zero_level Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 (editace) Zdravím publikum, nikde som bohužiaľ nenašiel odpoveď na môj problém. Mám Room 2007 kof motora BZG. Problém sa objavil pred pár mesiacmi a to ze mi na benzín pri cca 3000 otáčkach začal blikat check motora a motor stratil výkon a išiel na 2 valce. Po opätovnom naštartovaní to už islo v poriadku. Nedávno mi to zacalo začalo robiť aj pri jazde na LPG. Motor je po výmene rozvodov, sviečok, a aj cievka je vymenená. Chyby vypisuje nasledovné : 16555 a 16685 všetko na prvom valci, píše to aj tie odpovedajúce otáčky cca 3000 az 3400 Ešte doplním info najazdené má 260 000 olej výmena každých 10t. Originál vw Tlaky sú zamerané a všetky majú na rovnako dobre hodnoty. Editováno: 18. leden 2017, autor: zero_level Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 třeba ti pomůže toto, co ještě prověřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zero_level Vloženo 18. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2017 Díky no lambdu sme merali a mala dobré hodnoty a keďže to robí aj na plyn, vylučuje mi to tlak paliva. Jediné čo ma napadlo je ešte či by to nemohlo robiť napájanie vstrekovača lebo plynový je napájaný z neho...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 ale může být i ten vstřikovač vadný, nezapomeň, že i časování LPG vstřiků se bere z benzínových a jestli je rozhozená benzínová mapa, rozhodí ti to i tu LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zero_level Vloženo 18. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2017 (editace) Takže pokiaľ by bol chyteny vstrek môže ovplyvniť aj plyn? Nepomohol by napríklad novší soft? Ked by ho prehrali v skodovke. Vstreky môžem skúsiť prehodiť a zmazať chyby. Nový stoji kolo 30€ takže to je v pohode keby náhodou Editováno: 18. leden 2017, autor: zero_level Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 Začal bych měřením tlaku. Pak bych s vedlejším válcem přehodil svíčku,cívku,vstřik.Pokud se závada objeví na tom druhém válci,bude to něco z toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 tlaky tvrdí že měřili a OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zero_level Vloženo 18. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2017 tlaky sú rovnaké, presne neviem teraz to by som klamal ale v podstate to bolo prvé čo sme odmerali a bolo to v norme. cievka je nová a sviečky som dával včera nové tie predtým mali asi 12 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 18. leden 2017 Sdílet Vloženo 18. leden 2017 tak oba vstřiky,benál i gaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zero_level Vloženo 18. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2017 Mechanik tvrdí že môže byť ešte napájania vstreku niekde poškodené ale netuším ako to zistiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. leden 2017 Sdílet Vloženo 19. leden 2017 ten plynový nemusí být K.O. (jak jsem psal LPG ŘJ bere časy z BA jednotky), ale ten BA je docela pravděpodobný ... jak často bereš benál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zero_level Vloženo 19. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2017 Jazdím často ale vždy berem tak 8 az 10 litrov benal. To mam tak na týždeň na dva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. leden 2017 Sdílet Vloženo 19. leden 2017 takže obměna ok, ale asi bych se přesto zaměřil na ty BA vstřikovače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zero_level Vloženo 19. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2017 (editace) no dnes som skontroloval škrtiacu ta je ako nová bolo spravené aj nastavenie cez VAG. Skontrolované všetky štekre a kabeláž všetko OK. Ak niekto viete niečo budem vďačný lebo už zvažujem výmenu motora... Prikladám log z VAGu: Log-PD302FE-TMBTHB5J985009006-259070km-160978mi.txt Editováno: 19. leden 2017, autor: zero_level Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 kontrola vstřiků proběhla jak? Pohledem, odměřovali jste dávkování? Zkusili jste prohodit z prvního válce jinam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zero_level Vloženo 20. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2017 Vstreky prehodíme dnes zostal vlastne už len posledný 2. VAG píše chubu už aj na 3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 tlak paliva na liště měřen? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zero_level Vloženo 20. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2017 Ten sa meria ako? Cez ten srob co je na pravo na konci listy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 myslím že ano, určitě to bude v DP ... nechce se mi to hledat, ale myslím že jsem to zahlédl právě tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 nakonec mi to nedalo, sice pro HTP 1,240kW, ale principelně stejné tlak paliva.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 tady máš obojí, kontrola vstřikovačů a tlaku paliva dle DP vstřikovače a tlak paliva.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zero_level Vloženo 20. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2017 Dnes to skusime. Diky moc zatiaľ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 není zač, hlavně ať z toho něco klapne a konečně se odhalí příčina ... dej pak vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zero_level Vloženo 23. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2017 (editace) Takže tlak je pri otočení kľúčom cca 2bar, po naštartovaní pomaly stúpal na 3,2 bar Prehodené vstrekovače - žiadna zmena takže vstreky sú ok. Ostavuje zapalovanie na 3. valci Editováno: 23. leden 2017, autor: zero_level Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zero_level Vloženo 21. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2017 Písal som sem odpoveď ale pozerám že to nejak neodoslalo. Takže závada bola vyriešená výmenou LPG vstrekov. Pri diagnostike keď išiel motor na LPG vyhadzovalo vynechané zápaly. Nikto ale nevie prečo to vypínalo aj pri jazde na benzín pri studenom motore. Od spomínanej výmeny už všetko v poriadku. Ďakujem všetkým ktorí sa mi snažili pomôcť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.