Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 206 kW


kokta7

Doporučené příspěvky

V 6. 7. 2020 na 11:06, ztr00 napsal:

Tak to je to same jako: https://www.autodily-pema.cz/vif-super-benzin-aditiv-500ml

Já toho vzal více pro jistotu -)

Spíš není - liší se to koncentrací/dávkováním (one shot je myslím 1:125, 500ml a víc je 1:500)

edit: dle netu je to 1:500 u one shotu a 1:1000 u normálního.

Editováno: , autor: bouchy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, pokud jsem to dobře pochopil (ale klidně se mohu mýlit), tak ten půllitr ma jiné dávkovní (může mít jinou koncentraci), ale jedná se o to samé (VIF benzin aditivum). Imho dle popisku mi to připadá prašť jak uhoď. :-) Těžko říci. 

 

Edit: Je to jak říkám. Má to jinou koncentraci, proto je dávkování jiné. viz. https://www.red-rider.cz/spravne-davkovani-aditiv.html. Jinak je to to samé.

Editováno: , autor: ztr00
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ok, ok 1000 lidí...Za mě, mám rád svoje auto, ale zvuk mělo hnusnej a jako vysavač (klasika, kterou se dočtete na a....cz), že I4 turbo motory nemaj zvuk, blabla. Navíc, čím starší, tím hlasitější. Moc nesouhlasím s tou myšlenkou, že 206 kw je pro ty, co maj svý roky. Možná u LaK verze:P a možná, že já svoje roky ještě nemám:) a proto Sportline. Takže, rezonátor, auto (paradoxně) ztišil, ale zvuk na DSG/S je jadrnější (trochu) a pod plnou náloží pěkně praská z výfuku. Ale 100 lidí a chápu, že někdo tohle nemusí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny , naskytla se mi možnost koupit 4roky starý vůz s tímto motorem 2.0tsi 206kw,vůz má najeto 110 000km ,tak bych se chtěl zeptat majitelů tohoto motoru,jestli je to dobrý nápad kupovat takto ojetý vůz.

Vůz má kompletní historii v autorizovaném servisu.

Zajímalo by mne,jak je na tom tento motor s výdrží , jestli při takovém nájezdu nedýchá z posledního (samozřejmě podle údržby a zacházení předchozího majitele)

Jestli ve větší míře nežere olej , a další věci , na které bych si měl dát pozor?

Protože jsem snad ani neviděl jediný SIII s tímto motorem na prodej , co by měl nájezd přez 150 000km , a to mne docela zaráží.

Předem děkuji za reakce 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to motor který se už roky dává třeba do cupry a z mého pohledu je vychytaný. Co mu nesvědčí jsou neodborné zásahy v podobě nekvalitního chipu či dlouhé intervaly mezi výměnami oleje.

Důležitý je, aby se s ním po dostatečném zahřátí jezdilo, to znamená, aby ho někdo stále netrápil kolem dvou tisíc otáček.

 

206 jsem měl čtyři roky, ted s ní jezdí táta, já mám teď nový 200. Máme podobné kilometry, cca 110tkm a nezaznamenal jsem s motorem problém. 

Za mě je to velmi dobrá volba a to svezení je parádní.

Olej jsem v intervalech 20tkm nedolíval ani jednou.

 

Pokud máš obavu v jakém stavu je motor, tak tomu nech změřit tlaky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ono asi co majitel, to problém/ v pořádku motor a auto obecně. Kupoval jsem nedávno 206 s nájezdem 140tkm po majiteli, který se o auto řádně staral, lil tam pouze 100ku benzin, pravidelně vše měnil v servisu a auto šlape jako hodinky. Takže ono je asi těžké se ptát, zdali je to dobrá koupě či nikoliv, jelikož vždy záleží kdo se k tomu a jak choval. Co se týče povahy motoru - téměř žádné předurčené neduhy nemá :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj 

mám zavadičku

Pri jízdě spadla teplota motoru a rozběhly se Sahary

Příčina je špatný termoregulator u vodní pumpy.

 

Protože jsem musel demontovat sání motoru , tak jsem se mohl podívat na stav ventilů.

Je to celkem děs.

Auto ma 135 t a jezdím 98 100 oct.

 

 

 

FCFA54BB-F104-437B-B1B9-2635A562752B.jpeg

image.jpg

817E4C63-0C65-4B7F-8193-6CAA811CA3D9.jpeg

039BDBC9-D9F7-4959-8D43-80A8ED6C7D2B.jpeg

D3881CF6-509B-440C-AD73-D6E1FDCD795A.jpeg

290BDCCE-E451-4F95-8C0C-B5CF5B837F13.jpeg

412B36CB-2EB2-4B32-B555-9CF295F18DC1.jpeg

B8F3695F-052F-4071-8BC3-963659CDBCD5.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S autem jsem najel 6000 má 135000 Před koupí jezdilo do servisu pravidelně co 30 tis.

Většinou jezdím s karavanem, tak že pomalu ale v zápřahu.

Čekal jsem, že to bude čisté.

No nic pokusím se to očistit kartáčkem.

Ještě asi pošlu vstřiky na vyčištění ultrazvukem , když už to mám rozebrané.

Nemáte s tim někdo zkušenost? 

auto na volnoběh se studeným motorem stále trochu kucká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Italsaká metoda je správná,ale to by tady někteří členové nesměli psát,že s TSI jezdí za 4 litry .-) :-) :-) ,pak to tak dopadá,přesně jako je popsáno v článcích.

Jinak škodovácké 1,8 TSi a myslím i 2,0 mají jednu výhodu,že v nízkém zatížení používají MPI vstřikování

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...