Přejít na obsah

výměna oleje a filtru + sundaní krytu motoru?


hasanek

Doporučené příspěvky

Zdravím,

jsem čerstvým majitelem jetého RS 2005, proto si chci udělat nejprve výměnu oleje. Olej mám Castrol edge 10w 60 vypuštění napuštění není problém, jen se mi nedaří zjistit jak je to tam s tím olej filtrem a kde přesně se nachází. Před tím jsem měl octa I 1,6 a tam to bylo jednoduché odšroubil se starej filtr a našroubil novej, tu nemohu klasický filtr najít, je tu nějaká vložka asi jsem zjistil zespodu kde je a v čem je umístěna ale nevím přesně jak na to a nerad bych vypustil olej a pak zjistil, že si neporadím s tím jak to rozdělat a dat tam tu vložku. Bohužel na webu žádné návody nemohu najít ani knihu v pdf octa II jak na to ke stažení. Tak snad mi někdo poradí popř odkáže na nějaký fotonávod, budu moc rád. 

 

Ještě druhá věc nepodařilo se mi zatím zjistit jak sundat kryt motoru odpojím sání a na druhé straně u váhy vzduchu ale kryt stále drží jako by byl někdě přišroubený bohužel nemohu najít žádné uchycení a zespod se nijak nedostanu není dobrý přístup zjistil jsem že v krytu je vložka vzduchového filtru tak jsem se chtěl na ni podívat v jakém je stavu. Pokud mi někdo poradí jak na tyto dva úkony pro začátek budu velice rád.

 

Předem díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze pouze odsroubit velkym sestihranem? na vrsku toho sestihrenu je nejaké jako bykolečko to se musí také odšroubit nebo s tím nic nedělat? OK vyzkouším pouze za kryt více zabrat bál jsem se abych něco neurval tak se nejprve raději ptám.

 

Ten olej tam je ježděný od začátku původní majitel dělal velké tuning úpravy a chip v německu u BB a na slovensku u BH motors a od začátku je ježděno na castrol Edge 10w 60 pro sportovní auta, mám k tomu nějaký výpis z brzdy a má to tam naměřeno 287koní . Tak mi to bylo doporučeno tam lít ten castrol 10w 60.

 

Díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze vzduchovy filtr a demontaz: dej si pozor aby ti nepraskl horni plast dost umelcu za nej taha az praskne je na to presny postup....tzn nejprve odpacis pravou str.po te levou a na konec zadek co se tyce filtru kup filtr urceny pro silnejsi verzi .... da se koupit ve vw je to takovy tovarni tuning ale jeste v ramci zachovani zivotnosti . Co se tyka olej. Filtru bude potrebovat orech myslim ze 36 tu zatku odsroubuj objevi se ti tam takovy "cendik" ten zamackni sroubovakem na.stranu a krasne.ti vytece olej z filtru ven a nezapomen si koupit novy vypustny sroub na olejovou vanu ps: co se tyka oleje je v poradku pro tento motor je nejlepsi mozna volba

Editováno: , autor: chipmann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 ps: co se tyka oleje je v poradku pro tento motor je nejlepsi mozna volba

Tohle tvrzení máš nějak ověřené? Respektive máš vyzkoušeno x značek sportovně zaměřených olejů na x tisících km pro porovnání? Neříkám že je zmiňovaný olej špatná volba ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...