Přejít na obsah

Auto kaput


Bemo

Co s tym?  

69 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Bemo ty máš opravdu smůlu.... Víš v čem je největší vtip. Já s tím autem jak jsem ti říkal mam taky pořád nějaký drable a nejraději bych to prodal, ale teď když to udělam tak se někdo zasměje.. To co jsem do něj narval to mi nikdo nezpaplatí.. Prostě už to budu mít téměř vychytaný... a pak to prodat... myslím, že by to byla škoda a to je i tvůj případ.. nemyslíš...

Presne ako hovoris,auto si po pripadnej oprave necham,uz tam mam skoro vsetko nove ,musel by som si do konca zivota nadavat do pohlavnych udov,keby som ho predal za cenu ,za ktoru by som si nekupil ani ojazdenu volgu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jasný, každou opravou říkám bude ta poslední a ono to nabíhá a nabíhá, oprava za opravou a když to sečtu no ani nebudu přemýšlet

-_- nechcem byt skodoradostny a nerad by som bol,ak by si to tak bral,ale tesi ma,ze sme viaceri s takymito problemami,co mi len dokazuje,ako nas skodovka dobehla :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je nás víc než si myslíme... Já třeba prostě nechápu jak mohli udělat takovej motor.. hlavně jak to žere ten motor... Tak snad když to někdo koupil tak ´jim to musel hodit nahlavu... To je na reklamaci jako kráva... A to co píšou, že to může žrát olej, to bych jim vysvětlil hodně rychle... nechápu... stejně ty problémy jsou hlavně kvůli tomu žraní oleje, pak jde lambda sonda do prdele, samí čidla atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Galakticky dennik Emila z Lunebergu:

Dnes po mohutnom boji s pokojne orajucim traktorom,ktory sa po mne ohnal radlicou,auti startovalo bez zavad,kontrolka hyperdrive mi nesvieti ,tak som z toho jelen.Tento stav pretrvava uz 2 den ,tak si musim zaklopat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je nás víc než si myslíme... Já třeba prostě nechápu jak mohli udělat takovej motor.. hlavně jak to žere ten motor... Tak snad když to někdo koupil tak ´jim to musel hodit nahlavu... To je na reklamaci jako kráva... A to co píšou, že to může žrát olej, to bych jim vysvětlil hodně rychle... nechápu... stejně ty problémy jsou hlavně kvůli tomu žraní oleje, pak jde lambda sonda do prdele, samí čidla atd...

Jak píšeš s tím olejem, asi myslíš ten údaj v návodu, kde je až 1L oleje na 1000km, tak to je napsaný skoro u každýho výrobce, jistí se tím, kdyby náhodou udělali nějakej motor blbě a on fakt ten olej žral hodně.. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je nás víc než si myslíme... Já třeba prostě nechápu jak mohli udělat takovej motor.. hlavně jak to žere ten motor... Tak snad když to někdo koupil tak ´jim to musel hodit nahlavu... To je na reklamaci jako kráva... A to co píšou, že to může žrát olej, to bych jim vysvětlil hodně rychle... nechápu... stejně ty problémy jsou hlavně kvůli tomu žraní oleje, pak jde lambda sonda do prdele, samí čidla atd...

Jak píšeš s tím olejem, asi myslíš ten údaj v návodu, kde je až 1L oleje na 1000km, tak to je napsaný skoro u každýho výrobce, jistí se tím, kdyby náhodou udělali nějakej motor blbě a on fakt ten olej žral hodně.. B)

je tam napsano 0,5 l oleje na 1000 km ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je to vsetko v <>.Dnes som bol na vymenu snimaca teploty chladiacej kvapaliny.Dosiel som s autom ,ktore pekne jazdilo.Po vymene ,mi servisak tvrdil,ze mu auto vykazalo 8 chyb a neslo nastartovat.Vymazal zavadu a ja som si prebral auto.Auto mi ani netuklo.Servisman mi povedal,ze maju tendenciu na hlavny kabelovy zvazok.Chcel po mne 40000sk.Po tom co mi vymenili transformator za 6000sk,snimac tlaku nasavaneho vzduchu za 9000sk a dnes 1600za snimac teploty chladiacej kvapaliny + dalsie veci okolo toho mal tu drzost mi oznamit ,ze mi chcu vymenit tento hlavny kablovy zvazok.No nenakopal by ho dakto do hlavy???

Btw. nema dakto moznost zohnat tento kablovy zvazok za rozumnu cenu?

Vie mi dakto poradit ako mam dalej postupovat??

mal som problem s hlavnym zvazkom, svietila kontrolka elektroniky motora, z vyfuku siel divny zapach, po diagnostike vadna lambda sonda pred katom, po vymene za novu problem pretrvaval, v servise v tt nemenovanom nahodili naspat staru, za diagnostiku a pracu som neplatil, jeden fajn clovek co robil v tt v origo skoda servise sa do toho zvazku pustil, po oprave od vcera to mam hotove, problem so svietiacou kontrolkou odstraneny, zapach odstraneny taky, lambda je funkcna, cena za opravu zvazku bola prijemna si myslim, ale zavisi aj od poskodenia zvazku asik, ak by si mal podozrenie ze je poskodeny, resp ze je to v nom, napis mi na icq, mozem sa ho predbezne opytat ci to robi este, resp bude robit v buducnosti. snad pridam aj foto ak bude... je to kusok od trnavy... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAky jsem mluvil s AAA Auto a nabídly mi za mojí fabku 180 litrů.. To jsem docela koukal. Tolik jsem nečekal.. Otvírají pobočku na Slovensku a je prý veliký zájem o auta...... Zajímavá nabídka podle mě...

Ake mate rocniky chlapi a kolko nalietane?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAky jsem mluvil s AAA Auto a nabídly mi za mojí fabku 180 litrů.. To jsem docela koukal. Tolik jsem nečekal.. Otvírají pobočku na Slovensku a je prý veliký zájem o auta...... Zajímavá nabídka podle mě...

Ake mate rocniky chlapi a kolko nalietane?

a ty si na tom jak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže z bazaru a stočený... no já to koupil mělo to 62 000... a vidím to tak, že tam mohlo být o hodně víc.. na 100% stočený? jak u mě tak u tebe.. Proto ty problémy.. a máš servisku.. i kyž dneska i ty ojebou

Servisku mam,su tam vsetky kontroly a podla nich to sedi,tak neviem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě to taky sedí, ale nevěřím už z principu... někdo se toho z nějakého důvodu zbavoval.. myslím teda u sebe... Chtělo by to zjistit skutečnej stav kilometrů.. přes ABS to jde prý nějak zjistit, pokud to někdo nepředělal v řídící jednotce.. však si vem všude ve světě mají auta nalítáno hodně přes 100 tisíc akorát u nás mají o půlku míň... je to zajímavé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co máš vůbec za výbavu a za kolik si to koupil?

Bezovy interier,4x stahovanie okien,vyhrievane sedacky,elektricke vyhrievane spatne,chrompaket,klima a cenu radsej neprezradim ...

ja rovnako ako bemo, na chlp, len strieborna metaliza, bez elektronov + hmlovky, dovoz z vonku,konkretne svajciarsko, zozadu trosku nacate bolo, ale zatim v poho, mali to predtym v rukach dve baby, cize som treti majitel, rv 2000, nabehane 77700km,ci realnych to je uz otazka, zatial pradie v pohode, kupovane tento rok v juni od sk majitela, cena 213000sk...

darexu a aaa autu a pod sa radsej vyhybam oblukom... :fakac:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda FABIA comfort Předchozí

Další

Autor: Ellfish

Věk: 29 let

Oblast: Středočeský kraj

e-mail: hek.tor@seznam.cz

Vytvořeno dne: 15. srpna 2006

Poslat kamarádovi recenzi!

Naprostý šunt za neuvěřitelné peníze. Recenze auta:

Mělo auto nějaké poruchy? Výměna ložisek na přední nápravě.

Vzrající přístrojová deska.

Porucha v elektroinstalaci k autorádiu.

Vadný kabelový svazek pro dobíjení.

Zatékání do vozidla.

Při každém dešti porucha motoru ( jízda na 3 válce ).

Prasklá napínací kladka u rozvodového řemenu.

Hodnocení auta

a zkušenosti autora: Nejhorší auto které asi lze koupit zkusím vám popsat mé zkušenosti s tímto vozem za poslední rok ..

Auto jsem koupil starší nicméně s perfektně vedenou servisní knížkou a v podstatě s ním nikdo nejezdil .

Ihned po jeho koupi jsem zjistil, že zlobí zavírání 5 dveří a že vrže přístrojová deska ...v letních dnech naprosto šíleně. Po ujetí cca 5000 Km mě auto poprvé vypovědělo službu a to tak, že byla naprosto vybitá baterie. V servisu bylo zjištěno, že se jedná o kabelový svazek, který jsem nechal vyměnit .. po dalších cca 5000 se začala objevovat louže vody u spolujezdce a tudíž opět servis.

Následovaly opravy, kdy se při normální jízdě naprosto rozsypaly rozvody ( zázrak, že motor nepřeskočil ).

A teď to nejvtipnější ... v únoru tohoto roku jsem s autem tak jako každý den vyrazil do Prahy a v hustém dešti se na přístrojové desce rosvítila kontrolka poruchy motoru ... auto jelo na 3 válce ... zavolal jsem tedy odtah ... Servis - prohlásil za příčinu závady vadný vstřik na 4 válci a tento vyměnil ( 8 000Kč) auto jezdilo do dalšího deště, kdy se závada opět objevila ... po přistavení do servisu mně technik vynuloval chybu z počítače a prohlásil, že tentokrát je to jiný vstřik ... na můj zdvořilý dotaz zda se nejedná o nějakou jinou chybu prohlásil, že tedy věc prověří, odpoledne téhož dne jsem obržel telefonát, že auto "uschlo" a vše je v pořádku .... následovaly další tři měsíce kdy jsem po každém dešti jezdil do servisu, kde mi smazali jednotku poslali mě domů s tím, že neví ... přibližně v lednu tohoto roku mně došla trpělivost a vyvinul jsem tlak na vedoucího servisu ... ten nakonec prohlásil, že závadou je hlavní kabelový svazek ( 40 000 Kč ), který je třeba vyměnit ... obrátil jsem se tedy na škoda auto a celou věc jim popsal ... nakonec svolili, že mně kabel vymění bezplatně ... na kabel jsem čekal 3 měsíce ... ( stále jsem jezdil do servisu při každém dešti ) ... tuto sobotu mně kabel vyměnili a auto mně vrátili .. nebudu se zdržovat banalitami, jako že po výměně zapomněli nastavit vymezení na stahování předních oken ( nastavení počítače tak, aby šla okna stahovat celá v druhé poloze spínače ) a přejdu rovnou k věci ... dnes je úterý ... prší a já jezdím na 3 válce ......:-)).

Nebudu se vůbec vyjadřovat ke kvalitě škoda servis nechť si každý udělá obrázek sám ...

A kvalita vozu ?? 25 let stará škodovka je spolehlivější než tenhle předražený šmejd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci, kde se dá koupit ten svazek kabelů? vrakáč na fabie tu není

jede mi to na tři válce, servis chce 30000,- za kabel

omlouváme se Vám, ale bez osobního posouzení není možné na Váš dotaz jednoznačně odpovědět a ani navrhnout řešení. Sdělte nám prosím název firmy, která o Vaše vozidlo po servisní stránce pečuje.

S pozdravem,

Brojer, Péče o zákazníka

-----Original Message-----

Sent: Tuesday, October 10, 2006 9:32 AM

To: info

Subject: vadný kabelový svazek

Dobrý den,

mám Fabii 1.4MPi 44kW 2002 a po jízdě v dešti běží motor na tři válce - svítí žlutá kontrolka motoru. V autorizovaném servise zkoušeli zapalovací lištu, svíčky, vstřiky a nakonec tvrdí, že je to svazkem kabelů za který chtejí 30000,- Kč. Pokud vím, tento svazek býval vadný z výroby a výměna by měla být zdarma. Případně se odstaraňovalo omotání kabelu a ten po vysušení fungoval.

Editováno: , autor: peetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne sa len paci, ze vsetci sme kupili auta rv 2000 a kazdy mame komplet servisku a nalietane bolo max 60t km :D . A samozrejme neburane, max. drobna plecharina...

Ked si pozries, co maju v bazaroch AAA, Darex a spol, tak vidis to iste. Ked si ale pozries co maju v bazaroch napr. v Nemecku tak je to 150t km. Cize skutocnost je asi taka, ze vsetky nase fabky maju cca o 100t viac. A s tym treba pristupovat aj k tomu autu... Preto tie loziska, preto tie rozvody a dalsie chybicky.

A tie kablove zvazky, no to je chyba fabie a treba s tym ratat. Najlepsie pozriet - vybrat baterku, filter, rozbalit to a popozerat a pripadne vymenit podozrive kable...

Mozno by stalo zato pozriet najnovsim VAGom, kolko tam v skutocnosti bolo km.

Ja som vymenil hned po kupe rozvody, naplne, brzdy, proste vsetko co sa meni. A nemam s tym problem doteraz, tuk, tuk. Akurat ked som rozoberal dvere, zistil som, ze su vymenene a streknute z inej farby, a ked som rozkodoval stitok vybavy, tak som zistil, ze mam mat DO v kluci :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...