Rypicong Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 (editace) co je tedy přímou konkurencí F III, když to není Mazda 2 ??? je otázka, jestli to myslíš globálně nebo pro náš trh... Ale koho to v tomto vláknu zajímá globálně... A také se musí rozlišovat F3 a F3 combi, ale pokud budeme brát pouze krátkou: Fiesta, Polo, Ibiza, Clio, i20 ( ix20 nepočítám ) a 208 Mazda 2 nemůže být pro F3 konkurencí, když její prodeje jsou takové, že v tomto segmentu má úplně nejnižší a i blbého Mini se prodalo 3x více... Jenom pro porovnání Fiesty se prodalo od začátku roku 1832ks a Mazdy 37ks Jako nemyslete si, že se tu chci za každou cenu F3 zastávat, já osobně, jako druhé auto do rodiny bych si také radši koupil Mazdu 2, ale prostě konkurence to pro Fábii 3 není. Je to zcela jiné auto... Editováno: 8. Červen 2015, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 Ok... Čísla jsou jasna.. To vidím... Faktem je ze segment je to stejný, takže konkurence to je... Byť je Mazda 2 nekonkurenceschopná viz.jiz zmíněná čísla... Osobne si myslím, ze hodně lidi při nákupu ani nepremysli nad jinou variantou než je Fabia... Například Mazda nema ani nijak valnou marketigovou podporu... A pak ta cena ... Atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 v naší republice bude mít škoda vždy neotřesitelnou pozici, tak je to prostě dané, i když fábia má konkurentů mnoho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 Ok... Čísla jsou jasna.. To vidím... Faktem je ze segment je to stejný, takže konkurence to je... Byť je Mazda 2 nekonkurenceschopná viz.jiz zmíněná čísla... Osobne si myslím, ze hodně lidi při nákupu ani nepremysli nad jinou variantou než je Fabia... Například Mazda nema ani nijak valnou marketigovou podporu... A pak ta cena ... Atd to si nemyslím. Fábií se prodalo 6507ks Fiesta 1832ks Polo 1479ks Ibiza 1045ks Clio 883ks Peugeot 208 - 645ks Corsa - 465ks Ta trojka za Fábií má velmi dobrý prodeje. To, že plno lidí si kupuje stále Fábii je celkem normální - jsou spokojený, tak proč měnit - riskovat. I to, že se Škodovky u nás prodávají dobře, není nic neobyčejného. Nevím, jestli někdo z vás byl v Paříži, ale jiný, než Francouzský auto tam skoro nepotkáte. Škodovky jsem za ten prodloužený víkend potkal asi 3. Problém Mazdy je v ceně a dle mého názoru v designu který nebudí dojem dospělého auta. Ale i Yaris má prodaných 474ks a "trpí" stejný designem. Prostě Mazda netáhne no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 To, že plno lidí si kupuje stále Fábii je celkem normální - jsou spokojený, tak proč měnit - riskovat -s jiným autem by taky nic neriskovali. Problém Mazdy je v ceně a dle mého názoru v designu který nebudí dojem dospělého auta. -já vím je to jenom tvůj názor, a tady na fóru se rádoby používá pojem "dospělého auta." Ale co to znamená, že je o kousek větší kufr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 (editace) Dospělé auto - ne, to znamená, že design je spíš unisex - hranatý, chladný, bez experimentů (nudný pro někoho). Není to auto, ve kterém by ses cítil jako buzna... Editováno: 8. Červen 2015, autor: mp390 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 (editace) To, že plno lidí si kupuje stále Fábii je celkem normální - jsou spokojený, tak proč měnit - riskovat -s jiným autem by taky nic neriskovali. Problém Mazdy je v ceně a dle mého názoru v designu který nebudí dojem dospělého auta. -já vím je to jenom tvůj názor, a tady na fóru se rádoby používá pojem "dospělého auta." Ale co to znamená, že je o kousek větší kufr? Je jasny ze by neriskovali, ale boji se, chapes to ? Koluje plno mytu na Francouze, Italy, Korejce apod.A jenom muj nazor to neni, nevim kde jsi na to prisel. S timto nazorem se stretavam casto na diskuzich i ve svem okoli, ze Mazda, Yaris vypadaji designem jak pro zensky. A dospele auto neni vyraz toho fora. Dej si vedle sebe Polo a Mazdu 2. Polo opravdu budi dojem dospeleho auta a ne "auticka" Ja nevim proc furt mluvis o kufru, o nem to vubec neni. Mluvim o designu, to je objem kufru ? Neni, tak proc o tom muvis... Editováno: 8. Červen 2015, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 A jenom muj nazor to neni, nevim kde jsi na to prisel napsals: Problém Mazdy je v ceně a dle mého názoru v designu Tak z toho jsem vycházel, že jsi to napsal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 To ano, ze zastavam tento nazor, ale nevymyslel jsem ho. Ja nevymyslel vyraz dospele auto ani jsem neprorazil tu myslenku, ze nektera auta segmentu B vypadaji jak pro zensky. Vem si prvni Audi TT, ma ten samy problem co Mazda. Design pro zensky. S odpustenim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 Já fakt nevím,co je na té Mazdě ženského,Corsa ta ano,ale Mazda,mě přijde nejsportovnější z miniaut. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 (editace) miniaut rozhodně ne, to je třída A Ale myslím, že MP390 to popsal celkem jasně. Design Pola, Fabie, Ibizi je je střídmější, nesnaží se z auta udělat takové vajíčko ( což je vidět třeba na zádi Mazdy 2 ). Víc si to drží linie auta vyšší třídy. Vem si jenom Peugeota 206, jak byl strašně populární mezi ženskejma, to samý první Yarisy, Nissan Micra nebo i předchozí generace Mazdy 2. Upřímně, v takových autech jsi v drtivé většině potkával ženský za volantem. Já občas když se se ženskejma bavím, tak plno jich řekne, mě se líbí Peugeot, nebo Mazda 2, nebo Fiat 500 ( ač jiný segment ), všechny to popisujou jako roztomilý, kulatý autíčka. Žádná neřekne Polo, Fabia. Mazda 2 má sportovní design, stejný jako Mazda 3 a 6, ale u rozměrů Mazdy 2, už ten design má tendenci být takový spíš roztomilý... Nevím jak to popsat. Něco jako jsou ty samolepky, nebo hračky autíček kde je třeba Mustang, nebo Porsche a je to karikaturou předělaný do malého modelu s velkejma kolama... Editováno: 8. Červen 2015, autor: Rypicong 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 zajímavá diskuze... to mě baví... troufnu si říct, že dnes je už poměrně jedno, jestli si koupíš Škodu, Peugeot, Hyundai nebo VW... prostě všechno má svoje... a věřte, že běžný motorista, který nesleduje fóra, nečte moto časopisy apod. vůbec neřeší, jestli má na světla páčku pod volantem nebo čudlík na přístrojovce... ten řeší vzhled, barvu a hlavně cenu... jinak troufnu si říct, že ani jedno malé auto není dospělé, všechno jsou to prťavý autíčka ... ... však i moje i30 je malý kombík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 je, hlavně opravdu drtivá většina lidí ten rozdíl nepozná... Možná si dovolím tvrdit, že jediné Polo je krapet někde jinde v segmentu B, ale také kolik stojí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 já ty auta detailně neznám, ale s tím by se asi dalo souhlasit... a i takové Polo si najde svého zákazníka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 ono to neznamená že by bylo ve všem nejlepší, ale prostě když člověk do něj sedne, má fakt pocit že je v autě o třídu vejš... jinak je na 3 místě v prodejích, takže najde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 Zaujímavá diskusia páni Ja by som to zhrnul, že pri výbere krátkej verzie auta daného segmentu si zákazník vyberá hlavne podľa dizajnu. Kľudne by som napr. prežil ženský dizajn, hoci sám vidím, že je ženský, ale viem oceniť inakosť. V danom segmente často rozhodne aj cena a tam je fabia niekde v strede, čo tiež nie je zlé. Výraz dospelé auto mi sedí až na fabiu combi. Tá je dizajnovo podľa mňa vyváženejšia a pôsobí na mňa dojmom väčšieho auta. Neviem aké sú predaje (hb vs kombi), ale odhadujem, že fabie combi sú práve to, čo konkurencia zväčša nevie ponúknuť. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 dobře... ale to je přesně ono... F III nabízí verzi Combi, což je prostě pro našince super... faktem je, že ať je to jak je to, tak F III Combi je pořád stejně malý auto jako F III Hatch, jenom má větší kufr... mě F III jako auto nevadí, jen se mi na něm něco nelíbí a je mi prostě malá... když se tu bavíme o konkurenci F III... může být konkurencí F III větší auto, třebas ze segmentu třídy C, které se dá pořídit za stejný peníze??? co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 8. Červen 2015 Sdílet Vloženo 8. Červen 2015 Ona tá veľkosť.. teda potreby veľkosti.. samozrejme závisia aj od toho, kto je aký vysoký. Ja mám cca 172 cm a fabiu považujem za hraničnú. Može byť niekto 180-185 cm vysoký, kto sa do nej skrátka nenasúka. Mám však známeho, čo považuje fabiu za úplne v pohode, pritom sám má 185cm cca. Ten "jenom" väčší kufr, nie je len tak jenom. Proste v aute mám pohodlie, lebo sa mi nikde nemotá batožina medzi cestujúcimi a pod.Sám som porovnával väčšia auto za podobnú cenu (napr. i30), ale porovnať sa to proste moc nedá. Za rovnakú cenu ako FIII combi, by som mal horší motor, menšiu výbavu, priestrannejší interiér a menší kufor. Každý si asi vyberie podľa vlastných preferencií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Diky za názor... Ja mam 182 cm a jsem silnější postavy... všechny tyhle malý auta mi přijdou těsný... Auta třídy C už méně... Da se někde vyčíst v jakém počtu se prodavaji jednotlive motorizace u F III? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Já mám 192cm a kdysi jsem měl F1 krátkou a teď mám F2 combi a vpohodě. Je fakt že vetšinou jezdím sám se psem a nebo nákladem a ve dvou ale i ve 4 a plný kufr je to vpohodě. Nikdo se nemačká. Je fakt že na octavii to nemá. Ale v octávce se zase v 5 lidech cítíte taky jako sardinky v lisu.. Stejně jako u fábie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkoBeny Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Mno kdyz tu resite vysku cloveka versus pohodli tak pridam kometar ja mam 2 metry, sama ruka, sama noha. Kdyz sem si vybiral auto, tak jsem se projel snad ve vsem z kategorie 300k - 350k (nove). Uprimne, vysoky clovek moc neresi prostor na delku, prece jen sedacka se da posunout hodne dozadu u kazdeho auta (neresim prostor na zadnich sedackach), naopak resi misto na sirku pro ruce. Pro me byla jasna volba nove Clio, proste se mi hodne libi, ale v tom aute sem byl, co do sirky, jak sardinka! To sem jeste nezazil. Docela me prekvapilo, ze rozdil v miste mezi FIII a Rapidem neni zadny. Octavia ideal, ale za vramci meho rozpoctu nulova vybava. Btw. dalsi vec je stredova konzole, nevim jak mensi lide, ale u vetsiny aut tohoto segmentu mam opravdu dost otlacenou nohu pod kolenem, pripadne kolenem zapinam sterace (bezna praxe). Bohuzel i toto sem musel resit, proto kdyz jsem poprve nasedl do FIII Combi, tak nadseni. Mista akorat (i na sirku se to da), otlaceniny u nohy zadne. Nevyhodou je ze si za me opravdu ale opravdu nikdo nesedne Hyundai i20 byl prostorove super, i30 taktez, ale u nich me nesedl interier (jen pro uplnost). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 9. Červen 2015 Sdílet Vloženo 9. Červen 2015 Jde rad ... Ze se mi interiér i30 libi, a to moc... A prostorove je to úplně někde jinde jak F3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 (editace) Mno kdyz tu resite vysku cloveka versus pohodli tak pridam kometar ja mam 2 metry, sama ruka, sama noha. Kdyz sem si vybiral auto, tak jsem se projel snad ve vsem z kategorie 300k - 350k (nove). Uprimne, vysoky clovek moc neresi prostor na delku, prece jen sedacka se da posunout hodne dozadu u kazdeho auta (neresim prostor na zadnich sedackach), naopak resi misto na sirku pro ruce. Pro me byla jasna volba nove Clio, proste se mi hodne libi, ale v tom aute sem byl, co do sirky, jak sardinka! To sem jeste nezazil. Docela me prekvapilo, ze rozdil v miste mezi FIII a Rapidem neni zadny. Octavia ideal, ale za vramci meho rozpoctu nulova vybava. Btw. dalsi vec je stredova konzole, nevim jak mensi lide, ale u vetsiny aut tohoto segmentu mam opravdu dost otlacenou nohu pod kolenem, pripadne kolenem zapinam sterace (bezna praxe). Bohuzel i toto sem musel resit, proto kdyz jsem poprve nasedl do FIII Combi, tak nadseni. Mista akorat (i na sirku se to da), otlaceniny u nohy zadne. Nevyhodou je ze si za me opravdu ale opravdu nikdo nesedne Hyundai i20 byl prostorove super, i30 taktez, ale u nich me nesedl interier (jen pro uplnost). No, on to není div, že Rapid je to samé co F3. Rapid má přední nápravu z F2. Rozměrově ( napříč ) má Rapid vpředu 1418 a vzadu 1428, F3 má vpředu 1401 a 1386. On Rapid působí trošku prostorněji, hlavně díky palubce a jakoby vykuchaným výplním dveří. Ale je jasný, že člověk který nemá naježděné ani jedno auto a prostě v nich sedí poprvý, tak nepozná rozdíl. Já si po přesednutí do F3 pocítil nepatrně méně místa, ale fakt minimálně - hlavně díky nabubřelé palubce v F3. Hlavní prim Rapidu jsou zadní sedadla... Ale i tak si myslím, že prostor F3 je plně dostačující pro plno řidičů... Editováno: 10. Červen 2015, autor: Rypicong 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarkoBeny Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 (editace) Jde rad ... Ze se mi interiér i30 libi, a to moc... A prostorove je to úplně někde jinde jak F3 Vsak jsem psal, ze prostorove super. Na me je tam az moc tlacitek uprostred ale nejsem fanouskem ani jedne znacky z teto dvojky, vybiral jsem spis pocitove @Rypicong: Jak pises, prim Rapidu je misto na zadnich sedackach, tam FIII ztraci dost. Ale ver mi, jak si tam sednu ja a posunu si sedacku na svoje pohodli, tak zadni sedacky jsou ciste odkladacim prostorem pro tasku Editováno: 10. Červen 2015, autor: MarkoBeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 10. Červen 2015 Sdílet Vloženo 10. Červen 2015 jsou no, já měl předtím první Fabku a prostor vzadu mi přišel OK, nic pro dlouhány, ale cajk. Pak jsem si koupil Rapida a když vyšla F3, tak jsem si jí šel prohlídnout a čumím dozadu a říkám si, ty vole to je jak trestná lavice a nedošlo mi, že to samý jsem předtím měl. Člověk se rychle namlsá. Ale je to znát, už mě aspoň nikdo nekope do zad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.