Přejít na obsah

Cukání motoru Superb II 103 kW 2.0 TDI‎


vesely.m

Doporučené příspěvky

jeste jsem s tim za studena nejel takze nevim,jenom sem to nastartoval studeny abych koukl na hodnoty-uz jsem na to prisel kde :) takze ten prvni vstrik co jsem menil je teda ok?kdyz je spatny tak ukazuje pouze do plusu?ja jenom abych vedel jestli ho mam vratit nebo nechat.bral jsem starsi kus,pri vymene sem samozrejme musel vysroubovat 1 a 2 vstrik a ten prvni byl fest zakarbovany druhy byl pekny myslim tim moje vstriky v aute

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

libero diky za reakci,byl sem to projed a ok ikdyz nemrzlo bylo na nule,cukalo to kdyz bylo treba minus 5atd,ale zmizelo to cvakani takze to delal asi ten vstrik,je teda jeste slabe slyset ale oproti tomu jake to bylo predtim je to nebe a dudy :) spis si ted myslim ze jde slyset cerpadlo asi :) a co si myslis o tom tretim?asi ho nechat jeste?kazdopadne uvidim az zas jak bude mrznout

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne,starsi z bouracky,bral jsem vsechny 4kusy z jednoho motoru,cena byla prizniva,toz vymenit ho muzu ale by zas pak nevykazoval blbe hodnoty 2 a pak zas treba 4ty  :D asi ho vymenim ale nevim pak jak ho nakodovat pres vag,kabel mam ale moc s tim neumim,a ten kamos co me to kodoval bude na delsi dobu pryc

Editováno: , autor: foxdivemaster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj měl jsem stejný problém vždy ráno když jsem nastartoval cca po ujetí 20 m se auto celé roztřáslo a motor nešel do otáček asi tak po 10m najednou vše v pořádku a celý den vše ok. V tomto přípaďe pomohlo udělat chemií vyčištění motoru a vstřiků a vyměnit palivový filtr a je vše v naprostém pořádku cena v servisu cca 1000 kč. Do Škodovky nemá cenu jezdit jen zvás budou tahat peníze a nanic nepříjdou. Motor mám 2.0 TDI 125 kw DSG najeto 155000. Než začnete měnit vstřiky zkuste nejdřív tenhle způsob opravy. Motor je tichý a raní rozjezdy bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odchylky vstřikovaného množství se měří diagnostikou připojenou v autě, tedy za běhu motoru (se vstřiky se nic nedělá).

 

U VCDS je to záložka 01-Motor, měření bloků hodnot 181,182,183,184 ..... cokoliv za studena více než 2.0 mg je špatně

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj měl jsem stejný problém vždy ráno když jsem nastartoval cca po ujetí 20 m se auto celé roztřáslo a motor nešel do otáček asi tak po 10m najednou vše v pořádku a celý den vše ok. V tomto přípaďe pomohlo udělat chemií vyčištění motoru a vstřiků a vyměnit palivový filtr a je vše v naprostém pořádku cena v servisu cca 1000 kč. Do Škodovky nemá cenu jezdit jen zvás budou tahat peníze a nanic nepříjdou. Motor mám 2.0 TDI 125 kw DSG najeto 155000. Než začnete měnit vstřiky zkuste nejdřív tenhle způsob opravy. Motor je tichý a raní rozjezdy bez problémů.

Čím se čistily ty vstřiky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj Pánové. Měl bych dotaz. Švagrův Superb 2 také po studeném startu a rozjezdu párkrát při akceleraci zaškube. Je to i v létě i v zimě. V paměti závad samozřejmě nic. V bloku naměřených hodnot jsem vyčetl tyhle hodnoty. Pokud se nemýlým tak by to mohla dělat dvojka? 

Díky za radu.

IMG_20180803_184644.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

standamz: Nejjednodušší a nejlevnější způsob jak to zjistit a případně opravit, je koupit za pár stovek nějakej čistič a vyjezdit nádrž (dobrý zkušenosti mám s BG, pro diesely dělaj tohle: https://aditiva.heureka.cz/bg-245-premium-diesel-fuel-system-cleaner-325-ml/  Nebo pak třeba zkusit koňskou dávku VIFu ). Pokud to cuká ucpaným/zapečeným vstřikem, mělo by to pomoct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím vás pánové zase je tu téma škubaní motoru. No už si fakt nějak nevím rady :D Jedná se o škoda superb II 103kw kod motoru cffb. V první řadě chci říct ze je tam dane hybridní turbo z cfgb soft upraven na 1.7 baru (sedí tam jen potřeba dát hadičky z cfgb) turbo má najeto cca 30tis, dále nove originál dpf, nový egr wahler, nová spojka s dvouhmotou sachs, nové gufero za dvouhmotou (doufám že to nebude tento problém prý stačí o stupeň pootočit a problém je na světě ale myslím si že jsem ho tam dal správně) repasované vstřiky firmou autonorma, regulátor na čerpadle vzitý z pojizdného auta taktéž komplet rail, nové žhaviče. Nejhorší jsou ranní starty bez ohledu na to jaká je venku teplota motor pomalu ani neudrží otáčky a zdehne, je potřeba cca 10s držet na 1500 otáčkách tak kouří jak lokomotiva a pak ok. Při jízdě si auto občas škubne při lehké noze na plynu a když tomu šlápnu tak se rozvibruje cele auto bez ohledu na otáčkách a rychlosti. Při výměně spojky jsem si všimnul ze je menší vůle na hřídeli na převodovce, ale netuším zda to muže mít souvislost, poloosy vůle nemají. Jedíný co mě v poslední řade napadá udělat předčasně rozvody a hydroštely. Zajímal by mě váš názor a nějakou radu po čem se ještě podívat. Předem děkuji za odpovědi.

214885255_1902601013596882_70499531372327590_n.jpg

215256521_524500218743962_6104751314907538589_n.jpg

116015466_761881417899698_6837529832572073838_n.jpg

143374081_162781045385228_1724403372981193214_n.jpg

143495212_217356836734516_1460264398822220787_n.jpg

Editováno: , autor: honza superb II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Cukání motoru Superb II 103 kW 2.0 TDI‎

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...