Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Nekde to netesni a tim se to zavzdusnuje.

Vše překontrolováno netěsnost tam není a kapalina neuniká.

Na starších autech se mohlo stát, že po uvolnění brzdového pedálu, když se v brzdové soustavě udělá malý podtlak, si to přisrklo trochu vzduchu do zadního brzdového válečku. Ale tam býval jiný typ těsnění a ještě muselo být věkem unavené. Takhle těžko říci, ale problém by měl být u toho kola, z kterého jde při odvzdňušňování vzduch.

Ovzdušňují prý všechna kola najednou pomocí nějakého přístroje,který i zároveň při výměně odsává starou kapalinu a posléze se to ovzdušňovalo i po staru to jest kolo po kole a prý je vše v pořádku,tak nevím.

Tak tady je vidět jaci "odbornici" pracuji v autorizacích-nevědi co s tim..:rolleyes:

No právě a přitom tomu vozu nic nebylo.

  • 2 měsíce později...
V 7. 4. 2018 na 10:05, horky99 napsal:

Přikládám foto zadních brzd po 1 roce a 18 000 km. Při brždění v malé rychlosti vydávají nepříjemný zvuk, jako když o něco drhnou. Rýhy na kotoučích žádné. Krycí plech také ok.

IMG_20180407_085903.jpg

IMG_20180407_085911.jpg

IMG_20180407_085916.jpg

Prosmím k té 2 fotce kam jsi dal ten zvedák.

  • 4 týdny později...

Ahojte,

dnes jsem  preparkovaval auto po te co najelo 60km řidička si na nic nestěžovala.

Všimnul jsem si že pokud   zastavim a pred tim nez se rozjedu povolim  a opet slapnu na brzdu je pedal tuzsi a pri povoleni je slyset zasyčeni.

Po rozjezdu je vše ok. Auto brzdi jako vzdy.  Nikdy jsem si toho nevšimnul.

Na diagnostice neni jedina chyba.

Neřešil někdo něco podobného ?

Jde 1.2 tsi 66kw czjc

Dík

Myslím že to je normální, po povolení brzdy dojde vyrovnání tlaku resp. podtlaku v posilovači ;)

Je to normalni.

Pro Zvan: mám cca stejný nájezd jako ty a zadní kotouče vypadají a hučí stejně. Je to ostuda u takového auta že se šetří na kvalitě kotoučů a desek.

@Kent: "jedovatost" brzd znamená rychlost nástupu účinku. S výkonností má pramálo společného a svým způsobem příliš jedovaté brzdy mohou být shledány jako závada B/C (z hlavy nevím), kdy nelze plynule odstupňovat jejich účinek. Podstatná je maximální účinnost při rozumné ovládací síle - tj. jsi-li schopen vozidlo uvést do smyku na rovné suché silnici. Cokoli více je zbytečné a v určitých chvílích i nebezpečné.

 

Pokud se ti zdá něco s brzdama špatně, v servise si s tím poradí.

U nás na firmě je cca půlroční F3 a ta má tedy brzdy doslova jedovatý a strašně mě to štve, v podstatě musím s brzdama pracovat skoro s milimetrovou přesností aby se daly alespoň nějak dávkovat plynule. 

A malinko jsi přestřelil téma, Rapid má taky své. 

Mne sa tiez zda uz od noveho auta, ze nastup brzdneho ucinku je trochu laxny... vobec by som nepovedal ze brzdy su jedovate...

  • 4 týdny později...

Dá se nějak dotáhnout kotoučová ruční brzda. Když je povolená tak madlo je volné a poskakuje tak centimetr nahoru úplně na volno.

Patrně se nevrací páčky ručky na brzdových třmenech. Nebo váznou lana.

Je třeba to zkontrolovat - páčky musí být při povolené ručce u výchozích dorazů, resp. ne dále než nějakých 1 - 2 mm od nich. 

Pokud je tam mezera větší a ty volný krok páky vykompenzuješ tím, že přitáhneš lana, tak vyřadíš z činnosti samostav ručky a

brzy se krok páky opět prodlouží jak ubyde obložení brzd. Tady pomůže jen rozhýbání, repas, nebo výměna třmenu.

Pokud se ale jen vytáhly lana, tak přitažení je řešení, ale musí být splněno jak jsem psal, vůle páček ručky od výchozích dorazů max 1-2 mm.

Upraveno od Jarda-k

Páčky jsou při povolené ručce u dorazů. Lanovody chodí normálně a nikde nic nedrhne. Auto je rok staré. Je to jako druhé auto v rodině tak toho moc najeto nemá. Vše funguje tak jak má. Akorát ta vůle. Je to výbava Style takže je tam loketní opěrka. Ta bude muset asi jít dolů pokud se chci dostat k lankám. Jak se případně k těm mapinakum dostanu? Dík

 

Pokud je to jako u f 2 tak loketka musí pryč.

Vyber zadny plast a uvidis

 

m006.thumb.jpg.25de31651d4f15684360f431d9752b70.jpg

 

A jak? Pozri dielensku prirucku

  • 2 měsíce později...

1.0 TSI 29 tis. km a začaly mi v rychlosti nad 110 km/h vibrovat brzdy při menší rychlosti to jen autem houpe.

Už kolem 25 tis. km to po delším stání dělalo hrozné zvuky. Jezdím spíše dálnice, město minimálně a jen sám.

Je možné že se koutouče zvlnily?

Zadní brzdy jsou věčně neobržděné a při brždění vydávají třecí zvuk.

 

Na Polu mi to do po stání taky při prvním brzdění "dře" ale pak se to obrzdí a cajk, jezdím s oběma autama stejně Polo má 46 tis.km a brzdí ok. Takže si nemyslím, že by to bylo stylem jízdy.

Opotřebení brzdového kotouče je dáno jeho tloušťkou (orientačně podle hranky po obvodu kotouče) a pokud neklesla pod přípistnou mez a nejel jsi zrovna Nürburgring, tak jejich zvlnění považuju za konstrukční vadu/vadu mateiálu. Takže pokud kotouč nevykazuje nadměrné opotřebení a máš najeto 30 kkm, měli by reklamaci uznat. Jinak jde o brzdy, tak bych to raději řešil hned, než to špatně dopadne...

Příští týden jdu na servis, tak jim řeknu ať na to mrknou, jestli to není vážné.

Upraveno od Lancelot

Tak koutouče vpředu prý připálené a zvlněné. Doporučena výměna, ale nepadlo nic o akutnosti takové výměny

Prý normálka, že se to stává pořád. Mi se to tedy u žádného auta nestalo ještě a to jsem u jiných flekoval do nuly, u minulého služebního dokonce z nějakých 120 na nulu.

Jezdím pořád stejně, navíc auta střídám a jiné tím netrpí. Dost mě to štve.

Tak pak je otázka, jestli připálení a zvlnění kotoučů je dáno způsobem Tvé jízdy (měly by být také nadměrně opotřebené) nebo jejich nedostatečným dimenzováním (tj. výrobní vada, sami se Ti přiznali, že je to běžná věc, nemáš náhodou známého nějakého znalce s kulatým razítkem???) a nebo nějakou další závadou na brzdovém systému, kdy auto přibržďuje a tím zahřívá kotouče, které se pak snáze zvlní...

Nemám, ale jak říkám jezdím aktuálně se 4 auty z koncernu, se všemi stejně a i delší dobu a na žádném nemám problém. Na jedničkové fabce mi brzdy vydržely 100 tis. a více km, respektive kotouče.

Destičky jsou prý ok.

Brzdy mi drhly už delší dobu, i po jednom, dvou dnech stání už na nich byla vzdušná koroze. A třeba po týdnu stání to vydávalo neskutečné zvuky, ale až tak kolem 28 tis. km to začalo vibrovat při brždění.

No musím to pořešit s našim správcem auto parku.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.