Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pak se nedivím nářku majitelů Koncernových aut na náklady v servisech po záruce. Ta dřívější kvalita je fuč a je to normální spotřebka, bohužel za neůměrný peníze. A když zde někdo již psal že Škoda objednává díly s přesně danou životností tak ty ložiska dokazují tuto informaci.

Vloženo

To potvrzuji, kvalita je fuč, abych měnil přední loža při 70 a zadní při 80tis. to je něco špatně. Asi nám do škodovek cpou to co do golfů a leonů nesmí.

Vloženo

Teda upřímě lituju majitele Škodovek a potažmo i ostatních Koncernových aut. Dávat ložiska v kvalitě bot do rakve je ostuda a tím se ztratí vydobité renomé získané za roky výroby Octávek a spol. Třeba moje 17 let stará O1 1,8 T je má stále původní a to při téměř 200 tkm. Sori který je těžký taky je má původní a to při 140 tkm a u ještě těžšího Pajera jsem je měnil při 230 tkm a to je běžná hranice u tohoto auta.

Protože Octávka je lehoučká tak by ložiska měly vydržet taky velice dlouho a ne jen stěží po dobu záruky.

Vloženo (editace)

Srovnavej,srovnatelne a ne ty svoje "veterany" z dnešni produkci.Myslim že novy "Sori" taky už nebude to co byval starši model, co se týče kvality materialu.

Editováno: , autor: bitttpower
Vloženo

bitttpower, nová Sorenta jsou určená hlavně pro Ameriku a tam by dovozce svíkli z kůže pokud by se jim to rozpadalo brzy a i po záruce. Dále Pajero se prodává i nyní za 1,3 mil Kč a beze změny v nápravách a tak to asi není až takový veterán. Já budu zatím jezdit radši s bytelnýma silnýma a bezpečnýma skorovetránama, než s problematickou kvalitou současné místní produkce. Další nástupce v budoucnu je již známý a nebude to nic z Evropy :kol-48: .

Vloženo

Ježíš, to jsou zase demagogický bláboly... Vrať se do svého tématu a tam si mudruj nad émerickou kvalitou, abych tě odsud nebyl nucen vykopnout po zlém.

Vloženo (editace)

Já jsem v rámci troubleshootingu hučení objednal nová přední ložiska, zatím jsou na poště. Ale co mě na tom se*e, je fakt, že již vyrobená ložiska se samozřejmě nesešrotují a budou se distribuovat dále. Proč asi nedošlo k přeznačení nové revize dílu. Já jsem nová ložiska koupil s vědomím, že nejspíše pochází z vadné série. A to je prosím originální díl...

 

Neví někdo, komu Škodovka zadává výrobu ložisek? SKF, FAG, SNR............nebo nějaká záhadná čínská továrna?

Editováno: , autor: mandido
Vloženo (editace)

mandido na otázku ohledně výroby ložisek tady odpověď zřejmě nedostaneš. Nezbude než věřit že se jedná o kvalitní díl. Nemyslím že by firma vědomě prodávala zmetky jako originální díly.

Editováno: , autor: jooe1
Vloženo (editace)

Tak jsem zjistil, že přední ložisko na mé OIII je stejné jako ložisko na OII. Ložiska jsou označena VAG blablabla NSK GB. Takže to není žádná Čína a vyrábí se už dlouhou dobu. Nejsem si vědom, že by na Oll odcházela ložiska jak na běžícím pásu. Možná chodila do továrny speciální "lehčená" verze od náběhu výroby Olll. Chystám se repasovat oba MacPhersony a s Oll je tam dost stejných dílů, nemluvě o A3, Golf, Leon starší a současné generace. Asi se nevyplatí chtít co nejnovější náhradní díl, "uloženka" bude zřejmě kvalitnější. Stejně jako TSI EA111 vs EA211 - pozdější verze má vše lehčené a oslabené, stačí se podívat do zveřejněné "interní" prezentace ŠA.

Editováno: , autor: mandido
  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj,

Dnes si mi při mírném brzdění z cca 110km/h projevovalo mírné hučení na vyšší frekvenci. Jednou se mi již ložisko na minulém autě odporoučelo a byl to tehdy podobný zvuk. Mám už je 20 dní do konce záruky a v pátek jdu na garanční prohlídku. Myslíte si že se může začínající ložisko projevovat jen při mírném brzdění, tedy při přesunutí váhy na předek? Jedná se o OIII 1.6TDi 5/2015 najeto jen 26000km

  • o 3 týdny později...
  • o 2 roky později...
Vloženo

Tak se zda ze budu muset take resit. V rychlostech 85-110km/h mi od predniho leveho kola jde jakysi hluk. Zkousel sem prendat kola i rezervu a stejne. Meni se to trochu s pocasim. Je na to nejake tpi i pro MR2018 ? Nebo na sve naklady i kdyz ma vuz 18000km ? 

Vloženo

Jak by jsi ten hluk popsal? Myslim, ze se mi zacalo dit neco podobneho pri stejnych rychlostech (85-110km/h) Zrejme od predni napravy takove prerusovane pravidelne huceni. Skoro bych to prirovnal jako kdyz bych jel po prerusovane care :) Nejvic je to asi kolem 100km/h, az to jakoby rezonuje do cele karoserie. Citim to i v pedalech. Auto cca rok stare, najeto 16 tkm, kupovane uplne nove, kola 18 original z vyroby.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...