Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Dacia zavedla výrobu z pozinkovaných plechů až u nového Sandera. Myslím, že to není dostatečný způsob ochrany proti rzi. Tam, kde je falc, svar a všude na kostře karoserie začne rezavá potvora časem hlodat. Sanderu první generace začly lemy a přední blatníky reznout již po třech letech a malém proběhu (40 tisíc), což se nestalo ani u stařičké Felicie!

Mám zato, že škodovka je zinkovaná ponořením celé karoserie do lázně (i když musím přiznat, že mě docela znervóznilo, když jsem viděl, jak novým fabiím vytéká z dutin ochranný vosk  - to trochu nechápu, proč ho tam dávají...)

 

Sandero II je proti Fabii jakékoliv generace holt málo kvalitní auto. Proč asi má Dacia záruku na karoserii jen 6 let a ostatní evropská auta dávají 12 roků? Proč stojí Clio o 30 táců víc jak Sandero? Kvalita, antikorozní ochrana... Holt s tím musí být každý majitel dacie smířený.

 

A mimochodem, ještě chápu, že na tomto fóru hledají inspiraci majitelé aut koncernu VW, nechápu však, k čemu je dobrá diskuze o F3 majiteli Sandera.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže máme běžet koupit Dacii?Kamarád má desetiletého logana,to auto je shnilé na s....u,proto děkuji,nechci.

Jen pro tve info od roku 2013 dela Dacia celopozink.  Nic mene srovnavat Daicii d F3 nema vyznam. Naprosto odlisne cenove kategorie.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... (i když musím přiznat, že mě docela znervóznilo, když jsem viděl, jak novým fabiím vytéká z dutin ochranný vosk  - to trochu nechápu, proč ho tam dávají...)...

 

Není to třeba proto, že do těch dutin  se nemusí pořádně zinková lázeň dostat, nebo se pro jistotu jistí tím voskem? Nevím, jen hádám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale no tak pánové.Nechme Dácií v klidu reznout a věnujme se Fabii III. A propos:standavfr-to víš když ti indiáni v Bangladéši nedodržují technologické postupy,tak se to holt někde musí projevit.Ovšem toto není problémem vozů z Pitesti.Já si třeba taky myslím, že se škodovka montuje podle různé technologie kde je vyráběna a pro jaký trh je určena a tam se také různé dílčí odchylky v kvalitě projevit můžou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na rozdíl od Dacie vyrábí Škoda auta pro Evropu v Evropě,pro Čínu v Číně,pro Indii v Indii,čili přesně podle požadavků tamních trhů a nevozí to všude po světě.Podívej,já proti Dacii vcelku nic nemám,dokonce jsem uvažoval o Lodgy,k její smůle jich začalo pár jezdit k nám do servisu a to mě vyléčilo.Je to na delší psaní,ale všechno to byla nová auta místního rozvozce obědů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

je vidět, že jsi si z toho videa nic nevzal...

 

Ten kdo bude přemýšlet o Fabii, nikdy nebude přemýšlet o Mazdě a to z několika důvodů...

 

užitná hodnota Mazdy je daleko menší a není ve variantě kombíku - Fabia je kolikrát hlavní auto v rodině, u Mazdy nemyslitelné...

Mazda pořád vypadá jako hračka - koupí si ho spíš ženská a cena vychází lépe pro Fabii

 

Ono dávat na testy je ošemetné viz hodnocení Autocaru, že nejlepší auto segmentu B je Mini - OK, cajk, ale kde je to auto cenově :)

 

PS: Koubka ač uznávám a pro mě asi nejlepší český pořad o autech, ho musím brát u hodnocení jakékoliv Mazdy s rezervou :) Už jenom ta drobnost, u každého testovaného auta, pokud ho dostane v bílé barvě, tak to hned kritizuje, tady ne :) + ten nesmysl, že spotřebu půjde lehce stáhnout o 2 litry a na konci jako + uvede že Skyactive atmosféry vynikají tím, že rozptyl spotřeby je minimální na rozdíl od turbomotorů :)))

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to třeba proto, že do těch dutin  se nemusí pořádně zinková lázeň dostat, nebo se pro jistotu jistí tím voskem? Nevím, jen hádám...

 

žádná automobilka nemá zinkovnu na karoserie, bodují se a vaří pozinkované plechy => 

tam kde je střižen a svařen už žádná zinková ochrana nezůstává, a ještě než se to dostane

do lakovny tak jsou povrchy místy zabroušeny (a tím i odzinkovány),

zejména přechody u lemů, a perličkou jsou přechody u tankovacích otvorů.

Editováno: , autor: DEFIANT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto pak přichází kataforeza...

 

Ke škodovce se lidi vcelku vrací pro další auto,i když už jsem ve svém okolí zaznamenal několik kusů,co toho mají dost a škodovka už jim do chalupy nesmí.Kdo si kupuje svoje první,nebo není zatížen předsudky dá mazdě přednost,to auto má něco do sebe,už jen mechanickou jednoduchostí.

Po pravdě řečeno,angličákovej dojem mám právě z nové fabie.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně konkurence to je, a to jestli to podle tebe vypadá jako hračka, pro druhého takto bude vypadat fábie.

pokud budeš postupovat stylem i jeden prodaný kus je konkurence, tak ano, pak to je konkurence, ale tyhle auta si v drtivé většině nebudou přetahovat zákazníky. Ty jsou předem daný.

Pokud jsem viděl správnou statistiku, tak za květen se prodalo 15kusů...

Tou hračkou jsem myslel to, že ač je to designově povedené auto, nemá design "dospělého auta" jako je Fabia, Polo, i20 apod. 

Mazda 2 vždy byla spíše směřovaná na ženský, nebo přesněji řečeno kupující byla cílovka která toto auto kupovala, stejně jako Yaris...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je téma Fabia vs konkurence, ale OK, mohu vytáhnout i jiné značky a Mazda 2 prostě daleko zaostává....

 

A co ti řekne že Mazda je lepší, když to je úplně jiné auto ? :) Už to pochop, ten kdo si půjde pro Fabii, nikdy nepůjde pro Mazdu 2 - Mazda 2 není přímý konkurent krom toho, že je ve stejném segmentu...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z tohoto důvodu mě zajímají evropské prodeje,český trh je značně deformován.

Máš pravdu, ale Evropský zase tím, že je úplně normální druhé malé auto do rodiny ( což je v ČR kolikrát to jediné a hlavní ), že si člověk do města koupí malé auto a né velké atd atd. 

Teď který úhel pohledu je správný ? Pokud je téma Fabia vs konkurence, tak pouze ten na Český trh...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...