Jak011 Vloženo 21. leden 2018 Sdílet Vloženo 21. leden 2018 (editace) imho nezdá se u rs245. Jestli ta to tedy nemá jinak. Editováno: 21. leden 2018, autor: Jak011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 21. leden 2018 Sdílet Vloženo 21. leden 2018 Ten LL olej to je tekutý zlato Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepeRS245 Vloženo 18. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2018 Ahoj. Vlastním Octuli RS 245 do které jsem od začátku provozu dával olej Millers Oils EE Longlife 5W40.. dal bych tam klidně i ten z řady Nanodrive ale ten je bez normy takže jediná možnost je ten longlife který splňuje VW 502 normu.. Mám tam momentálně zatím z výroby nastavený promněnlivý interval tedy 30tis km.. První výměna oleje po zajetí proběhla při nájezdu 5tis km, další při 15tis km a teď se blížím k 30tis km tedy další výměna oleje a garančka. Otázka zní: Je těch 15tis km nájezd v pohodě při použití tohoto oleje? Nebo raději měnit po 10tis km? Řeším to jen kvůli záruky, jinak bych měnil normálně po 10tis km a sám doma s jistotou, že tam je to co chci. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
9300 Vloženo 27. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2018 Vlastním RS245 a blíží se mi prvni výměna oleje, rozhodl jsem se, že vyměním 0w20 za něco hustějšího, začal jsem zjišťovat jak se k tomu staví škodovka, bohužel jsem se ani v českém servisním manuálu nedozvěděl co se tam může lít, až v anglickém, který je oproti českému aktualizovaný i pro nové motory jsem našel a tady to je, pro ty kdo taky hledají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepeRS245 Vloženo 29. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2018 Mě řekli že když si nechám nastavit pevný interval tak bez problému můžu použít normu 502. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malawi Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 V 19.1.2018 na 15:00, rayx napsal: Zajímavý postřeh, jestlipak to taky mění v autorizáku ... i 1.8 GenIII to má stejně. 06L115678C je nahrazeno 06L115678Q. A není součástí filtru 06L115562, takže asi vím, jak ty výměny probíhají ... Ve srovnání s tím je GenII jako chudej příbuznej, no ale za mě vím, že je to dobře 06J115679E Tak mám za sebou výměnu oleje a to dle postupu v DP, tedy s výměnou vložky filtru a hrdla (06L115678Q, cena 250 Kč). S výměnou hrdla je spojena i výměna tělesa filtru s označením 06L115401J (dodáváno společně s filtrační vložkou za 760 Kč, těleso filtru se mění z důvodu změny uchycení nového typu hrdla). Důvod přechodu z původní varianty hrdla 06L115678C na hrdlo nové s označením 06L115678Q mi nebyl vysvětlen...Každopádně mezi nimi je značný rozdíl, viz. foto. P.S. Když jsem v autorizáku objednával hrdlo a následně i těleso filtru, koukali na mě jak na exota...ještě se s tím nesetkali a dle sdělení to u nich technici nemění:-) Takže asi tak... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprcek Vloženo 15. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2018 Pánové vložka olejového filtru u těchto motorů (1,8 -- 2,0l) byla změněna z HU 6002 z na HU 6013 z (oba MANN)-- rozměry jsou stejné ale papír je nyní bílý dříve u staré vložky HU 6002 z byl žlutý nevíte jaké důvody vedly k této náhradě? Nebo nějaké info o vlastnostech - porovnání?? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 (editace) V 15. 11. 2018 na 14:25, Malawi napsal: P.S. Když jsem v autorizáku objednával hrdlo a následně i těleso filtru, koukali na mě jak na exota...ještě se s tím nesetkali a dle sdělení to u nich technici nemění:-) Takže asi tak... Tak to je smutný. Půjde jistě o problematiku tlaku mazání u těhle potvor, kde je povolená minimální hodnota tlaku mazání jen 0,85bar na volnoběh. Gen2 má 1,2bar ... Editováno: 15. leden 2019, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malawi Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 Co jsem se docetl,tak do 4500ot/min je tlak 1,2-2,1 bar, nad 4500 ot/min by mel byt tlak 3,5-4 bary 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 (editace) přičemž spínací tlak kontrolního čidla nízkého tlaku oleje je 0,55 - 0,85bar, to je tedy stejné jak u Gen2 Editováno: 15. leden 2019, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malawi Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 Ja čerpal z Dilenske ucebni pomucky, motor rady EA888...z toho, co jsi prilozil, je celkem pozitivni,ze pri zabehu motoru jede cerpadlo na plny vykon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 To SSP99 znám, no samotný změření tlaku by bylo asi nejpřesnější i ve srovnání s info z DP. Ten záběh, tedy vypnutí ventilu N428, je nastaven na cca 1000km (to samé platí pro motory EA211 a myslím i EA288), poté ECU začne ten ventil aktivovat, když jsou podmínky pro redukovaný tlak. Asi nejen u EA888 se to ale nechá na těch 1000km přes diag znovu aktivovat, kdyby někdo řešil problémy s tlakem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritch Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 (editace) Páni,vase odporucenie aky olej do 2.0 TSI CHHB po 90tkm?Doteraz v autorizaku Shell 0w-30.Teraz po zaruke uvazujem nad Millers 5w-30 so speci 504.00 s vymenou kazdych 10-12tkm Editováno: 21. Únor 2019, autor: ritch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 1. Březen 2019 Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 (editace) Myslím, že mezi 0W30 a 5W30 budou minimální rozdíly, je jedno, který dáš, interval výměn bych držel jako byl dosud. A ještě info, hlavně pro ty s motorem ze začátku výroby (podle ETKA do 9.3.2014), dostala se ke mě zajímavá zkušenost s nemazající 1.8 GenIII CJSA, což je v tomhle stejný jak tyto 2.0 CHHA. Motor na volnoběh mazal 0 bar, a přestože v systému byla zapsaná sporadická chyba olejového čidla 3 (pro ostřikové trysky pod písty), tak se EPC nerozsvítilo a zahlásil se až nízký tlak oleje červenou olejničkou a stopkou ... Po identifikaci, že za to může mechanický přepínací ventil seklý v otevřené poloze, který má na starosti přívod oleje ke tryskám, a je umístěn v držáku příslušenství a olejového filtru, tak po jeho vyhledání v katalogu je tu zajímavá informace o zákazu používání revize 06K103208B, která byla od 10.3.2014 nahrazena verzí 06K103208D ... Tak kdyby někdo někdy hledal, proč mu GenIII 1.8 a 2.0 TSI nemaže a kazí ložiskovou stěnu, hřídele s hlavou a další, tak tenhle ventil stojí za to prověřit také, stejně jako trn a a víko olejového filtru, které také měly x revizí ... Editováno: 1. Březen 2019, autor: rayx 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 @ritch V případě takových intervalů bych knidně šel do 0/5W40ky s pevným intervalem. 5W30 v normě bude o dost dražší (a bude se připlácet za nevyužitou věc - aditiva a stab. viskozity) a bude to overkill. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritch Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 (editace) Poprosim administratora o vymaz mojich dvoch poslednych prispevkov...dakujem Editováno: 4. Březen 2019, autor: ritch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 5. Březen 2019 Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 Tak s ohledem na to, žes tu psal o barevné rozdílnosti různých šarží toho "všude" opěvovaného MO a podložil to jak fotkou, tak "cancem" od importéra o rozdílné aditivici s vlivem na barevnost oleje dané šarže, a nyní jsi to smázl, tak mi to jen potvrzuje to, co si o celým MO myslím ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritch Vloženo 5. Březen 2019 Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 Dobrý deň. Podľa informácií technika Millers Oils Ltd. , pôjde určite iba o dve rôzne výrobné šarže. Na zadnej strane bandasiek je Batch Nr. kde prvé tri čísla značia deň v roku a ďalšie dvoj-číslie je rok. Napr. 25417 ..... značí 254 deň v roku 2017. Ďalšie čísla sú šarža. Pokiaľ ide o rôzne šarže a iný deň roku tak tam môže byť takáto výrazná zmena. Rozdiel môže nastať hlavne novými aditivačnými balíkmi, alebo zmenou dodávky základového oleja. Práve vtedy nastáva často takáto zmena odtieňu. V žiadnom prípade to ale podľa informácií nemá vplyv na kvalitu alebo použitie oleja a daný olej spĺňa rovnaké požiadavky a kvalitu aj v prípade rozdielu odtieňa. Ide vraj naozaj iba o vizuálny rozdiel ktorý nastáva hlavne pri situáciách ktoré som popísal. Rysho Dakujem za rychlu odpoved.Takze kludne to moze moj mechanik naliat do auta a nemusim si robit tazku hlavu,ze to bude mat negativny vplyv na chod motora? Rysho Myslim tym ci sa mozu zmiesat dve rozne sarze a teda ci mozem dolievat ten tmavsi olej pri nejakej tej spotrebe 8:10 Dobrý deň ... Áno môžete byť bez obáv, aj pri dvoch rozdielnych výrobných šaržiach ide o ten istý olej, čo kvalitou a normou. Ide skutočne iba o vizuálny rozdiel spôsobený nejakou novou dodávkou základových olejov alebo aditív. Kvalita a zloženie každej várky sa testuje a skúma v labákoch u výrobcu skôr ako olej opustí fabriku, takže naozaj môžete v kľude miešať alebo dolievať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepeRS245 Vloženo 18. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2019 V 15. 11. 2018 na 14:25, Malawi napsal: Tak mám za sebou výměnu oleje a to dle postupu v DP, tedy s výměnou vložky filtru a hrdla (06L115678Q, cena 250 Kč). S výměnou hrdla je spojena i výměna tělesa filtru s označením 06L115401J (dodáváno společně s filtrační vložkou za 760 Kč, těleso filtru se mění z důvodu změny uchycení nového typu hrdla). Důvod přechodu z původní varianty hrdla 06L115678C na hrdlo nové s označením 06L115678Q mi nebyl vysvětlen...Každopádně mezi nimi je značný rozdíl, viz. foto. P.S. Když jsem v autorizáku objednával hrdlo a následně i těleso filtru, koukali na mě jak na exota...ještě se s tím nesetkali a dle sdělení to u nich technici nemění:-) Takže asi tak... Ahoj. Víte někdo kdy přesně došlo k té změně hrdla? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gionta Vloženo 24. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2019 Zdravím, pouižíva niekto Mobil1 FS 0w40 na pevný interval ? Má normu 502.00. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 14. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2019 (editace) Zdravím, po roce jdu na olej+filtr ale mám takové dilema. Už mi nechtěj vzít olej 5+1 vlastní. Když to nechám vyměnit "na ulici" změní se počet dní 149 sám na rádiu? Abych nešel za 5měs znovu... Najeto: 8tis První výměna oleje: 2tis(škodovka) Děkuju Editováno: 14. Listopad 2019, autor: Hurikan88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 14. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2019 Ne, pro reser intervalu je třeba udělat reset diagnostikou. Nebo tlačítkem pod budíky (tím se přepne na interval 15tis/rok). Lze takto resetovat interval oleje i servisu zvlášť (ale proměnlivý vždy jen přes diagnostiku, přes tlačítko pod budíky se to vždy samo přepne na pevný, aspoň myslím). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 14. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2019 @Martab s tým resetom to nieje pravda. Minule som chcel spraviť reset intervalu po 30tkm olej a aj prehliadka cez budíky. Výsledok bol taký, že sa mi zresetoval len interval prehliadky. A znova na 30tkm. Po tomto zistení som to nastavil cez diagnostiku na 15tkm/1 rok a hotovo. Tam sa dá nastaviť hocičo kľudne aj 5tkm/100dni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 14. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2019 @marfan Aha, mě se to povedlo na OIII jen jednou, omylem když jsme mazal stav km a přeplo se to na 15tis/rok. Potom prostě vyzkoušet co to udělá, pokud mění olej po 15tis. Tak obě možné varianty budou OK :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yodiak Vloženo 11. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2020 (editace) ahoj koupil jsem olej Castrol edge Turbo diesel 5w-40 nápln 5,7 l je i pro naftové motory i Benzinové vw502 00 neudělal jsem blbost? mam Octavia RS TSI 162kw plus výměna fitru najeto cca 1200km na tom téma jsem přečetl cele a ted jsem trochu rozhozen no prostě nevím :-( Editováno: 11. Srpen 2020, autor: Yodiak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.