Přejít na obsah

Závada 00609


bobocop

Doporučené příspěvky

Ahoj, mal som problém so zapalovaním, modul mi nedával iskru, vymenil som ho za iný, čínsky. Dva dni OK, potom znova zrazu počas jazdy sem tam sekne motorom, akoby nedostal iskru alebo benzín. VAG ukazuje chybu 00609 - výstup zapalování 1 zkrat na plus. Po výmene modulu som pamäť závad v riadiacej jednotke nečistil, ale bateriu som mal odpojenú. Je možné, že táto porucha mi vyskakuje lebo nebola vyčistená pamäť závad v RJ, alebo je chybný nový zapalovací modul, resp. kde môže byť chyba ??? Keď odpojím modul, resp. ak odpojím z neho ukostrenie, nemám prúd v aute. Na tých dvoch šróboch na ktoré sa modul upevňuje namerám 12 V a ešte tam aj pripájam kostru, veľmi tomu nechápem, má to tak biť ??? ďakujem za rady a nápady, mimochodom som tam mal aj origo modul a stalo sa mi minimálne 1 x že mi trhlo motorom. post-1817-0-61521200-1318105132_thumb.jp

Editováno: , autor: bobocop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Newiem prečo mám taký pocit, že si do svojich tém prispievam len sám a sám aj prídem na závadu. Asi preto, že to nie je prvý krát. No možno napomôžem niekomu inému. Keďže som mal podozrenie na káble medzi rozdeľovačom a sviečkami vymenil som ich a hľa jeden z nich vypadal takto (Viď prílohu). Predpokladám a je to len môj osobný názor, že iskra preskočila zopár krát aj mimo sviečku na kostru auta cez porušenú izoláciu, čo mohlo mať vplyv na zadrhávanie motora počas jazdy + mohlo to mať podstatný vplav na celkové odpálenie zapaľovacieho trafa a preto mohol VAG aj vyhadzovať skrat na kostru.

Ak do tejto témy už dlhšie neprispejem, tak moja Závada bola odstránená.

post-1817-0-52874300-1318272933_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, mám problém s Octavii 1.6 MPI 55 KW, diagnostika mi vyhazuje chybu 00609 - výstup zapalování 1 zkrat na kostru sporadický. Už sem na fóru četl, že to může být startovací cívka, tak sem ji vyměnil, ale problém přetrval. Dále se mi stává, že dojíždím ke křižovatce, vyhodím rychlost a motor zdechne, ale vůbec nevím čím to může být, protože diagnostika vyhazuje jen tu jednu výše uvedenou chybu, znovu nastartovat není problém, jde to normálně a když ještě jedu a dam tam rychlost, motor se chytne. A do třetice závada, když vytáhnu klíček, tak by zámek měl cvaknout, ale mi to tak funguje jen někdy, v ostatnich případech tomu musím pomoct. Neví někdo jak závady eliminovat? Diky :)

Editováno: , autor: hurv4js
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kabely jsou tam úplně nové, tam jsem chybu nehledal, zítra se na to podívám.

 

EDIT:

tak jsem to ještě narychlo rozebral, zkontroloval kabely a sou všechny vcajku... 

Editováno: , autor: Wojnar
Víš proč je tu tlačítko "Upravit"?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Vcajku znamená ok/ v pořádku :)

 

Jinak cívku jsem vyměnil, ale furt mi to píše chybu, a přibyla mi závada, že při vyřazení mi motor nedrží otáčky - dejme tomu, že jedu z kopce, nahoře vyřadím, a otáčky klesnou na nějakých 300 nebo to úplně zdechne, nevíte někdo co s tím? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
V 27. 8. 2013 na 11:44, hurv4js napsal:

Zdravím, mám problém s Octavii 1.6 MPI 55 KW, diagnostika mi vyhazuje chybu 00609 - výstup zapalování 1 zkrat na kostru sporadický. Už sem na fóru četl, že to může být startovací cívka, tak sem ji vyměnil, ale problém přetrval. Dále se mi stává, že dojíždím ke křižovatce, vyhodím rychlost a motor zdechne, ale vůbec nevím čím to může být, protože diagnostika vyhazuje jen tu jednu výše uvedenou chybu, znovu nastartovat není problém, jde to normálně a když ještě jedu a dam tam rychlost, motor se chytne. A do třetice závada, když vytáhnu klíček, tak by zámek měl cvaknout, ale mi to tak funguje jen někdy, v ostatnich případech tomu musím pomoct. Neví někdo jak závady eliminovat? Diky :)

Zdravím, mám úplně totožný problém, sice Fabule 1,4 16v 55kw, rv 2001, AUA, ale dělá mi přesně to, co popisuješ. Asi před půl rokem začala vyskakovat kontrolka EPC + motor. EPC po dalším startu zmizelo, po dalších 2 i motor, ale s přibývajícím časem se začala frekvence snižovat (vyskakuje častěji EPC), hlavně při popisovaném dojíždění se zařazenou rychlostí. 1x zatím i problém se "zhasnutím" motoru při zařazené rychlosti a dojíždění. Nastartováno, dále bez potíží, spotřeba nezvýšená. Svíčky nové dle dop škody, překontrolovány a oka, kabeláž také. Na VAGu také 00609. Přes zimu nebyl čas a prostor se pořádně prohrabat vozem, tak čekám na teplo a uvidím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...