GeorgeTDi Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Mám taky CFFB ale výroba říjen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Jestli se nepletu, tak všechny CR 2.0TDI 103 kW mají tento kód motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Také mám.... m.r. 2011 (výroba prosinec 2010) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wsharan Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 mám ho též,ale nějak jsem nepochopil proč se ptáš! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 (editace) ide o to ze mi svieti chyba motora a mechanik povedal ze je vadny snimac vyfukovych splodin - cidlo odchylky tlaku. a nasiel som toto: nechyba na tej hadicke ktora je v kruzku nieco??? kukal som aj v etke na jednom obrazku mi ukazalo ze tam ma byt nejaka trubka ktora ide k DPF ale na duhom obrazku tam uz zakreslena nebola. tak teraz neviem co stym. preto potrebujem niekoho kto ma kod motora CFFB aby to kukol na svojom aute ci to ma tak ako ja alebo mne tam nieco chyba. dakuejm za vase odpovede a rady. Editováno: 9. Srpen 2013, autor: kapo1222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 nechýba ti tam nič... označenie snímača G450 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 14. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2013 ked tam nic nechyba preco je tam iba hadicka ktora nevedie nikam a je dlha asi max 10 cm. Idem to cidlo objednat vymenim ho doma chybu dam vymazat a budem musiet spustit cez vag aj cistenie DPF alebo netreba dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 22. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2013 napiste niekto este ci to mate tak isto ako ja nech mam 1000% tnu istotu :-) dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wsharan Vloženo 23. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2013 jo já to mám taky stejné,je to prý kvůli porovnávání tlaku nebo něco takového Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 23. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2013 ok dakujem. dnes idem po tu suciastku. tak dufam ze to uz nebude svietit na pristrojovke :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2013 jo já to mám taky stejné,je to prý kvůli porovnávání tlaku nebo něco takového asi tak nejako..tá na voľno hadička si berie atmosferický tlak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2013 Nevím kam to hodit, vláken je tady několik využiji tedy toto. Všiml jsem si dnes, že při přidání nebo ubrání plynu, se ručička otáčkoměru jako by zhoupne, jakoby tam byl prokluz. Dělá vám to taky? Nikdy předtím jsem si toho nevšiml, ani u předchozího Supu. Jinak to jede normálně, nic necuká, řazení je bez problému. Najeto necelých 26 tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-.Brumla.- Vloženo 4. Září 2013 Sdílet Vloženo 4. Září 2013 (editace) Ahoj najeto cca 40tis. A dělá mě to taky, všiml jsem si toho asi před rokem. Též se auto chová normálně, žádný problém. V servisu mě an to technik řekl, že je to Ok. Editováno: 4. Září 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. Září 2013 Sdílet Vloženo 4. Září 2013 (editace) Zajímavé, že jsem si toho u předchozího SII nevšiml a i u toho současného až skoro po 3 měsících Je to blbost, ale zvláštní. Asi to bude jen věc budíků. Už u předchozího SII mě zarazilo, že ručička rychloměru nestoupá plynule, ale kolísá, což třeba u předFL OII nedělalo, ani u FI, ale poFL OII už to dělalo taky. Takže to bude věc HW nebo SW budíků. Nic, jezdit to jezdí, tak co. Editováno: 4. Září 2013, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Mate nekdo srovnani motoru CR CFFB se starsim PD BMP (oba 103kW)? Jake mate zkusenosti? Zacinam ted vice jezdit s CFFB moje dojmy-po meste a celkove urcite motor tizsi,plynulejsi nastup vykonu a necha se vic vytocit,takze bych rekl prijemnejsi..Kdyz jedu mimo mesto,tak mi pripada slabsi vykonove((dle papiru temer totozne parametry 208km/h(207 PD) 10,1s(10,2 PD) 0-100km/h)) takze o chloupek by mel byt i lepsi CFFB. Mozna s CR jeste proste neumim jet,ale proste mi prijde,ze tak razantne netahne. Dik P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Protože PD tam ma turbo efekt a připadá ti jak to jede, cr se dá uz lépe vytacet s větším výkonem k benzinu to ma furt daleko zase na úkor spotreby 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 nevim mozna by napovedel vykonovy graf obou :-) treba pri predjizdeni mi proste prijde ze CR nezrychli 100-140 jako PD mozna je u CR i treba spis podradit proti PD.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Vsak cr se neboj vytočit výkon tam je větší než u PD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeTDi Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Měli jsme doma BKD v octavii, a ten motor mi taky přišel jakoby svižnější a lépe zrychlující. V superbu před čipem jsem měl pocit že je to líný proti té octavii. Ale taky si myslím že to bude tím turbo efektem, CR táhne od začátku pěkně proti tomu PD. Ten motor CR je takovej kultivovanější. A to já rád Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wsharan Vloženo 11. Březen 2014 Sdílet Vloženo 11. Březen 2014 no já si myslím,že taky nejde srovnávat octavii a superba,jelikož je superb o dost těžší a tak to určitě bude na zrychlení znát,tedy si to aspoň myslím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 11. Březen 2014 Sdílet Vloženo 11. Březen 2014 Tak oktavka jede ještě vice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 11. Březen 2014 Sdílet Vloženo 11. Březen 2014 Tak já jsem zaznamenal poměrně výrazný rozdíl i mezi CR navzájem. Kdy pocitově ten v tom bílém SII jel lépe a taky byl hlučnější, nicméně spotřeba byla stejná, respektive rozdíl byl 1-2 dcl. Zase je třeba říct, že jsem srovnával motor s 43 tkm a mladší s 19 tis.km, kdy nebyly oba stejně zajeté. Teď už by asi rozdíl nebyl tak markantní (už jsem ten s méně kilometry pořádně zajel ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 11. Březen 2014 Sdílet Vloženo 11. Březen 2014 Jasne :-) ,ja samozrejme srovnavam vlastnosti PD vs CR 103kW v SII.Oktavie je neco jineho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 22. Březen 2014 Sdílet Vloženo 22. Březen 2014 Dlouhe prevody, hladsi prubeh tociveho momentu udelaji z CR pocitoveho lenocha. Mel jsem Tourana BMM 103kw ted mam Tourana CFHC 103kw je to zajimave srovnani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deepness Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 Ahoj, někde jsem četl, že CR motory jsou buď I. generace a II. generace, nevíte je tam nějaký rozdíl??? Asi mám I. generaci a zdá se mi, že to mám hlučnější než jeden kolega, ale není to až tak směrodatné, protože já mám Superb Combi 2,0Tdi, 125kW a on mám VW Caddy Maxi 2,0Tdi, 103kW... on má výroba 06/2011 a já mám 12/2011... ale nevím asi mám slyšiny... to víte něco tam lupne, na zvuku motoru se mi něco nezdá a hned je to rozbité... :-) občas si připadám, že tam něco chci slyšet, abych s tím mohl do servisu... je to asi chorobné... :-) asi jsem si měl koupit feldu, abych tam mohl pořád něco spravovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.