dělá mě to taky, všiml jsem si toho asi před rokem. Též se auto chová normálně, žádný problém. V servisu mě an to technik řekl, že je to Ok. Upraveno Září 4, 201311 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Září 4, 201311 r Zajímavé, že jsem si toho u předchozího SII nevšiml a i u toho současného až skoro po 3 měsících Je to blbost, ale zvláštní. Asi to bude jen věc budíků. Už u předchozího SII mě zarazilo, že ručička rychloměru nestoupá plynule, ale kolísá, což třeba u předFL OII nedělalo, ani u FI, ale poFL OII už to dělalo taky. Takže to bude věc HW nebo SW budíků. Nic, jezdit to jezdí, tak co. Upraveno Září 4, 201311 r od Lancelot
Březen 10, 201411 r Mate nekdo srovnani motoru CR CFFB se starsim PD BMP (oba 103kW)? Jake mate zkusenosti? Zacinam ted vice jezdit s CFFB moje dojmy-po meste a celkove urcite motor tizsi,plynulejsi nastup vykonu a necha se vic vytocit,takze bych rekl prijemnejsi..Kdyz jedu mimo mesto,tak mi pripada slabsi vykonove((dle papiru temer totozne parametry 208km/h(207 PD) 10,1s(10,2 PD) 0-100km/h)) takze o chloupek by mel byt i lepsi CFFB. Mozna s CR jeste proste neumim jet,ale proste mi prijde,ze tak razantne netahne. Dik P.
Březen 10, 201411 r Protože PD tam ma turbo efekt a připadá ti jak to jede, cr se dá uz lépe vytacet s větším výkonem k benzinu to ma furt daleko zase na úkor spotreby
Březen 10, 201411 r nevim mozna by napovedel vykonovy graf obou :-) treba pri predjizdeni mi proste prijde ze CR nezrychli 100-140 jako PD mozna je u CR i treba spis podradit proti PD..
Březen 10, 201411 r Měli jsme doma BKD v octavii, a ten motor mi taky přišel jakoby svižnější a lépe zrychlující. V superbu před čipem jsem měl pocit že je to líný proti té octavii. Ale taky si myslím že to bude tím turbo efektem, CR táhne od začátku pěkně proti tomu PD. Ten motor CR je takovej kultivovanější. A to já rád Jirka
Březen 11, 201411 r no já si myslím,že taky nejde srovnávat octavii a superba,jelikož je superb o dost těžší a tak to určitě bude na zrychlení znát,tedy si to aspoň myslím.
Březen 11, 201411 r Tak já jsem zaznamenal poměrně výrazný rozdíl i mezi CR navzájem. Kdy pocitově ten v tom bílém SII jel lépe a taky byl hlučnější, nicméně spotřeba byla stejná, respektive rozdíl byl 1-2 dcl. Zase je třeba říct, že jsem srovnával motor s 43 tkm a mladší s 19 tis.km, kdy nebyly oba stejně zajeté. Teď už by asi rozdíl nebyl tak markantní (už jsem ten s méně kilometry pořádně zajel ).
Březen 11, 201411 r Jasne :-) ,ja samozrejme srovnavam vlastnosti PD vs CR 103kW v SII.Oktavie je neco jineho.
Březen 22, 201411 r Dlouhe prevody, hladsi prubeh tociveho momentu udelaji z CR pocitoveho lenocha. Mel jsem Tourana BMM 103kw ted mam Tourana CFHC 103kw je to zajimave srovnani.
Březen 24, 201411 r Ahoj, někde jsem četl, že CR motory jsou buď I. generace a II. generace, nevíte je tam nějaký rozdíl??? Asi mám I. generaci a zdá se mi, že to mám hlučnější než jeden kolega, ale není to až tak směrodatné, protože já mám Superb Combi 2,0Tdi, 125kW a on mám VW Caddy Maxi 2,0Tdi, 103kW... on má výroba 06/2011 a já mám 12/2011... ale nevím asi mám slyšiny... to víte něco tam lupne, na zvuku motoru se mi něco nezdá a hned je to rozbité... :-) občas si připadám, že tam něco chci slyšet, abych s tím mohl do servisu... je to asi chorobné... :-) asi jsem si měl koupit feldu, abych tam mohl pořád něco spravovat...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.