santa003 Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 (edited) Dobrý večer, měl bych dotaz, při zařazeném neutrálu a přidání plynu mi začne auto coufat, čím by to mohlo být? Je tam něco na odchodu, nebo mě můj "kamarád" mechoš oje*al a nevyměnil mi olej? Děkuji za info Edited November 16, 2014 by Pawouk Upraven název tématu a proveden přesun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galvi Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Možná blbý dotaz, ale k čemu potřebuješ při neutrálu přidávat plyn? Ale jinak samozřejmě pokud stojíš na rovině a na neutrál vytáčíš motor, auto by mělo stát na místě. Rozhodně by se nemělo rozjet dozadu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
santa003 Posted November 16, 2014 Author Share Posted November 16, 2014 (edited) k ničemu :-D tož na světlách si vedle mě stoupla fábia, tak jsem to chtěl proturovat aby mi to udělalo dobře na mozek a jel jsem dozadu, no ostuda jako prase xD kecám na světlách neřadím N. čekal jsem na svoju dal jsem N a když jsem cosi dělal drbl jsem do plynu a auto se ne moc ale přece trošku rozjelo dozadu, tak jsem to zkusil ještě jednou a zase jelo.xD (nic proti fabkám, měl jsem ji taky a parádní auto) Edited November 17, 2014 by santa003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JirkaBrno Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 twl to je zase ,,kousek,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadomirD Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Ty a co je divneho na tom ze auto na n pri povolene brzde jede? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
santa003 Posted November 16, 2014 Author Share Posted November 16, 2014 No co je na tom divného, když stojíš na rovině a přidáš plyn auto by při neutrálu mělo stát a ne ject dozadu, ale nevím jestli to byl dobrý nápad to řešit tady, samý offtopic a nic pořádného k věci :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosman Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Pokavaď jsi stál na rovině, tak dsg by nemělo popojíždět. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prassat Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Určitě by se nemělo auto vysloveně rozjet po přidání plynu ani dopředu ani dozadu. Aby si vyloučil sjíždění pro nerovnost silnice, zkus to i někde jinde např. před obchoďákem nebo na pumpě (tam bývají +- silnice rovné). Příště tůruj radši na "P" to ti auto neujede.Jinak si teď nejsem jistý, ale nejde při stání vytočit motor jen omezeně? (-+ do 3000 ot). .... a jestli máš tedy diesel, tak ten bych radši netůroval vůbec (ostuda) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosman Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Ano. Automat ať je jakýkoliv nevytáčet. Hrozí nevratné poškození. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
santa003 Posted November 16, 2014 Author Share Posted November 16, 2014 (edited) :-D tož na světlách si vedle mě stoupla fábia, tak jsem to chtěl proturovat aby mi to udělalo dobře na mozek a jel jsem dozadu, no ostuda jako prase xD kecám na světlách neřadím N. čekal jsem na svoju dal jsem N a když jsem cosi dělal drbl jsem do plynu a auto se ne moc ale přece trošku rozjelo dozadu, tak jsem to zkusil ještě jednou a zase jelo.xD (nic proti fabkám, měl jsem ji taky a parádní auto) lidi čtěte pořádně, já jsem neturoval, nejsem debil co má imaginární závody v hlavě. jezdím s tím slušně až se mě někteří ptají na co jsem si na takovou jízdu kupoval tak silné auto. zkoušel jsem na více rovinách a rozjíždí se to Edited November 16, 2014 by santa003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Když chceš probírat specifickou věc z techniky vozidla, piš tedy srozumitelně. Srandičky si nech do Hospody. Pak se nebudeš divit, že ti lidi nerozumí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prassat Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 (edited) Já četl pořádně a cituji "tak jsem to chtěl proturovat aby mi to udělalo dobře na mozek"jak tedy s tím tůrováním? "a když jsem cosi dělal drbl jsem do plynu"jak dlouho vůbec jezdíš? Edited November 16, 2014 by prassat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosman Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Jak jsem psal výše. DSG má "obyčejné spojky". Na neutrálu jsou spojky rozepnuté, tudíž nemohou být v záběru. Asi bych navštívil svúj oblíbený servis a nechal zkontrolovat diagnostikou, popř. udělat základní nastavení. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
santa003 Posted November 16, 2014 Author Share Posted November 16, 2014 Já četl pořádně a cituji "tak jsem to chtěl proturovat aby mi to udělalo dobře na mozek" jak tedy s tím tůrováním? "a když jsem cosi dělal drbl jsem do plynu" jak dlouho vůbec jezdíš? čekal jsem na svoju před barákem, dal jsem N protože jí to dlouho trvalo a nechtělo se mi stát na brzdě, natahoval jsem se pro cosi do kastlíku a nohou jsem drbl do plynu....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
santa003 Posted November 16, 2014 Author Share Posted November 16, 2014 Jak jsem psal výše. DSG má "obyčejné spojky". Na neutrálu jsou spojky rozepnuté, tudíž nemohou být v záběru. Asi bych navštívil svúj oblíbený servis a nechal zkontrolovat diagnostikou, popř. udělat základní nastavení. Děkuji za info. Jaký mám vyhledat servis,asi nějaký co se specializuje na automatické převodovky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motosman Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Stačí někoho, kdo má a umí s diagnostikou, Škodovka atd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarantulas Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 (edited) Vidím že si z Kroměříža a do Kojetína to máš co by šutrem dohodil, tak tady je servis na automatické převodovky. Byl tam kolega s jedničkový Supem a neměl jedinou výtku. Vyzkoušej a uvidíš. http://www.kaps.cz/ Opraveno, ale i Kojetín je kůsek Edited November 17, 2014 by Tarantulas 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 Ak mám na Felicii neutrál v kopci a pustím brzdu auto začne cúvať , uznajú mi prevodovku na kulanciu ? MR1998... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
santa003 Posted November 17, 2014 Author Share Posted November 17, 2014 Vidím že si z Kroměříža a do Hulína to máš co by šutrem dohodil, tak tady je servis na automatické převodovky. Byl tam kolega s jedničkový Supem a neměl jedinou výtku. Vyzkoušej a uvidíš. http://www.kaps.cz/ Jo o těch jsem slyšel ale nejsou z Hulína ale z Kojetínu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
santa003 Posted November 17, 2014 Author Share Posted November 17, 2014 Ak mám na Felicii neutrál v kopci a pustím brzdu auto začne cúvať , uznajú mi prevodovku na kulanciu ? MR1998... už mě nechtexD na blbou otázku blbá odpověď-> Možná blbý dotaz, ale k čemu potřebuješ při neutrálu přidávat plyn? Ale jinak samozřejmě pokud stojíš na rovině a na neutrál vytáčíš motor, auto by mělo stát na místě. Rozhodně by se nemělo rozjet dozadu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirghi Posted November 20, 2014 Share Posted November 20, 2014 Ahoj. Nechci strasit, ale u me to bylo prvni znameni ze me odchazi prevodovka.. :-S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.