JaroslavZ Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Vždyť jsem to tady už psal, jednoznačně dochází k dřívějšímu ohřátí motoru na provozní teplotu, ten co jezdí kratší vzdálenosti v zimě to jistě ocení, že nepřijede do práce a na budíku nebude mít 70st. Tohle mám vyzkoušené a může si to zkusit každý jedno ráno v zimě se clonou a poté bez clony - výsledky uvidít sám. A ano když se podívá po zimě na motor, není ušpiněn, ale já v tom vidím převážně + že se motor jednoznačně dříve ohřeje, nejede se studeným motorem v -20 st. 10 km a ručička teploměru se ani nepohne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 vasku, plusy jsou pokud jezdis v zime tyto: do motoroveho prostoru jde min bordelu, kaminky, ktere muzou poskodit chladic pri pruletu maskou (a v zime jich je z posypu hodne) se vetsinou zastavi uz o clonu, a ohrivani je taky trochu rychlejsi a motor si dele drzi teplotu pěkná blbost, už jsem to psal výš, až 70 % vzduchu k motoru jde nárazníkem, tedy mřížkou v něm.... maskou, která je ze 2/3 plná bez průduchů tedy jen malé množství a hlavní bordel ze silnice jde zas a jenom nárazníkem, tedy oprav vynikající argumenty... znovu: blbost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 no urcite se tak neochlazuje chladic takze smysl to ma ja mam na sve II jen spodni v natazniku ta může opravdu mít význam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Hravec přít se s tebou nebudu, za sebe můžu říct jen to, že mám za sebou jednu zimu s clonou na predFL a jednu bez a rozdíl je značný. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 ale tady se bavíme o O III nikoli o O II kde byla konstrukce chladičové stěny a přívodu vzduch trochu jinak řešena.... tedy se nebavme o O II a ani jsem se k O II nikdy nevyjadřoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Zimni clonu radim do stejne kategorie jako rychle pruhy nebo mracitka to jest vypada to otresne a je to zcela k nicemu. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaroslavZ Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Pravda, je k ničemu mít motor auta v zimě dříve zahřátý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 kdyby to k něčemu bylo, věř že by to výrobce řešil, jak jsem psal u O III kde je dvouokruhové chlazení to nemá smysl za mám... mimo to mám doma garáž, v práci garáže podzemní a navíc nezávislé topení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 asi tak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Pravda, je k ničemu mít motor auta v zimě dříve zahřátý Teda já nevím, ale mně i bez clony začne po 3 minutách/2 kilometrech foukat teplý vzduch, ať jsou mrazy jakýkoliv. A to prosím na OII, která vůbec nemá mřížku zaslepenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaroslavZ Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Opakuji že název tématu zněl "zimní clona chladiče" na který jsem také reagoval. kdyby to k něčemu bylo, věř že by to výrobce řešil, jak jsem psal u O III kde je dvouokruhové chlazení to nemá smysl za mám... mimo to mám doma garáž, v práci garáže podzemní a navíc nezávislé topení.... Tady přece nejde o garáž, jestli mám nezávislé topení (subjektivní) - to souvisí opět s názvem tématu. Zastánci v tomto příspěvku tvrdí, že se clonou chladiče ( neviděl jsem tady, že by tím někdo myslel pouze clonu horní části masky ) se zahřívá vozidlo rychleji na provozní teplotu. O to tady přece jde, neřeší se tady přece estetika, ale čistě to, zda se vozidlo zahřeje rychleji nebo ne a já tvrdím, že pokud zakryji přes zimu část chladiče, tak ANO a může to být Octavia i šésté generace, když to řeknu s nadsázkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Teda já nevím, ale mně i bez clony začne po 3 minutách/2 kilometrech foukat teplý vzduch, ať jsou mrazy jakýkoliv. A to prosím na OII, která vůbec nemá mřížku zaslepenou. ale má topnou spirálu v topení stejně jako O III Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 (editace) Opakuji že název tématu zněl "zimní clona chladiče" na který jsem také reagoval. Tady přece nejde o garáž, jestli mám nezávislé topení (subjektivní) - to souvisí opět s názvem tématu. Zastánci v tomto příspěvku tvrdí, že se clonou chladiče ( neviděl jsem tady, že by tím někdo myslel pouze clonu horní části masky ) se zahřívá vozidlo rychleji na provozní teplotu. O to tady přece jde, neřeší se tady přece estetika, ale čistě to, zda se vozidlo zahřeje rychleji nebo ne a já tvrdím, že pokud zakryji přes zimu část chladiče, tak ANO a může to být Octavia i šésté generace, když to řeknu s nadsázkou. trochu to pleteš všechno dohromady... 1) je zde sekce O III 2) psalo se tu k O III o cloně masky ta existuje, že by existoval ta na nárazník pro O III nikdo nepsal 3) pro O III to opravdu nemá smysl díky dvouokruhovému chlazení motoru 4) zakrytí mřížky chladiče u O III může znamenat horší přívod vzduchu k brzdám a ostatním částem v přední části vozidla, nejen k chladiči! 5) určitě zahřatí znamená rychlejší zahřátí, jde o to, zda nehrozí i negativní vlivy, protože jinak by to určitě výrobce řešil minimálně orig. příslušenstvím a to nejen u Škodovek.... Editováno: 23. Listopad 2013, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaroslavZ Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Za sebe už to tady nechám být... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 24. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2013 Já tedy nevím ale dokud není motor zahřátý tak to stejně drží termostat a do chladiče chladicí kapalina nejde tak je zbytečné ho zakrývat, tím zakrytím se to může ohřát dříve ale spíše tím že se tolik neochlazuje motor jako celek, nikoliv chladič který je do zahřátí a otevření termostau stejně studený. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Viděl jsem sériový díl Peugeot clona chladiče pro ruský trh. Ale pravda dávala se na mřížku ve spodní části nárazníku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 ale v Rusku je i -40 st. Celsia a je to tam tradice, u nás tato tradice předpokládám skončila vozidly Škoda 105/120, LADA 2101 a Wartburg 353 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Mám fábii a nad zakrytím mřížky jsem dlouho uvažoval, nakonec jsem to nepořídil z obavy přehřátí motoru, neboť jezdím více delší trasy. Kdybych ale jezdil vzdálenosti, kdy voda stěží dosáhne 90 C, tak bych si to namontoval z důvodů jak je uvedeno výše: motor se nechladí proudem ledového vzduchu a zároveň se tolik nebude špinit a v případě plastu by se mohla i zlepšit aerodynamika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 každý má svůj důvod proč ji dát či ne, já na estetičnu nebazíruju, za 4 zimy jsem nic nepřehřál, jezdím za prací 300 km po D1 auto bývá jedna koule soli a sraček, mám za sebou i jízdy při -25 kdy O1 topila bez clony dost mizerně. I můj šmudla při servisce čuměl jak je motor furt čistý. A včíl do mě šijte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 pánové, tady jste ale v sekci Octavia III !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Jo, bejvávalo, to bych to musel celý smáznout. A tak to tady běží skoro všude. Pochybuji, že to na OIII už někdo má. A i kdyby, tak mrznout a sněžit teprve začíná, takže nějaká delší zkušenost může přijít až po pár týdnech, či po zimě. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 baba.... pokud vím na O III je jen na masku, mřížku, ale jak jsem psal výše (alespoň 2x), až 70 % vzduchu k motoru jde nárazníkem, tedy mřížkou v něm.... maskou, která je ze 2/3 plná bez průduchů tedy jen malé množství a hlavní bordel ze silnice jde zas a jenom nárazníkem... tedy význam rovnající se nule... možná v létě proti vletu much, vos a jiné havěti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Hravec, to je zbytečný, stačí pohled zepředu na OIII a každý vidí jak pod nárazníkem doslova svítí za těma mega otvorama vetší část chladiče, tak ať si kdo chce, dá ten kus plastu na masku a bude spokojenej.....možná by někdo mohl přijít s tím natáhnout na celý předek nějakou deku a vyříznout díry na světla, to by alespoň mělo význam, ten plast z OB je jen takový nepěkný bezvýznamný doplněk. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 26. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2013 Par postrehov. Včera som išiel cez čertovicu smerom dole. Vonku - 5 st .Zaradená 5-ka a asi po cca 5-8 km bez plynu sa teplota vody z 90 st dostala niekde ku 60 st. Olej zo 78 st na 62 st. Nevidím nieaký velký rozdiel ani pri rannom dochádzani do roboty. Ale aspon sa nezasiera až tak motor- to vidím ako jedine pozitivum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.