Luman Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 (editace) Na jaké hodnoty hustíte pneu? Dodržujete doporučení ve víčku nádrže, nebo máte jiné zkušenosti a hustíte dle vlastního pocitu z jízdy? Editováno: 25. Únor 2014, autor: Luman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Hustím tak jak píšou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Flag Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Já hustím na maximální zatížení. Od prodejce jsem zjistil, že byly gumy pěkně podhuštěný (2,0) a po dohuštění to auto pěkně ztvrdlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 taktéž jako viewer... a dohušťuji nebo upouštím podle zatížení na dlouhé cesty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Má někdo dlouhodobější zkušenosti s huštěním dusíkem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 historicky ano, pro osobáky vyhozené peníze.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Foukám vzduchem. Je v něm 79 % dusíku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 McMatěj: No ono to co se dává do pneumatik není jako čistý dusík, ale inertní plyn (směs), např.: http://www.airliquide.cz/cs/nae-nabidka/pouiti-plyn/ivotni-prostedi/vae-aplikace-1/plyn-na-plnni-pneumatik-nitralife-plus.html Dle mě jediná reálná výhoda při běžném provozu je, že se tato směs tolik neroztahuje (nezvětšuje objem) ze zvyšující se teplotou pneumatik. Schválně si zkuste někdy po ujetí 200km bez zastevní po dálnici změřit tlak (myšleno v pneu - po jízde na D1 si tlak měřte opravu jen v penu ) . Budete tam mít o dost víc - klidně o 0,3-0,4 kPa - takže vpodstatě jedete velkou část cesty na sice drobně, ale přehuštěných pneumatikách = nerovnoměrné sjíždění vzorku. Respektive myslím, že výrobce dokonce s touto vlastností vzduchu počítá, takže uvádí na štítku hodnoty o něco nižší... Já tuto směs používám (můj pneuserivs mě ji dává zdarma, tak proč ne), a hustím tedy na horní hranici udávanou ŠA na šítku, protože počítám, že už se tolik nezahřeje... auto subjektivně lepe sedí a má menší valivý odpor, tedy nižší spotřebu (teda nijak jsem to neměřil, jen si to myslím ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Tady v tom článku je to pěkně vysvětlené: http://www.rozhlas.cz/zelenavlna/motoporadna/_zprava/dusik-radeji-detem-zmrzlinu--447270 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Napalm: A o tom to je. "Věř a víra tvá tě uzdraví". Ale v duchu tohoto rčení děláme tolik věcí ....takže pro by ne? ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 Zajívavý článek.... je pravda, že před těma deseti, dvanácit lety - kdy to k nám přišlo, se o tom vykládali legendy, a časem ta bublina splaskla... ale jak píšou v tom článku, horší než vzduch to není a i kdyby byl rozdíl k lepšímu pouze o 1% tak mě to nic nestoji, tak to neřeším, navíc jsem si na to už zvykl a znáte to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 25. Únor 2014 Sdílet Vloženo 25. Únor 2014 ono to přišlo napřed pro nákladní pneumatiky a pneu pracovních strojů, v době kdy byly duše a ty dosti "řídké", tam to mělo význam a význam dodnes u nákladních pneu význam má už kvůli většímu tlaku, ale těch pro je víc... proto jsem výše psal, že u osobáku jsou to vyhozené peníze - tedy pokud za to má člověk platit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.