fábík 2 Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Napadlo mě téma,je lepší čekat až zhasnou(načtou) kontrolky před startem,či ne...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 A proč čekat? Jaký to má význam? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fábík 2 Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 No..právě se ptám...V servisu mi řekli,že je lepší počkat...až se to "jako"načte na budíkách. Bylo mi to doporučeno...stím,jak řeším ty starty,co to občas dělá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 No jestli ti ta 1.4 16V blbne a toto pomůže, tak dejme tomu. Ale jinak bych tedy chtěl slyšet, proč čekat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrkiller Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 (edited) No jedině při dlouhém stání by možná čerpadlo stihlo natáhnout benzín než zhasnou kontrolky.. jiný důvod nevidím a třeba se mu stihne kontrolka rožnout že je něco vadné, ještě před startem Já každopádně vždy čekám. Jak u benzínu tak u nafty.. V servise ti to řeknou aby ti stihly všechny systémy naběhnout.. taky mě to kdysi říkali. Já vždy počkám a nějak jsem si na to zvykl.. Edited November 30, 2014 by Petrkiller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jipol57 Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Teoreticky by se mohlo stát, že úbytkem napětí při startu, může být zkreslený test nějakého zařízení. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fábík 2 Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 Někdo už tu dával toto video..a taky čeká...tak nevím...a takhle mi to občas dělá. Nevíte prosím,jak jsem vložím odkaz na to video?Ať to vidíte.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Normálně ho zkopíruj a vlož. No jedině při dlouhém stání by možná čerpadlo stihlo natáhnout benzín než zhasnou kontrolky.. jiný důvod nevidím Čerpadlo se přece zapne již při otevření dveří řidiče, ne? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fábík 2 Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 už se povedlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 To je jak traktor z padesátých let... Tak tedy, když necháš zhasnout kontrolky, tak to nezlobí? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fábík 2 Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 No...spíš je to jen takový pocit asi.To video neni mé...už to tu taky někdo dával.Ale mě to dělá to samé... Nehorší jen někdy..a hlavně přes zimu.Několikrát reklamace..na pc..a naprosto bez závad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrkiller Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 (edited) Čerpadlo se přece zapne již při otevření dveří řidiče, ne? Mě u F1 se čerpadlo seplo až při otočení klíčku. U F1 combi známého šlo slyšet už při otevření dveří a myslím že u F2 se mě spíná až po otočení klíču. Ten motor má horší zvuk jak 1.6 TDI Edited November 30, 2014 by Petrkiller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fábík 2 Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 Tady zapína jak při dveřích tak hned při klíčku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Nevím, jak je to dieselu, ale u FI 1.4 16V to normálně spínalo při otevření dveří řidiče. U 1.4 TSI je to stejné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fábík 2 Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 No..a zpět k tomu videu..nějaký typ na něco? Co jsem tu i četl,tak pěkný prevít je elektr.mag.ventil jak je odvod výparů z nadrže do motoru.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Tohle bys ale měl řešit v příslušném tématu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fábík 2 Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 Taky třeba jestli to částečně nesouviselo i stím "načítáním"...viz. i toto téma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Čerpadlo se přece zapne již při otevření dveří řidiče, ne? stačí špatný mikrospínač v šoférových dverách a čerpadlo si bude kľudne spať ...(doma mám živý príklad,len nie je kedy to urobiť) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psurn Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Já taky vždy čekám, než všechny kontrolky zhasnou a řj si utřídí informace. Ale auta se systémem start-stop na nic nečekají, zřejmě ale zase nevypnou zcela zapalování. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Royce Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 u start-stopu rozhodně nevypíná zapalování, jen motor.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marfan Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Ja osobne aj keď počkám tak mi to nevyriešilo dvojtý štart, ale na roomstri z rovnakým motorom 1.4 to pomohlo v tom že motor nestrielal do výfuku, nemal tak nerpavidelný chod ako bez čakania. Možno niečo na tom bude ale neviem. Inak ten motor má horší zvukový prejav ako môj čo má skoro 200tkm alebo čo máme doma ešte jeden zo 170tkm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Já nikdy (možná až na několik nepatrných výjimek) tyto prostocviky na žádném autě neprováděl, jaksi nebyl důvod. Ale nezpochybňuji, že to někomu pomohlo odstranit nějaké potíže při/po startu. Stejně je to zajímavé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fábík 2 Posted December 1, 2014 Author Share Posted December 1, 2014 Tak ja to delam jen pri studenem motoru..jinak normalne ne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirer Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Stale cakam. Bol som tak zvyknuty a uceny od oca. Ak mi vsak "zdochne" niekde na krizovatke, tak nie. Alebo ak potrebujem fakt rychlo vyrazit -- Z mobilu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ales-r Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 (edited) Vždy čekám až zhasnou kontrolky, ale i tak mám 1-2 do roku start motoru jak je na tom videu (500 ot/min a motor chce utéct z auta, po přidání plynu je po problému). Vloni se 1x konalo i střílení do výfuku (tady nepomohlo ani přidání plynu, pomohlo až nové nastartování), chyby v jednotce žádné. Edited December 1, 2014 by ales-r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.