Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Promiň, teď jsem popisoval konkrétně 110kw verzi. Máme doma i 140kw verzi, ale nemám možnost dynamiku při plně naloženém autě otestovat. 

  • 1 měsíc později...

Mám téměř přesně 10tis najeto,spočítal jsem přesnou spotřebu a je 7.7 litru.Auto jezdí 80 procent kratší trasy a město, zbytek mimo.V 5tis byla spotřeba 8.5 litru. Musím přidat, že v zimě využívané stále nezávislé topení.

Co se týče výkonu, přijde mi opravdu 110kW v pohodě ani málo, ani moc.

 

  • 1 měsíc později...

Měl někdo nějaký závažný problém na tomto motoru?

  • 5 měsíců později...

Dobrý den,

 

Mám tento motor, momentálně s nájezdem 30 000 km. Auto jsem zakoupil při 8000 najetých km. na jaře a téměř po 14 dnech auto začalo vydávat od motoru divný vibrační zvuk(podobný zvuku motoru když se podtáčí), zvuk začíná vždy cca po 10 minutách jízdy a nastupuje při cca 1700 otáčkách. Nemá někdo zkušenost s podobným problémem? Nikde ani zmínka o podobném problému u Superbu 3. Děkuji za odpověď.

Špatný napínák.

před 2 hodinami, ferda25 napsal:

Špatný napínák.

Díky za odpověď.

  • 1 měsíc později...
V 11/24/2017 na 12:31, DanielB napsal:

Díky za odpověď.

Můžu se zeptat jestli to byla ta závada??? Mám taky s3 nájezd 40tis teďka a právě se mě něco podobného taky děje při pomalé jízdě po městě.... děkuji za odpověď 

  • 2 měsíce později...

Jakou máte s tímto motorem "standardní" teplotu oleje?

Ja mám při běžném ježdění ( max do 130km/hod) teplotu stabilně 110-116°C. Přijde mi to poměrně dost. Voda se drží na železných 90°C.

Nejvíce jsem měl v Alpách, kdy jsem měl při výjezdu svižnější jízdou na Grossglockner 124°C.

Díky za info.

Upraveno od Aerosa

Dialnica 130 dle GPS okolo 110-115 stupnov, cize uplne rovnako.

  • 1 měsíc později...

taky tak, dalnice 115+ , pri vyssich rychlostech

 

dotaz  - kde je presne na tomto motoru olejovy filtr? jdu na vymenu a chci to pak zkontrolovat zda v tom miste vubec neco delali ...

  • 1 měsíc později...

Existují již nějaké přehledy "nemocí" motorů 110 kW, ideálně DFE / DFEA ? Myslím tím některé provalené problémy jiných motorů, jako např. 103kW/BMM apod.

  • 5 měsíců později...

kolko tento motor 110kw dsg toci pri 140 km/h?

  • 4 týdny později...

Vyměnil jsem Superb Combi Style 2,0 TDI 110kW 4x4 manuál z 12/2015 za nový identický model, jen splňující emisní normu 6d-temp. Krom toho, že je motor tišší (zřejmě jen lepší odhlučnění), motor na volnoběh točí 750 místo dřívejších 900-950 otáček, více žere (o 1-1,5 litru) a saze vypaloval poprvé už po 100km... Máte někdo stejné zkušenosti?

Upraveno od mihaal

Přiznám se, že nevím, jakou mám emisní normu (míněno EUR6 ?), auto vyrobeno 5/2018, ale oproti předešlé O3 EUR6  se stejným motorem bez močoviny filtr vypaluje častěji. Spotřeba je oproti Octavii o ca 0,5l výše, ale taky +300kg. Pořád ale auto není zajeté. Mám ale pocit - musím ještě ověřit na více km, že žere daleko více při teplotě pod 0°C. To se mi spotřeba liší až o 1 až1,5L oproti letnímu provozu, nebo i plusovým teplotám na zimních kolech. Zatím to byl jen týden, tak uvidím později. Honza

Mam vyrobu 08/2016 a motor na volnobehu toci bezne 750ot, nicmene z casu na cas si zmysli, ze bude tocit zlahka nad 1000. Pri dalsej krizovatke zase spadne na 750 - zrejme dobijanie?

 

Inak dlhodoba spotreba 5,5 - jazdim vacsinou dialnice a obchvaty (sem tam centrum ak obchvaty stoja).

 

Vypalovanie DPF nesledujem.

  • Autor

Zvýšení volnoběžných otáček jak říkáš "z času na čas" je právě to "vypalování" DPF filtru nikoliv dobíjení.

Ale nemalo by vypalovanie DPF prebiehat az pri zohriatom motore a kontinualne? Toto sa deje pri nezahriatom alebo len z lahka zahriatom (50-70°) a nepravidelne rastu a klesnu (2 krizovatky 750, 1 krizovatka zlahka nad 1000).

 

Inak tie "bezne" volnobezne otacky, tie za chodu auta su bezne cca 900, az po zastaveni klesnu na 750.

Upraveno od deto

Zvýšené otáčky jsou i u neohřátého motoru při nízkých teplotách. Tak jsem to měl u O2 2,0CR, O3 2,0CR i S3 2,0CR. Pokud samozřejmě dochází k vypalování, otáčky zvýšené jsou též. U S3 jsem několikrát zažil, že vypalování probíhalo i při ne zcela zahřátém motoru. Honza

Ja mám za 3 mesiace najazdených 6500km a vypaľovanie PDF som si ešte nevšimol :D Možno je to tým, že jazdím väčšinou diaľnice na tempomate, takže nesledujem otáčky ale okolie a miesto motora počúvam hudbu :rolleyes:

  • 2 týdny později...

Zdravim, mám S3 a najeto 48 tisic..
kupoval jsem ho letos v létě a musím říct, že teď při nižších venkovních teplotách mi otáčky stoupají častěji, jak při nezahřátem motoru, tak i při zahřátém.. ve škodovce mi bylo řečeno, že při studeném motoru se tak děje proto, že se musí dříve ohřát kvůli topení, atd. a jinak že čistí DPF, ale  teď v zimním období se mi zdá, že to čistí častěji, než v letních měsících.. tak nevím no.., možná to tak má být, možná ne...

Jakou jste pozorovali nejvyssi teplotu oleje? Ja mel v lete 136 stupnu, coz uz mi prijde dost. Zadne upozorneni na teplotu se nekonalo, takze to je asi normalni. Voda drzela 90 stupnu.

 Menim olej po 15 000km, tak snad to na motor nemelo vliv.

136 uz je hodne, ja jsem mel max 124 pri max dlouhodobem zatizeni, tj jizda 180 kmh a vic nekolik hodin v kuse 

a v manualu pisou 114 jako bezne maximum

 

Upraveno od whokerz

Pri plne naloženom aute a dlhodobej rýchlosti cca 140km/h mám teplotu v rozmedzí od 110-120 stupňov, mám však len 7500km a pôvodný olej. Čoskoro plánujem výmenu oleja, tak som zvedavý či sa teplota zmení.

V 29. 12. 2018 na 20:19, Aerosa napsal:

Jakou jste pozorovali nejvyssi teplotu oleje? Ja mel v lete 136 stupnu, coz uz mi prijde dost. Zadne upozorneni na teplotu se nekonalo, takze to je asi normalni. Voda drzela 90 stupnu.

 Menim olej po 15 000km, tak snad to na motor nemelo vliv.

 

před 4 hodinami, whokerz napsal:

136 uz je hodne, ja jsem mel max 124 pri max dlouhodobem zatizeni, tj jizda 180 kmh a vic nekolik hodin v kuse 

a v manualu pisou 114 jako bezne maximum

 

Teplota oleje
Pokud je teplota motorového oleje v rozmezí 80-110 °C, je motor zahřátý na provozní teplotu.
Pokud je teplota oleje nižší než 80 °C, resp. vyšší než 110 °C, vyhněte se jízdě s vysokými otáčkami, na plný plyn a silnému zatížení motoru.

 já pokud bych měl dodržet těch 110 stupňů asi nikam nedojel. Překročím to i při běžné jízdě ve městě. Mimo město to i při jen lehce svižnější jízdě leze hned přes 120. Nezáleží taky na oleji? Dávají mi tam 0w 30 Shell 507 00.

Upraveno od PetrKV

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.