Září 1, 201510 r Musím přiznat, že jsem nic takového zatím nezaznamenal... nebo si taky pusťte rádio CharlieCh
Září 1, 201510 r Chtel jsem byt taky jeden z tech, co slysi hlasy a zvuky, tak jsem si na to dneska pocihal a... jo, taky mi cvaka!!!
Září 8, 20159 r Dělá to ESP. Když zasahuje ESP (třeba na mokru v zatáčce dáš moc plynu a auto jde po tečně ven), jdou od pedálů úplně stejné zvuky. Upraveno Září 8, 20159 r od mp390
Září 9, 20159 r Tak mám konečně taky fabču. Jedna věc by mě zajímala. Jakým způsobem motor zajíždíte nebo už jste zajeli?
Září 9, 20159 r Prvních pár tisíc km (asi 3 tisíce) jsem netočil víc než 3500 otáček, nejezdil na plný plyn, ale taky motor nedusil. Hlavně vždy před vytočením pořádně prohřát (neplatí jen pro zajíždění ale obecně) - čili chladicí kapalina 90°C, olej minimálně 80°C.
Září 9, 20159 r Taky se májí měnit otáčky, řadit (nezajíždí se jen motor, že) atd. Nejlépe se údajně zajede auto v městském provozu. A včas bych vyměnil olej, třeba už po 5 000 km.
Září 10, 20159 r Já,ale až v 1500 km a byla tam solidní stříbřenka. Upraveno Září 10, 20159 r od gogorum
Září 10, 20159 r Tak kdo z vás vyměnil olej po 1000 km? Přiznejte se Já se na to nakonec vyprdnul... Počkám do 15 000 km. Upraveno Září 10, 20159 r od mp390
Září 10, 20159 r Každej, kdo dneska "nechce ušetřit" a chce si nechat učunit výměnu dřív, než na samým konci výměnnýho intervalu je pokládanej když ne rovnou za kokota, tak za exota určitě ...
Září 10, 20159 r Dřív by řekli pane,jen přijeďte,jenom motoru prospějete.Dneska jim neseš peníze a oni je tak moc nechtějí,že jsou schopní půl hodiny "vysvětlovat".Příbuzný jel s Dacií po 5000 na výměnu a žádné divení a přesvědčování neproběhlo.Interval má 20000.
Září 10, 20159 r Neviem, asi by ste mali pouvažovať o zmene servisu, ak máte také skúsenosti. Ja som sa pri kúpe auta rozprával s prijímacím technikom servisu a vôbec sa nečudoval mojej otázke.
Září 11, 20159 r A jak si pak ověřím že je olej skutečně vyměněný ? 1000 km je tak málo že si tam nějakej vykuk může říct že to nevymění a nikdo nic nepozná
Září 11, 20159 r Když jsem chtěl vyměnit po cca 5000 km tak mi řekli, že jsou to moje peníze a jestli chcu, klidně mi ten olej vymění, ale že by počkali až do 15 tisíc, prý v dnešní době nemá cenu měnit olej tak brzo. Odůvodnili to tím, že nová auta nejsou Škodovky 120, které měly pod kapotou polotovar, ale nové motory jdou už z linky hotové a vyčištěné. Výsledkem je výměna v 15000 km a zkrácení intervalu. Upraveno Září 11, 20159 r od los pakos
Září 11, 20159 r A jak si pak ověřím že je olej skutečně vyměněný ? 1000 km je tak málo že si tam nějakej vykuk může říct že to nevymění a nikdo nic nepozná Tak přesně tohle mě taky napadlo
Září 11, 20159 r Tak ale to je podobne i s tim servisnim intervalem. Jak si overim, ze vyrobcem predepsany interval je moc a misto 30k bych mel vymenu provest uz po 15k nebo nejlepe rovnou hned, jak si auto koupim? Zase prece, kdo jiny nez vyrobce by mel vedet, co je potreba k tomu, aby ten motor spravne fungoval (tj. typ a kvalita oleje z vyroby + interval vymeny). Navic je tam nejaka zaruka, takze kdyz se neco pokazi driv a evidentne to nebude nejakym mym zasahem, tak ocekavam, ze mi to opravi/vymeni... Kdyz si koupim lednici, tak taky po mesici nemenim chladici medium, protoze co kdyby tam z vyroby byl nejaky smejd. (Jasne, auto neni lednice, ale je to porad jen vyrobek, ktery si kupuju s nejakou duverou - nevim, no...)
Září 11, 20159 r Když se má něco s prominutím pos*at, tak se to prostě stane. Dle mého názoru stačí aby člověk prováděl na autě běžnou údržbu a péči. Jak jsou tyhle motory náchylné na výměnu oleje nebo na styl jízdy se ukáže až časem. Mám najeto přes 20 tisíc a zatím ťuk ťuk motor šlape, olej nežere a spotřeba klesla z 6 litrů na dlouhodobých 5 litrů. Liju při každém tankování VIF a řekl bych že se kolem 18 tisíc auto i trošku probralo a zdá se mi že odspodu táhne o něco lépe než táhlo předtím.
Září 11, 20159 r Jenže výrobce zajímá především to, aby to fungovalo během záruky. Ne 10 let po ní. Přesně tak a navíc přece podle toho jak se to zajede tak ten motor může bejt pak trochu živější nebo línější + - nějakejch pár deci spotřeba paliva a to toho výrobce taky nezajímá.
Září 11, 20159 r Když se má něco s prominutím pos*at, tak se to prostě stane. Dle mého názoru stačí aby člověk prováděl na autě běžnou údržbu a péči. Jak jsou tyhle motory náchylné na výměnu oleje nebo na styl jízdy se ukáže až časem. Mám najeto přes 20 tisíc a zatím ťuk ťuk motor šlape, olej nežere a spotřeba klesla z 6 litrů na dlouhodobých 5 litrů. Liju při každém tankování VIF a řekl bych že se kolem 18 tisíc auto i trošku probralo a zdá se mi že odspodu táhne o něco lépe než táhlo předtím. Nadviažem na tvoju poslednú vetu. Nemôžem si pomôcť, ale mne sa zda byť ten motor lenivejší, keď presadnem do manželkinho Rapida ten ide proste živšie a lepšie do otáčok a to má EA 111 63 kW.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.