Ludva 77 Vloženo 29. Duben 2015 Sdílet Vloženo 29. Duben 2015 Rezavá zadní náprava. Máte někdo zkušenost jak to ošetřit ? Mám Rooma r.v. 09 150 ˇkm a zadní náprava je po krajích oprýskaná , bez barvy a rezavá. Dá se to nějak opravit ? Plastizol , tlumex plast , barva , vosk , atd ... a nebo se na to vyprdnout a nechat to jak to je. Ale takhle se mi to moc nelíbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 3. Květen 2015 Sdílet Vloženo 3. Květen 2015 Na Fabii 1 jsem mel napravy, bubny, lem na prazich, kam zakladas hever, na pohled uplne rezavy, ale v servisu vtdy rikali, ze to je jenom povrchova liska, ktera nicemu navadi. Po 200tis km jsem ji prodal a na pohled vypadala liska porad stejne. Roomster je ze spoda taky pohledove rezavej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 (editace) Mě spíš dostává ten "plíšek" ze kterýho je udělaná přední nápravnice do kterýho sou sevřený silentbloky ramen. To je snad nějaká tloušťka 2,5mm. To až jednou zrezne/prorezne. Editováno: 4. Květen 2015, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Spodek Fabie je fakt spickovej, na svoji cenovou kategorii, cela kastle mne osobne prijde nadprumerna na cenovku auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Xp3- Tak teďka nevim jak to vlastně myslíš... Jako že svojí robustností a tuhostí? Nebo antikorozní úpravou. A nebo úplně naopak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Xp3 už jsem měnil děravé rameno,takže tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 standa- dopřesni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Ano, myslim bytelnosti, na Fabii mi sice pravidelne odchazely zadni ulozeni ramen a 1x kosti, ale oprava celkem levna a co se tyka koroze, tak spodek byl na pohled rezavy, ale prehnileho nikdy nic, jako jsem mel na Meganovi podlahu. Porad pripominam cenovku Fabie. Jasan ze jsou i lepsi podvozky.... Tos mel prorezle rameno skrz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Já ne,zákazník,fabia 1,první majitel,nebourané,10ti leté auto,asi 1 cm díra u předního silentbloku.Je pravda,že to bylo jen jednou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 (editace) Jenomže F1 má rameno ze dvou profilovaných a proti sobě svařených plechů o tlouštce tak 2,5mm. Oproti 2 která má rameno z jednoho monolitickýho masivního profilovanýho plechu o tlouštce 4mm. A právě ten 2,5mm plech u F1 prorezne mnohem snáž (a kdo ví z jakýho železa je vyrobenej) než masivní 4mm rameno u F2. Výrobce asi při konstrukci F2 uznal, že bude lepší, odolnější (a taky levnější na výrobu) udělat rameno ze 4mm tlustýho kotláku. Ale at se dělaj auta jakkoliv šizený, na pevnosti a tuhosti podvozkových částí si nelajzne šetřit žádnej výrobce. To neni motor, převodovka, klimatizace, el. okýnka a nebo elektronika který prostě přestanou jít. Podvozek, nápravy a řízení jsou věci který se prostě nesmí zhroutit když to člověk valí někde 140km/h. A vlastně ani brzdy. Beru to ale za předpokladu, že si majitel jejich stav a opotřebení musí taky kontrolovat. Editováno: 5. Květen 2015, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 (editace) Ale vlastně proč by si to kontroloval majitel. Na to sou tady STK. Editováno: 5. Květen 2015, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 (editace) Když sem se rozhodoval při koupi nového auta mezi mnohýma jinýma, tak sem v autosalonech koukal mimo jiné i na podvozky. Třeba takovej Nissan Note má taky rameno z 4mm plechu, ale je celkově takový nějaký úzký a divně profilovaný. Neříkám, že to nemaj dobře vypočítaný, ale přece jen rameno na F2 na mě působí mnohem masivnějším dojmem. Editováno: 5. Květen 2015, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 (editace) První f2 mají stejný podvozek jako f1.Ramena změnili hlavně z důvodu odolnějšího zadního uložení.Aby se to nepletlo tak použili plechovou nápravnici,u některých starších oct1 je na ní po letech docela strašidelný pohled.Pořád lepší vyměnit rameno za 500 než nápravnici za 5000. Editováno: 5. Květen 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 5. Květen 2015 Sdílet Vloženo 5. Květen 2015 Myslis tim rozdily PQ24 a PQ25? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludva 77 Vloženo 6. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 No tak orezlou nápravu asi nechám být. Teď mám jinou zábavu .Sundal jsem plast podběhy a po umytí jsem se docela zhrozil. Na zadku zhruba tak 20 procent puchýře loupající se barva a někde už krásně rezavé. Tak brousim a brousim a brousim .......... Antikorozní ochrana bídná. jsem zklamaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 Na predni casti zadniho podbehu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 6. Květen 2015 Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 No tak orezlou nápravu asi nechám být. Teď mám jinou zábavu .Sundal jsem plast podběhy a po umytí jsem se docela zhrozil. Na zadku zhruba tak 20 procent puchýře loupající se barva a někde už krásně rezavé. Tak brousim a brousim a brousim .......... Antikorozní ochrana bídná. jsem zklamaný. hoď prosím foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludva 77 Vloženo 6. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 zítra to zkusim nafotit už je to z větší části obroušené. ale když je tam puchýřek tak to vemu nejdřív šroubovákem . pod tím není rezavý ,ale je tam slaná krusta. fuj. časem by to asi i rezavělo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludva 77 Vloženo 6. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2015 (editace) Na predni casti zadniho podbehu? No tam hlavně směrem k prahu -máš s tím zkušenost ? ale jinak pod tlumičem , okolo horního uložení tlumiče i na lemu blatníku - zevnitř Dratěnej kotouč do vrtačky a už to lítá. Editováno: 6. Květen 2015, autor: Ludva 77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 7. Květen 2015 Sdílet Vloženo 7. Květen 2015 No. Já mám zas problém s otlačenýma místama od originálního autoheveru u předních kol v místě označeným vylisovanou šipkou do prahu výrobcem vozidla pro vložení originálního nouzového autoheveru. Ně ja sem to tam blbě dával a odloupla se mi barva na tom rantlíku a pad za nim směrem pod auto až na kov. Ta originál barva je na spodku auta taková tlustá, silnovrstvá a plastická prej kvůli odletujícím kamínkům. Jenže jak se někde odloupla(na tom rantlíku tak 9x30mm a na spodku za nim tak 15x15mm) tak se bojim aby se mi nedostala voda pod tu barvu dál a neodlupovalo se to víc a víc samo od sebe už bez mého přičinění. FOTO JE JEN ILUSTRATIVNÍ Z ROZŘEZANÝ KAROSERIE CIZÍHO AUTA. Nešlo by to teda zavčasu to pořádně odmastit, vysušit a pak stříknout nějakým gumoasfaltem nebo nějakou spešl barvou na podvozky aut? Aby se ty díry od odlouplý barvy a ta odchlíplá barva zas zavřely a nepustily pod sebe dál nějakou potencionální vlhkost? Jinak auto v záruce ale nechci aby na mě v autorizáku prudili s něčim ve smyslu nedodržení správného postupu zvedání vozidla. A pokud se teda v autorizáku opravuje tahle nepříjemnost, tak co se na to stříká za sajrajty a popřípadě kolik to tak stojí kdybych si to chtěl nechat udělat od nich? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 7. Květen 2015 Sdílet Vloženo 7. Květen 2015 Tyhle cajky na podvozek se dělají i na štětku,tou to aspoň pořádně přitlačíš,vzal bych to ještě nějakou zinkovou barvou.Ošetřoval jsem to takhle na fabii a drželo to dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 7. Květen 2015 Sdílet Vloženo 7. Květen 2015 Taky by mě zajímalo jakým způsobem jsou spojený ty plechy na tom rantlíku označený červeným kroužkem. To je nějak svařovaný a nebo s odstupama přibodovaný? A taky jestli má cenu vystříkávat nejakým tlumexplastem ty modře a zeleně označený dutiny v prahu. Pokud se na ně jde nějak dostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 7. Květen 2015 Sdílet Vloženo 7. Květen 2015 (editace) Celá kastle je bodovaná,kde je to ven tak je tmelená.Dutiny se stříkají voskem,ten tlumex,plastizol,body atd. se dává právě na prahy a podvozek.Stříkat dutiny moc smysl nemá,jsou ošetřené z výroby,ale nic tím naskazíš,větší smysl má vyndat plastové podběhy a všude kde se hromadí bahýnko vystříkat voskem. Editováno: 7. Květen 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 7. Květen 2015 Sdílet Vloženo 7. Květen 2015 (editace) A ten rantlík je bodovanej v jakej hustotě asi tak? Jedno bodnutí každejch 5cm? Jinak plasty z podběhů sundavam pokaždé při sezonní výměně kol. Lehce vymetu smetáčkem s vodou bordel a pak vypláchnu kropáčem. Editováno: 7. Květen 2015, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 7. Květen 2015 Sdílet Vloženo 7. Květen 2015 To ti neřeknu,ale kolem těch 5 cm to asi bude.Když to takhle pravidelně čistíš tak to stříkat nemusíš,ale nic tím nezkazíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.