cagy Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 technikus: add 1) vpředu je podsvětné vše (ovladače oken, zrcátek, sklon světel...), dozadu jsem se neotočil ale předpokládám že taky bude. Intenzita podsvícení se dá nastavovat přes infotainment po 5%. add 4) zrcátko s automatickým ztmavením žádné tlačítko nemá, viz. návod: Zrcátko s automatickým ztmavením Po nastartování motoru se zrcátko ztmavuje automaticky v závislosti na dopadu světla na snímače. Při zapnutí vnitřního osvětlení nebo při zařazení zpětného chodu se zrcátko přepne vždy zpět do normálního nastavení (neztmaveného). Ostatní body jsou odpovězeny. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Čekat ? A na co ? Pokud si pamatuji jedničková Octavie jezdila a co se během výroby změnilo , jen to, že byla 66kw a pak 81kw a možná nějaká výbava. Dvojková řada od začátku jak byla se nic nezměnilo a jezdila. Facelift, kosmetická úprava a něco navíc a opět jezdila a bylo jedno jestli jsem ji koupil v roce 2008 kdy vyšla a nebo v roce 2011.První, druhá fábie a teď třetí. Myslíte si ,že za rok bude něco nového? Možná, možná půjde cena dolů, ale nic jiného to nebude. Každý poukazoval u jedničkové Fabie jaký je to hnus 1,2 40kw a přitom co jsme ji měli najela desítky tisíc km a nebyla na ní jediná závada a brzdou provozu určitě nebyla , jen chyběla ta akcelerace. Dvojka 44kw a 51kw,opět se našli ti co jí kritizovali ale opět ani jedna závada a jezdili v pohodě. Pak TSI o kterých se psalo v souvislosti s rozvody, ale tu jsem neměl. Teď tedy trojka ale nebojím se jít do toho hned teď. .Není to jako když vyšla KIA a jiná vozidla co nikdy nejezdila. Tam bylo riziko jít do prvních aut a taky se to potvrdilo. Ale u škodovky na to nevěřím. Takže doufám, že budeme opět spokojeně jezdit.Blázne [emoji2] Si myslíš, že se auto vyrobí a změna se dělá jen u faceliftu? Mění se technologické postupy, třeba dají se jiné plasty, tlumiče atd. Prostě se vyrobí auto, hodí do frcu a podle reakcí zákazníků a techniků se auto upravuje. Sám se kolem toho motám, tak vím, že první rok výroby jsou největší zásahy do úprav. Během roku se projeví mraky nedostatků, proto bych si já osobně auto v prvním roku výroby nekoupil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 2. Dojezd je pouze u řidiče. Osobně mi to tak vyhovuje, hodí se to na parkovací automaty, u ostatních oken ho zas až tak nepotřebuji. 5. Easy Light Assistant má čídlo světla na přístrojovce, podle dealera spíná CH a LH jen za tmy a přepíná denní svícení a potkávačky. Rain/Light má lepší čidlo v zrcátku. technikus: add 1) vpředu je podsvětné vše (ovladače oken, zrcátek, sklon světel...), dozadu jsem se neotočil ale předpokládám že taky bude. Intenzita podsvícení se dá nastavovat přes infotainment po 5%. add 4) zrcátko s automatickým ztmavením žádné tlačítko nemá, viz. návod: Zrcátko s automatickým ztmavením Po nastartování motoru se zrcátko ztmavuje automaticky v závislosti na dopadu světla na snímače. Při zapnutí vnitřního osvětlení nebo při zařazení zpětného chodu se zrcátko přepne vždy zpět do normálního nastavení (neztmaveného). Ostatní body jsou odpovězeny. Díky oběma. Začíná se mi to čím dál více zamlouvat. V rodině vlastníme Qashqai 2014 a teda proti Fabii je to vcelku dost ochuzené. Dojezd oken jen u řidiče (i když je dnes asi nějaký standard), z ovladače 4 elektrických oken svítí na řidičově dveřích jen a pouze tlačítko na řidičovo okno (přitom má ovladač na všechna 4 okna), co se týče zatmavovacího zpětného tak má typické Oktaviacké s mini senzorem v dolní středové části a pak tlačítko na vypnutí zatmavování. To jsem právě na fotkách u Fabie nenašel, každopádně aspoň že funguje zatmavování i ve Fabii Každopádně jak to má už novější elektroniku z O3, i když je Rapid samozřejmě větší, bohužel hloupější a tak na mě Fabie působí mnohem sympatičtěji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Taky se mi F3 zamlouvá ve všem více jak Space či Rapid. Působí na mě nějak lépe. Osobně mi celkově připadá Rapid a Space zbytečnej[emoji6] 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Blázne [emoji2] Si myslíš, že se auto vyrobí a změna se dělá jen u faceliftu? Mění se technologické postupy, třeba dají se jiné plasty, tlumiče atd. Prostě se vyrobí auto, hodí do frcu a podle reakcí zákazníků a techniků se auto upravuje. Sám se kolem toho motám, tak vím, že první rok výroby jsou největší zásahy do úprav. Během roku se projeví mraky nedostatků, proto bych si já osobně auto v prvním roku výroby nekoupil. Že bych byl blázen o tom fakt nevím. Jestli ty si ho nekoupíš v prvním roce tak nekupuj. I já něco o tom vím. Ale asi se mi ty problémy vyhýbají. A za ten rok, zase v tom takový rozdíl nebude. Můžeš mi to pak napsat. Budu rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 To by ses divil, kolik všelijakých změn je během jednoho jediného roku a to zdaleka nemusí být první rok výroby. To, že to není vidět na první pohled, nic neznamená. Asi o tom vážně moc nevíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Zase měl by-li člověk čekat na FL a další MR, nekoupil-by nikdy nic... Jedna věc je změna výrobních procesů ... viz třeba u O3 RS dvojité prošití kůže, Rapid lift zadní tlumiče apod., ale pak jsou taky změny co se týče komfortu nebo výrobních inovací, např. Rapid centrálně zamykatelné víčko nádrže, Rapid ovladač oken u řidiče pro všechny okna, O3 nový Swing, RS plaketka s novým designem apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 (editace) SZ[emoji2] Editováno: 23. Prosinec 2014, autor: Losky83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Zase měl by-li člověk čekat na FL a další MR, nekoupil-by nikdy nic... Jedna věc je změna výrobních procesů ... viz třeba u O3 RS dvojité prošití kůže, Rapid lift zadní tlumiče apod., ale pak jsou taky změny co se týče komfortu nebo výrobních inovací, např. Rapid centrálně zamykatelné víčko nádrže, Rapid ovladač oken u řidiče pro všechny okna, O3 nový Swing, RS plaketka s novým designem apod. Sedačky kožené RS jsem na pár kusech viděl okolo loketky na zadních místech pěkně smáčklé. Zmuchlaná kůže [emoji2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OtmarPetrovič Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Hkubes: určo budem rádi,jestli budeš něco jako soukromej předvoj..pak se rozhodnem,kdy a co pořídit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Nebudu se nejak rozepisovat, auto je moc prijemne, setreni je samozrejme videt skoro vsude ale jsou stranky ktere se mi i zamlouvaji .... auto nema cenu nejak hanit, svoje misto na trhu si urcite najde a prodavat se taky bude. Nicmene porad si budu stat za nazorem ze FIII je na tom celkove lip nez RAPID u Rapida samozrejme panuje kufr a misto na zadnich sedackach, ale to je asi vse, jizdni vlastnosti u FIII rozhodne milionkrat lepsi, jak s FIII tak s Rapidem sem najel neco okolo 500 km, takze si troufam rici ze neco poznat uz pujde Nicmene, kdo by teda potreboval nekdo potreboval neco vedet, rad odpovim a rad pomuzu, prolezl sem ji celou zde nejaka fotodokumentace a jedno video z akcelerace. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 jeste slibene video Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OtmarPetrovič Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 ten interiér,nemůžu si pomoct,ale za mne krok zpět..ta středová spodní část,přihrádka spolujezdce..plasty ve dveřích.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Lukasone, co to vnitřní zpětné zrcátku, to zkresluje fotka, nebo je tak úzké? Přední blinkr je blíž k masce, než ke kraji karoserie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Je to pořád kategorie malé vozy, ale aspoň si na nic nehraje. Všude se šetří. Každopádně svezení pokud je lepší jak v Rapidu, je to jenom dobře. V práci se s ním občas svezu a nějak mi to auto nesedí, ale nevím ani čím. Ale na F3 v kombajnu se opravdu těším, zvláště na DSG a silnější 1.2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 ten interiér,nemůžu si pomoct,ale za mne krok zpět..ta středová spodní část,přihrádka spolujezdce..plasty ve dveřích.. Hlavně jestli ten tunel není tak debilní jako u F2, kde mě docela tlačil do nohy, ale stejná neřest O2 a Yetiho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OtmarPetrovič Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 u F2 netlačí..šlo mi o vzhled..někde píší,že to je retro k škoda120,foto celkem ještě ujde,ale naživo to je fakt usměvné.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Může prosím ještě někdo potvrdit či vyvrátit, pro srovnání Rapid / O3 mají taky dojezd jen okna řidiče a při 4 el.oken jsou podsvětleny ovladače na všech dveřích? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasx Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Tak nevim , ale me ta akcelerace prijde docela slaba. Moc se tomu nechce. Sednout do toho 3 lidi tak je to lenochod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Může prosím ještě někdo potvrdit či vyvrátit, pro srovnání Rapid / O3 mají taky dojezd jen okna řidiče a při 4 el.oken jsou podsvětleny ovladače na všech dveřích? díky U O3 mi svítí všechny čudlíky na okna a pokud se nepletu, tak přední okna umí jet nahoru a dolů jen cvaknutím. Zadky se musí držet až do úplného zavření. Jinak pomocí dálky jdou všechna okna nahoru i dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Rapid dostane pristi rok dalsi sadu "hotfixu". Tak jako prislo v prvni vlne ovladani oken vzadu, dekoracni lista, jiny panel Swingu a pozdeji i otvirani vicka nadrze, tak se Rapid zase o neco vic dotahne na Fabiu. Puvodni zamer byl trochu jiny a Skoda at chce nebo nechce musi prikrocit ke zmenam. Prodeje se sice rozjely, ale narusty ve stovkach procent jsou dane predevsim Cinou. Viz prodeje spacebacku v Nemecku apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 (editace) Zdá se mi to, nebo má Lukason na FIII jiný senzor, navíc jinak uchycený, než bylo na promo fotkách a prvních autech pro novináře? Lukasonovo foto: vs. foto z testu z Autoforum.cz: vs. promo foto: Editováno: 23. Prosinec 2014, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Co je to vůbec za senzor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 (editace) Senzor přednárazového systému. Našel jsem foto faceliftovaného Pola: Mám teorii - Polo má senzor, který umožňuje i funkci adaptivního tempomatu. Pro novinářská auta z nulté série použili senzor z Pola, ale protože FIII nebude mít adaptivní tempomat, mohli do série použít senzor jiný (asi jednodušší a tudíž levnější). Editováno: 23. Prosinec 2014, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 (editace) OtmarPetrovič: ............. tezko rict, palubka neni moc hluboka a je takova jakoby nafoukla smerem nahoru, asi kazdyho vec nazoru jak to citi, ale me se interier celkem zamlouva ac par vyhrad na neco bych urcite mel Pawouk: ............... jo jo, zrcatko je tak uzonke, oproti klasice skoro polovicni, stvalo me to ze je tak uzke protoze sem porad neco hledal ve zpetnym kde je nejaky auto a atd..... celkem nezvym ale dalo by se asi zvyknout,.. kdyz sem pak v zapeti sednul do svy FI byl to zase nezvyk a zrcatko velky jak krava ................. ANO blinkr predni je smerem ke stredu masky Losky83: ................ nezaznamenal sem ze bych se nejak bouchal ci neco, je to rozhodne lip vyreseno nez u predchudce FII uvidis sam jak se tam poskladas, ja sem celkem malej ..... prirazenej na volantu ale zase taky nesedim Technikus: .............. neni nic lepsiho kdyz si to overis sam, v Praze je dost prodejcu a urcite nebude nouze ze tam nejakou OIII ci Rapida nenajdes aby si to zjistil .... tady jak sem ti uz odpovidal a psal, tak vsechny ctyri ovladace jsou podsvetlene, jen ridicovo oknou ma automaticke sjizdeni/vyjizdeni, zbytek je bez automatiky. Tomasx: .................. co se tyce akcelerace, ve dvou lidech, ja a pritelky, a i jenom ja sam, byli rychlostni stupne 1,2,3 hodne ovlivneny a bylo dost znatelne citit zatah turba 4 a 5tka uz moc defakto razantni nebyli, ono 66kw neni zadny taky zihadlo ale bohate to staci. Dale pak kdyz sem jel v peti + i nalozeny kufr, nebylo to zase oproti tomu nejak moc razantne liny,... samozrejme 4 dospely + nalozeny kufr uz znat bude, ale porad byl na 1,2 a 3ku znat aspon tedka trosicku turbo efekt, nicmene, clovek si to musi odzkouset sam, protoze kazdy znas to bude vnimat jinak a ne vsem to bude dostacovat,.. samozrejme i tak neni Fabie na cesty pro 5 dospelych osob ac mi bylo receno, ze se zase tak moc na zadni lavici nemackaly,... chvily se to snaset da, ale ne dlouho. Odzkousej sam a uvidis mp390:............... dobry postreh,... fotky cidel sem teda vubec nezkoumal, myslel sem ze jsou porad stejne ......... cidlo je pro ,, Front Asistant " ..... neboli cidlo reaguje na auto jedouci pred vami, kdyz nezacnete brzdit, auto by melo zacit brzdit samo, chtel sem to zkusit, ale kdyz sem byl na aute nalepenej a auto nebrzdilo, tak sem to radsi zahamtnul sam,... sice me to upozornovalo na maxidotu, ale to bylo vsechno, ze by zaclo neco pipat ci samo brzdit, NIC , nebo sem to treba ani nepostrehnul ci je to od-do urcite rychlosti,... nevim nestudoval sem to Editováno: 24. Prosinec 2014, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.