fábík 2 Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Napadlo mě téma,je lepší čekat až zhasnou(načtou) kontrolky před startem,či ne...? Citovat
fábík 2 Vloženo 30. Listopad 2014 Autor Vloženo 30. Listopad 2014 No..právě se ptám...V servisu mi řekli,že je lepší počkat...až se to "jako"načte na budíkách. Bylo mi to doporučeno...stím,jak řeším ty starty,co to občas dělá. Citovat
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 No jestli ti ta 1.4 16V blbne a toto pomůže, tak dejme tomu. Ale jinak bych tedy chtěl slyšet, proč čekat? Citovat
Petrkiller Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 (editace) No jedině při dlouhém stání by možná čerpadlo stihlo natáhnout benzín než zhasnou kontrolky.. jiný důvod nevidím a třeba se mu stihne kontrolka rožnout že je něco vadné, ještě před startem Já každopádně vždy čekám. Jak u benzínu tak u nafty.. V servise ti to řeknou aby ti stihly všechny systémy naběhnout.. taky mě to kdysi říkali. Já vždy počkám a nějak jsem si na to zvykl.. Editováno: 30. Listopad 2014, autor: Petrkiller Citovat
jipol57 Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Teoreticky by se mohlo stát, že úbytkem napětí při startu, může být zkreslený test nějakého zařízení. Citovat
fábík 2 Vloženo 30. Listopad 2014 Autor Vloženo 30. Listopad 2014 Někdo už tu dával toto video..a taky čeká...tak nevím...a takhle mi to občas dělá. Nevíte prosím,jak jsem vložím odkaz na to video?Ať to vidíte.... Citovat
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Normálně ho zkopíruj a vlož. No jedině při dlouhém stání by možná čerpadlo stihlo natáhnout benzín než zhasnou kontrolky.. jiný důvod nevidím Čerpadlo se přece zapne již při otevření dveří řidiče, ne? 1 Citovat
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 To je jak traktor z padesátých let... Tak tedy, když necháš zhasnout kontrolky, tak to nezlobí? Citovat
fábík 2 Vloženo 30. Listopad 2014 Autor Vloženo 30. Listopad 2014 No...spíš je to jen takový pocit asi.To video neni mé...už to tu taky někdo dával.Ale mě to dělá to samé... Nehorší jen někdy..a hlavně přes zimu.Několikrát reklamace..na pc..a naprosto bez závad Citovat
Petrkiller Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 (editace) Čerpadlo se přece zapne již při otevření dveří řidiče, ne? Mě u F1 se čerpadlo seplo až při otočení klíčku. U F1 combi známého šlo slyšet už při otevření dveří a myslím že u F2 se mě spíná až po otočení klíču. Ten motor má horší zvuk jak 1.6 TDI Editováno: 30. Listopad 2014, autor: Petrkiller Citovat
fábík 2 Vloženo 30. Listopad 2014 Autor Vloženo 30. Listopad 2014 Tady zapína jak při dveřích tak hned při klíčku Citovat
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Nevím, jak je to dieselu, ale u FI 1.4 16V to normálně spínalo při otevření dveří řidiče. U 1.4 TSI je to stejné. Citovat
fábík 2 Vloženo 30. Listopad 2014 Autor Vloženo 30. Listopad 2014 No..a zpět k tomu videu..nějaký typ na něco? Co jsem tu i četl,tak pěkný prevít je elektr.mag.ventil jak je odvod výparů z nadrže do motoru.... Citovat
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Tohle bys ale měl řešit v příslušném tématu. Citovat
fábík 2 Vloženo 30. Listopad 2014 Autor Vloženo 30. Listopad 2014 Taky třeba jestli to částečně nesouviselo i stím "načítáním"...viz. i toto téma Citovat
libero Vloženo 30. Listopad 2014 Vloženo 30. Listopad 2014 Čerpadlo se přece zapne již při otevření dveří řidiče, ne? stačí špatný mikrospínač v šoférových dverách a čerpadlo si bude kľudne spať ...(doma mám živý príklad,len nie je kedy to urobiť) Citovat
psurn Vloženo 1. Prosinec 2014 Vloženo 1. Prosinec 2014 Já taky vždy čekám, než všechny kontrolky zhasnou a řj si utřídí informace. Ale auta se systémem start-stop na nic nečekají, zřejmě ale zase nevypnou zcela zapalování. Citovat
Royce Vloženo 1. Prosinec 2014 Vloženo 1. Prosinec 2014 u start-stopu rozhodně nevypíná zapalování, jen motor.. Citovat
marfan Vloženo 1. Prosinec 2014 Vloženo 1. Prosinec 2014 Ja osobne aj keď počkám tak mi to nevyriešilo dvojtý štart, ale na roomstri z rovnakým motorom 1.4 to pomohlo v tom že motor nestrielal do výfuku, nemal tak nerpavidelný chod ako bez čakania. Možno niečo na tom bude ale neviem. Inak ten motor má horší zvukový prejav ako môj čo má skoro 200tkm alebo čo máme doma ešte jeden zo 170tkm. Citovat
Pawouk Vloženo 1. Prosinec 2014 Vloženo 1. Prosinec 2014 Já nikdy (možná až na několik nepatrných výjimek) tyto prostocviky na žádném autě neprováděl, jaksi nebyl důvod. Ale nezpochybňuji, že to někomu pomohlo odstranit nějaké potíže při/po startu. Stejně je to zajímavé. Citovat
fábík 2 Vloženo 1. Prosinec 2014 Autor Vloženo 1. Prosinec 2014 Tak ja to delam jen pri studenem motoru..jinak normalne ne. Citovat
wirer Vloženo 1. Prosinec 2014 Vloženo 1. Prosinec 2014 Stale cakam. Bol som tak zvyknuty a uceny od oca. Ak mi vsak "zdochne" niekde na krizovatke, tak nie. Alebo ak potrebujem fakt rychlo vyrazit -- Z mobilu Citovat
ales-r Vloženo 1. Prosinec 2014 Vloženo 1. Prosinec 2014 (editace) Vždy čekám až zhasnou kontrolky, ale i tak mám 1-2 do roku start motoru jak je na tom videu (500 ot/min a motor chce utéct z auta, po přidání plynu je po problému). Vloni se 1x konalo i střílení do výfuku (tady nepomohlo ani přidání plynu, pomohlo až nové nastartování), chyby v jednotce žádné. Editováno: 1. Prosinec 2014, autor: ales-r Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.