Přejít na obsah

Rapid - "dorob doma"


electron

Doporučené příspěvky

Nepatrim medzi "pravych autickarov", ale vzhladom tomu,ze mi vadili niektore detaily /porovnaval som z Fabiou I. / rozhodol som  ze si Rapida "vylepsim"  :kol-28: 

 

- pridal som obal baterie /aj ked neparkujem casto vonku,predsa len je to ochrana pred vysokymi mrazmi na lyzovacke/

- kryt masky,kus gumy  /pouzivam pri teplote menej ako -5 C /

- Fabia I.  mala zakryty drziak /ulozenie/ tlmica ,pri Rapide mi to chybalo.Voda /soľ/ sa dostavala aj za plastovy kryt kolesa ,tak som tento "otvor" opat kusom gumy zakryl  

 

Ak niekto nieco podobne riesil na svojom Rapide,budem rad ak sa o "vylepsenia"  podeli   :)

 

post-11591-0-37084000-1387706041_thumb.j

post-11591-0-05990100-1387706066_thumb.j

post-11591-0-85203300-1387706091_thumb.j

post-11591-0-25879400-1387706111_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

nic proti, ale mám takový dojem že ten obal baterky, dvají od vyroby aspon ja ho tam mněl , už ho tam nemám mám větší batrku

 

Pokud jsem to pochopil tak si zakryl "tlumič" podle fotky , což je špatně , zaprvé se ti tam voda-sul- maras z cesty stejně dostanou ! a za druhé to tam prostě dík tomu zakrytí zustane dyl ! a navíc se to špatně umívat tedy ten binec co tam naleze

 

takže jako vylepšíní bych to až tak mocc neviděl :kol-32:

 

další věc co tam máš za motor ?  jako TSI to nevypadá

 

moje doporučení , je pro ty co mají TSI 1.2 / 1.4 moc nedoporučuji zakrývat přední masku , jelikož před motorem  jsou umístěné svody a katalizator ! a  fakt hodně hřejí ! a pak hrozí přehřáti katalizatoru ! a defakto jeho poškození ! připadně poškození jiných součástí které nejsou tak odolně proti teploptě

Editováno: , autor: vikyviky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

další věc co tam máš za motor ?  jako TSI to nevypadá

moje doporučení , je pro ty co mají TSI 1.2 / 1.4 moc nedoporučuji zakrývat přední masku , jelikož před motorem  jsou umístěné svody a katalizator ! a  fakt hodně hřejí ! a pak hrozí přehřáti katalizatoru ! a defakto jeho poškození ! připadně poškození jiných součástí které nejsou tak odolně proti teploptě

Má to v podpisu, takže 1.2 MPI. ;)  No a ten má také před motorem svody a katalyzátor. :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak v zimě, jestli bude auto stát v garáži, tak je to bez efektu, auto bude v teple a nebude se muset tolik ohřát. Jinak u toho MPIčka (kór na krátkých vzdálenostech) to asi cenu má. přeci jen je to atmosféra starší technologie. Na jedničkovejch Fábíích to u nás má kde kdo  :kol-28: (někteří frajeři i v létě  :kol-31:, ale to už je i jiná kapitola  :kol-33:  )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...