Listopad 3, 20168 r Praceze tych 60tis najazdim za cca 1rok maximalne do 2rokov. Viem že original by mal ísť.. A preto sa pytam ci nema nahodou niekto skusenost z iným
Listopad 3, 20168 r @stenly Pokud najezdíš 60.000km za rok, tak bych určitě nešetřil - musí se ti to zaplatit pokud autem najedeš tolik km za rok :-)
Listopad 3, 20168 r Ono kedy aky rok...priemerne ročne najazdim 45tis..... Vsetko sukromne účeli...... No mam teraz nad cim premýšľať
Listopad 3, 20168 r Tak to soukromě najezdíš teda hodně, ale stejně bych do toho investoval a dal origo olej a filtr ... myslím, že automat bude rád, pokud teda předtebou někdo nelil něco jiného ... u mě se předtím 245.000km lil originál, takže v tom pokračuji...
Listopad 3, 20168 r Doteraz sa stale lial original aspon podľa faktur zo Skody.... Mam este o čom premýšľať.
Listopad 4, 20168 r V 3. 11. 2016 at 17:00, stenly napsal: Mam este o čom premýšľať. a o čom? ...chlapci ti to tu už napísali
Listopad 5, 20168 r Takže som nakoniec objednal olej od Millers oils... Pravdepodobne budem prvy kto to vyskúša... Tak som zvedavy na celkovy vysledok aky bude.....
Listopad 6, 20168 r Do převodovky, zvlast do DSGcka, bych nic jinyho nez original nelil. Kdyz sem menil loziska v prevodovce (manual) u Sixty tak rikal, ze je v tom (diky revizim dilu - povrchy lozisek) takovy bordel, ze ta druhovyroba uz nezvlada aktualizovat slozeni podle toho co zrovna koncern vyrabi takze by nic jinyho neriskoval.
Listopad 7, 20168 r Najede 60 tis za rok, ale 3000 za olej do prevodovky je moc. Tady zůstává rozum stát...
Listopad 7, 20168 r Nehlede na to, ze ty DSGcka se blbe opravujou a stoji to ranec. A ze ty "temer shodny oleje" toho dokazou napachat dost, viz webovky Sixty.
Leden 17, 20178 r Zdravím, jak je to s proplachem u dsg (6°)při výměně oleje. Je ten to proplach nutný nebo se zcela nedoporučuje. Mam koupenou octavia 2.0tdi103kw pd. Najeto 165000 vymena oleje v dsg pri 120000.
Leden 18, 20178 r Netřeba nic proplachovat. Nevím o nikom, kdo by to dělal nebo doporučoval. Jen dodržet interval a to po max 60 tis ujetých km (dříve = lépe) a používat originální olej.
Leden 18, 20178 r Souhlasím. 3000 za výměnu v autorizáku??Fasuje se 6 litrů oleje(stačí 5)-nevím kolik stojí v autorizáku ale asi 500,-Kč,+ filtr+ práce.Slušná ceny bych řekl. Jasně,pokud někdo použije olej do DSG od Febi,což jasně není doporučováno,filtr no name tak se pak nedivme,že to někdo udělá za dvojku..Osobně bych si to nikdy nelajzl. DSG není manuál,kterých se po vrakáči válí za pár kaček spousta A ještě dodám...jak se říká-když chceš mít opičku,musíš mít na banány.A jak to vidím,přesně to pasuje. Jezdí k nám na servis mlaďoši,co si za pade koupili staré pětkové nebo sedmočkové Báwo,ale na servis už jim nezbylo a diví se,co na to některé věci stojí. Upraveno Leden 18, 20178 r od cosby
Leden 18, 20178 r no právě proto, že v té převodovce občas končí kde co, tak bych ten průplach u bazarovky, úplně nezatracoval. Nadruhou stranu to by znamenalo DSG s nejasnou servisní historií a takové auto přece nikdo nekoupí :-) Upraveno Leden 18, 20178 r od Wittmann
Leden 18, 20178 r mechanik, co dela ve skodovce mi rikal, ze jestli si chci sehnat vlastni olej- nektere veci si shanim sam, jemu to nevadi- tak mi vlastni olej do prevodovky nenaleje, bud original, nebo nic, ze pak neni zvedavy na komplikace.. takze kdyz tak origo.. a jeste origo se pry lisi podle vinka, druh a slozeni oleje se ruzne aktualizuje.. no je to hroznej hokej ..
Září 6, 20196 r Dovolím si aktualizovat trochu vlákno - pořád platí, že do 3.6FSI s 6-st DSG (výroba 06/2013) převodovkový olej G 052 182 A2 ? Děkuji.
Červen 23, 20205 r V 27. 9. 2015 na 14:45, xavier napsal: Na mou Octavii 3 používám výhradně originální DSG olej G05 218 2A2 koupím 6 litrů + filtr a v autorizovaném servise Škoda mi ho vymění za 700 i s dph. Hlavně nedělat proplach ten je vyrobcem DSG převodovek nedoporučován. Já už mám najeto 186 tis. A již jsem měnil 4x u nového při 50 tis a pak měním co 40 tisíc km a převodovka jede jak nová perfektně.
Červen 30, 20205 r Měl byl urgentní dotaz (níže). Ve čtvrtek si chci vyměnit olej v DSG 6°. Materiál mám. Vše origo. Postup nastudovaný mám. Hlídání teplot (35 - 45°C) při vypuštění přebytku oleje jsem nastudoval. SOučasně jsem četl, že teplota STARÉHO oleje při vypouštění by neměla přesáhnout 35°C. ALE... Abych se připravil na čtvrtek, tak jsem dnes sledoval teplotu oleje v převodovce. Ráno 19°C, po ujetí cca 5 km už těc 35°C. Pak jsem jezdil dál a vylezlo to až na 90°C. Při současných venkovních telotách to bude chladnout velmi pomalu. K místu, kde se bude olej měnit to mám kolem 10 km. Takže mám auto na místo výměny přivést předem. Pak ujet pár km, aby se olej ohřál na cca 30°C a vypouštět? Nalévat atd? Jak to děláte vy? Co byste doporučili? MOc dík za rychlé odpovědi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.