Přejít na obsah

Hatchback vs. combi


Pepav

Doporučené příspěvky

Tak chlapi, dneska prevzato ze servisu - dodelani origo krytu motoru. Nakonec to bylo o neco levnejsi, nez jsem tady daval pred casem (faktura viz. priloha), ale i tak si budete tukat na celo, ze jsem magor a nevzal to z ebaye nebo nekde na vrakaci. Chtel jsem to ale mit origo a pokud mozno nejak poradne udelane. Holt si to dam jako darek k Vanocum  :kol-28:

Jinak nechci chvalit dne pred vecerem, ale to auto mi prijde o neco tissi, nez bylo pred tim (jezdim ted na plechacich). Zatim jsem projel jen cca 10-15 kilaku po Praze, ale zitra pojedu do Alp dalnici, tak uvidim... kdyztak pak poreferuju. I kdyby to melo mit jen tenhle efekt, tak toho nebudu litovat  :kol-147:

post-94314-0-30172100-1449737676_thumb.j

Editováno: , autor: epo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je dobrá pecka :D A jak se znám, tak mě to taky čeká. V pátek jsem objednal červené Monte Carlo Combi, na které ani paket pro špatné cesty nejde dát. Ptal jsem se servisáka, říkal mi, že uvidíme až auto přijde (na mé přání konec března, abych nemusel už řešit zimní gumy), podle toho se domluvíme co, jak, a za kolik...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj. Nicmene to vychazi +- i podle ETKY...

Nedelam si iluze, ze vyrobni cena toho vseho je stezi tretinova, co ale uz. Na objizdeni vrakovist nebo hledani po cinskych eshopech nemam chut a ani prilis cas. Navic, sam si to tam tezko "pichnu" samoreznejma vrutama z Bauhausu, takze holt takto.

Jinak dojmy i z dalnice jsou takove, ze mi ted to auto prijde od motoru tissi - resp. asi to odfiltruje odrazy od kol (mam momentalne plechace), takze i nejaky vedlejsi efekt to mit bude...

Editováno: , autor: epo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme objednanou Flll Combi. Silničáři sypou kamínky od konce října. Moc aut tu nejezdí, uklízí je tedy někdy na přelomu dubna a května když už fakt nemají do čeho píchnout. Lesáci občas sváží z lesů dřevo, traktory krmivo pro bioplynky a ČEZ má v krajině hlavní tahy stožárů vysokého napětí, které s oblibou navštěvuje těžkou technikou. S hlínou a jílem na vozovce si hlavu nelámou. Jsou ty dodatečné plasty na podvozku něco co potřebuju?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ja ten kryt daval presne z tech duvodu, ktere jsi vyjmenoval. Levnejsi by bylo dat to hned z vyroby, ale oni v ramci toho paketu i prizvednou auto (kdybys jezdil nekde v polich, kde muzes skrtnout brichem) a to jsem nutne nepotreboval. Vlastne me ukecal prodejce, ze je to uplna blbost, ale ten kryt mi jako blbost neprijde. Zvlast po tom, co tu Honza R. daval fotky spodku auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

míň se špiní motorový prostor, podle některých se ale motor hůře chladí. V každém případě každý kámen na polní cestě pak člověk vzhledem k ceně deklu obrečí trojnásob.

 

Motor se nechladi foukanim zespod a navic ten kryt se nabizi i seriove z vyroby, tudiz toho bych se fakt nebal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor se nechladi foukanim zespod a navic ten kryt se nabizi i seriove z vyroby, tudiz toho bych se fakt nebal.

spodem uniká teplo, které se nasává předem přes chladič - ona to tedy až taková blbost (alespoň teoreticky) není. U starých fabií měly tento celkryt diesely, které produkují nižší odpadní teplo. Benzíny měly jen tříčtvrťák - ovšem ani po zadeklování se žádné přehřívání nekonalo, možná se častěji spouštěla vrtule chladiče, ale auto si s tím vždy poradilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 1 rok později...
V 23. 11. 2015 na 20:42, martikk napsal:

To o čem tady diskutujete je tento díl a opravdu stojí pěknou dardu a ve škodovce vám nejsou schopni aspoň podle mojí zkušenosti nic jiného podle etky nabídnout Ten kryt je podle mě součástí paketu pro špatný cesty. Je vidět, že je to kus tvrdého plastu + dva držáky, který se šroubují na kryt a do karoserie, ale pokud chcete jen zakrytovat motor stačí ten z Rapida benzín. http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/fabia-iii/motor-prevodovka/motorove-dily/16193-spodni-kryt-motoru-ochrana-proti-podjeti-benzin-motory-fabia-iii-2015.html

post-691-0-02574800-1448311191_thumb.jpg

post-691-0-29301000-1448311200_thumb.jpg

post-691-0-96877400-1448311475_thumb.jpg

Dobrý den,

 

Trochu se zpožděním ale snad mi dobře poradíte. Jaký je tedy rozdíl mezi originálním krytem i s držáky za 10 tis a neoriginalnim za 15 stovek? K němu přeci také musí být nějaký držák nebo jak se kryt přidělává ke kastli? Přeci jen 8 tis úspora je lákavá ale DO-DO, na to nemám vercajk ani cas. 

Moc díky .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den. Na fotkách je tedy kryt originální nebo neoriginální z odkazu? Matou mě tam po stranách ty úchytky které jsou v případě objednání origo krytu potřeba dokoupit. Otázka tedy je, jak vyřešit uchycení neoriginálního dílu který je nejspíš bez danych úchytů. Musí se origo úchyty dokoupit nebo jak? Diky

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vidím že už asi tretí príspevok ohľadom krytu na motor :unsure: 

ja som to urobil jednoducho krytom používaným kedysi v F1/O1 myslím a drží to tam. a pár ľudí sa už inšpirovalo...montáž jednoduchá, stačí skrutkovač z kufra (je pri rezerve) a prípadne mierne dvihnúť prednú časť auta....

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj,

 

Mám Fabii Combi 1.2 TSI 81 kw 12/2016 a chtěl bych si dodělat spodní kryt motoru. Máte s tím někdo zkušenosti? Chtěl bych si to dodělat v autorizovaném servisu. Nevíte kolik si za to celkem řeknou (vím že v tomto tématu je už jednou uvedená cena cca 10.000, ale nějaké další ceny)?

+ má to cenu si dodělávat? Výhody/nevýhody?

 

Díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jde pouze o kryt pod motorem, bohatě stačí ten neoriginální na pár stovek a monáž v jakémkoliv servisu, nemusí být autorizovaný. Já byl před 14 dny na garančce a servis ani nepípl, že by se jim něco nepozdávalo. 

Jinak @epo sem dával přímo daňový doklad o montáži origo krytu na špatné cesty v autorizivaném servise, stačí mrknout o pár zpráv nahoru.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za 10000kč to nemá žiadny význam, ale za 1000kč (wirerove riešenie o príspevok vyššie) už význam má. 

 

+ ochrana motora zospodu, motor sa menej špiní, v zime sa rýchlejšie zahreje a neskôr ochladí, lepšia aerodynamika = o nejaké zanedbateľné promile nižšia spotreba

- motor sa v lete horšie chladí, ale nie je to nič, čo by ten motor nezvládol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, díky za info, těch 10.000 se mi za to fakt dávat nechce :D

Ještě dotaz, na skoda-dily.cz jsem našel tento originální kryt motoru, ale je pro hatchback. Šel by i na combi? V čem je rozdíl?

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6c0825235a-spodni-kryt-motoru-skoda-30392.html

Číslo dílu 6C0 825 235 A

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Predok je rovnaky pre hatch i combi

 

No neviem neviem. Osobne si ten cenovy rozdiel 15€ voci 65€ viem predstavit inde... Ved to je takmer tristvrte nadrze benzinu

 

https://www.autokelly.sk/Product/40-16-324/1532700

 

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6c0825235a-spodny-kryt-motora-skoda-30392.html

 

Navyse autokelly mam v meste, teda doprava takmer nic... 

Editováno: , autor: wirer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...