Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

děkuji všem za radu.baterii vylučuju mám ted půjčenou od dědy z auta a zase jsem jí vymlátil.dnes ráno jsem se stavil s autem u chlápka co mi repasoval aternátor.změřil ho a z alterátoru prý prod jde,jen se nedostane do baterie.zkoušel i měřákem zda někde něco neodebírá proud a zjisti že ne.mělo to jen 0,02A odber při vyndaých klíčkách což prý je v normě a bere si ho centrál.řekl mi že by spíše hledal chybu někde po cestě mezi altíkem a baterii na kabelu.když jsem mu řekl že se to proprvé stalo z ničeho nic tak řekl že se mohl někde přešlusnout drát.odpoledne jsem si proměřil průchodnost tlustého kabelu od alternátoru ke krabičce co je umístěná na baterii a připojená na +,a malý co jde taky od altíku někam do držáku nad startérem.oba byli v pořádku průchozí.tak jsem zase v koncích.

Vloženo

Dolezite je ake konkretne namerias napetie na baterke pri nastartovanom motori. Pokial tam namerias hodnotu 13.7 a viac,tak dobijanie je OK a baterku ti nieco vycucava v dobe ,ked auto stoji. Pokial by ti nefungovalo dobijanie,tak by mala svietit kontrolka.

Vloženo (editace)

problém vyřešen uhnilá kostra na motoru(žádný kontakt),pokud bude mít někdo ten samý problém jako jsem měl já at se podívá na kostru motoru. ;)

Editováno: , autor: herrkomisar
Vloženo

Jj,. pokud máš vycuclou baterku pokaždý tak to kostrou nebude, kdyby motor neměl kostru tak to nejspíš ani nenastartuješ. Chtělo by změřit dobíjení na autě, mymochodem když zapneš klíček (nenastartuješ) svítí ti dobíjení?

Vloženo (editace)

kontrolka dobíjení mi nesvítila,jen při startu se rozsvítila a pak zhasla.tak jak to má být.baterie se vymlátila po dobu co jsem jezdil když auto stálo přes noc tak to bylo ráno ok.elektrikář mi tvrdil že to bylo tím ukostřením motoru.už jezdím 5den a je to dobrý.i při startu a nenastartování,kontrolka svítila.

Editováno: , autor: herrkomisar
Vloženo (editace)

ahoj, muzu koupit do okty baterku 12V 74Ah, misto puvodni 12V 66Ah? auto mi parkuje v zime venku, tak jest-li by nebylo dobre koupit o neco silnejsi kvuli startum.

Editováno: , autor: Vinca
Vloženo
ahoj, muzu koupit do okty baterku 12V 74Ah, misto puvodni 12V 66Ah? auto mi parkuje v zime venku, tak jest-li by nebylo dobre koupit o neco silnejsi kvuli startum.

Pokud máš 90A altík,tak v pohodě.

Vloženo

Zjistíš podle štítku kódů výbavy (v servisce nebo v zadním kufru). Buďto kódy prožeň dekodérem kódů výbavy a nebo mezi kódy hledej "8GD", což je 90A alternátor.

Nebo můžeš otevřít kapotu a podívat se přímo na alternátor. Štítek na něm je dobře viditelný.

post-7679-1241357629_thumb.jpg

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahojte vsetci dobri ludia,

pls o radu. Mam octavku I combi 1,9 TDi 66 kW, rv 2000 s alarmom Meta, central, dovieranie okien... . Niekto sa mi pokusal s najvacsou pravdepodobnostou dostat do auta cez vodice dvere a zamok. Mal vsak smolu, zamok je nefunkcny, na otavaranie pouzivam len DO od Mety. Original DO na kluci je deaktivovane/nefunkcne. Auto som kupil min rok ako 3 majitel. Podstata problemu je v tom ze mi od tej doby ako sa niekto dobijal do auta kape baterka a to az do takej doby ze do 48 hodin je ani nie polrocna baterka uplne vystavena. Cital som tu uz ze niekto mal po neuspesnych pokusoch o dobivanie sa do auta potom neskor problemy s elektrikou. Myslite si ze mozu mat moje problemy s baterkou suvis s pokusom o ukradnutie/vlamanie sa do auta ???

Nechcem vsak davat zarobit servisakom skor kym nemam aspon sajn v com moze byt teoreticky problem. A priznam sa som len laik, takze sa lahko moze stat v servise by som zacvakal aj za to za co nemusim.

PLS HELP !!!!

Vloženo

Mas moznost nejakeho meraku (napeti, proud)?

zmer napeti na baterii pri nastartovanem motoru, kdyz bude mit 13 - 14V - povazoval bych dobijeni za dobre

vsechno vypnout, odpojit baterku, mezi pol baterie a kabel dat ampermetr (pozor nejspis sepne alarm), chvili pockat v aute by se melo vsechno vypnout a nemelo by skoro nic zrat (neco malo bude, mA)

pak muzes vyndavat jednotlive pojistky a zjistit kam proud tece (zacal bych pojistkou od centralu, radia...)

Vloženo
Ahojte vsetci dobri ludia,

pls o radu. Mam octavku I combi 1,9 TDi 66 kW, rv 2000 s alarmom Meta, central, dovieranie okien... . Niekto sa mi pokusal s najvacsou pravdepodobnostou dostat do auta cez vodice dvere a zamok. Mal vsak smolu, zamok je nefunkcny, na otavaranie pouzivam len DO od Mety. Original DO na kluci je deaktivovane/nefunkcne. Auto som kupil min rok ako 3 majitel. Podstata problemu je v tom ze mi od tej doby ako sa niekto dobijal do auta kape baterka a to az do takej doby ze do 48 hodin je ani nie polrocna baterka uplne vystavena. Cital som tu uz ze niekto mal po neuspesnych pokusoch o dobivanie sa do auta potom neskor problemy s elektrikou. Myslite si ze mozu mat moje problemy s baterkou suvis s pokusom o ukradnutie/vlamanie sa do auta ???

Nechcem vsak davat zarobit servisakom skor kym nemam aspon sajn v com moze byt teoreticky problem. A priznam sa som len laik, takze sa lahko moze stat v servise by som zacvakal aj za to za co nemusim.

PLS HELP !!!!

------------------------------------------------------------------------

Zdar,

takze ked som nemal moznost ampermetra ani nejak inak zmerat co mi odobera stavu z baterie, dal som auto do servisu. Dnes som si ho bol po 2 dnoch vyzdvihnut. Technik ma moc nepotesil. Diagnostika mu nehlasila ziadnu chybu, tak isiel poistku po poistke a kabel po kabli. Nakoniec je problem v alternatore.

Alternator dobija ale akonahle je auto v klidu, z nejakych neznamych pricin aj pre technika odobera z baterky stavu. Navrhol mi pre neho najjednoduchsie riesenie a tj novy alternator. Ale vraj je to dost nakladna zalezitost. Nakoniec som nedozvedel ani kolko. Nestalo sa Vam nieco podobne alebo netusite co to moze byt sakra za problem ???

Ale aspon jedna pozitivna vec zo servisu. Dodnes mi nesla klima /climatronic/ aj napriek tomu ze kompresor bol ok, rovnako aj napl. A ajhla klima funguje. Mechanik sa vrtal v elektrike a opravil aj to o com nevedel ze nejde. Pan boh zaplat. :)

Ale jeho rada na zaver je najlepsia: ,,Pane odporucam Vam na noc alebo ked budete s autom dlhsie stat odpojte si bateriu, tak Vam ju nevystavi" . No com som mu mal na toto povedat.

Lidicky diky za Vase prispevky a rady.

Vloženo
------------------------------------------------------------------------

Zdar,

takze ked som nemal moznost ampermetra ani nejak inak zmerat co mi odobera stavu z baterie, dal som auto do servisu. Dnes som si ho bol po 2 dnoch vyzdvihnut. Technik ma moc nepotesil. Diagnostika mu nehlasila ziadnu chybu, tak isiel poistku po poistke a kabel po kabli. Nakoniec je problem v alternatore.

Alternator dobija ale akonahle je auto v klidu, z nejakych neznamych pricin aj pre technika odobera z baterky stavu. Navrhol mi pre neho najjednoduchsie riesenie a tj novy alternator. Ale vraj je to dost nakladna zalezitost. Nakoniec som nedozvedel ani kolko. Nestalo sa Vam nieco podobne alebo netusite co to moze byt sakra za problem ???

Ale aspon jedna pozitivna vec zo servisu. Dodnes mi nesla klima /climatronic/ aj napriek tomu ze kompresor bol ok, rovnako aj napl. A ajhla klima funguje. Mechanik sa vrtal v elektrike a opravil aj to o com nevedel ze nejde. Pan boh zaplat. :)

Ale jeho rada na zaver je najlepsia: ,,Pane odporucam Vam na noc alebo ked budete s autom dlhsie stat odpojte si bateriu, tak Vam ju nevystavi" . No com som mu mal na toto povedat.

Lidicky diky za Vase prispevky a rady.

Mam presne ten samy problem, zatim uz par mesicu odpojuju altik od baterky, mizej tam nejaky 2-3 ampery, ale me ne pokazdy, celou zimu jsem jezdil bez problemu a na jare to zacalo zas jako na podzim ... ale nedela mi to pokazdy prave, tak se mi nechce nechavat nekde auto 14 dni aby zjistovali az to nekdy bude delat, potrebuju jezdit ...

Vloženo
Mam presne ten samy problem, zatim uz par mesicu odpojuju altik od baterky, mizej tam nejaky 2-3 ampery, ale me ne pokazdy, celou zimu jsem jezdil bez problemu a na jare to zacalo zas jako na podzim ... ale nedela mi to pokazdy prave, tak se mi nechce nechavat nekde auto 14 dni aby zjistovali az to nekdy bude delat, potrebuju jezdit ...

Sorry, ze sa pytam ako blbec ale ako odpajas alternator ? Mne doporucili v servise odpajat minus pol z baterie, co sa mi vsak nezda najvhodnejsie nakolko parkujem vonku a tym padom aj alarm je v prdeli a zakazdym ked chcem baterku naspat zapojit by som musel liezt cez kufor dovnutra aby som mohol otvorit kapotu a nahodit bateriu.

Vloženo

alternator ma vymeny blok s regulaci a pak blok usmernovacich diod, urcite nez menit cely alternator bych mel zkontroloval a vymenil jen vadnou cast. Bude to urcite levnejsi. Chtelo by to aspon obycejny multimetr... :(

Vloženo
Sorry, ze sa pytam ako blbec ale ako odpajas alternator ? Mne doporucili v servise odpajat minus pol z baterie, co sa mi vsak nezda najvhodnejsie nakolko parkujem vonku a tym padom aj alarm je v prdeli a zakazdym ked chcem baterku naspat zapojit by som musel liezt cez kufor dovnutra aby som mohol otvorit kapotu a nahodit bateriu.

Prosimte aspon u me je to hnedka prvni drat z leva co je na baterce ta krabicka s pojistkama, tak je to na levy matce na ty baterce, tak drzim palce ...

Vloženo (editace)

Ale jeho rada na zaver je najlepsia: ,,Pane odporucam Vam na noc alebo ked budete s autom dlhsie stat odpojte si bateriu, tak Vam ju nevystavi" . No com som mu mal na toto povedat.

Lidicky diky za Vase prispevky a rady.

PORADIL ty dobre bud rad!!!! :) Ked si nechcel novy alternator. :feve: Altrernator si daj opravit -zrepasovat nemusis kupovat novy. :)

LINK: http://www.rmteam.sk/ :)http://www.alternatory.szm.sk/

Editováno: , autor: PROCHY603
Vloženo

Kuci, nemate nekdo nejakej hot tip kde by udelali repasi na pockani v Praze s dobrou zkusenosti? nebo treba nejakou vymenou? klidne nejakou tu hodku pockam, ale potrebuju autem jezdit ...

  • o 3 týdny později...
Vloženo
------------------------------------------------------------------------

Zdar,

takze ked som nemal moznost ampermetra ani nejak inak zmerat co mi odobera stavu z baterie, dal som auto do servisu. Dnes som si ho bol po 2 dnoch vyzdvihnut. Technik ma moc nepotesil. Diagnostika mu nehlasila ziadnu chybu, tak isiel poistku po poistke a kabel po kabli. Nakoniec je problem v alternatore.

Alternator dobija ale akonahle je auto v klidu, z nejakych neznamych pricin aj pre technika odobera z baterky stavu. Navrhol mi pre neho najjednoduchsie riesenie a tj novy alternator. Ale vraj je to dost nakladna zalezitost. Nakoniec som nedozvedel ani kolko. Nestalo sa Vam nieco podobne alebo netusite co to moze byt sakra za problem ???

Ale aspon jedna pozitivna vec zo servisu. Dodnes mi nesla klima /climatronic/ aj napriek tomu ze kompresor bol ok, rovnako aj napl. A ajhla klima funguje. Mechanik sa vrtal v elektrike a opravil aj to o com nevedel ze nejde. Pan boh zaplat. :)

Ale jeho rada na zaver je najlepsia: ,,Pane odporucam Vam na noc alebo ked budete s autom dlhsie stat odpojte si bateriu, tak Vam ju nevystavi" . No com som mu mal na toto povedat.

Lidicky diky za Vase prispevky a rady.

Je vadný regulátor v alternátoru už jsem jich vyměnil mraky, pokud nejsou už kroužky moc ojeté vyměň regulátor, není to velký problém.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...