Lkn Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Nefunguje mi stahovani oken pomoci DO. Nejsem si hlavne jisty jestli to vubec nekdy slo ale kdyby ne jde nejak zaridit aby to fungovalo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marfan Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 (edited) ak máš pred FL fábiu.....a to asi máš usudzujem podľa profilovej fotky tak na pred FL to cez DO neišlo, iba ak si dal kľúč do dverí vtedy to ide.......ak sa to dá dokodovať aj na pred FL tak by ste mohli niekto poradiť ako. Edited January 6, 2015 by marfan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lkn Posted January 8, 2015 Author Share Posted January 8, 2015 Fakt nejde? Tak to je skoda.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maros Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Jak to tedy je ? Jde to jen klicem nebo se da dokodovt i na dalku ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effendi Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 maros : U Octy to ide nastaviť len u niektorých komfortiek podľa typu. Riešilo sa to tu, skús pohľadať. U mňa 1C0 959 799 A to šlo nastaviť. Soft MKM z Motordiag.cz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 FabkaII/room předface vytahuje/stahuje okna zvenku jen klíčem, po faceliftu podle typu komfortky lze povolit obsluhu oken dlouhým podržením dálkáče. Jednotky nejsou stejný s Octou, proto popisovat situaci u Octy v souvislosti s fábulí II nemá cenu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
norton Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 FII po FL již nemá řídící jednotku komfortu, vše je řízeno centrální jednotkou BCM, takže nelze u starší verze řešit výmenou "komfotky" - žádná samostatná tam není. Ono těch změn v "elektrice" bylo víc. Technoligie "svazku" se změnila z architektury A04 (FI) na podobnou jako A5 (OII). Pro informaci - například teď proběhlá změna modelového roku u Rapida, před změnou architektura "jako A05 (FII) po FL", teď podobná jako u A06/A7 (FIII/OIII), docela dramatická změna skoro všeho od eletroniky vozu. Také už Rapid není SK251/253 ale SK351/353... ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.