Přejít na obsah

Dieselgate - 23R6 servisní opatření pro diesely EA189


Tony350z

Doporučené příspěvky

Dej schválně vědět jak jsi dopadl, to mě zajímá :)

 

Nemá náhodou ten problém se vstřikovači souvislost s tím, že ojeté vstřikovače mají jiné korekční hodnoty, než nové z výroby? A když se přehraje SW, tak se začne znovu vycházet z hodnot nových vstřikovačů, které už bohužel neplatí na ojeté. Vyndat vstřiky, nechat je otestovat, vygenerovat nové korekční hodnoty a ty pak zadat do auta, by mělo výrazně pomoct. Nebo se mýlím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mýlíš auto se totiž adaptuje v rámci 1000 km které po tobě chtějí než jdeš na RMA, co jsem řešil svoje auto tak mě se zadaptovali až na jeden který si neskutečně přidával (navíc i hodně vynechával), nicméně po jeho výměně stejně motor špatně pálil i když vag tvrdil že vstřiky jedou dobře, na stolici propadli všechny staré vstřiky, nebylo jim co generovat. po 150K km už s timi vstřiky prostě nic neuděláš, je lepší je jezdit a nešahat na to dokud neuštříš na kompletní repas, jinak to budeš řešit do nekonečna.

 

Já si myslím že je to prostě blbost vůbec řešit, buď to hodím na škodovku která ti dá všechny nové nebo ti to zamítne necháš tam dát repasy, to je jediné řešení které bude fungovat bez problémů.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ono mne nejde o nové vstrekovace ale auto sa s novým sw správa ako traktor a neviem si predstaviť s tým ísť ďalej ako 50km jedine ak by išla za mnou odtahovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To podle mě přeháníš ten motor má vyšší hlučnost jen v rozmezí 1800-2300 otáček a nedá se říct že hlučnější jen jiný zvuk než před úpravou. Jestli ti tam něco mlátí jak kladivo tak ti to dělají právě ty vstřikovače. Oni totiž s původním SW když už mají dost, tak auto se zdá že jede dobře, ale občas v nižších otáčkách při záběru slyšíš takové cvrlikání které se postupně zhoršuje, jestli tohle občasně zacrvlikání slyšel před tím tak právě po úpravě tlaků v soustavě to začne mlátit hodně, ty zvuky traktoru ti právě vydávají ty vadné vstřikovače.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Môže to byť aj tým že je zima ale uvidíme ako sa k tomu postavia.
Pokiaľ nič tak repas všetky 4 a ideme ďalej.
Na 2-3 roky pokoj a potom predám do aaa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 59 minutami, tomxass napsal:

Môže to byť aj tým že je zima ale uvidíme ako sa k tomu postavia.
Pokiaľ nič tak repas všetky 4 a ideme ďalej.
Na 2-3 roky pokoj a potom predám do aaa.

 

Když jim zaplatíš tak ti ho rádi zlikvidují. Je třeba si uvědomit že tyto auta už jsou dnes bez hodnoty, v AAA ti je nevykoupí, protože jich mají hromadu na skladě a neví co s nimi navíc nesplňuji esmisní normy bez úprav SW a s úpravou SW je zas nikdo nechce, za rok ti v AAA za takové auto nedají ani korunu, už dnes podle mě budeš mít problém. Proto je podle mě lepší si do toho dát nové vstřiky a auto dojezdit na doraz a žádné další prachy do nej nesypat- to je můj postup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten tvůj věčný pesimismus je vážně obdivuhodný. Tyhle auta se prodávají jak housky na krámě a čecháčci si rádi koupí ofci v naftě. Nemám strach, že by je ani bazary nechtěly. Možná ztratí trošku na hodnotě, až zakázou Němci vjezd do měst. Ale prodávat se rozhodne nepřestanou. A to že nesplňuje emisní normy, k tomu se nebudu ani vyjadřovat...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Tak nove info.

Zajtra som mal auto nechat v Skodovke.

Prelozili mi to na 19.3.

Auto tam necham (maju zevraj nejaky program na skludnenie chodu???) a nasledne sa uvidi.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem po nucené výměně EGR a tak i po 23R6 a jak to řict, mám s autem najeto přes 500km od výměny a přehrání a auto je jako na steroidech, tak ostré reakce a pružnost motoru, že to až není přirozené. A nevěřím, že to vstřiky vydrží. Ano s autem se lépe jezdí ve městě jelikož se motor nechává ochotně vytočit ale tím pádem 4+5rychl.stupeň je mimo dálnici k ničemu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně kamarád, co dělá chiptuning řekl, ať to rozhodně nenechávám přehrát a upravit. Tak jsem v servisu řekl, že to nechci, napsali mi do lejstra, že s tím nesouhlasím a jsem si vědom rizik a na rovinu mi řekli, že oni to také nedoporučují. A technickou a emisemi jsem koncem prosince prošel naprosto v pohodě. Tak nějak nechápu proč se v tom lidé vrtají, když to funguje a pak si stěžují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to jsi řekl v autorizovaném servisu? Jelikož v autorizáku pokud to jde na fakturu ti to škodovka neudělá ani kdybys byl majitel, je to norma a při napojení auta na diagnostiku se tam ihned tlačí 23R6 jako update a pokud se neprovede, nedá se s tím dále pracovat.

Každopádně nechat měnit EGR mimo autorizák nese jistá rizika, to pozná každý sám.

 

Jenom pro info, původní soft jsem měl 5697 - verze AG, jeden z prvních co se do 1.6TDi CR dával.

 

Každopádně moje zkušenosti na softu 9979 a ujetých 500km v kombinaci 50/50 město/dálnice - auto je jako na steroidech, tahá tak do 2500ot/min potom se z toho stává jakoby stará nafta bez turba a ten zvuk? Hotové šílenství. Mi osobně se stalo 3x, že auto z ničeho nic samo chcíplo a nešlo dobrých 10-15 minut nastartovat (žhavičky a baterku mám oka) potom první start na 3. válce, pak to jede jako zblázněné, auto hrabalo i na 2.rychl.stupeň když jsem dal podlahu. O zvuku motoru na volnoběh a vibracích celého auta ani nemluvě. Spotřeba šla taky nahoru, průměr okolo 6,5L/100km, před updatem 5,5.

 

Včera jsem downgradoval na 9972, vytažená ta blbost ze sání a ujeto včera 180km dneska dalších 100km v poměru 60/40 město/dálnice. Zatím bez problému, z auta je opět ten pohupavý naftový parník a je radost s ním jezdit, o dálnici nemluvě. Jediné co jsem tam nechal jsou ty gumové antivibrační blbosti. Dieselgate je pro joudy co chtějí jenom sprintovat ale ten motor je na svém maximu. Kdo mi nevěří, ať si to nechá přehrát a uvidíme co všechno se začne dít, pro případ aby tady nezaznělo, že nejsem objektivní. Já si nenechám auto zhuntovat nějakým výkřikem ekoaktivistů.

Editováno: , autor: Grooverider
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ja mam 3000km po prehrati sw jeden vstrek s hodnotou okolo +-1... Predtym to bolo okolo 0.3.... A jazdit sa na tom neda sprava sa to divne.

 

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Takze pisem nove info..

Dnes rano o 8:00 auto odvezene na reklamaciu do Skodovky.

O 10:00 mi volali, ze auto je hotove.

Vstrekovace sa "neadaptovali na novy sotver", vyjadrenie od Skodovky.

Zevraj to upravili na spravne hodnoty a po uprave su vstrekovace v norme a v dobrom stave - nie su na vymenu.

Ziadnu inu zavadu nezistili.

 

Reklamoval som pohupovanie a cukanie od 1800 do 2500ot, vyssiu spotrebu.

 

EDIT:

Auto uz je doma, vyzera, ze je to lepsie ako predtym, ale ten stary softver bol lepsi...

Kazdopadne ale nechavam SW, pokial by sa auto nadalej spravalo divne, budeme znova reklamovat a je sanca, ze budu menit vstrekovac(e).

Zatial do nadrze nalejem G001790M3 aditivum pre 1.6.

Pytal som sa ake veci uz menili, tak najcastejsie odchadza EGR.

 

EDIT: po 500km znova problemy...

Na diagnostike ma posledny vstrekovac +1 az +2 hodnoty, ostante okolo 0,5-0,8 +-.

Auto pojde druhy krat na reklamaciu.

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim. Mám octavii 1.6 TDI CR, 2010 aféra diesel gate. Už delší dobu mě auto chcípá, je až příliš citlivý náběh plynu od volnoběžných otáček to jakoby vystřelí do zhruba 1800 a pak už je náběh plynulí, auto kolikrát nejde ani nastartovat a dnes za jízdy přestalo na 4 úplně táhnout, jakoby tam byl neutrál. Po zastavení a několikanásobném pokusu o start auto naskočilo jen jakoby na 3 válce a z výfuku šel bílý kouř. Bylo zapotřebí i při startu držet plyn aby auto vůbec nastartovalo, když sem plyn pustil auto zas chcíplo. Na diagnostice zprvu nebylo nic ale po projetí a zastavení se auto jakoby trochu zadusilo a naskočila chyba : P 060100 chyba kontrolního součtu řídícího modulu

Eště dodám že nejspíš dodělává dvouhmota, na přístrojovce je chyba obložení brzdy (asi utrhlej kabel od destičky) a chyba 3 brzdovýho světla ( nesvítí asi 2 diody), ale to si myslím, že by s tou závadou nemělo mít nic společného. SW od škodovky nebyl přehrán. Nevíte čím by to mohlo být? Napadá mě egr, zastaralý SW, špatně nastavené rozvody

V nějakém článku fordu jsem našel, že jim pomohlo přehrání SW, ale z toho co jsem se tu dočet se mě do toho moc nechce.

Dík za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tomxass - já se ti dívím, že na to máš nervy, neustále to vozit do servisu, být bez auta. Já to hodil zpět na 9972 a jak jsem již několikrát psal, auto šlape jak má a bez jakýkoliv problémů. Nemluvě o tom, že i hodnoty vstřikovačů se razantně zlepšily oproti stavu na 9979 (vše sledováno při prvním studeném startu a při provozu) a spotřeba šla zpět na 5 -5,5L/100km a to nebrzdím provoz a hlavně nepodtáčím motor. Aditiva ani jiné čističe jsem do palivové soustavy zatím nikdy nepoužil ale tankuji jenom Vervu a vždy na stejné benzínce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

No nervy nato nemam, ale vstrekovace podla mna su v koncoch vdaka novemu SW, slubene mam, ze to budu riesit.

Viem, ze na prvy krat asi maju predpisane spravit diagnostiku a akoze daco upravit cez pocitac (nepomohlo to).

Na druhy krat podla mna vyberu vstrekovace a poslu na test...

Keby som prehral SW naspat, tak nemam istotu, ze auto bude jazdit tak ako predtym a hlavne ide o to, ze mozno ten asi jeden vadny, ktory najviac pridava na diag vymenia.

Pokial nie tak tak dame stary SW a uvidime ako sa to bude spravat...

 

P.S. kolega @15degren tu uz viac krat pisal, ze EGR odchadza (aj tebe) vdaka vstrekom, ktore uz maju dost.

Auto jazdi ok, len vstreky uz nie su vo forme, auto viac dymi (ale nevidis to kvoli DPF).

Ty si ale spravil dobre, ked si to prehral hned spat, vstreky ti este nieco vydrzia, ja som to nestihal riesit (menilo sa skoro vsetko v aute, chcem ho mat v stave, kedy by som mu mohol verit na 100%).

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem kvůli 23R6 vyměnil všechny vstřiky. Auto jelo pěkně, než začalo po 10K km špatně startovat, hlavně za studena. K.O čerpadlo :-D je to veselé doufám že nepustilo piliny do okruhu... uvidíme po testu... kdyby to auto ted nebylo bez hodnoty už bych ho asi prodal a koupil jiné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...