Novotka Vloženo 2. Únor 2020 Sdílet Vloženo 2. Únor 2020 To srovnání Superbu s Oktavku je komické. Psat něco ze si někdo chce dohánět společenskou prestiž Supem proti technologiemi nabité Oktávií je stupidita. Kdyz mam 750 tis chci Škodovku a liftaback tak si koupím proste Superb. Takhle to vidim z úhlu pohledu normálně vydělávajícím člověka. Jinak to vidí člověk co ma doma Superba za přes mio a koupi si pro ženu mensi Oktavku za 900. Averze ke značce Hyundai to je na léčebnu. Tu I30 porovnávají se Scalou . Scala je samozřejmě lepší přestože je dráha jako krava Porovnava se i u Oktavek je sice levnější ale je to starý model. U Superbu ji asi neporovnavaji,možná. za mých mladých let sme řešili motor,vykon,brzdy. Dnes se řeší konektivita,Infotainment,Top led světlomety, skrabka a deštník , jo ještě Usb,díky tomu mam lepší auto,to je na palici. 2 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 2. Únor 2020 Sdílet Vloženo 2. Únor 2020 před 47 minutami, bojler napsal: Situace je taková, že k víceprvku se momentálně nedostaneš vůbec a řada z těch "vrcholně vybavených" bude mít jako motorizaci 2.0TDI/110kW. A přitom to na překryv nebo téměř překryv stačí, má to už "blízké" ceny. Jasně, to je ale nestandardní momentální situace při náběhu výroby. U toho Superba a jeho výhod proti oktě jsem si vzpomněl ještě na jeden benefit, na který se i Okty (asi programově) kašle, a to možná na celkovou míru odhlučnění a vytlumení. To ale stejně běžný český řidič s turbotraktorem moc nepozná, mám svou týdenní zkušenost se skoro novým Supem v TDI, který by celkově výrazně hlučnějsí než moje O3FL s TSI, která byla v servisu. Se srovnatelnou motorizací bude asi Sup tišší. V jednom z těch výše uvedených videotestů O4 (Akcelerace) se recenzent zmiňuje, že je auto hlučnější, než je zvyklý, a to u 1.5TSi, že slyší ve 130 kmh na 6ku motor... Nic moc tedy :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Odhlucneni v O3 je sice lepsi jak napr. ve fabii, ale oproti superbu je to velka bida a pochybuju ze O3FL nebo i OIV to ma jinak. Sam mam vlastni zkusenost kdy jsem z toho motoru co mas ty, sel do traktoroidniho 140kW TDi a to odhlucneni u superba je mnohem lepsi nez u octavie s TSi. Vibrace od motoru jsou vec jina, to nekomentuju, to je zakladni vlastnost TSi vs. TDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Ad. cenik: Vetsina prodeju jde do firemnich flotil a co vim, tak sice auto je drazsi, nicmene ma vyssi zustatkove hodnoty (aktualne dle tabulek leasingovek), tim padem je cena operaku naprosto srovnatelna s O3. Blby pro ty, kteri maji fixni strop na cenu auta a nikoliv na mesicni splatku. To si brzo clovek nebude moct vzit uz ani fabii s aktualnim trendem cen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Před hodinou, M_ike napsal: Sam mam vlastni zkusenost kdy jsem z toho motoru co mas ty, sel do traktoroidniho 140kW TDi a to odhlucneni u superba je mnohem lepsi nez u octavie s TSi. Vibrace od motoru jsou vec jina, to nekomentuju, to je zakladni vlastnost TSi vs. TDi. Mám přesně opačnou zkušenost, v S3FL s "traktorem" jsem subjektivne zazival daleko vetsi akustickou nepohodu, nez v O3Fl s TSi. Netusim, zda-li to bylo TDi hlukem, ci vibracemi. Ale toto vse je subjektivni, muselo by se to zmerit, nekdo to zkusim. Nicmene potvrzuji, ze v S3FL s TSi je klid vetsi nez v O3FL s TSi, to je jasne, S3 je lepe vytlumeny, to jsem jiz psal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 V ramci modelove pece bylo u Superbu zlepseno odhlucneni, pribyla "akusticka" predni bocni skla. Tam muze byt rozdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmen201 Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Hlučnost: https://youtu.be/e4VeG3d5KHY?t=2278 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 před 4 hodinami, omicron napsal: Mám přesně opačnou zkušenost, v S3FL s "traktorem" jsem subjektivne zazival daleko vetsi akustickou nepohodu, nez v O3Fl s TSi. Netusim, zda-li to bylo TDi hlukem, ci vibracemi. Ale toto vse je subjektivni, muselo by se to zmerit, nekdo to zkusim. Nicmene potvrzuji, ze v S3FL s TSi je klid vetsi nez v O3FL s TSi, to je jasne, S3 je lepe vytlumeny, to jsem jiz psal. Toto je ovšem téma o Octavii IV 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 (editace) V pátek jsem měl předváděcí jízdu s Octavii Combi 2.0 TDI DSG Style viz odkaz níže: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJJ9NX2LY006447 Byl to krátký okruh po městě.Ještě mám v plánu dálnici.Sladění motoru a převodovky a motoru pefrektní motor.Motor je tichý a akceleruje velmi dobře.Řízení přesné.Brzdy fungují velmi dobře i při prudkém brždění.LED Matrix světla na potkávačky svítí pěkně.Volič se mě velmi líbil a nový volant je při řízení super.El.parkovačka s AUTOHOLDem paráda.Odhlučnění bych přirovnal k Superbu.Materiály kvalitní.Látka na přístrojové decsce pěkná.Lepší rozlišení virtuální přístrojovky.Tlumení nerovností na 17 kolech s nastavitelným podvozkem DCC velmi dobré a komfortní na režim Normal.Dotykové ovládání na navigaci velmi dobré a klavírová lišta velmi dobrá.Celkově spokojenost. Editováno: 3. Únor 2020, autor: Dixik2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 3. Únor 2020 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Jen malé OT, čistě subjektivní bez reálných zkušeností s OIV.. No pořád se možná (mylně?) domnívám, že odhlučnění VW, o to více pak v o třídu vyšším Passatu, bude lepší. A auto s tímto motorem za tiché nepovažuji ani omylem. A 110kW dvoulitr považuji za neštěstí dnešní doby s cílem maximální ekologie, protože ani po 35 tisících kilometrech s plynem na podlaze to auto prostě nejede. Tak jsme asi každý vážně jiný [emoji4] Sorry za OT. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Srovnání světelné techniky. Zdroj: Přerost a Švorc Auto 1 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 před 5 hodinami, xmen201 napsal: Hlučnost: https://youtu.be/e4VeG3d5KHY?t=2278 Už na něj naběhla škodovka a test je pryč. :-) Ale vypadá to dobře. Pohodlný podvozek, kvalitní interiér, nízká hlučnost (vyšší naměřená než v Supu iV), jen matrixy trochu rozpačité. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Je zajímavé že to stáhli, test to nebyl špatný. Hlučnost byla cca o 1dB vyšší než u Superbu iV co si pamatuji (něco kolem 65dB). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 S tím budu mít jízdu ve středu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 (editace) Trochu jsem se pohrabal v cenících Octavie všech generací, neb se tu neustále točí otázka výše ceny nové O IV- není to samozřejmě na 100% objektivní a přesné (na plné srovnání bych musel mít více času a ceníků), ovšem nějakou vypovídající hodnotu to snad má. Stejně tak výše průměrného platu v kterém tom daném roce byla, není asi úplně vypovídající o skutečné koupěschopnosti obyvatel. Podotýkám, že jsem smíchal verze L&K spolu s nižšími s přihlédnutím toho, že nová Octavia má pouze výbavu Style. Je mi jasné, že verze L&K má zpravidla výhodnější cenu vzhledem k množství výbavy oproti nižším výbavovým stupňům. Stejně tak nezohledňuji třeba el. ovládané sedačky ostatně verze L&K má třeba v základu větší kola, navi a další výbavu za niž se musí jinak doplácet (to ovšem platí především pro O III, starší spoustu výbavových prvků ani neměli). Mou snahou bylo dovybavit starší generace Octávie na podobnou dnešní výbavě. Motorizace pokud možno podobná současné. Jedná se vždy o variantu liftback a základní výbavu u starších Octávií nevypisuji. O I : 1,9 TDI 81 kW (man. př) - zákl. cena verze L&K 679 900,- Kč : v ceně AL 16" + doplněno o tempomat, Navi, signalizaci při parkování = 785 900,- Kč (průměrný plat v roce 1999 = 12 797,- Kč) O II : 2,0 TDI 103 kW (automat) - zákl. cena verze Elegance 704 900,- Kč : v ceně AL 15" + doplněno o metalízu, ESP s asistentem rozjezdu, xenony vč etně ostřikovačů světlometů. Light asist + dešťový senzor, výhřev př. sedadel, navi Nexus, signalizace parkování vpředu a vzadu = 839 500,- Kč (prům. plat v roce 2005 = 18283,-Kč) O II fc : 2,0 TDI 103 kW (automat) - zákl. cena verze L&K 729 900,- Kč : v ceně AL 17" + doplněno o navi Columbus = 735 890,- Kč (průměrný plat v roce 2009 = 23 425,- Kč) O III : 2,0 TDI 110 kW (automat) - zákl. cena verze L&K 742 900,- Kč : v ceně AL 18" + doplněno o Line Asist, driving mode, výhřev čelního skla, zadní parkovací kameru, navi Columbus = 814 400 ,- Kč (prům. plat v roce 2015 = 26 467,- Kč) O IV : 2,0 TDI 110 kW (automat) - zákl. cena verze Style 742 900,- Kč : v ceně AL 17" ( základní výbava je dost rozsáhlá, namátkou navi Columbus 10", LA+ FA asist, výhřev čelního skla) + doplněno o paket Style + (LED matrix, zadní park. kamera, adapt. tempomat, driving mode..), ostřikovače předních světel a metalízu = 788 200,- Kč (průměrný plat v předchozím roce, tedy 2019 zhruba 33 450,-Kč). Ještě se někomu dobře vybavená Octavia IV zdá předražená oproti dřívějšku ? Editováno: 4. Únor 2020, autor: stanmar oprava textu 6 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Octavia SLX nemohla mít nikdy z výroby navigaci! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Před hodinou, Martab napsal: Je zajímavé že to stáhli, test to nebyl špatný. Hlučnost byla cca o 1dB vyšší než u Superbu iV co si pamatuji (něco kolem 65dB). https://www.youtube.com/watch?v=iq4u4jEVcuQ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Dobře oni ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Octavia SLX 1.9TDI /81kW urcite nestala v zakladu v roce 1999 679 900Kc. 66kW verze stala 499 900Kc a priplatek za 81kW variantu byl tusim 60 000Kc. Po faceliftu doslo ke zdrazeni 66kW na 509 900Kc, prejmenovani na Elegance a do zkladni vybavy pribylo dalkove ovladani centralniho zamykani. Priplatek za combi plosne 55 000Kc. Neni za tu cenu myslen. L&K? Ten uz tehdy existoval a mel dokonce svetla s cirou optikou. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 před 33 minutami, Boleslavák napsal: Octavia SLX nemohla mít nikdy z výroby navigaci! před 4 minutami, bojler napsal: Octavia SLX 1.9TDI /81kW urcite nestala v zakladu v roce 1999 679 900Kc. 66kW verze stala 499 900Kc a priplatek za 81kW variantu byl tusim 60 000Kc. Po faceliftu doslo ke zdrazeni 66kW na 509 900Kc, prejmenovani na Elegance a do zkladni vybavy pribylo dalkove ovladani centralniho zamykani. Priplatek za combi plosne 55 000Kc. Neni za tu cenu myslen. L&K? Ten uz tehdy existoval a mel dokonce svetla s cirou optikou. Omluva - moje chyba - opraveno, jedná se opravdu o verzi L&K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medved09 Vloženo 3. Únor 2020 Sdílet Vloženo 3. Únor 2020 Jsem zvědavý jestli se ten test na YouTube vrátí. Test byl podle mě nezaujatý a přínosný především pro potencionální zákazníky vyšší postavy :D Akorat mě zarazila funkce toho line assistu, jestli to bude takto povinne fungovat ve všech nových autech tak to je jako další startstop.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 4. Únor 2020 Sdílet Vloženo 4. Únor 2020 K O4 recenzím. Já si myslím, že osobní zkušenost nikdy nenahradí videorecenze, která může byt ovlivňena buď penězi a nebo osobní sympatií, či naopak antipatií k dané značce a proto se na ně zásadně nedívám a raději si auto, o které mám zájem proklepnu sám. Neví někdo, co bude v RS TSI za typ DSG? Mám na mysli DQ označení. 500 asi ne, co? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Únor 2020 Sdílet Vloženo 4. Únor 2020 Pánové, už to poněkud přeháníte. Ty vaše hospodské výtvory jsem smazal. Držte se tématu! 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriCZECH Vloženo 4. Únor 2020 Sdílet Vloženo 4. Únor 2020 V 30. 1. 2020 na 21:21, Cjoctavian napsal: Co mna zaujalo, ze pri sportovom podvozku hadze konfigurator mensie predne brzdy :) A este mi tam chyba vyhrievanie celneho skla... Není až tak pravda, v Ambition si můžete vyhřívané čelní sklo nakonfigurovat a ve STYLE je vyhřívané čelní sklo standardem..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 5. Únor 2020 Sdílet Vloženo 5. Únor 2020 Dik za info, , vcera som si to vsimol uz aj ja, ze style to ma standardne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.