Michal Petschke Vloženo 5. Listopad 2014 Vloženo 5. Listopad 2014 Nemusíš si nechat interval měnit. To jsou nějaký bláboly jako tu někdo psal že je pŕi výměně naftovýho filtru nějak softwarově něco odvzdušnit. Nesmysl. Ani se nezavzdušní a když vynuluješ interval v 15tis tak automaticky máš další výměnu po 15 tis. Jednoduchý. To akorát pohádkáŕi to tu komplikují. 1 Citovat
libero Vloženo 5. Listopad 2014 Vloženo 5. Listopad 2014 no pletieš to ty...aby sme si rozumeli,tak tie podľa teba bláboly platia predovšetkým u CR motorov (odvzdušnenie spustiť diagnostikou) ...u PD sa nič odvzdušňovať nemusí ... ...za ďalšie: ak má niekto nastavený interval QG1,tak pri vymazaní serv.intervalu diagnostikou ostáva znova QG1 1 Citovat
Michal Petschke Vloženo 31. leden 2015 Autor Vloženo 31. leden 2015 Je moc zajímavý že jsem si měnil naftový filtr sám. Nikde jsem nic neodvzdušňoval. A ve Škodaservisu to dělají úplně stejně. Děláte věci vy tady složitý. Ve skutečnosti složitý nejsou. Nikdo nic neví o žádném soft odvzdušnění. Když jsem mechanikovi řekl co jsem tu četl, klepal si na čelo. Citovat
libero Vloženo 1. Únor 2015 Vloženo 1. Únor 2015 Je moc zajímavý že jsem si měnil naftový filtr sám. Nikde jsem nic neodvzdušňoval. A ve Škodaservisu to dělají úplně stejně. Děláte věci vy tady složitý. Ve skutečnosti složitý nejsou. Nikdo nic neví o žádném soft odvzdušnění. Když jsem mechanikovi řekl co jsem tu četl, klepal si na čelo. všetko raz skončí ....aby ho to čelo zachvíľku nebolelo Citovat
Michal Petschke Vloženo 1. Únor 2015 Autor Vloženo 1. Únor 2015 Ani v servisním manuálu nic takového není při výměně naft filtru. Prosím odkaz na odvzdušnění přez diagnostiku. Nemůže být protože žádná odborná literatura nic takového nepopisuje. Citovat
libero Vloženo 1. Únor 2015 Vloženo 1. Únor 2015 sme tu OT ...o výmene paliv.filtra napr.tu http://forum.skodahome.cz/topic/119800-octavia-16-tdi-cr-palivov%C3%BD-filter/ Citovat
libero Vloženo 2. Únor 2015 Vloženo 2. Únor 2015 Ani v servisním manuálu nic takového není při výměně naft filtru. Prosím odkaz na odvzdušnění přez diagnostiku. Nemůže být protože žádná odborná literatura nic takového nepopisuje. no s prepáčením moderátora tu hodím ešte jednu prílohu a to dokonca priamo s ElsaPro...takže dúfam,že už dohady skončia ...ak sa dá poprosím moderátora to presunúť do patričného vlákna...ďakujem Citovat
Pawouk Vloženo 2. Únor 2015 Vloženo 2. Únor 2015 Příspěvky přesunu. V tom jeho servisu jsou tedy pěkní "odborníci"... Citovat
Fajerak Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 LIBERO: odkud máš ty přiložené miniatury,u mne v návodu k obsluze (a to jsem ji prošel celou) nic takového není. Zajímá mne také ten postup dotahování pal.filtru. Citovat
libero Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 ako som písal už v príspevku č.28,je to z ElsaPro ...čiže DP pre autorizované servisy ...a s postupom poradia doťahovania paliv.filtra si až také starosti nerob ...všetko postupne uťahovať do kríža ...a nezabudnúť urobiť menšiu kontrolu na tesnosť po ubehnutí pár km (unikajúca nafta dokáže zničiť celý motor) Citovat
foxdivemaster Vloženo 1. leden 2016 Vloženo 1. leden 2016 caute,dokaze me nekdo napsat postup jak docilit toho ovzdusneni pres diagnostiku?mam teda kabel z ciny 12.12 jestli to tim teda jde,diky moc za pomoc Citovat
suri. Vloženo 1. leden 2016 Vloženo 1. leden 2016 asi nijak , riešiteľné je to kvalitným zaliatim filtra naftou / ako dakedy na rotačke / prípadne ešte odsávačkou .. Citovat
Ivan444 Vloženo 16. Březen 2016 Vloženo 16. Březen 2016 normálne dáš akčné členy test pal. čerpadla a púšťaš palivové čerpadlo kým sa nenaplní (cca spolu asi tých180sec.) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.