Únor 18, 20187 r U nás je nafta a benzín cca nastejno (od 50hal do 2korun rozdíl ve prospěch nafty, pokud je rozdíl v ceně vyšší, může to být pak jinak). Já 1.6 TDI neodsuzuji, ale když se podívám třeba jen na spritmonitor, tak tam to u OIII 1.2 TSI 77-81kW - 5.98l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=77&power_e=81 1.6 TDI 77-85kW - 5.37l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=81&power_e=81 Což není až takový rozdíl a při rozdílu pořizovacích cen je třeba s tím počítat (já měl rozdíl cca 0.3l/100 (ale víc záleželo na konkrétní trase), ale ani ten cca "půl litr" mi nepřinde jako taková "darda"). To že každému vyhovuje nějaké jiné palivo, ano, každý jsme jiný a každý si koupí to co mu vyhovuje, proto píši ať si to vyzkouší. A nezapomeň, že se bavíme o OIII, kde je 1.2 TSI uplně jiná než v OII, se "starou" 1.2 TSI jsme jezdil kolem 7-8,5l/100, s "novou" 1.2 TSI ve Fábii mám momentálně dlouhodobě 5.2-5,4l/100 na nádrž dle dotankování, v O III (služební) se mi daří taky držet kolem 5,5l/100. Ale každý jezdí jinak a proto je lepší si oba motory projet a vybrat to co komu vyhovuje...
Únor 18, 20187 r Autor Jezdit s 1.2 za deset na sto je fakt retardace. To nemaj kluci ani v Insignii první generace.
Únor 18, 20187 r To bojler: doma mám OII 2.0TDI, koupenou po sobě, byla přímo od firmy, až půjde z domu, tak si na důchod koupím benzín.
Únor 22, 20187 r V 13. 2. 2018 na 20:24, cosby napsal: rozhodně 1,4 TSi a i podle servisu je tento motor jeden z nejvyvedenějších Souhlas, s touhle motorizací jezdím už rok a mohu vřele doporučit. Občas sedlám firemní 1,2 TSI a domů bych to nechtěl - do fabky možná, ale na octu je to málo. I když asi pořád lepší, než ty litrový třívalce, který Škodovka aktuálně montuje
Únor 22, 20187 r Tyto maloobjemové motory nejsou pro každého, s tím se musí umět jezdit . Divím se ale, že máte 1,2 TSI ve flotile, u nás jen 1,4 TSI, aby to řidiči neuhonili.
Únor 22, 20187 r Já to nevybíral, na to jsem malej pán. Ale řekl bych, že to opět rozhodly peníze. Přecijen nákupka byla asi o 40-50k nižší než u 1,4TSI, navíc nižší spotřeba. No nekup to
Únor 22, 20187 r Ono to s tou nižší spotřebou nemusí být tak jisté. Samozřejmě, na papíře je nižší...
Únor 22, 20187 r On papír skousne všechno. Neřekl bych, že mezi 1.2 a 1.4 bude nějaký markantní rozdíl ve spotřebě.
Únor 22, 20187 r U 1,2 TSI 77-81kW je to 5,98l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=77&power_e=81 u 1,4 TSI 110kW pak 6,7l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=110&power_e=110 takže asi nějaký rozdíl tam bude, ale je jasné že když se na tu 1,2 TSI bude šlapat, spotřeba poletí nahoru... U nás máme taky OIII 1,2 TSI 81kW a jako rychlík to samozřejmě není, ale jako základní motorizace, kór ve srovnání s dřívějšími 1,4 16V a 1,6 MPI je to o hodně důstojnější motorizace . U Ojetiny bych se nebál ani jednoho, ať už 1,2 nebo 1,4, jen ta 63kW verze asi bude už hodně slabá...
Únor 23, 20187 r před 17 hodinami, BonoMan napsal: Souhlas, s touhle motorizací jezdím už rok a mohu vřele doporučit. Občas sedlám firemní 1,2 TSI a domů bych to nechtěl - do fabky možná, ale na octu je to málo. I když asi pořád lepší, než ty litrový třívalce, který Škodovka aktuálně montuje před 14 hodinami, BonoMan napsal: Naštěstí ne. Tak se s 1,0 tsi svez a potom něco piš. Na běžné používání bohatě stačí.
Únor 23, 20187 r Ono svezení se s tříválcem moc nepomůže. Ten motor je v mnoha ohledech blízký 1.2 a BFU snad kromě zvuku rozdíl nepozná. Problém vidím v tom, že jde o novou motorizaci, která za sebou nemá roky ježdění a vychytávání much ...
Únor 23, 20187 r před 10 hodinami, stanmar napsal: Tak se s 1,0 tsi svez a potom něco piš. Na běžné používání bohatě stačí. Absolutní souhlas.
Duben 22, 20187 r Páni viete mi povedať či sa oplatí kúpiť Octaviu s 2.0TDi 4x4 výbava Elegance, nabehané 257tkm za 8000€ ?? Tých km je asi veľa.
Duben 23, 20187 r nešel bych do toho... :X Kdyby to ještě byla Oct II. tak aji jo.. Ale takhle ne.. :X
Duben 23, 20187 r Hodně záleží na tom, v jakém režimu byly ty kilometry najety a kde. Další věc je dohledání kompletní historie a dodržování servisních intervalů. V konkurečním fóru má uživatel Honza najeto přes 200tis. na své OIII 2.0TDI r.v. 2013/2014 a naprosto bez problémů. Nutno podotknout, že auto má prakticky od novoty a jezdí dlouhé trasy v zemích DE a A.
Duben 23, 20187 r Před časem jsme taky koukali po Octávce (ale starším typu) a byla k mání 3-letá se 180.000 s automatem v takové ceně, ktará pro nás byla akceptovatelná. Nebyli jsme se na ni podívat proto, že jsem z té převodovky byl nesvůj - ve smyslu životnosti. Když prostě výrobce udává, že náplně jsou celoživotní, tak v takovém nájezdu s tím učitě nikdo nic nedělal a tím pádem zbývá už ne mnoho KM života...nevím. Možná se pletu, ale 250 tis km DSG už je celkem na hraně...
Duben 23, 20187 r V tomto případě náplň zcela určitě celoživotní náplň není. A máme tu auta které mají i 350 tisíc km a jediní co se dělalo jsou dvouhmoty popřípadě sada spojek..
Duben 23, 20187 r před 5 hodinami, LukášCBR napsal: V konkurečním fóru má uživatel Honza najeto přes 200tis. na své OIII 2.0TDI r.v. 2013/2014 a naprosto bez problémů. Nutno podotknout, že auto má prakticky od novoty a jezdí dlouhé trasy v zemích DE a A. Motor, kromě vadné vodní pumpy, snad ano, ale jinak to rozhodně nemá bez závad.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.