Joker 85 Vloženo 10. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2018 35 minutes ago, Clerfayt said: U OIII jsou tenké jak alobal. Je to model od modelu čím dál horší. A nejen plechy. Porovnejte si plast nárazníku na OI, OII a OIII. Máš pravdu, každopádně třeba já osobně víc ocením tuhost karoserie než kvalitu plastu na nárazníku a aspoň u té tuhosti kterou třeba já poznám se škodovka zlepšila. Ale asi nejvíc co mě teda u oct3fl dostalo bylo jízdní vlastnosti při úplném vypnutí stabilizace. To je fakt masakr. To ti pak udělá představu kam to všechno spěje... Škodovka by se měla hodně zamyslet a začít s tím něco dělat. A nejdřív začít u základních věcí u auta a to jízdní vlastnosti. Místo toho se snaží jízdní vlastnosti posouvat spíš asistenty což mi přijde postavený na hlavu a u mě škodovka padá slušně dolů. Kluci ve skodovce by měli dostat jako služební auta třeba mazdu a pak stavět auta. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 11. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2018 Octavka 3 se už vyrabí cca 5 let tak snad to nebude tak zle a něco vydrží . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 11. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2018 Už 6 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 12. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2018 Na to, ze to je uz 6 let to vypada porad dobre. Ten design starne pomalu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 12. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2018 Nicméně je to už dávno tuctovka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 12. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2018 To každá Octavia, kor tady v ČR. Co je ale veliké plus je design. Například taková zachovalá OII v Eleganci je stále krasné a koukatelné auto. Co by za to některé konkurenční automobilky daly. Troufám si říct, že u OIII to nebude jinak. U faceliftu je to diskutabilnější, jelikož vyvolal vlnu odporu, kterou OIII před FL nepoznal. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 12. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2018 Mně se Fl líbí . Pokud najede 300tkm a vydrží 15let tak pro mě super . O2FL mam 8let najezd 130tkm a vypada že dalších 8 da v pohodě, 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgerob Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Zajímavost z Anglie. Takový "bejby RS" - Octavia Sportline. 1.5 TSI 150PS manual and DSG 2.0 TDI 150PS manual and DSG Výbava: 18-inch Vega black alloy wheels Full LED headlights with adaptive front light system and LED daytime running lights Gloss black grille surround and door mirrors Gloss black front spoiler and insert in rear diffuser Gloss black boot lid lip spoiler (hatch only) Privacy glass 8-inch Amundsen satellite navigation and WiFi (including a one-year Infotainment Online subscription) Three-spoke leather sports multi-function steering wheel with red stitching Sport seats in 'Dynamic' fabric with red stitching Black roof headlining Aluminium pedals 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devil... Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Nevypadá to vůbec zle :-) ... když jsem Vegy pořizoval, říkal jsem si jaká mám neokoukaná kola a teď je bude mít každý druhý :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Neni to jen pro UK, ale maji to na trhu treba i v Polsku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 7. Únor 2019 Sdílet Vloženo 7. Únor 2019 Od dnesniho dne, je tento Paket Dynamic Plus k dispozici i u nas V konfiguratoru v prubehu pristiho tydne. DYNAMIC PLUS: * sportovní přední i zadní nárazník * černá 17“ kola TRIUS * mřížku chladiče a zrcátka v černé barvě * černý strop * sportovní sedadla * sportovní multifunkční volant * zatmavená zadní a boční okna 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 23. Únor 2019 Sdílet Vloženo 23. Únor 2019 Ta méně radostná zpráva bohužel je, že je Dynamic Plus dostupný dle ceníku jen pro Ambition, stojí 40 900Kč a ještě vyžaduje vazby dalších výbav. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 1. Březen 2019 Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 Mám dotaz: Čím to je, že potkávám opravdu hodně OIII RS ve srovnání s předchozími generacemi? Je to tím, že se jich prodalo fakt hodně (srovnání bych si přečet..), ve srovnání s..., nebo tím, že se ty auta za jízdy zaměřuju, nebo tím, že jde o "nové" auto ("recent"), nebo...? Já teda pravou I RS asi úplně nepoznám (kvůli plaketkovému, nárazníkovému aj. tuningu), II RS už je lepší (víc podobný nárazník 3ce s protáhlými mlhovkami), ale každou delší cestu potkám aspoň 10 různých RS3 - liftbacky, kombi, snad i RS245 (stále nevím, jak za jízdy poznat - snad jen podle "black" paketu, čili černých koncovek ap.). Kažodpádně se mi to jeví jako velký úspěch (co si budem, tyhle nejvýkonější modely se staly výrazně dostupnějšími...cenově). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 1. Březen 2019 Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 OIII RS byla ze začátku za docela bezkonkurenční ceny. Ale já je na silnicích nějak nevnímám. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 1. Březen 2019 Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 Osobně mně příjde, že zade tolik OIII RS po faceliftu nejezdí, v porovnání s OIII RS před feceliftem. Tam ta cena byla opravdu velice zajímavá, což se o té aktuální ceníkové říci nedá. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Březen 2019 Sdílet Vloženo 1. Březen 2019 V třetí generaci se prodal násobně větší podíl verzí RS a v některých zemích je to i víc jak pětina. Po FL už jich je míň, výrazně zdražila. Ale pořád víc, než např. Scoutu, který jsem po FL snad ještě neviděl. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.nosal Vloženo 9. Březen 2019 Sdílet Vloženo 9. Březen 2019 Jak dlouho teď trvá výroba O3 fl s 1.5 tsi motorem orientačně? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skyjko Vloženo 9. Březen 2019 Sdílet Vloženo 9. Březen 2019 Znama si skladala na 28.1 O3 1.5tsi ambition v automate s par vecami naviac a predbezna vyroba jej bola oznamena na druhu polovicu 4. mesiaca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 28. Březen 2019 Sdílet Vloženo 28. Březen 2019 V 10.12.2018 na 12:20, iphonik4 napsal: @omicron: jj TSI RS. …. Takze plechy tenci jsou a dulky jsou rovnez problem. ...A jeste vice to pozoruji na sound systemu. Mam v aute ten priplatkovy Canton a s laskou vzpominam na ten, ktery jsem mel v RS 2 FL a stejny mam v Superbu 2 FL. Mam tedy prime soucasne srovnani a Canton je v porovnani hrozny. A to i ten v Superbu 3. Prestoze OIII a SIII Canton ma subik v kufru, centralni reprak pristrojovce, vyssi vykon zesilovace a tusim vetsi pocet reproduktoru celkem a dalsi marketing kolem, tak hraje proste hur, nez ten predchozi SS. A na tom se shodne hodne lidi. Nekolik lidi jiz Canton hodilo do popelnice. Jsem zvedav, kam pujde kvalitou OIV. To jen potvrzuji, mám nyní O3FL s Cantonem (Columbus), a již jsem zde několikrát naříkal a slzu zatlačil ve vzpomínce na Sound System v O2FL. Nesrovnatelné. Co mě ale překvapilo, že v S3 2.0TDI (combi půl roku starém), také s Cantonem to hraje ještě hůře (!). Je tam tedy pouze Amudsen, v O3FL mám Columbus. Nevím, zda-li má Amudsen s Cantonem i "dynamic noise cancellation", ale fakt to zní o třídu hůře, asi jako rozdíl mezi Sound Systémem z O2FL a Cantonem z O3FL. Jezdím s nim teď asi týden, a jsem tím hodně překvapen, a tím nemám na mysli jen jeho (pro mě) příšernou hlučnost... Ďůlky ve sloupcích jsou nyní úspěšně pořešené, a zatím se nikde jinde neobjevily. V servise mě sice tvrdí i nadále, že to je problém kroucení těch vyšších motorizací, ale stále více se také přikláním k tomu, že to bylo již z výroby, a nikdo si toho nevšiml. Mě na to upozornil až můj "detailér", který vidí na autě úplně vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 28. Březen 2019 Sdílet Vloženo 28. Březen 2019 před 1 hodinou, omicron napsal: "dynamic noise cancellation", Toto je podvod. V autě to z technického a fyzikálního důvodu nemůže fungovat. Korektně řečeno, jde o marketingovou proklamaci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 28. Březen 2019 Sdílet Vloženo 28. Březen 2019 (editace) Proč by nemohlo? Jsou to celkem běžné filtry pro určité typy frekvenčních pásem. Možná si to pleteš s Active Noise Cancellation... Nemyslím si, že by firma jako Canton nějak lhala či dokonce podváděla. A plnohodnotné ANC je v mnoha autech již dávno implementováno, např. Honda Legend již před dávnými lety... Editováno: 28. Březen 2019, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 Nevím kam s tím - tak to někdo případně přesuňte správným směrem....https://www.novinky.cz/auto/510635-toto-je-nova-skoda-octavia-dostane-zcela-jiny-interier.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2019 No přece sem => Škoda Octavia IV 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 25. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2019 V upoutávce,že si mají zákazníci příjít pro poslední skladové vozy Škoda Octavia: http://www.automechanika.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 25. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2019 A kdy ma tedy produkce OIII oficialne skoncit a zacit produkce OIV? Nektere zdroje rikaji, ze driv jak v lete 2020 OIV kvuli Golfu nebude, tak pochybuji ze by prave nyni koncila produkce OIII. To spis bude nejaka vnitrofiremni politika automechaniky, ze jiz dalsi OIII na sklad objednavat nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.