Ovce Vloženo 19. Březen 2018 Sdílet Vloženo 19. Březen 2018 Je zajímavé že to máš taky 2010 jako kolega. Já mám 2011 a jsem bez problémů. Neví někdo co a jak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 19. Březen 2018 Sdílet Vloženo 19. Březen 2018 (editace) V 13. 3. 2018 na 19:45, Ovce napsal: Nemělo by to fungovat bez jakéhokoliv nastavování když se jedná o stejný motor? Stejný motor je relativní pojem. HW může být třeba stejný, ale může se lišit SW, tak co zkusit porovnat jeho verzi? 5863 z tvého screenu z předchozí strany je ten Golf, o kterém píšeš? Editováno: 19. Březen 2018, autor: JayBee1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 20. Březen 2018 Sdílet Vloženo 20. Březen 2018 Ano to je on Kolega: SW-03L906023B/5863 HW-03L906023A Já: SW-03L906023LP/8810 HW-03L906023JH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jandis Vloženo 20. Březen 2018 Sdílet Vloženo 20. Březen 2018 Já mám SW: 03L906023AG/4618 HW: 03L906023AG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 (editace) EDIT3: Od verze 2.29.9 by měl VAG DPF korektně zobrazovat Oil Ash i u motorů CAY se starým SW. Prošel jsem screenshoty v tématu, vzorek je sice hodně malý, ale zatím to vypadá, že popílek skutečně nezobrazují CAY se starým SW (čím vyšší čtyřčíslí za lomítkem, tím novější SW): CAYC 03L906023AG/4618 - NE CAYD 03L906023PD/4868 - anoCAYC 03L906023B/5863 - NE (2x) CAYB 03L906023DL/7502 - NE CAYC 03L906023LP/8810 - ano (3x) CAYC 03L906023B/9381 - ano CAYC 03L906023LN/9970 - ano CAYC 30L906023AG/9970 - ano CAYC 03L906023LP/9972 - ano CAYC 03L906023LM/9972 - ano CAYD 03L906023TF/9978 - ano CAYC 03L906023LP/9978 - ano CAYC 03L906023MR/9978 - ano Abychom neplnili téma něčím, co může být pro "dvoulitrovou" většinu nezajímavé, prosím majitele CAY motorů (1.6 TDI řady EA189 v O2, F2, Room, Rapid) o screenshot z VAG DPF nebo aspoň info podle výše uvedeného vzoru do PM - budu to sem průběžně doplňovat. Snad se nám vzorek rozroste a hypotézu potvrdíme. EDIT1: Potvrzeno důvěryhodným zdrojem a podle popisu apky na Google Play o tom vývojáři nejspíš ví (" some of the engines above may be incompatible, it depends on the engine software version..." ), takže to tu můžeme uzavřít s tím, že u CAY za nefunkčností Oil Ash je skutečně verze SW motoru. Experimentálně jsme prokázali, že minimálně od verze 8810 je Oil Ash funkční. Díky za spolupráci. EDIT2: Ten 4868 nám zatím bezchybnou teorii trochu nabourává : Editováno: 1. leden 2019, autor: JayBee1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 21. Březen 2018 Autor Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 [emoji106] bolo by mozno dobre informovat aj vyvojara. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 (editace) Před hodinou, JayBee1 napsal: CAYC 03L906023B/5863 - NE Možná by bylo dobré uvést do poznámky že toto je z VW Golf, když jsme na škodováckém foru A ještě předpokládám že mluvíme o SW, který má na starosti jen DPF. Editováno: 21. Březen 2018, autor: Ovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 Ovce: Nó... zajímá nás čistě vztah mezi verzí SW řídící jednotky motoru CAY a funkčností Oil Ash ve VAG DPF. Typ auta se stejně ze screenu nedozvím, tak proč to toho tahat? sk0d@: To mě také napadlo, ale počkal bych, až (jestli) budeme mít nějaký reprezentativnější vzorek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Ondrasech Vloženo 28. Březen 2018 Sdílet Vloženo 28. Březen 2018 (editace) Verzia SW motora 9... funguje oil ash Ale skoro permanentne mam pri pridani plynu post inj. 1 okolo 250 aj pri teplom motore, je to normalne? Aj ta hodnota -0.32 je divna pri 69% zaplneni, toto je cracknuta verzia a elm zo sunysoft ta biela A este co znamena ta ikonka ako okuliare vedla nastavenia, je to nejake nahravanie Editováno: 28. Březen 2018, autor: Marek Ondrasech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 28. Březen 2018 Sdílet Vloženo 28. Březen 2018 (editace) ten post inj, je součástí opatření pro NOx. Máš tam SW na úpravu NOx ten post inj. zvyšuje kouřivost motoru, snižuje efektivitu nutí se tvořit méně NOx... ano ta nafta pak steče do oleje... Doporučuji měnit olej podstatně dříve. Editováno: 28. Březen 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 28. Březen 2018 Sdílet Vloženo 28. Březen 2018 Marek Ondrasech: -0.32 g u měřené hmotnosti sazí je v pořádku. Podle všeho jde o rozdíl od kalkulované hmotnosti sazí. Ikona magnetofonové pásky připomínající brýle je logování dat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Březen 2018 Sdílet Vloženo 29. Březen 2018 mínusová hodnota je normální ale není to rozdíl od kalkulovaných sazí, spíš si myslí že je filtr o tolik g lehčí na oil ash než si počítač myslí. Mě to ve 210K km ukazuje stabilně mezi -3 až -5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 29. Březen 2018 Sdílet Vloženo 29. Březen 2018 Zaplnění popílkem se do výpočtu hmotnosti sazí ze senzoru diferenčního tlaku logicky musí promítnout, takže můžeš mít klidně pravdu. Když máš před regenerací měřené saze -3 g, při kolika cca g kalkulovaných sazí se ti regenerace spustí? Nakonec všechny naše teorie o významu Soot Mass Measured boří následující screenshot. Bůh ví, co to číslo vlastně znamená, ať už u CAY, nebo obecně : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Březen 2018 Sdílet Vloženo 29. Březen 2018 (editace) Jezdím hodně po dálnici a po úpravě SW s novými vstřikovačema se mi nepustila regenerace dřív jak po 500km kdy kalkulované množství vždy dojde na 24g (100%) a započne regenerace bez ohledu na styl jízdy. SooT mass je celkem jasný je to prostě reálný odpočet z čidla diferečního tlaku a ten mi tedy počítá při skončené regeneraci většinou cca -3/4G. Oil Ash mám kalkulovaně 57g takže odhaduji že reálně by tam mohlo být 53g. Když jsem naposledy dal v tahu 500 km při 140 km/h cca. tak tato hodnota při započaté regeneraci byla 6g. Při zahřátem motoru a jízdě 140/h prakticky nedochází k reálnému plnění filtru. Čím víc mám studených startů a čim víc jezdím po městě tím je ta hodnota vyšší. Nejvíc jsem měl zatím 18g. Před úpravou SW a s původními vstřiky, jsem se už ani při dálničních rychlostech nedokázal dostat na 100 % zaplněné kalkulované množství a vždy první doběhl Soot mass na 24g kde se neprodleně pustila regenerace. Většinou se to pouštělo mezi 600 a 700 km (kalkulované množství mělo plný filtr kolem 750 km) ale nebylo nic zvláštního když jsem měl ježdění po městě že se soot mass na 24g dostalo už při 250 ujetých km, navíc když jsem tomu šlapal na krk tak se filtr velmi rychle plnil (150 km/h+) s novými vstřiky a se SW dieselgate když jedu 150 km/h+ tak dochází dokonce k ubývání soot mass i kalkulovaného množství. Nedokážu říct jestli za menším plnění DPF filtru může dieselgate SW nebo nové vstřikovače, protože SW používám od 170K km kdy už ty vstřikovače byly z kondice ale skoro bych si vsadil že to dělali vstřiky, takže jestli má někdo problém se soot mass a regenerací častější než 350km tak doporučuji vyměnit všechny 4 vstřikovače. Ten screen co jsi postnul má vysoký soot mass brzo mu bude zlobit kontrolka DPF ten filtr se špatně vypaluje. má 52g oil ash to už se ten vůz pohybuje na hranici 200K km to už jsou vstřiky v drtivé většina na odpis všechny 4. Editováno: 29. Březen 2018, autor: 15degren 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Ondrasech Vloženo 30. Březen 2018 Sdílet Vloženo 30. Březen 2018 Tak ja mam sw po dieselgate, teraz celkovo naj. 106 tis. km co zodpoveda 35% oil ash. Regeneracia pri jazde 50/50 obec/dialnice mi zacina pri cca 450km A presne po dosiahnuti 100% zaplnenia, trva cca 10 min. Takze dpf funguje ako ma, len sa mi moc nepaci ze po uprave sw vidim to post inj. 1 na hodnote okolo cca 250 hocikedy pri stlaceni akceleratora aj pri teplom motore, auto som uz kupil s novym sw a prave sa rozhodujem ci tam dat nahrat posledny pred dieselgate, s autom obcas jazdim po EU aby nebol problem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 3. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2018 (editace) VAG DPF-v2.24.7_build_33 https://uloz.to/!khquZslO0MJs/164d6h46rds1n6rt46sdt4e6-zip Editováno: 3. Květen 2018, autor: sk0d@ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fancong Vloženo 5. Květen 2018 Sdílet Vloženo 5. Květen 2018 Záznam regenerace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mioa701 Vloženo 7. Květen 2018 Sdílet Vloženo 7. Květen 2018 @sk0d@ ten posledny update hadze positive pri kontrole malware v aplikacii.. aj ked s tym typom hrozby, co dal NVISO som sa este nestretol, mozno len false positive, neviem.. Tu je vysledok NVISO Alternativny scan v AndroTotal neukazuje hrozbu Ma niekto, kto to instaloval v telefone antivirovy software? Neukazalo nejaku hlasku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moravsky Vloženo 14. Květen 2018 Sdílet Vloženo 14. Květen 2018 Zdravím, tak jsem to dneska taky zkusil a dávám vám sem i výsledek. Jak jsem se teď dočetl výše, tak na CAY to neukazuje oil ash, což mě dost štve, ptž kvůli tomu jsem objednával OBD2 + ELM327 adapter a čekal na něj přes měsíc za 1) Existuje jiný program, který by to dokázal ukázat? za 2) aplikace VAG DPG - něco jsem tu četl, že vývojáři o tom ví, dá se to či budou to nějak řešit? díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jordibravo Vloženo 18. Květen 2018 Sdílet Vloženo 18. Květen 2018 tiez mam dieselgate soft, auto regeneruje po 723 km (jazdim na 90% dialnice ) jak zacalo byt teplo, tak Post injection je 2.00 stale, v zime to nerobilo... takze to je ok? tiez v zime sa pomalsie zaplnal filter, zvycajne sa regeneracia zapinala na 50% po 723km... teraz pri tych 723 ukazuje uz skoro 100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. Květen 2018 Sdílet Vloženo 18. Květen 2018 (editace) V 14. 5. 2018 na 19:25, moravsky napsal: Zdravím, tak jsem to dneska taky zkusil a dávám vám sem i výsledek. Jak jsem se teď dočetl výše, tak na CAY to neukazuje oil ash, což mě dost štve, ptž kvůli tomu jsem objednával OBD2 + ELM327 adapter a čekal na něj přes měsíc za 1) Existuje jiný program, který by to dokázal ukázat? za 2) aplikace VAG DPG - něco jsem tu četl, že vývojáři o tom ví, dá se to či budou to nějak řešit? díky za odpověď. Chce to novější SW jednotky. Máš hodně starý, nech si nahrát 9972 pak ti to oil ash určitě ukáže. Editováno: 18. Květen 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 28. Květen 2018 Sdílet Vloženo 28. Květen 2018 Nevím jak je to možné, ale doposud mi to bez problémů ukazovalo hodnotu Oil Ash s verzí softu 8810 bez problému a najednou mi to z ničeho nic začalo ukazovat -nd-. Stalo se to taky někomu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 28. Květen 2018 Sdílet Vloženo 28. Květen 2018 Mám také 8810 a minulý týden mě to ukazovalo. Až pojedu domů kouknu zda to ukazuje. Jakou verzi app máš? Já 2.26.7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 28. Květen 2018 Sdílet Vloženo 28. Květen 2018 Musím se doma podívat (mám to ve starém telefonu). Domnívám se ale, že je to ta, z toho odkazu na první straně tohoto vlákna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 28. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2018 Par prispevkov dozadu som uploadol novsiu, skus s nou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.