Přejít na obsah

proč superb?


Kazimir80

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

tak mně kolega svezl a na chvíli dal volant ve své Mazdě6 revolution.

 

Sportovní ambice jsme moc nepokusili, nebylo moc kde, končí prázdniny, silnice jsou plný. Každopádně mně překvapilo, že se v ní sedí celkem nízko. Snažil jsem si seštělovat sesli, ale seděl jsem prostě utopeně. Nemít přes 180cm asi mám smůlu. Přistrojovka pro mně možná až na kapličku design úlet. MF volant mi přijde zbytečně složitej, nebyl moc intuitivní. To jeden ocení hlavně v noci. Docela mně rozsekala funkčnost infotainmentu, ať si pánové v magazínech leští své ocasy do nebe, ale aby to celý bylo na úrovni Win3.1 a WinAmp 1.0 bez možnost playlistů, grafiky, rychlého ovládání, chybějící ID3 info, znalost adresářů na SD + parkováky bez grafiky? Po znovu zapnutí zapalování "reset" a vše znovu od nuly? To ať se na mně nikdo nezlobí, ale to bych řekl že dnes umí každej media player i v telefonu za tisícovku :kol-44:  Centimetr na šířku pro každou stranu jsem nějak nepostřeh (jen asi pro lepší venkovní proporce). Na to že je větší auto, nic moc kufr teda. Jedno z plus, Mazda má větší kola, takže možnost si dát profil pneu dle preferencí třeba v 17 nebo 18 pro lepší komfort. Jinak se prý nedodává náhradní kolo, jen lepící sada.

 

Tak si říkám, že ten S2 po téměr 7 letech neni zas tak marný auto (byť omezený restrikcema na evoluci). Kdyby to byl vyloženě propadák, tak už ho aspoň dva roky Škoda nevyrábí. Zkrátka dělaný po neměckym vzoru, funkčnost, jistota a kustomizace na prvním místě. Nějaké divoké ambice - ano, kupte si nějaký svižný hatch....

Editováno: , autor: Kazimir80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahojte Pánové!

Trochu ozivim tohle tema.Zvazujeme koupi 2 auta do rodiny (moje fabinka1 zda se byt uz mala) auto bude jezdit po městě+okresky.

Ze začátku jsem uvažoval o O3 1.4tsi 103kw, ale jak tak čtu a prohlížím učební pomůcky pro O3 ( tímto děkuji Pawoukovi!) docházím ke znechucení z úspor škodovky a technických inovací ktere musi zakonite snižovat životnost celeho auta a komfort, tim myslím třeba tapce dveří ze slisovanych pet lahvi a ze stejneho materialu interier ktery katastrofalne drnci:-)silný aerodynamický hluk nad 100km/h a celkove jizdni komfort.Uspory v motoru -zeslabena ojnice bez olejove kanalku a pod.O zadnim multilinku nemluvim to je kapitola sama o sobe:-)Celkem k pláči u auta za 650k....

Proto pokukuji po S2 2.0 tdi 103kw třebas starší (obě auta s cenou do 450tkč) vzhledem k tdi+dpf nebude problem auto 1x tydne prohnat 1000km trasou.

S2 uz jednoho mám viz podpis a jsme s nim max.spokojeni.Proto tahle polemika.

Chci Vás po žádat o radu, zda si myslíte jestli "uspory" v O3 nevidím moc katastrofický a co byste vybrali na mem miste.

Všem moc dekuju za jakykoliv názor a přeji Vam hezkou sobotu:-)

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je velká neznámá. Ale to co předvedli s O3 neznačí správný směr. Aby to auto byli schopní vyrobit za 150k a prodávali ho za 700k a tys tam pak řešil, že je to celý z pet flašek.

 

Sám jsem na to zvědavej, jestli budu upgradovat, nebo ne. Do O3 nechci, máme je teď služební a za ty prachy je to cesta zpátky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tohle jsme řešili při náběhu výroby O3. Dokonce jsem byl rozhodnutý ji koupit. Stačila ale první zkušenní jízda a všechno bylo jinak. Navenek krásný auto , ale uvnitř ošizený interiér a hlavně ten hluk od zadní nápravy byl šok. Jezdím ještě O2 a tohle byla teda studená sprcha. Pak jsem se jel projet S2 a nebylo co řešit. Navíc můj požadavek byl xenony (jezdím hodně v noci a bez nich už auto nechci) tak ve srovnatelné motorizaci a výbavy vyšel S2 i díky větší slevě lépe. Nakonec jsem koupil S2 2.0 103kw a jsem spokojený. Jen jsem zvědavý , jestli S3 bude lepší než S2 , nebo se vydá cestou úspor jako O3. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, moc díky za Vaše ohlasy!

V podstatě sdílíme stejné názory na O3 a jsem tak trochu rád že to není jen můj subjektivní pocit kam směruje O3.

Včera mi to nedalo a půl dne jsme jezdili v O3 2.0tdi elegance+ šlo o auto s 25tkm.Byl to koncert vrzání praskání,hvizdani vzduchu kolem oken a vrčení motoru (je to asi malo odtlumene) a zadní náprava přesně jak píšeš Jurášku! Tupe bouchani...

Musím Vám Pánové říct že po přesednutí do mého S2 jsem si pripadal jak v Bentley:-) A to místo v supiku...radost posedět:-)

Jsme se ženou rozhodnuti jit do S2 ( dokud jsou k mání)

Jurášku: mohu se zeptat kolik jsi dostal slevu na supika, popřípadě u koho (když tak písní SZ) Děkuji!

Můj prodejce poskytne max 8% na L&K jsme meli 18%...

PS OT: na xenony jsem u supiku nadaval, pak nam menili přední světla na zaruku protože se mlzily, od te doby svítí luxusne! (byl povlak na vybojce)

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty okenní těsnění mně teď po zimě trápí taky, měl jsem to v servisu, cosi s tim dělali, ale ticho "od novoty" to není. Možná to skončí výměnou těsnění. Ale ve srovnání s tím, co bych za stejné peníze měl jinýho, si myslim, že to auto není marný - pokud to máš na pohodovou jízdu místo honění si trika v Golfu-R

 

PS: kožené sedačky mi proti jiným autům přijdou poněkud tvrdší a je kumšt je seštelovat pohodlně, ale nikdy jsem z S2 nelez rozlámanej po hodinách v autě.

Editováno: , autor: Kazimir80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně si myslím, že vzít palubku z O3 a strčit jí do S3 a jen tam dát přes celou palubku ozdobnou lištu, aby zacpali pusy všem těm co říkají, že před spolujezdcem je to plastové království styl Fábie....to je pane práce designu. Pokud stavím vlajkovou loď značky mám ji postavit nejen zvenku, ale měl bych řešit i interiér, aby se lišil výrazně od ostatních modelů. Tak někdo postavil Superba2 a dle mého to je na tom autě znát. Překopat si všechny auta do svého stylu hlavně rychle, abych si udělat do svého životopisu poznámku, že jsem se podílel na designu celé jedné éry škodovky je sice pro toho konkrétního člověka zřejmě zajímavé, ale bohužel to je pak vidět. Před tím každé auto bylo trochu jiné, ať Fábie, Roomster, Octávie, Superb...a teď vše na jeden styl, který vlastně ve finále omezí jen zákaznickou poptávku, protože v rámci výběru je to vše stejné a zákazník si nemůže najít to své co se mu líbí(tj. jen to vede k omezení okruhu zákazníků a rozhodně nepřivede nikoho  z jiné nekoncernové značky).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně! Zrovna nedávno jsem se s kamarádem bavili o tom, že všechny modely natolik unifikovaly a sjednotily, že pomalu nejde poznat o jaký typ jde. Dříve měl každý svůj styl a náboj. Teď je to všechno tak sterilně stejný... A navíc mi přijde, že z vlajkové lodi svého nejvyššího modelu udělali jen obyčejný kousek a Sup tak ztratila na své eleganci a vyjímečnosti :kol-26:.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, moc díky za Vaše ohlasy!

V podstatě sdílíme stejné názory na O3 a jsem tak trochu rád že to není jen můj subjektivní pocit kam směruje O3.

Včera mi to nedalo a půl dne jsme jezdili v O3 2.0tdi elegance+ šlo o auto s 25tkm.Byl to koncert vrzání praskání,hvizdani vzduchu kolem oken a vrčení motoru (je to asi malo odtlumene) a zadní náprava přesně jak píšeš Jurášku! Tupe bouchani...

Musím Vám Pánové říct že po přesednutí do mého S2 jsem si pripadal jak v Bentley:-) A to místo v supiku...radost posedět:-)

Jsme se ženou rozhodnuti jit do S2 ( dokud jsou k mání)

Jurášku: mohu se zeptat kolik jsi dostal slevu na supika, popřípadě u koho (když tak písní SZ) Děkuji!

Můj prodejce poskytne max 8% na L&K jsme meli 18%...

PS OT: na xenony jsem u supiku nadaval, pak nam menili přední světla na zaruku protože se mlzily, od te doby svítí luxusne! (byl povlak na vybojce)

Na S2 byla sleva 8% , na O3 snad 10 000.- už to nevím ůplně přesně , ale hlavně u S2 máte vše podstatné i u základní verze ( s paketem plus) včetně oněch xenonů. Neměl jsem možnost vyzkoušet xenony u O3  , ale někde jsem četl , že svítí míň než u S2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže sleva 9% je asi strop, dnes jsem navštívil další prodejce a potvrdil 9%....

Co se tyče paketu plus jak píšeš, jsou super vyhodne u active a elegance:-) Xenony u O3 bohužel nemohu soudit, jezdili jsme včera přes den.

Musím se Vám k něčemu přiznat a nesmejte se, na cestě nerozeznam O3 od rapida:-)Design u S2 je podle mého názoru ještě good protigolfu a passatu B7 ale je to vecvěc nazoru.

Kazimíre, hučení od oken u S2 zatím nepozoruji, mám najeto 28tis a ok, tak to třeba vychytali...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba bude někde v dutince těsnění zamrzla voda a pak to roztaje.Pri nejhorsim zaruka to jisti, ne?A trochu bych na ně pritvrdil:-)

zkoušel jsi nějaký pripravek proti primzani těsnění? Ja mam nějaký sonax a i na fabce nemam zatim problem klep...klep..Jo a supik je asi MR 2015 kupovali jsme loni v řijnu funglovku...najeto zatim 28300km

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, auto už je rozmzrlý několik týdnů, ale asi je nějak to těsnění poškozený. Hlavně už není půl roku v záruce. Přitvrdit .... no uvidíme. ;)

 

Mam taky Sonax, ale sice se to tedá nemá mazat ničim, ale čert ví... Hlavně, já nemam zas tolik času se tomu věnovat pokus omyl...

 

Nicméně, dneska jsem jel zrovna služební O3 Ambiente a tak jsem se kochal tim plastem všude. Auto najeto 1020km, chrastila schrána spolujezdce. Kola hučely.... Je to marný.... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to bych u OOOO nečekal, ale honba za usporami je asi silnější než prestige a pověst značky:-)

V Praze už rostou sněženky, ne? Tady na Valašsku nam včera nasypalo 25cm sněhu proto me napadlo to rozmrznuti.Mozna bych jeste zkusil potrit tesneni na ktere doleha okno (to se asi trochu umaze) .

S tím časem mi to povidej :-) kdybych ne ležel na kapackach tak si tady nevypisuju:-) což mi už asi 5 let chybělo. ..:-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem většinu roku trochu dál na západ, kde moc nemrzne. Ale na rodnou hroudu a hory jezdím. Ale to už je bokem. Hlavně se dej do kupy!

 

Jo o tom, Superb je, taky mi to nikdo z práce nechce věřit, že s takovym autem jezdím úsporně (tedy dle limitů). Toleranci MFD dávám +0,5 litru, ale s vědomím, co je to za koráb jezdí za směšně a není žádnej coural....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...