Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Podívejte se na poslední testy nových aut s oškubaným objemem motoru.Žádný výrobce se ani náhodou nepřibližuje v reálu jím udávané papírové spotřebě a realita je taková že v provoz tyto pidi obsahy žerou i o 4 litry více.

Je to podvod na zákazníka a divím se že na to lidi přistupujou.

Já to mám již rozhodnutý a v mém přímadě do bude osmiválec 4,7 L benzín. A budu mít klid na léta létoucí.

 

S tou spotřebou, co dosahují v testech se nedá objektivně vůbec počítat. Musíš počítat s tím, že novinářské verze aut jsou obvykle na největších kolech a ve vysokých výbavách a to je pravě stav, při kterém žádný výrobce aut spotřebu netestuje, nehledě na to, že ten novinář nemůže chtít papírovou spotřebu zajet s autem, ve kterém sedí poprvé a když moc tak půl dne. Takže nechci obhajovat výrobce, ale tak jak si to napsal se to příliš hodnotit nedá. 

 

Nicméně s tebou souhlasím v tom, že ty pidi motory si v reálu víc vezmou, protože jsou daleko citlivější na styl jízdy než třeba tebou uvedený osmiválec 4.7l, který parametrově a hodnotou točivého momentu je úplně někde jinde, jenže ruku na srdce, kdo by si v této době koupil obdobný motor - moc lidí to nebude. Je doba, kdy se auta tak rychle střídají, že staré poctivé atmosféry prostě vymizí, není potřeba, aby auto vydrželo 20 let a milion kilometrů... Bohužel..

 

Jinak abych ještě dodal já s TSI nemám sebemenší problém jezdit za papírové spotřeby, případně mimo město i za hodnoty o několik desetin litru nižší než udává výrobce a to s automatem a ne zrovna základní výbavou.. Takže tím jsem chtěl říct, že hlavní problém nesedící spotřeby nebude v motoru ale v něčem jiném.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další argument proti Koncernovým tříválcům jsem zjistil dnes po přečtení testu Opla Corsy v příloze MF Dnes kde je vychvalovaný tříválec Opel který má vyvažovací hřídele a tím dosahuje chodu téměř jako čtyřválec. Hezky tam napsali že Škoda vyvažovací hřídele nepožívá a sází na odlehčené písty a ojnice. Tedy šetřila jako to šlo a třeba ten Opel jí bude pěkně šlapat na paty, cena bude asi atraktivní a i váha zůtsala jako předchozí model tedy se neštřilo na konstrukci auta. Taky motory Opla vypadají schopně a tak Koncern bude mít konkurenci hned od začátku.

Takže se těším na srovnání kvality v delším časovém horizontu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou spotřebou, co dosahují v testech se nedá objektivně vůbec počítat. Musíš počítat s tím, že novinářské verze aut jsou obvykle na největších kolech a ve vysokých výbavách a to je pravě stav, při kterém žádný výrobce aut spotřebu netestuje, nehledě na to, že ten novinář nemůže chtít papírovou spotřebu zajet s autem, ve kterém sedí poprvé a když moc tak půl dne. Takže nechci obhajovat výrobce, ale tak jak si to napsal se to příliš hodnotit nedá. 

 

Nicméně s tebou souhlasím v tom, že ty pidi motory si v reálu víc vezmou, protože jsou daleko citlivější na styl jízdy než třeba tebou uvedený osmiválec 4.7l, který parametrově a hodnotou točivého momentu je úplně někde jinde, jenže ruku na srdce, kdo by si v této době koupil obdobný motor - moc lidí to nebude. Je doba, kdy se auta tak rychle střídají, že staré poctivé atmosféry prostě vymizí, není potřeba, aby auto vydrželo 20 let a milion kilometrů... Bohužel..

 

Jinak abych ještě dodal já s TSI nemám sebemenší problém jezdit za papírové spotřeby, případně mimo město i za hodnoty o několik desetin litru nižší než udává výrobce a to s automatem a ne zrovna základní výbavou.. Takže tím jsem chtěl říct, že hlavní problém nesedící spotřeby nebude v motoru ale v něčem jiném.

Auta si kupuju na delší dobu, je to nejhorší investice v současný době a tak nebudu kupovat auta která přežijí jen tak tak záruku. Kategorie terénních které již výhradně preferuju nestárne zdaleka tak rychle a třeba i po 10 ti letech se drží cenově dost vysoko. To je dáno variabilitou použití a to se mi náramně hodí a líbí. v globálu i ušetřím když mám velké auto které morálně nestárne rychle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

do combi by mohli dať tú 1,2MPI čo sa dáva do Rapidu ako základ to by teoreticky malo stačiť na bezproblémové presúvanie z bodu A do bodu B.

Tento motor 1,2 MPI v Rapidu je vlastně HTP-má jen jiné označení.Píšou to teď i v SM že motor v 5/2015 skončí protože neprojde normou EURO 6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem Fabie před chvíli viděl naživo - stříbrnou a modro (race) - černou. Tmavší varianta jí padne paradně. Vnitřek mě nijak nezklamal. Přidat snížení se sportovním podvozkem, sportovní sedadla a je to krasavice. Já bych osobně volil barvu zeleno -černou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl dneska na předváděčce v Helleru a paráda :) Testovačka byla s motorem 1.2 TSI 66kw.Musím říct že to byl příjemný motor a samozřejmě jak je u předváděček zvykem-lepší výbava :) No a při jednom jsem se svezl i v O3 Scout s motorem 2.0 TDI 110kw.Motor super,jen jsem čekal že tam budou mít i 135kw :( Neodolal jsem a párkrát jsem si musel zkusit na křižovatce prudký rozjezd :D Jen dodám že Fabie měla najeto 31km a Scout 2020 :) Asi se pojedu příští týden zase projet  :smich::D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ji mají v\stavenou venku,jezdím do práce okolo salonu,ale to je cela F 1,samozřejmně že prolisy světla atd,ale ten celkovy dojem proporcí prostě 1.Auto je vcelku hezké ale jako pro mně to žádný ex není,prostě jiné hranaté tvary,a někde tu je na foru poznatek od uživatele že při jizdě vadí madlo dveří a střední panel,mně se to tedy zdálo i z obrázků v testech že je to vpředu uzké.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem s tim jel.... mista je tam vpredu cca stejne jak ve F II, ridice tlaci vlevo madlo zavyrani dveri a vpravo  vystupek s budiky ovladani ventilace.. je pravda, ze to neni tak moc jako ve FII, clovek si muze dat nohu vic,,doboku dolu,, ale tlaci to pod koleno taky,., mista moc necekejte, neni to o moc vetsi nez f II... ale jinak je to prijemne auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co felda , žigulik , tam bylo placu :)

Jinam vcera jsme s zenou projeli taky jednu 66kW a musim rict ze oproti fll skok jak cyp , interier nevrze , provedeni luxusni jak na zpracovani tak nabeton i na udrzbu , podvozek skvely , moturek bomba .

Pokud jde o posez za volanstem v porovnani z fll tak se mi zda ze loketka je nejak nizko , kopanec pravym kolenem do palubky se opakuje ovsem ne az tak jako v fll. Budiky z maxikem no skvely a na bolero mam jen samou hvalu :)

Jinak zena ma stejne pozitivni dojmy , bylo mi receno ze cekame na kombajna :D

Jinak rozmerove ja 186cm na 118kg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..taky cekame na kombajna, vcera  jsme mrkli jeste na rapida ,,kombika,, a tam je mista daleko vic nez v F III i vzadu, kufr je teda o nejakych 100l mensi.. ale i ten rapid vypada prijemne...

Tak ja jel vcera s ,,elegance,, vybavou a bylo mi receno tahle 350t, po cca pulroce pujde do sveta tak za 310.. doufam, ze budou i nejake predvadecky F III kombi,pak k odprodeji... kolem 300t v plne palbe by to nebylo spatny.... ale hlavne.. ten oderek novyho auticka.. :kol-28:

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se udělá autu slušná reklama a vyzvedne se i to co k vyzvednutí není,lidé se  přiklánějí se na stranu tam kde je chtějí mít a jestli se něco začne hanit a poukazovat na zápor tak se opět přikloní na stranu kde je chtějí mít,Takže vše funguje jak má,Ovšem nejlepší je vlastní úsudek a hlavně poznání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...