Leden 28, 20205 r Parádní video. Zajímalo by mě, jestli ty vzpěry u přední kapoty budou standardní ? . Jinak datum toho 2.0 TDI 110kw s 6st. manuálem mě docela štve. Asi půjdu do benzínu... ☹️ Upraveno Leden 28, 20205 r od PetriCZECH
Leden 28, 20205 r Souhlas, o "tříhrnek" fakt zájem nemám, potřebuju jezdit dálnici, i když ne už tak často, jak s aktuálně vlastněnou O3...
Leden 28, 20205 r Parádní video. Zajímalo by mě, jestli ty vzpěry i přední kapoty budou standardní [emoji6] . Jinak datum toho 2.0 TDI 110kw s 6st. manuálem mě docela štve. Asi půjdu do benzínu... [emoji3525] Žádná škoda. Ta 1.5 TSI jezdí dobře. Je to trochu jiné než u 2.0 TDI, protože krouťák, ale velice rychle si zvykneš. Tedy alespoň v superbu (kde je ten stejný motor) to jezdí velice obstojně a díky aktualizaci softwaru přestal škubat, když odpojí válce.
Leden 29, 20205 r před 17 hodinami, Jan R. napsal: Pěkná prezentace Ovce https://www.youtube.com/watch?v=tisnE163H9k To je pořád nějaká prezentace jak je to super,tohle to ono atd. U me se škodovka dostala tak daleko ze i kdyz si novou ovci můžu půjčit domů....tak si ji nepujcim ? nechci...neláká mě to ...pořád stejný dokolečka. Čím novější auto tím víc povinných asistentů a ridicky tupé . Takže gratulace automobilovému průmyslu.
Leden 29, 20205 r To já si ji půjčím, hned jak bude možnost.Novináři z toho udělají ne-li MB, BMW, zajímá mě, jak to doopravdy funguje.Ale nekoupil bych to za těch 750 jsou smyslupnější alternativy.
Leden 29, 20205 r před 14 hodinami, MB85 napsal: Netusite niekto termin uvedenia 1,5TSI s DSG do predaja? Ahoj vygooglil jsem že e-TSI 1.5 což je Mildhybrid který má prý okamžitou odezvu na plyn a velmi tento motor chválí v G8 bude od 25KT/2020. Vzhledem k debilním ekonormám co škrtí motory je tenhle skvělý v poměru cena/výkon/zrychlení. Pokud dobře nastaví příplatek za mildhybrid, tak to bude zajímavá alternativa co chtějí ušetřit oproti 2.0 TSI a přitom si užívat rychlost. Hyundai má příplatek pár šupů například(+ 20 tisíc).. Ceny Liftbacku: https://www.autanet.cz/autonews-skoda-octavia-liftback-stoji-nejmene-596-900-kc-az-v-cervnu-se-objevi-dostupnejsi-zaklad-3974 Upraveno Leden 29, 20205 r od xmen201
Leden 29, 20205 r Ahoj. Vdaka za odpoved,i ked ma nepotesila.. budem si o par tyzdnov skladat firemne auto a prave pomer cena/vykon/vlastnosti mi u 1.5 tsi dsg vychadzal velmi fajn (aspon teoreticky,pretoze ceny v SR zatial nepozname). Takze uvidime.
Leden 30, 20205 r Po sedmi letech jde do prodeje nová generace. Černá Crystal manuál Vzadu jen koženka na opěrce, jinak vše tvrdé. Polstrované kapsy P/Z. odtoky jako Scala vzadu navíc těsnění Co je zarážející ( náklady), kde byl v trojce měkčený plast, tady tvrdý. Zadní tapeci Scala textil, tady tvrdý plast a prach z toho dekoru ... ?. Svezl jsem se 8 km 1.5 na 16” - motor mi přišel uvnitř hlučnější, přitom ,,deka” tam je, kapota na plyn.vzpěrách. Výhřívaný volant i digi budíky potěší. Pružnost ok, při 50 na trojku rozumné 2tis.otáček, na zimních 16” s 60% profilem mimořádně pohodlné, žádné tupé rány. Chlazená schránka je, pod sedačkami hasičák bez schránek, u rezervy žádné místo na drobnosti, ta masivní konzole vnitřního zrcátka odpoutává pozornost, výdechy topení nejsou před řidičem, nezrcadlí se. Svezl jsem se i po Praze také 1.5 po rozbitě Kolbenově. Na 17” nic nebouchá i koleje při 40 v pohodě, hlučnější nad 2500ot., při celodenních kolečkách, co jezdili zákazníci 7,5l, dálky za 6 pojede. Startstop pouze přes displej ?. Za mě povedené auto, být LB s litrem Style+ po slevách za 500-530 tak do toho jdeme, cena 800+ je nesmysl zase taková bomba to není. Čekačka Combi 7-9 týdnů, LB 9-11, restrikce na nezávislé topení 16 týdnů. dotykové i vzadu Stará Octavia jako rezentace Vzadu mezi klikami jsem naměřil cca.128 cm, Scala 127, Fabia3 124. Upraveno Leden 30, 20205 r od ŠkodaAuto
Leden 30, 20205 r Autor Ty výplně dveří opět vypadají docela lacině, jinak na těchto fotkách černá docela sluší, no ta kola k tomu jsou jak od kočárku..
Leden 30, 20205 r Kola jsou dle mého názoru největší designovou slabinou u všech modelů z poslední doby v obecné rovině.
Leden 30, 20205 r To skoro vypadá, že po stranách čelního skla jsou lišty pro odvod vody na strechu, tak aby uz voda od stěračů neblila nestekala na boční okno, kde se pak zdržuje a různě poskakuje ve větrném víru za zrcátkem.. Obrovský pokrok! (pokud se nemylim a bude to takto fungovat) Kéž by byly ty sedadla s rozšířením v oblasti ramen i v základní výbavě.. edit: kolega vyse uz doplnil detailni fotky listicek a jestli je to i na scale a kamyku tak je to jasne diky za info.. a co se tyka tech sedacek tak to asi nebude takova hitparada jak jsem si predstavoval. podle tech recenzi co prilozil kolega nize tam byl pan redaktor ohnuty jak banan.. skoda Upraveno Únor 1, 20205 r od Medved09
Leden 30, 20205 r Scala je pro me s kolama jeste v poradku, Ale po Kokodaku, Karoku, Fabii FL dalsi model, kde bych si nemel co vybrat nebo max jeden vzor. Pritom u Superbu opacny problem.
Leden 30, 20205 r Kola jsou fakt strasny. Lista pro odvod vody ze skla tam vazne je. Ma to tak uz napr. Karoq, takze zadna velka novinka, jen uz to tam koncne nekdo dal.
Leden 30, 20205 r Kola jsou docela ok, ale když se koukneš na ty rakety, co za ně chcou. Tak se mi chce zvracet. A kvalita? Hodíš je na vyvažovačku a omyje tě, kolik tam musíš dát olova, aby nekopala. Asi čína nade in CZ.
Leden 30, 20205 r Curky po bocnich oknech tedy snad vyresene, ted jeste jak na tom bude celni sklo v oblasti steracu.
Leden 30, 20205 r Ty lišty u skla už má Scala a nikdo celkově za ten rok snad nenadává na kvalitu a funkčnost stírání.
Leden 30, 20205 r Liftback v konfigurátoru. Očekávaně chybí Panorama a je za příplatek stěrač a stínítka s dětskou pojistkou.
Leden 30, 20205 r @Skodax díky za upozornění... No, takže jsem se při své specifikaci liftbacku dostal na 755 800,- , ale zase by to byla výbava, jak bych si představoval a např. Cantona bych dokázal oželet, takže bych mohl slézt o 15000,- dolů.... Jsem zvědav, za kolik bude ten hybrid, protože tohle je cena při volbě aktuálně základní 1.5 TSI.... Ale za Octavii v benzínu se mi to zdá docela dost. Ale uvidíme... Upraveno Leden 30, 20205 r od PetriCZECH
Leden 30, 20205 r Co mna zaujalo, ze pri sportovom podvozku hadze konfigurator mensie predne brzdy :) A este mi tam chyba vyhrievanie celneho skla...
Leden 31, 20205 r Nový ceník OIV včetně liftbacku, změny: - zpřesnění velikosti displeje Swingu na 8,25 palce - zmizel tříramenný volant - zmizelo sklopné opěradlo sedadla spolujezdce - příprava pro tažné zařízení i pro Ambition - pro Style dostupná kola Vega - zrcátka s pamětí nově i pro Ambition, stejná cena, doplněno uvedení výbavy Side Assist - paket pro spaní zatím není pro liftback, místo toho za stejnou cenu kombinace roletek pro zadní a zadní boční okna Upraveno Leden 31, 20205 r od bojler
Leden 31, 20205 r Dnes jsem byl taky podívat. V AS, kde jezdím, mají vystavenou OIV Style Plus 2.0TDI DSG v šedé Quartz metalíze. Na první pohled velmi malé, navíc vzadu zapadlé kola. Za mě je to kámen úrazu na takovém autě. Auto díky světlému interiéru v kombinaci Suedia/kůže působilo uvnitř hodně hodnotně. Hodně krásná kombinace tmavého exteriéru a světlého vnitřku. To se opravdu povedlo[emoji106]. Zadní lavice mně osobně přišla měkčí než u současné O3FL. Měl jsem pocit, jako bych seděl v gauči. No a nakonec cena. Ta činila 932tis.Kč, což je na můj vkus poněkud přespříliš. Přidávám pár mých fotek z prvního seznámení
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.