Přejít na obsah

rosenie skiel


pepa321

Doporučené příspěvky

Zdravím,

nedávno som si všimol zvláštnu vec. Časť čelného skla sa mi zahmlila(vid foto). Problém je, že je to zahmlené permanentne. Je jedno, či je zima alebo teplo, či dnu niekto sedí alebo nie, je jedno, či mam kúrenie na maxime alebo na minime. Okno viem pekne do čista poutierať, ale po chvíli je zahmlené znova. :feve:

Vie niekto poradiť, kde môže byť problém ?

post-32512-1241468729_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ono je to taky potreba nechat vyschnout uplne tzn. vyndat koberecky ven. Oni jsou zespoda pogumovane a neschne to pod nima, pokud je nevyndas.

Ja jsem totiz zjistil, ze mam pod koberecky mokro, i kdyz uz bylo teplo (a mel jsem stale orosene sklo i kdyz jsem nemel nic vlhkeho v aute).

Je to teda uz dyl (asi mesic zpet), ted uz jsou nocni a ranni teploty vyssi. Ja jen doufam, ze me tam nekde netece zespoda, je totiz zajimave, ze to bylo na jedne strane (vpravo vepredu a vzadu). Jeste cekam, az poradne zaprsi a podivam se na to znova, jestli tam neni mokro. Ale snad to bylo jen tim, ze to blbe schlo pod temi koberecky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

So zarosením som mal problém aj ja, zrovna teraz začiatkom týždňa som si to všimol. Cestou z práce ma zastihla silná búrka, auto som doma normálne zaparkoval v garáži, ráno všetko ok, žiaden problém. Cez deň auto parkovalo vonku na slnku, a poobede po príchode k autu som mal zarosené čelné, zadné a obe pravé bočné okná. Pomohlo nastaviť ventilátor na maximum a za cca 2-3 minúty boli už okná OK. Doteraz sa mi to ešte nikdy nestalo, vodu v rezerve som kontroloval na jeseň, bez problémov...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zdravím chcem sa spýtať na zahmielvanie skiel už som bezradný neviem čo s tým je rosia sa ale riadne. pozeral som nadržku chaldiacej mizla tam síce voda no dal som tam prípravok na to aby upchala netesnosti a vizerá že už nemizne myslel som že by to mohol byť radiator ale rosí sa to stále skúšal som dať do auta aj ceresit no nič pozeral som strechu a je tam nakondenzovaná voda okolo anteny som si nevšimol že by tam tieklo , na streche v odvodných kanalikoch sú praskliny ale tipujem že to je len farba tesnenia okolo dverí bývyjú niekedy trochu mokre... prosím vas o radu čo skontrolovať prípadne čo može spôsobiť toto rosenie, rosí sa to tak že mi až kvapky stekajú po okne som už taký nešťastný že mi je do plaču :( a mám chuť rozbiť tie okná kameňom poradte prosím vás

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď ofukuješ okná, máš zapnutú aj klimatizáciu (AC)? Ak nie, určite skús vysušiť interiér dlhšou jazdou a so zapnutou klimatizáciou (pusť ju určite na čelné sklo + na nohy). Ja osobne si myslím, že máš iba niekde (napr. pod kobercami) nahromadenú vlhkosť, a keď auto pri dlhšej jazde poriadne vysušíš dlhším používaním klimatizácie (malo by byť zároveň nad 0°C), tak by to malo byť ok. Ak ale máš tieto problémy aj s používaním klimatizácie, tak to budeš musieť asi navštíviť servis, možno sa už takýmto problémom stretli a už vedia presne ako na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

marfan, neviem presne ani ja, ale tu na fóre sa niekde písalo že klimatizácia okolo bodu mrazu už nefunguje. Preto by som skúsil to "sušenie", keď sú vonku aspoň 3°C. Teplota na ktorú by mala byť klimatizácia nastavená nie je dôležitá, ale samozrejme platí pravidlo, že čím teplejšie, tým skôr začne schnúť všetko čo je vlhké, takže po zohriatí motora by som pustil klimatizáciu na maximálny výkon, vypol vnútornú cirkuláciu, teplotu by som nastavil na maximum a pustil by so to hlavne na čelné sklo a na nohy (koberce bývajú najviac vlhké). Okná samozrejme musia ostať zatvorené. :-) Ak po 30-60 minútach takéhoto "sušenia" interiéru bude najbližšie dni znovu problém s extrémnym rosením, tak potom je problém niekde inde a bude treba ísť do toho servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě jednou, to jsem měl sice zanešené ty odtokové kanálky a bylo to u O1, natekla voda pod pylový filtr. Takže i po pročištění kanálků atd., jsem se ještě dlouho s tím pekloval. Abys třeba až budeš dělat ten pylák nezjistil, že ti z toho vyteče trocha vody, byť je zde jinak umístěný. Ono ti stačí půl deci na to aby ti to takto za jízdy kondenzovalo do kabiny.

V podstatě vodu v tomto prostoru poznáš jednoduše, nevyfoukáš čelní sklo ani při zahřátém motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes som sa s tým o5 bavil a vizerá to teda na tú zaseknutú klapku čerstvého vzduchu robí si to čo chce podarilo sa mi ju otvoriť a bol som sa previesť a zatial bez problémou no niečo s ňou je trebalo by to opraviť len neviem či samotnú klapku alebo to kúrenie tie gombíky alebo na akom princípe sa to otvára a zatvára???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...