Únor 25, 20205 r Částečně pozitivní informace - TURNING ASSIST Tento systém monitoruje premávku vɕprotismere pri odbočovaní vľavo pri nízkych rýchlostiach 2 – 15ɕkm/h. Vɕkritických situáciách môže zastaviť vozidlo aɕzapnúťvýstražné svetlá. (Dostupné od novembera 2020) Takže to zadupne jen u stojícího nebo pomalu jedoucího auta. Po startstopu první věc, která půjde ven. Tohle je taky chuťovka COLLISION AVOIDANCE ASSISTTento nový asistenčný systém predchádza kolíziám pomocou riadeného uhýbaciehomanévru. Poskytuje vodičovi podporu aktívnym zvyšovaním momentu riadeniavɕprípade hroziacej kolízie sɕchodcom, cyklistom alebo s iným vozidlom Netuší, prosím, někdo, jestli to budou standardní (tzn. vnucené) funkce a nebo příplatkové položky?
Únor 25, 20205 r Bojím se, že to tam bude napevno, s možnosti to vypnout - jak je tomu již v jiné podobě teď, akorát se to jmenuje jinak (Front Assist). Souhlasím, že se mi tyhle chuťovky vůbec nelíbí a docela mě to od koupi čím dál více odrazuje (spolu s malou nádrží atd.)... Bohužel, je to jen další krok k autonomii, který v aktuální podobně řidiče často jen omezuje (fakt mi vadí, když mi nesmyslně začne auto pípat a sahat do řízení + brzdit jen proto, že míjím cyklisty) :-( Upraveno Únor 25, 20205 r od PetriCZECH
Únor 25, 20205 r To je asi na samostatnou debatu. Mně FA "blbě" reagoval doteď jenom na svodidla v serpentinách při časném varování. A jednou zabrzdil v momentu, kdy nemohl vědět, že o překážce vím, čekám na průjezd auta a pak to fiknu vedle cyklisty.
Únor 25, 20205 r před 1 hodinou, bojler napsal: Tohle je taky chuťovka COLLISION AVOIDANCE ASSISTTento nový asistenčný systém predchádza kolíziám pomocou riadeného uhýbaciehomanévru. Poskytuje vodičovi podporu aktívnym zvyšovaním momentu riadeniavɕprípade hroziacej kolízie sɕchodcom, cyklistom alebo s iným vozidlom To ako že auto samo urobí myšičku? To by som v tej chvíli asi pustil rovno do gatí... Alebo len zvýši citlivosť posilňovača riadenia?
Únor 25, 20205 r S FA mám také zajímavé zkušenosti, jednou mi to např. bezdůvodně zadupl v děšti, podruhé na okresce, protijedoucí auto jelo blíže k prostředku, ale ke kolizi by rozhodně nedošlo, nicméně když vám auto z ničeho nic zadupne brzdu v 100 km/h, není to nic moc. Co se týče nádrže, při nájezdu cca 600-700 km týdně to bude znamenat tankování 2x do týdne. Už takhle jsem u OIII poněkud trpěl při zmenšení nádrže o 5l oproti OII. Zajímalo by mě opodstatnění tohoto kroku.
Únor 25, 20205 r před 8 minutami, martyvob napsal: S FA mám také zajímavé zkušenosti, jednou mi to např. bezdůvodně zadupl v děšti, podruhé na okresce, protijedoucí auto jelo blíže k prostředku, ale ke kolizi by rozhodně nedošlo, nicméně když vám auto z ničeho nic zadupne brzdu v 100 km/h, není to nic moc. FA nereaguje na vozidla v protisměru (aspoň ne ta verze v OIII), takže FA ti to určitě nezadupl kvůli autu v protisměru.
Únor 25, 20205 r ahoj. nemůžu na SK konfigurátoru nikde najít adaptivní tempomat- ať už jako volitelnou položku, nebo v seznamu výbavy (STYLE). Nezná někdo důvod?
Únor 25, 20205 r v SK cenníku pre výbavu ambition a style - bez príplatku len klasický tempomat s obmedzovačom, za príplatok (405 Eur) - adaptívny tempomat do rýchlosti 210 km/ h /sekcia komfort/
Únor 25, 20205 r před 2 hodinami, martyvob napsal: S FA mám také zajímavé zkušenosti, jednou mi to např. bezdůvodně zadupl v děšti, podruhé na okresce, protijedoucí auto jelo blíže k prostředku, ale ke kolizi by rozhodně nedošlo, nicméně když vám auto z ničeho nic zadupne brzdu v 100 km/h, není to nic moc. Co se týče nádrže, při nájezdu cca 600-700 km týdně to bude znamenat tankování 2x do týdne. Už takhle jsem u OIII poněkud trpěl při zmenšení nádrže o 5l oproti OII. Zajímalo by mě opodstatnění tohoto kroku. FA mě taky 3x potrápil, 2x jenom zvukovou výstrahou (to mi udělalo 2x na stejném místě, kde je silnice jakoby v esíčku a proti jedoucí auta jedou chvíli v určitém okamžiku proti autu) a jednou to zašláplo natvrdo a to nevím proč, naštěstí to bylo při jízdě z kopce v malé rychlosti a nikdo nejel za mnou. Zmenšení nádrže je jasné - snížení hmotnosti a tudíž i spotřeby a emisí, průkopník v tomhle je MB, kde v základu je nádrž s nižším objemem a zdarma si můžete dát větší :-D
Únor 25, 20205 r před 29 minutami, peter77 napsal: v SK cenníku pre výbavu ambition a style - bez príplatku len klasický tempomat s obmedzovačom, za príplatok (405 Eur) - adaptívny tempomat do rýchlosti 210 km/ h /sekcia komfort/ díky. v ceníku .pdf jsem ho našel už předtím, nicméně mi chybí v samotném konfigurátoru- tam ho nemohu dohledat..
Únor 25, 20205 r mě to udělalo několikrát když jsem na dálnici předjížděl kamión.Stačilo dát tempomat na druhou vzdálenost a byl klid.Vždy to bylo v rychlosti okolo 130.
Únor 25, 20205 r Netahejte sem asistenty z jiných aut, nebo snad někdo jel v OIV a už v ní vyzkoušel FA?
Únor 25, 20205 r Tak já jel v ní dvakrát a nic mě nepípalo. Praha: Prostějov: Upraveno Únor 25, 20205 r od Dixik2
Únor 25, 20205 r @Dixik2 Ta černá na fotce je černá magic nebo crystal? Zajímal by mě rozdíl u těchto barev.
Únor 25, 20205 r Lukáš CBR: Černá krystal https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJJ9NX2LY006447 Tak já černou moc nemusím,tak jsem ji musel přetrpět.Mám raději světlejší barvy.
Únor 25, 20205 r V sobotu https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-cz/260-27189/?vin=TMBJJ9NX8LY006470 jen ta cena už se mi zdá na takové auto dost Upraveno Únor 25, 20205 r od l79
Únor 25, 20205 r V 24. 2. 2020 na 18:51, Jan R. napsal: Interiér Active - loketka, multi volant ... ? Ty budíky budou fakt analog? Někde psali že se to nevyplatí vyvíjet kvůli nejlevnější výbavě. A tady to jako analog vypadá...
Únor 26, 20205 r Co chceš na analogových budících vyvíjet ? Maximálně dají nový číslicový rastr. Akorát z té fotky se ještě více vyloupl ten dvouramenný volant, který je tedy u mne naprostý hnus, ale ostatním se asi líbí, soudě podle ostatních komentářů na fóru i v odborném tisku. Upraveno Únor 26, 20205 r od DušanV
Únor 26, 20205 r Už i v manuálu jsou analogové budíky (dával jsem někde screen), takže ano, bude analog minimálně na některých trzích.
Únor 26, 20205 r Co chceš na analogových budících vyvíjet ? Maximálně dají nový číslicový rastr. Akorát z té fotky se ještě více vyloupl ten dvouramenný volant, který je tedy u mne naprostý hnus, ale ostatním se asi líbí, soudě podle ostatních komentářů na fóru i v odborném tisku. By ses divil, jak funguje vyvíjení nového auta.Určitě nejdou vzít budíky z O3 FL a napíchat je na konektory.To je jiný tvar kapličky, jiné úchyty, jiné kontrolky, úplně nový díl, který vyvíjejí třeba rok, stojí to desítky tisíc ....
Únor 26, 20205 r před 13 hodinami, l79 napsal: V sobotu https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-cz/260-27189/?vin=TMBJJ9NX8LY006470 jen ta cena už se mi zdá na takové auto dost To víš, emisní náboženství něco stojí.
Únor 26, 20205 r Před hodinou, Jan R. napsal: By ses divil, jak funguje vyvíjení nového auta. Určitě nejdou vzít budíky z O3 FL a napíchat je na konektory. To je jiný tvar kapličky, jiné úchyty, jiné kontrolky, úplně nový díl, který vyvíjejí třeba rok, stojí to desítky tisíc .... Co to je pro podnik velikosti Škoda a.s. nějaké desítky tisíc, i kdyby to stálo stovky tisíc ty nové věci obestavěné kolem původních budíků, tak je to plivanec v miliardovém moři financí na vývoj nového vozu. Za to u toho dvouramenného (pro mne opravdu šeredného) volantu to s vývojem asi nepřehnali a ušetřili, uřezali oproti některým koncernovým vozům tu třetí příčku a nechali tam ten spodní zbylý výstupek, který tam zůstal údajně jako moderní designový prvek, no ale když se to někomu líbí ? Upraveno Únor 26, 20205 r od DušanV
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.