architect Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 Auto kupované 23.9.2014. Pri dnešnom prezúvaní na letné gumy som objavil toto! Čo vy na to? Neviem i sa smiať či sa hnevať. Rozhodne ma to ale tiahne k tomu druhému pocitu. Neviem si predstaviť, ako to bude vyzerať za 4-5 rokov. Aké odporúčanie? Riešiť to, neriešiť? Dík za každú radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 Co ten název? Klub přátel poezie je někde jinde. Přejmenováno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 neřešit, za pět let to bude vypadat stejně, po zimě je to normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 a čo by si čakal od čistého kovu ? ak sa ti to nepáči tak kúp konzervačný vosk alebo iné , očisti a ošetri to , je to len kozmetika , na funkciu to nemá vplyv a ani po rokoch tomu nič viac nebude .. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
architect Vloženo 8. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 To akože myslíte vážne, že hrdza nevplýva na mechanickú pevnosť skorodovaného materiálu? V súčasnom časovom horizonte by sa to dalo aj tolerovať, ale aký bude výsledok za 5-6 rokov, alebo dokonca viac? To je tá hlavná question. Alebo viete niečo oficiálne od Škody? Čo mi hlava stále neberie, ako môže výrobca na takto vlhkosti exponované miesta použiť súčiastku absolútne neodolnú voči vplyvom vody a prakticky s nulovou antikoróznou úpravou. Toto mi už nepríde ani ako znak šetrenia, ale amaterizmu ktorý by ma neprekvapil u áut z Rumunska, ale u Čechov? Nechápem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 ako vplýva povrchová korozia na pevnosť liatiny ? dovolím si tvrdiť že nijak , tie otoče sú nelakované na všetkých autách , xy rokov a nič tomu nie je , pozri sa na nejakú 15 ročnú octaviu aké má otoče a či sa im po rokoch niečo stalo... toto nie je korozia ktorá oslabí alebo úplne zničí materiál 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 tak vzhledem k tomu, že máš auto nové, tak to ještě můžeš jít reklamovat. Hlavně sem pak nezapomeň napsat, co ti řekli :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 (editace) asi mu to odstroja,prehodia na kolébke a vystriekajú takto nejako Editováno: 8. Duben 2015, autor: libero 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
architect Vloženo 8. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 Liatine hrdza určite nevadí až na to, že skorodovaný je práve ten šrób a ten rozhodne nie je zo žiadnej liatiny. Nepovažujem sa za žiadneho metalurga, ale podľa mňa aj sedliacky rozum hovorí, že zahrdzavený šrób na guľovom čape (po 5 mesiacoch prevádzky, cca 3600km) nasvedčuje tomu, že tu zrejme musel niekto urobiť chybu. Šrób tam má predsa svoju funkciu. Rád však nechám Škodovku konfrontovať s týmto zistením a som veľmi zvedavý, aký postoj k tomu zaujmú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 Takhle se to děla v Autorizovaných servisech Škoda jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Duben 2015 Sdílet Vloženo 9. Duben 2015 správně, když máš pochybnosti, tak reklamovat. Hlavně se nedej a trvej si na svém. Jen to sem pak nezapomeň do podrobna napsat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Duben 2015 Sdílet Vloženo 11. Duben 2015 a pre predstavu ako to môže vyzerať ak stráviš jeden sobotný deň s autom 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 12. Duben 2015 Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 Je to hezké, ale na jak dlouho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Duben 2015 Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 a pre predstavu ako to môže vyzerať ak stráviš jeden sobotný deň s autom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasum Vloženo 12. Duben 2015 Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 Suri ja sa hlásim kedy začneme U mňa je to bieda a tiež s tým chcem niečo spraviť, ale ešte som také nič nerobil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 12. Duben 2015 Sdílet Vloženo 12. Duben 2015 rok dva to vydrží v pohode ... hlavne čistím brzdy každoročne , toto je len skrášlenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kahuda Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 Zdravím komunitu, jsem čerstvým majitelem Rapida SB 1,2 TSI 63 kW a chtěl jsem se zeptat na ochranu spodku proti korozi. Koukal jsem pod auto, jsou tam nějaké plastové kryty, nedrží se pod tím v zimě sajrajt? Dělal někdo nějaké dodatečné opatření (nástřik apod.)? Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 Při dnešní vysoké úrovni antikorozní ochrany je to zbytečné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.