Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

@Jakub33 meine götter,kecali a nevymenili ? postup odstranovania pricin je vzdy od tych jednoduchsich ukonov a na 90% to budu prave tie moduly,ktore pomohli tym s obdobnym problemom.

V 6. 7. 2020 na 11:06, ztr00 napsal:

Tak to je to same jako: https://www.autodily-pema.cz/vif-super-benzin-aditiv-500ml

Já toho vzal více pro jistotu -)

Spíš není - liší se to koncentrací/dávkováním (one shot je myslím 1:125, 500ml a víc je 1:500)

edit: dle netu je to 1:500 u one shotu a 1:1000 u normálního.

Upraveno od bouchy

No, pokud jsem to dobře pochopil (ale klidně se mohu mýlit), tak ten půllitr ma jiné dávkovní (může mít jinou koncentraci), ale jedná se o to samé (VIF benzin aditivum). Imho dle popisku mi to připadá prašť jak uhoď. :-) Těžko říci. 

 

Edit: Je to jak říkám. Má to jinou koncentraci, proto je dávkování jiné. viz. https://www.red-rider.cz/spravne-davkovani-aditiv.html. Jinak je to to samé.

Upraveno od ztr00

Kupte si kanystr 5L v akci za 1600kč a a pumpičku za 100kč a je klid na dlouho, když mi malá 500ml dochází tak si jen doplním. Pak je to i ekonomické. 

  • 3 týdny později...

Rezonátor od Laityngu (Chlumec nad Cidlinou) - :: pops, cracks and brps :: -

 

206 kw

ACD152B5-F7D1-4734-ACA2-474B05FC01D9.jpeg

2F49149D-1A9B-4D6D-83A0-9FC326AB4B28.jpeg

1D7D658F-276F-4526-A54C-1645E19A6038.jpeg

425BAD91-47BF-4DB9-A780-5B2618F78481.jpeg

Jako aby to krasne odhlucneny auto delalo zbytecnej hluk a upozornovalo na sebe, nedejboze aby si o me lidi kolem mysleli ze jsem blb? :D

Proboha, proč by to někdo do toho auta dobrovolně dával? Já teda tu 206 kw beru jako auto pro někoho kdo už má svý roky, vybllnul se, má rád komfort a svižnou jízdu za relativně přijatelné peníze.

Nechápu,já si na blbnutí pořídil tohle a pak rád přesednu do tichoučkého měkoučkého auta :-)

GT1.jpg

Ok, ok 1000 lidí...Za mě, mám rád svoje auto, ale zvuk mělo hnusnej a jako vysavač (klasika, kterou se dočtete na a....cz), že I4 turbo motory nemaj zvuk, blabla. Navíc, čím starší, tím hlasitější. Moc nesouhlasím s tou myšlenkou, že 206 kw je pro ty, co maj svý roky. Možná u LaK verze:P a možná, že já svoje roky ještě nemám:) a proto Sportline. Takže, rezonátor, auto (paradoxně) ztišil, ale zvuk na DSG/S je jadrnější (trochu) a pod plnou náloží pěkně praská z výfuku. Ale 100 lidí a chápu, že někdo tohle nemusí.

@H1982 mě svezl (chtěl jsem zkusit jaký je jeho upravený podvozek), a nepřišlo mi, že by ten výfuk dělal nějaký nepříjemný hluk. On má teda ještě odhlučněné dveře, tak možná proto mi to nepřišlo. Na druhou stranu je určitě poznat, že s výfukem se něco dělalo.

  • 1 měsíc později...

Zdravím všechny , naskytla se mi možnost koupit 4roky starý vůz s tímto motorem 2.0tsi 206kw,vůz má najeto 110 000km ,tak bych se chtěl zeptat majitelů tohoto motoru,jestli je to dobrý nápad kupovat takto ojetý vůz.

Vůz má kompletní historii v autorizovaném servisu.

Zajímalo by mne,jak je na tom tento motor s výdrží , jestli při takovém nájezdu nedýchá z posledního (samozřejmě podle údržby a zacházení předchozího majitele)

Jestli ve větší míře nežere olej , a další věci , na které bych si měl dát pozor?

Protože jsem snad ani neviděl jediný SIII s tímto motorem na prodej , co by měl nájezd přez 150 000km , a to mne docela zaráží.

Předem děkuji za reakce 

Je to motor který se už roky dává třeba do cupry a z mého pohledu je vychytaný. Co mu nesvědčí jsou neodborné zásahy v podobě nekvalitního chipu či dlouhé intervaly mezi výměnami oleje.

Důležitý je, aby se s ním po dostatečném zahřátí jezdilo, to znamená, aby ho někdo stále netrápil kolem dvou tisíc otáček.

 

206 jsem měl čtyři roky, ted s ní jezdí táta, já mám teď nový 200. Máme podobné kilometry, cca 110tkm a nezaznamenal jsem s motorem problém. 

Za mě je to velmi dobrá volba a to svezení je parádní.

Olej jsem v intervalech 20tkm nedolíval ani jednou.

 

Pokud máš obavu v jakém stavu je motor, tak tomu nech změřit tlaky.

  • 2 týdny později...

Řekl bych že až na výjimky se motor nepoužívá na hodně vysoké nájezdy ročně jako TDI, takže kusy se 150k+ budou asi ještě později.

Ono asi co majitel, to problém/ v pořádku motor a auto obecně. Kupoval jsem nedávno 206 s nájezdem 140tkm po majiteli, který se o auto řádně staral, lil tam pouze 100ku benzin, pravidelně vše měnil v servisu a auto šlape jako hodinky. Takže ono je asi těžké se ptát, zdali je to dobrá koupě či nikoliv, jelikož vždy záleží kdo se k tomu a jak choval. Co se týče povahy motoru - téměř žádné předurčené neduhy nemá :) 

  • 2 týdny později...

Ahoj 

mám zavadičku

Pri jízdě spadla teplota motoru a rozběhly se Sahary

Příčina je špatný termoregulator u vodní pumpy.

 

Protože jsem musel demontovat sání motoru , tak jsem se mohl podívat na stav ventilů.

Je to celkem děs.

Auto ma 135 t a jezdím 98 100 oct.

 

 

 

FCFA54BB-F104-437B-B1B9-2635A562752B.jpeg

image.jpg

817E4C63-0C65-4B7F-8193-6CAA811CA3D9.jpeg

039BDBC9-D9F7-4959-8D43-80A8ED6C7D2B.jpeg

D3881CF6-509B-440C-AD73-D6E1FDCD795A.jpeg

290BDCCE-E451-4F95-8C0C-B5CF5B837F13.jpeg

412B36CB-2EB2-4B32-B555-9CF295F18DC1.jpeg

B8F3695F-052F-4071-8BC3-963659CDBCD5.jpeg

Klasika dnešních TSi motorů

  • Autor

a jak často měníš olej?

S autem jsem najel 6000 má 135000 Před koupí jezdilo do servisu pravidelně co 30 tis.

Většinou jezdím s karavanem, tak že pomalu ale v zápřahu.

Čekal jsem, že to bude čisté.

No nic pokusím se to očistit kartáčkem.

Ještě asi pošlu vstřiky na vyčištění ultrazvukem , když už to mám rozebrané.

Nemáte s tim někdo zkušenost? 

auto na volnoběh se studeným motorem stále trochu kucká.

Můžete vysvětlit pro laiky, co tohle způsobí? Špatná konstrukce motoru, špatné palivo, nedostatečná péče?

 

A co může být následkem a jak tomu předejít?

 

Mám s tím motorem najeto 75000, ale měním olej každých 15000 a tankuju výhradně 100oktanů...

Italsaká metoda je správná,ale to by tady někteří členové nesměli psát,že s TSI jezdí za 4 litry .-) :-) :-) ,pak to tak dopadá,přesně jako je popsáno v článcích.

Jinak škodovácké 1,8 TSi a myslím i 2,0 mají jednu výhodu,že v nízkém zatížení používají MPI vstřikování

No ale jen ty do roku 2017, novější už mají jenom FSi vstřikovače a přišly o MPi. Třeba RS245 či sup 200kw mají už jen provstřik kde ti ani složka či aditivum v palivu nepomůžou..

Vstřikovaci  ventily jsou venku 

 

 

BF93B05F-1B7D-4401-A52F-A57E3996A26E.jpeg

D4187A98-F94C-4454-B9AB-F1D2A57CAEA5.jpeg

4B62D29E-9443-49D4-952D-D9B05FA1769F.jpeg

1B7C091F-0037-4C74-AF2D-083666AD29B0.jpeg

Předstřik 

Ten je trochu méně od karbonu


A klapka v sání taky zaprasená 

60B1D512-9CFD-46F0-9B96-A741A068AF78.jpeg

image.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.