Srpen 28, 201510 r A že je v originálním příslušenství znamená co ? V konfigurátoru je pořád za 9 tisíc. edit : Jo už jsem zjistil že pujde tempomat dodělat dodatečně vyjít by to mělo cca na stejně peněz. Upraveno Září 24, 20159 r od kkaktus_Baxton
Prosinec 17, 20159 r Premyslim taky o dodatecne dodelavce. Jenom jsem nejak z navodu nepochopil, jak to vlastne funguje... Nastavim si rychlost, sundam nohu z plynu a auto jede, to je jasne. Co, ale kdyz chci zvolnit? Pri Speedlimiteru staci pustit plyn a auto zacne zpomalovat a jet setrvacnosti. U tempomatu musim pres brzdu? Nebo vyslapnout spojku? A nasledne vypnout tempomat - po zpomaleni pri zapnutem tempomatu se auto bude mit tendenci vratit se na nastavenou rychlost ne?
Prosinec 17, 20159 r Když chceš zvolnit, tak máš v zásadě 5 možností:1. ťukneš do brzdy - tempomat se přeruší, auto začne zpomalovat 2. ťukneš do přepínač na páčce blinkru a přepneš do prostřední polohy (tam jak se nastavuje on/cancel/off) - tempomat se přeruší, auto začne zpomalovat 3. tlačítkem - začneš snižovat nastavenou rychlost - auto začne zpomalovat 4. přepínačem úplně tempomat vypneš 5. vyřadíš - tempomat se přeruší, auto začne zpomalovat Pouhé vyšlápnutí spojky nepřeruší tempomat, auto ale začne zpomalovat. Po puštění spojky auto zase zrychluje. Možnosti 1, 2, 5 jdou obnovit stisknutím Resume. Upraveno Prosinec 17, 20159 r od mp390
Prosinec 17, 20159 r Diky :-) Packa a tlacitko mi bylo jasne, ale zapomnel jsem to zminit. I tedka si obcas zvysuju a zase snizuju rychlost u omezovace tlacitkem na pacce, abych nemusel seslapavat pedal az na tlacitko... Ok, takze tuknuti brzdy tempomat prerusi a tuknuti do plynu jej zas "aktivuje"? Nebo se aktivuje hned po pusteni brzdy? Nebo to jde zpet aktivovat jen pres Resume? Vyrazeni me, pravda, nenapadlo, ale jasne, to je vlastne taky reseni... Upraveno Prosinec 17, 20159 r od epo
Prosinec 17, 20159 r Všechny možnosti (kromě úplného vypnutí), tedy i po vyřazení a opětovném zařazení, jdou zpět aktivovat pouze přes Resume nebo Set. Automaticky se tempomat obnoví pouze při vyšlápnutí spojky a opětovném puštění spojky bez vyřazení. Tedy jde například při předjíždění podřadit z 6 na 4, přidat ze 100 na 150, zařadit zpět 6 a auto zase zpomalí na původně nastavenou rychlost. Upraveno Prosinec 17, 20159 r od mp390
Prosinec 17, 20159 r Nevím jak na FIII, ale na OIII mám tuto možnost. Při vyřazeném tempomatu (cancel) a stisknutí - na páčce se tempomat zapne a nastaví na aktuální rychlost.
Prosinec 17, 20159 r Ano, "mínus" nastaví aktuální rychlost, protože "mínus" je Set. Pokud předtím ale bylo nastaveno třeba 100, dáš Cancel, a jedeš třeba 80, po stisknutí "mínus" se nastaví 80. Pokud ale stiskneš "plus" (což je Resume), tak se nastaví opět původní hodnota a auto zrychluje.
Prosinec 17, 20159 r Aha, s tím "plus" "minus" je to podobně i u Speedlimiteru. Akorát je k tomu třeba mít sešlápnutý plyn. Tak jo, dík za vysvětlení :-)
Leden 19, 20169 r Takže softwérová úprava na funkci tempomatu stačí nebo nestačí? (kdyby to někdo už věděl, pokud jsem něco nepřehlídl...)
Leden 20, 20169 r Ne. Jina packa + jina ridici jednotka + kodovani, aby to spolu komunikovalo. Poptaval jsem v AS, ale nechce se jim do toho.
Leden 23, 20169 r No, ono se dalo čekat, že to budou chtít nějak posichrovat, by někdo snadno neobcházel origo instalaci - ať z výroby nebo dodatečně... Tedy to znamená, že hlavní řídící jednotka funkci tempomatu nepodporuje (tak jako u dřívějších generací, kde stačilo vyměnit páčku s kabeláží a aktivovat přes diagnostiku)...
Leden 24, 20169 r Tohle mi řekli v AS, tzn. je třeba to brát s rezervou... Zkus se poptat přímo místních kodérů - Ferda25, Rolbař,... ti budou vědět přesně, co a jak je třeba
Leden 25, 20169 r Tak on to určitě někdo umí provést, jde o to, že pokud to nebude AS, tak bych asi raději měl počkat 3 roky kvůli záruce na nový vůz. A to se mi nechce. Upraveno Leden 25, 20169 r od majtik
Únor 18, 20169 r Dnes mi přišla oficiální nabídka na dodělání tempomatu do F3. Pokud má Fabia speedlimiter, tak tempomat výjde na 7500.- + práce = cca 9000.-. Informace ohledně dodělání na Fabii bez speedlimiteru nemám.
Únor 18, 20169 r Jo, presne tohle mi nabidli na Jarove taky. Kdyz jsem na to kyvnul, ze to beru, tak se nejdriv 14 dni nic nedelo a kdyz jsem tam volal, kdy jako muzu prijet a na co se ceka, tak se zacali vytacet, ze to vlastne nejde, vysledek nejisty a proc to vlastne vubec chci. No drzim palce, pak poreferuj, jak to dopadlo. Az budu mit cas se tim znova zabyvat, zacnu hledat nejaky ochotnejsi AS nebo se domluvim s Rolbarem. Upraveno Únor 18, 20169 r od epo
Únor 18, 20169 r Čekám na ACC, 9 tisíc jsem za tempomat nedával ani při objednávce a nehodlám dávat ani teď, pokud by byl někdo schopnější a levnější, tak bych neváhal.
Únor 18, 20169 r To je nějak moc těch 7500, to spíš vypadá na adpativní tempomat. Výměna páčky mě u OII přišla na pouhých cca 2000 kč, elektronika na to byla připravená. Ale nevím, jeslti když už má F III limitér, není možné namontovat pouze adaptivní tempomat, nikoliv ten obyčejný ( který by mi bohatě stačil ) ? V autě je totiž ten radar v předním blatníku, či jak se to jmenuje, ale užitečné je to k prdu, jen to pískne, když se k někomu moc přiblížím, resp. kreslí to symbol že jedu za někým moc blízko ( což na jižní spojce kreslí furt :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.