Přejít na obsah

Ošetření rezavých částí nápravy


Ludva 77

Doporučené příspěvky

Rezavá zadní náprava.

Máte někdo zkušenost jak to ošetřit ?

Mám Rooma r.v. 09 150 ˇkm a  zadní náprava je po krajích oprýskaná , bez barvy a rezavá.

Dá se to nějak opravit ? Plastizol , tlumex plast , barva , vosk , atd ...  a nebo se na to vyprdnout a nechat to jak to je. Ale takhle se mi to  moc nelíbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Fabii 1 jsem mel napravy, bubny, lem na prazich, kam zakladas hever, na pohled uplne rezavy, ale v servisu vtdy rikali, ze to je jenom povrchova liska, ktera nicemu navadi. Po 200tis km jsem ji prodal a na pohled vypadala liska porad stejne. Roomster je ze spoda taky pohledove rezavej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, myslim bytelnosti, na Fabii mi sice pravidelne odchazely zadni ulozeni ramen a 1x kosti, ale oprava celkem levna a co se tyka koroze, tak spodek byl na pohled rezavy, ale prehnileho nikdy nic, jako jsem mel na Meganovi podlahu.

Porad pripominam cenovku Fabie. Jasan ze jsou i lepsi podvozky....

Tos mel prorezle rameno skrz?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenomže F1 má rameno ze dvou profilovaných a proti sobě svařených plechů o tlouštce tak 2,5mm. Oproti 2 která má rameno z jednoho monolitickýho masivního profilovanýho plechu o tlouštce 4mm.

 

A právě ten 2,5mm plech u F1 prorezne mnohem snáž (a kdo ví z jakýho železa je vyrobenej) než masivní 4mm rameno u F2.

Výrobce asi při konstrukci F2 uznal, že bude lepší, odolnější (a taky levnější na výrobu) udělat rameno ze 4mm tlustýho kotláku.

Ale at se dělaj auta jakkoliv šizený, na pevnosti a tuhosti podvozkových částí si nelajzne šetřit žádnej výrobce. To neni motor, převodovka, klimatizace, el. okýnka a nebo elektronika který prostě přestanou jít.

 

Podvozek, nápravy a řízení jsou věci který se prostě nesmí zhroutit když to člověk valí někde 140km/h. A vlastně ani brzdy.

 

Beru to ale za předpokladu, že si majitel jejich stav a opotřebení musí taky kontrolovat.

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když sem se rozhodoval při koupi nového auta mezi mnohýma jinýma, tak sem v autosalonech koukal mimo jiné i na podvozky.

Třeba takovej Nissan Note má taky rameno z 4mm plechu, ale je celkově takový nějaký úzký a divně profilovaný.

Neříkám, že to nemaj dobře vypočítaný, ale přece jen rameno na F2 na mě působí mnohem masivnějším dojmem.

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

První f2 mají stejný podvozek jako f1.Ramena změnili hlavně z důvodu odolnějšího zadního uložení.Aby se to nepletlo tak použili plechovou nápravnici,u některých starších oct1 je na ní po letech docela strašidelný pohled.Pořád lepší vyměnit rameno za 500 než nápravnici za 5000.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak orezlou nápravu asi nechám být. Teď mám jinou zábavu .Sundal jsem plast podběhy a po umytí jsem se docela zhrozil.

Na zadku zhruba tak 20 procent puchýře loupající se barva a někde už krásně rezavé. Tak brousim a brousim a brousim ..........

Antikorozní ochrana bídná. jsem zklamaný. :kol-26: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak orezlou nápravu asi nechám být. Teď mám jinou zábavu .Sundal jsem plast podběhy a po umytí jsem se docela zhrozil.

Na zadku zhruba tak 20 procent puchýře loupající se barva a někde už krásně rezavé. Tak brousim a brousim a brousim ..........

Antikorozní ochrana bídná. jsem zklamaný. :kol-26: 

hoď prosím foto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na predni casti zadniho podbehu?

No tam hlavně směrem k prahu  -máš s tím zkušenost ?

ale jinak pod tlumičem , okolo horního uložení tlumiče i na lemu blatníku - zevnitř

Dratěnej kotouč  do vrtačky a už to lítá.

Editováno: , autor: Ludva 77
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No. Já mám zas problém s otlačenýma místama od originálního autoheveru u předních kol v místě označeným vylisovanou šipkou do prahu výrobcem vozidla pro vložení originálního nouzového autoheveru. Ně ja sem to tam blbě dával a odloupla se mi barva na tom rantlíku  a pad za nim směrem pod auto až na kov. Ta originál barva je na spodku auta taková tlustá, silnovrstvá a plastická prej kvůli odletujícím kamínkům.

Jenže jak se někde odloupla(na tom rantlíku tak 9x30mm a na spodku za nim tak 15x15mm) tak se bojim aby se mi nedostala voda pod tu barvu dál a neodlupovalo se to víc a víc samo od sebe už bez mého přičinění.

 

FOTO JE JEN ILUSTRATIVNÍ Z ROZŘEZANÝ KAROSERIE CIZÍHO AUTA.

 

Nešlo by to teda zavčasu to pořádně odmastit, vysušit a pak stříknout nějakým gumoasfaltem nebo nějakou spešl barvou na podvozky aut?

Aby se ty díry od odlouplý barvy a ta odchlíplá barva zas zavřely a nepustily pod sebe dál nějakou potencionální vlhkost?

 

Jinak auto v záruce ale nechci aby na mě v autorizáku prudili s něčim ve smyslu nedodržení správného postupu zvedání vozidla.

 

A pokud se teda v autorizáku opravuje tahle nepříjemnost, tak co se na to stříká za sajrajty a popřípadě kolik to tak stojí kdybych si to chtěl nechat udělat od nich?

post-85140-0-28596000-1430966731_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky by mě zajímalo jakým způsobem jsou spojený ty plechy na tom rantlíku označený červeným kroužkem. To je nějak svařovaný a nebo s odstupama přibodovaný?

 

A taky jestli má cenu vystříkávat nejakým tlumexplastem ty modře a zeleně označený dutiny v prahu. Pokud se na ně jde nějak dostat.

post-85140-0-90652600-1431003841_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celá kastle je bodovaná,kde je to ven tak je tmelená.Dutiny se stříkají voskem,ten tlumex,plastizol,body atd. se dává právě na prahy a podvozek.Stříkat dutiny moc smysl nemá,jsou ošetřené z výroby,ale nic tím naskazíš,větší smysl má vyndat plastové podběhy a všude kde se hromadí bahýnko vystříkat voskem.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...