Přejít na obsah

Dynamic Chassis Control (DCC)


kokta7

Doporučené příspěvky

Mně osobně to připadá jako Normal, ale není to tak zcela jednoduché, DCC reaguje podle aktuálního stavu třeba na prudší průjezd zatáček, kdy podvozek může "ztvrdnout" i když je v režimu Comfort. To u klasického podvozku není, rovněž velikost kol hraje roli. Co jsem měl možnost vyzkoušet, tak podle mně to je nejbližší Normalu. Rád uvítám i ostatní postřehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normal je nejblíže nastavení bežného podvozku bez adaptivních tlumičů. Bavím se o variantě bez příplatkového sportovního podvozku, tam je pak neadaptivní podvozek o něco tvrdší. Velikost kol je optimál max 18", 19" už si zaslouží adaptivní, kterej si s nima poradí lépe

Editováno: , autor: Anorex
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobrý den,

 

máme Škodu Superb 4x4 s adaptivním podvozkem s motorem 1,4 110 kW s vypínáním válců (nyní najeto 600 km). Auto je velice pohodlné a motor překvapivě silný a pružný. S autem jsou ale potíže při pomalých rychlostech po městě na nerovné cestě, kde se ozývají podivné zvuky (klepání, bouchání) jakoby od podvozku nebo od kol. Ve větších nebo i v běžných rychlostech mimo město je jízda bez těchto zvuků.

Příští týden budeme problém s boucháním od podvozku při jízdě na nerovnostech reklamovat. Uvidíme, jak s reklamací pořídíme. Bouchání od adaptivního podvozku nepatří do komfortního vozu, kterým by jinak Superb III určitě byl. Takto se však auto projevuje jako stará rachotina, kterou je potřeba zavést do servisu na opravu. Snad s reklamací uspějeme a budeme s jinak povedeným vozem spokojeni.

Jízda s adaptivním podvozkem je jinak velice příjemná. Máme většinou zvolen režim Comfort a je to parádní svezení. Škoda těch obtěžujících zvuků při jízdě v malých rychlostech (ve městě).

 

S pozdravem

Suk

Už jsem to dával do jiného vlákna, ale patří to sem.

Nevím zda to byl záměr, ale já když si objednával SIII, tak mi můj prodejce velmi jemně doporučil nedávat si adaptabilní podvozek. Ještě před půl rokem, když jsem to s ním probíral poprvé pěl na nastavitelný podvozek jen superlativy. Jen by mě zajímalo co se za ten půl roku změnilo.

Možná to je jen náhoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Vsiml jsem si zajimaveho chovani nastaveni DCC - pokud mam auto nastaveno na rezim sport, nebo individual, ve kterem mam nastaven motor na S, tak stejne kdyz nastartuju, tak presto ze mi DCC ukazuje zvoleny mod (sport nebo individual), se kterym jsem ukoncil posledni jizdu (tzn. pamatuje si posledni pouzity), tak motor / prevodovka je vzdy po startu nastavena defaultne na D namisto S, ktere je standardnim profilem tech modu. Myslel jsem treba, ze to je do doby, nez se zahreje olej... Ale neni to tak, proste dokud manualne volicem prevodovky nezvolim na DSG razeni S nebo znovu pres nastaveni DCC na displeji nezmenim na jiny profil nez aktualne je (tzn. prepnu napr. na normal) a pak zpatky zmenim na ten chteny sport nebo individual, tak se prevodovka do S sama proste neprepne. Mate stejnou zkusenost? Je to vlastnost auta, ze vzdy, at uz je v jakemkoliv profilu DCC, ma po startu nastaveny motor/prevodovku v modu D? Diky za info jestli nekdo muzete vyzkouset.

Editováno: , autor: Hezoun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Sukyn: pred objednanim vozu jsem mel z Boleslavi 10 dni na zkousku zapujcku s DCC. Najel jsem s tim pres 1000km. Podvozek nebouchal. DCC v rezimu normal odpovida víceméně klasickým tlumicum. Po vyzkoušení obou verzi jsem usoudil ze DCC nepotřebuji. Rezim comfort na me byl moc měkký, sport mi prisel uz tvrdy. Vlastne jsem pak jezdil jen v rezimu normal.

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Dnes jsem si všiml, že je mezera mezi pneumatikou a blatníkem jiná u zadních kol a jiná o předních kol. Mezera mezi pneumatikou a blatníkem je u předních kol větší a u zadních kol menší. Vypadá to, jako bychom měli kufr plný těžkého nákladu pod kterým je auto snížené a mezera mezi blatníkem a pneumatikou je tak menší než jaká je o kol předních. Problém je v tom, že kufr máme prázdný. Je to normální a každý Superb III má mezeru mezi pneu a blatníkem u zadních kol menší než u kol předních? Nebo je to tím našim problémovým adaptivním podvozkem u kterého stále čekáme na vyřešení problému z boucháním?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to normálne.Aj ja to mám tak a nemám DCC.Majú to vačšina aut tak.

Vacsina Skodoviek to ma takto,takze ked sa ozaj auto do kufra na full naladuje,vypada to ozaj komicky.Komu to nevyhovuje,je moznost znizit auto priplatkovym pruzenim zo Skoda prislusenstva Eibach pro kit,kde predok zide dole cca 40mm,zadok 30mm a auto sa krasne zrovna.

http://forum.skodahome.cz/topic/134529-pruziny-eibach-pro-kit-pre-superb-3/

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Mal som možnosť vyskúšať na trasu po meste aj dialnici asi rok starý naložený SIII combi TDI 190k 4x4 DSG L&K s 19" kolesami.
DCC v režime komfort mi prišlo príliš mäkké a auto sa dosť naklanalo. Prekvapivo v režime šport je to stále príjemne komfortné a oproti OIII RS na 18" je to výrazný rozdiel. Auto už netrpelo prílišným naklananim, no nestal sa z neho kostitras ako RSa. Toto sa podarilo. Za mňa palec hore.

sent using tapatalk



Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Vsetci kto mate DCC s roznymi motormi, prosim o nazor. Testoval som tri rozne variacie superbu. 1. Sportline 2.0 tsi - nepamtam si alternativy vyberu jazdného profilu. 2. Sportline 1.4 tsi ten mal iba volby "eco" "normal" "sport" "individual". Teda chybala moznost comfort. Pri tretom testovanom, nie Sportline, boli opat všetky volby. Ako to teda je? Pri niektorych, modeloch alebo motoroch sa lisia volby jazdneho rezimu? Dakujem za odpovede. (pri predvadzacke 1.4 tsi mi predajca povedal ze Sportline nema "comfort" volbu - ale to sa mi nezda)

Odoslané z A0001 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...